Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Daca nu e de la ansele din borcan, curata cu spray contactele de la instrument cluster, pana sa ajungi la inlocuirea firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • DanDare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate sa faca strap in mufa ce intra in vasul de expansiune sa vada cam de pe unde ar fi problema.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - si daca este din vas/anse senzor - se va stinge martorul, la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt prospatul posesor al unui VW GOLF V 1.6 75 KW.Singura problema este ca atunci cand depasesc 80 km/h temperatura motorului creste la 110-116 grade.Daca nu depasesc 80km/h temperatura sta la 90 grade.De mentionat ca nu fietbe motorul si nici nu se aprinde nimic in bord.A patit cineva ceva asemanator? Cei de la service au spus ceva de senzor temperatura motor ca ar fi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul il poti schimba - totusi, ma indoiesc sa fie de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service se uita la ea ca la un OZN.Acum are 116 grade si cum o las mai moale cum coboara imediat la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au decis sa schimbe termostatul.Adus tetmostat si montat;concluzia este ca acum fierbe motorul.Am lasat-o acolo si am plecat asteptand ziua de maine cand imi vor aduce alt termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acceasi problema la un golf 5 ,1.9 ! Uneori dupa ce o pornesc,incepe sa clipeasca becul de la temperatura cu un sunet de avertizare,si ramane asa un timp...!!

Ai rezolvat problema @suciuvlad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosu ? daca lichidul este la nivel, curata ansele senzorului, din vasul de expansiune - cu o surubelnita, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e rosu!!! Nivelul e ok! Am pus si o poza,becul clipeste si se aude un sunet de avertizare

post-37859-0-09477700-1450185436_thumb.p

Modificat de andrei_17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci incearca asa cum ti-am zis si mai mult ca sigur vei scapa de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si la prietena cu golfu. A curata putin pe la mufe si momentan nu a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ o diferenta de 10-15 grade intre temperatura din bord si cea din meniul climatronicului, cand in bord acul sta aproape de 90, pe afisajul climatronicului nu am vazut niciodata sa depaseasca 73-74 de grade.

dauneaza cu ceva acest lucru? senzorul de temperatura a fost schimbat acum un an si 8 luni, sa il schimb din nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema am facut azi un drum de vreo 100 km .dupa ce apa sa incalzit la 90 de grade dupa ceva timp a scazut la jumatate iar dupaia se ridica greu.cand am oprit de la vasu de expansiune se auzea gen un fasait si motoru era cald .multumesc seara buna si sarbatori fericite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele pot fi multe. Ai desfacut vasul sa verifici nivelul la antigel? Vezi daca e curat antigelul si nu sunt urme de ulei. Cel mai grav ar fi garnitura la chiulasa, poate ti s-a spart un furtun de apa, poate senzorul de temperatura s-a defectat...

Fa ceva verificari si sigur iti vei da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

 

De 2 zile am probleme cu nivelul lichidului de racicre din vw Golf 5 2.0 bkd 2004., si anume:

 -s-a aprins martorul de nivel scazut, am completat cu apa destilata. Am verificat sub ea daca ramane pata si in prima instanta nu am depistat nimic.

 -a doua zi am gasit pata pe stanga jos langa aproape sub farul de ceata. Am ridicat masina, am dat jos scutul sa vad de unde curge d-ar nu se vede. Am pornit masina, am lasat-o pornita pana a ajuns temperatura apei la 90 grade si nu  mai curgea nicaieri.

- Am montat totul la loc si am mutat masina mai in fata 10 metri, a inceput din nou sa curga. Am dat o tura( ~2km) cu ea dupa care nu mai curgea din nou.

Ce poate fi? Sa fie Radiatorul fisurat s-au cotul din stanga.(la care nu am acces doar daca dau bara fata jos)?

Multumesc!

 

Modificat de MS88VGY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Exact cu aceeasi problema ma confrunt si eu.

Nivelul antigelului scade foarte repede. Nu intra ulei in vasul antigelului, nu se formeaza presiunea prea mare, nu face spuma si nici nu intra in ulei. Am verificat si la teava de esapament, dar pare totul in regula.

Am incercat sa vad daca se prelinge pe undeva, am tinut si masina turata, dar nimic.

Ce ar putea fi?

(2.0 BKD 2004)

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa fisurata la motorul si anul tau de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"curge d-ar nu se vede"

"Radiatorul fisurat s-au cotul "

cratima acolo pune doar un analfabet. corecteaza ca rade lumea de tine.

posibil sa ai un por care se inchide cand e motorul cald. incearca sa identifici de unde picura, daca nu e gaura foarte mare, se poate sa se evapore pana ajunge pe asfalt.

sau sa se prelinga si pata pe asfalt sa nu fie fix sub gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Al Bundy said:

Chiulasa fisurata la motorul si anul tau de fabricatie.

...`ai de basca mea! Mi-ai dat "bluescreen"...

E ciudat ca nu fierbe apa in borcan si nici nu face spuma. Uleiul e normal. Pe teava de esapament nu iese fum alb sau albastru, doar un miros mai intepator.

Tot ce am putut sa vad pana in acum sunt cativa stropi densi(ca de antigel) pe scut. Dar sunt putini.

 

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare la Golful meu. A scazut de cateva ori nivelul, putin sub limita minima si am completat cu 100 ml apa apoi la un drum mai lung a bubuit radiatorul, undeva in dreapta, jos imediat deasupra scutului. Radiator, nou, plus antigel si manopera 400 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de zis, din spatele tastaturii.... cauta pe cineva care ate o camera cu endoscop si o bagi sa vezi daca e de la radiator sau nu, ca sa nu demontezi bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!