Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Problema mai ciudata este ca eu nu pot merge momentan cu masina, dar o pornesc si o las la relanti 30-40 de minute timp in care nivelul antigelului scade.

Dupa ce am schimbat distributia am mers 3000km fara probleme, apoi mi-a aparut martorul de la antigel, iar nivelul era sub gradatia "min". Am completat atunci doar cu antigel, iar in timp tot a inceput sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • DanDare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pornit masina si am deschis capacul de la borcan. Se vad niste bule mici, dar nu stiu daca sunt in neregula.

 

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proman am trecut si eu exact prin asa ceva toamna trecuta.

Problema: gazul rezultat din compresia cilindrilor sufla pe la garnitura de chiulasa si este introdus in sistemul de racire, normal nu ar trebui nu ai nici caldura in masina. Cele doua gauri din garnitura prin care circula gazul si antigelul sunt foarte apropiate si nevrand, se intampla acest fenomen. 

Rezolvare: demontata chiulasa, alezata, garnitura noua, pusa sus, si cam atat. 

Costuri: 300 alezajul + testare, 120 garnitura Victor Reinz, antigel si manopera 200. Cu aceasta ocazie eu am schimbat si tachetii, 2 din ei avand uzura. La mine a fost un adevarat "Challange" si a durat demontarea turbo-ul pentru ca e cam inghesuit in spatele motorului si nu prea este acces, o cheie normala nu incape... In concluzie, roata jos, planetara jos si rezolvata problema.   

Nu e placut, dar se rezolva! Multa bafta!

L.E Ramai fara antigel pentru ca presiunea din vasul de expansiune creste, acesta deschide si antigelul iese sub forma de vapori, nelasand urme. 

Modificat de tarca_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Revin cu rezolvarea problemei.

Pana la urma m-am speriat degeaba. Era vorba despre o increngatura de 3 furtune sub pompa de injectie si era imbatranita o garnitura de pe acolo. S-a schimbat cu 30lei.

2.0 TDI, anul, chiulasa sau restul legendelor nu trebuie sa va sperie cum m-au speriat pe mine.:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ciurdea Ionut

Ieri am schimbat si eu radiatorul (home made in parcare), aveam o pierdere de vreo 50-100 ml la 1000 km cu busonul care nu făcea presiune si mai mult cu un buson cu supapa funcțională. 

O operațiune destul de solicitantă însă nu cât să te facă să mergi la service, în cazul în care mai cunoști ceva mecanica, partea nasoala a fost ca trebuie data aproape toată fața  sau mă rog, slabita, pentru a putea scoate radiatorul si a-l desprinde de pe cel de clima. Nu a fost nevoie de desfacere conducte "freon", însă aerisirea mi-a dat bătăi de cap din cauza sistemului de încălzire, s-a aerisit după vreo 2 drumuri plus alte 2 porniri la ralanti timp în care am tot completat(nu va gândiți ca am completat cu litri).

Îmi pare rău că nu am făcut poze pentru un diy deoarece cât am căutat nu am găsit ceva care să mă ajute mai mult din explozia de comp din etka.

Totul a venit la loc perfect dar trebuie respectată urma lăsată de șuruburi la prima prindere altfel sunt șanse ca la faruri să se vadă diferente, totul fiind influențat de bara de consolidare, are un joc destul de marisor.

 

IMG_20160514_080242-800x450.jpg

IMG_20160514_080251-800x450.jpg

IMG_20160514_080255-600x1067.jpg

IMG_20160514_080302-640x360.jpg

Aaaa

IMG_20160514_080242-800x450.jpg

IMG_20160514_080251-800x450.jpg

IMG_20160514_080255-600x1067.jpg

IMG_20160514_080302-640x360.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, tocmai ce m-am intors din Hunedoara la Bucuresti. Inainte sa pornesc de acolo, am verificat ca de obicei uleiul, antigelul si restul. In vasul de antigel g12 am descoperit o mazga si mi-am dat seama ca e ulei.

 

Am tinut sub observatie nivelul antigelului, nivelul uleiului cat si temperatura de la ulei/antigel in permanenta pe tot parcursul drumului cu vcds. Am facut pauze dese si nu am venit tare tocmai sa nu bubui garnitura de chiulasa.

 

 

In momentul de fata, datele stau cam asa:

 

in 450km facuti in ~7 ore de condus mi-a scazut nivelul uleiului din baie cu 500-600ml si mi-a crescut nivelul in vasul de antigel tot cu atat.

 

Antigelul inainte sa pornesc era roz cu usoare tente maronii, iar acum este negricios, iar vasul e aproape plin, e important ca am reusit sa ajung acasa cu bine iar temperatura antigelului nu a trecut de 92 grade in condus.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? merg la mecanic sa-mi diagnosticheze termoflotul/radiatorul de racire ulei? si daca nu e acela atunci e garnitura de chiulasa? In vasul de antigel nu s-a adunat presiunea deloc, dupa un drum de sute de km daca deschid capacul vasului nu acumuleaza presiunea mare deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, ma confrunt cu o problema care nu ii dau deloc de cap,

Cand m-am intors din concediu (acum 1 luna) mi-a dat eroare cu check coolant pierdusem lichidul pe la "prea plin" m-am dus la mecanic care a constatat capacul de la vas ca nu tine presiune si termostatul, termostatul l-am gasit retezat in 2 l-am schimbat + capacul de la vas, toate bune si frumoase, la primul drum mai lung ~120 km m-am trezit iar cu apa putina in vas iar vasul in sine este in permanenta umed sau ud la "prea plin", am completat am facut drumuri scurte in BUC toate bune si frumoase, in weekend iar am facut un drum lung pe auostrada si iar m-am trezit cu eroare check coolant iar nu aveam apa....mentionez ca, carena si putin din aripa dreapta erau "umede" si persista mirosul acela de antigel, vasul era absolut gol?

Vasul este curat ! (nu este negricios)

??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mes in turatii mai mari furtunele de antigel sunt tari, ca si cum ar avea presiune mare in ele ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat termostatul mecanicul a verificat furtunele si a zis ca e ok, in schimb eu ieri cand am primit eroarea temp in bord era la 90, am completat am pornit masina iar pe furtunul de retur (cred) cel de sus care intra in vas (care ar trebui sa arunce apa inapoi in vas) era moale, am pornit masina cu el apasat tot moale era.

 

Edit : L-am sunat pe mecanic si mi-a zis ca nu e normal...tot ce a reparat el VAG cu simptomul acesta a fost chiulasa la rectificat si garnitura.

Mentionez ca pierd lichidul cand merg cu ea mai tare !

Modificat de Crap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa verifici in ainte de a completa, inainte de a deschide busonul de la vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa verific,,,problema e ca ea face asa doar la drumuri lungi si mai forjata...daca plec cu ea la munca nu face nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata, am facut o filmare dar cred ca nu are rost sa o uploadez intrucat este identica cu cea postata mai sus de proman, daca este dragut sa-mi spuna unde mai exact este acea garnitura schimbata de el ? se vede de sus ?

 

Uleiul nu a crescut,

Nu are spuma la buson,

Neata, am facut o filmare dar cred ca nu are rost sa o uploadez intrucat este identica cu cea postata mai sus de proman, daca este dragut sa-mi spuna unde mai exact este acea garnitura schimbata de el ? se vede de sus ?

 

Uleiul nu a crescut,

Nu are spuma la buson,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceleasi manifestari le am si eu cum avea proman, cu diferenta ca la mine e vorba de motor ASV pe Octavia 1, iar dupa ce am cumparat antigel de la un magazin de cartier mi se face spuma in vas. Urmeaza sa schimb termostatul si parca as schimba tot antigelul. Credeti ca va avea vreun efect sau ma pot pregati deja de desfacut motorul?

Vasul de expansiune e schimbat acu vreo luna jumate, capacul e schimbat luni

Caldura baga masina, apa are zile cand sta intre 70 si 80 la drum intins iar in alte zile, cum a fost azi, intre 80 si 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat saptamana trecuta distributia cu tot cu pompa de apa si termostatul. Am facut impreuna cu mecanicul cateva incercari cu termostatul vechi, principalul vinovat pentru situatia mea. Termostatul dechide dar nu complet, ci undeva la 60%. In plus ramanea intredeschis la temperatura din casa, aprox 20 grade. S-a inchis complet abia cand l-am scos afara la temperaturi negatve. Pompa de apa transpira pe la garnitura, pierderile erau doar cand era incintat motorul. Simtomele au fost, refularea apei pe la supapa capacului de la vasul de expansiune, la un condus "semi-alert", pierderea fiind de 0,5l antigel la 100 km. In mers cuminte si frumos completam cu 0,5l antigel la 700-800 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt posesorul unui Jetta 2.0 TDI BMN din 2007 si ma confrunt cu problema pierderii antigelului.

Nu se observa nicio urma de anitgel care sa picure prin instalatie, doar un miros ciudat. Pierderea este cam de 500 ml la 500 de km.

La primul service auto la care am fost mi s-a recomandat sa imi schimbe mai intai termoflotul si apoi racitorul de gaze ca "poate" se rezolva problema. Nu sunt dispus sa dau peste 2000 de lei ca "poate" rezolv problema:) Este cineva din Cluj-Napoca care s-a confruntat cu o problema asemanatoare si a reusit sa o rezolve intr-un mod profsionist?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosma. Uita-te in vasul de expansiune cu motorul pornit daca iti vine pe retur si bule de aer. Desurubezi capacul albastru si te uiti inauntru...asa in prima faza.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Paul. Cica ar fi fost ceva furtun fisurat...Sa vad cum se comporta acum si revin cu impresii. Multumesc si sarbatori fericite!

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, eu nu prea vad nimic suspect, dar poate ca este cam intunecata filmarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o filmare de ... ma abtin, trecand peste, bolboroseala aia care totusi se vede pe aceasta filmare de ....nu-i ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am si eu o problema.Ieri din neatentie am scapat roata dreapta fata intr.un mic sant(10 15 cm).am reusit sa o scot cu un pic de ajutor tocmai pentru a nu rupe ceva.

Azi dimineata cand sa plec mi s.a aprins acel martoe termomentru.am verificat nivelul antigelului.era in parametrii.am pornit iar si acel martor a disparut.

Toate bune si frumoase spre seara fiind in parcarea unui supermaket m.am uitat sub masina si am vazut  cum picura undea stanga fata sa spunem in drept cu coltul interior al farului.

Pot sa spun ca in 2 3  ore cat am.stat nu au curs mai mult de 3 4 picaturi.

Acum vine intrebarea...a mai patit cinrva asa?si din punct de vedere al reparatiei aveti idee cat m.ar duce?ca pana ajung la mecanic mai dureaza 2 3 zile.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Deranjez cu doua intrebari. Ce cantitate de lichid are sistemul de racire la GOLF V 1,9 TDI 105CP (BLS)? G13 ar fi cea mai noua norma recomandata pentru antigel? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristimusat

Am si eu problema cu martorul care se aprinde la pornirea motorului, iar dupa repornire nu se mai aprinde.  Cum se rezolva? schimb vasul?

Problema a aparut in urma schimbarii termostatului si a antigelului... 

Tijele metalice par in regula. Ce este de facut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai antigel suficient ?

Curata tijele. schimba vasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristimusat

da, e chiar peste maxim...

Cum pot curata tijele alea?

cand am schimbat termostatul si antigelul, cei de la service am pus ei antigel,dar dupa ce a intrat pe instalatie cat era nevoie, in vas a scazut sub nivel (logic)...si atunci s-a aprins martorul si am completat, dar de atunci se aprinde incontinuu cand este motorul rece

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!