Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Completeaza cu antigel si urmareste in continuare.

daca tot mai scade atunci trebuie sa vezi pe unde pierde.

BKD din 2005 in general au probleme cu garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • DanDare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu zic ca e de la senzorul din vas - daca are vb de temperatura mare la lichid racire, atunci acul de la ceas trecea bine de 90 de grade

S-ar putea sa ai dreptate; voi incerca sa curat din nou sarmele alea...

G83 imi arata -45*C la circuit deschis si +143*C la scurt. Eu aveam izolatia firelor macinata si faceau atingere. Eroarea de "check coolant" persista si dupa repararea lui G83, deci nu au legatura. Sper sa fie de la oxidare, ca daca sunt si firele astea patrunse, deja incep sa imi pun intrebari la ce e buna atata electronica in masini cand inginerii germani nu sunt in stare sa ii lege cu sarma cum trebuie?.. Zici ca e bine sa te avertizeze, dar m-am saturat de atatea alarme "false positive".

 

Voi cu ce ati curatat senzorul ala de nivel pentru antigel? Pila nu a dat rezultate, iar smirghelul nu poate fi bagat prea usor prin gura vasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mda... Degeaba il lustruiesc; am scos mufa, i-am facut scurt si am mers cu ea deconectata. Nu a rezistat nici macar o zi pana sa reapara eroarea. Din fericire, nu pare sa fi aparut fenomenul de "coolant migration" spre Instrument Cluster sau spre alte locuri si nici antigel nu imi pierde.

 

Raman doar doua variante: fir intrerupt sau contact imperfect in IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, altceva nu are ce sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sper sa se fi rezolvat problema definitiv. Au trecut doua saptamani de cand am sprayat contactele clusterului si nu mi-a mai aparut acel mesaj in bord.

Mufele aveau pinii destul de curati si tind sa cred ca problema a aparut de la slaba tensionare a pinului mama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna ....poate imi spune si mie cineva ce se intampla cu senzorul meu de temperatura.

Am plecat la un drum de Bucuresti, pe la jumatatea distantei opresc  intr-o benzinarie pentru o pauza nu stau decat 5 minute si plec mai departe ,arunc privirea spre indicatorul de temperatura si observ ca se duce acul la o dupa care in 10 secunde se duce la 90 ..a facut asa de trei ori .

Si tot timpul se intampla asa cand plec cu masina dimineata ...cineva mi-a spus ca se poate sa fie senzorul .

Poate cineva sa imi spuna unde este situat acest senzor si daca pot sa il schimb eu sau necesita sa merg la service ?

multumesc

PS..mentionez ca de cand am schimbat distributia in vara pierd antigel, cam 200ml la un drum de 500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este senzorul de temperatura motor. daca ne spui si ce motor ai, iti spunem unde este...

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este situat intre motor si baterie, sub pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da capacul de la distributie sa vezi daca da cumva pe la pompa de apa antigel, ca nu e bine daca se uda cureaua, dai de belea mare, este in garantie merita verificata.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e. Sa ai motorul rece cand faci operatiunea-eventual si lichid de racire ptr a completa pierderile din timpul inlocuirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei...buna pronet, iti multumesc pentru ca incerci sa ma ajuti,si nu este prima oara.Am cautat pe net detalii despre pozitia mai exacta a senzorului si nu am gasit.Daca ma poti indruma fix la senzor m-ar ajuta enorm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema la un Golf 5,1.9 tdi 105cp.Acum cateva zile a inceput sa clipeasca martorul de temperatura,iar temperatura apei a scazut.Dupa ce am oprit sa vad daca nu cumva am ramas fara lichid,martorul s-a stins.Astazi iar a inceput sa clipeasca,si a stat asa tot drumul(aprox 50 km).

Are cineva idee ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza, ca altfel e prea cu "globul de sticla".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aici se afla senzorul.

Sper sa nu gresesc si attach this file si pentru toti .

multumesc tuturor si pentru inspiratia data de pronet

post-147707-0-75660000-1444590456_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acela este de temperatura motorina - mai spre masina, spre interior, sa zicem in linie cu busonul de umplere ulei - da jos tubul de la filtrul de aer si o sa il vezi.

 

sa iti cumperi si antigel plus apa distilata, pentru completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,Florin ai avut dreptate...am scos capacul cu tubul de la filtru aer si am umblat f bine.

Pentru incepatorii ca mine ,acel senzor este de la motorina iar senzorul de la temperatura este intre baterie si motor putin mai in spate dar si mai in jos (este mai greu de observat si de lucrat dar nu imposibil)

Respect pentru toti ce m-au ajutat.

Misiune indeplinita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Este vb despre masina unei prietene..un golf 5 din 2005. Cand o porneste cateodata se aprinde intermitent becul pt temperatura, daca o reporneste dispare. Am verificat antigelul si are la -30c. De la ce ar putea fi ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori stocate exista?

Nivelul este Ok?

In functionare a dat vreodata eroare?

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori nu am fost inca la test. In mers nu se aprinde dupa ce o reporneste. Nivelul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica (vizual) cum arata cele 2 fire ce stau in antigel (in vasul de expansiune - care masoara existenta lichidului in vas). Daca arata dubios - oxidat, etc curata-le.

Cand a fost schimbat ultima data antigelul?

 Editat: curata-le

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vb cu ea , antigelul l-a schimbat acum 4 ani. O sa verific si firele si revin cu raspuns. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste tije metalice...posibil cu depuneri iar lichidul de racire fiind bun conductor inchide circuitul si se stinge martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!