Jump to content

Ajutor Set Pistoane/camasi Alezaj 88 Ptr Aircooled


pui de drac
 Share

Postare recomandată

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jan

    35

  • pui de drac

    31

  • MikeRG

    9

  • bogdan_bus

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

dezastru total,dupa 2 zile de muraturi si descompuneri de mizerii am descoperit ca una din cele doua chiulase de 1,1 e fisurata intre o supapa si gaura de la bujie

acu tre sa caut altele...dar macar e cat de cat curata sa incep masuratorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol.... Da, daca poti, masoara. Daca n-o mai sudezi, o donezi pt. studiu? Cum e cu astea, se gasesc noi? Cit costa? Mai exista piese noi de oltcit? Sau cum faci, cauti de citroen? Am intrat pe oltcit.ro dar n-am gasit de vinzare asa ceva. Dar mai intii, sa vedem masuratorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baiete .. de ce nu cauti tu un motor de subaru leone din 86 87 88 etc... ii honuesti camasile ii schimbi pistoanele ... eventual ce mai ai de facut la arbore...dupa care scobesti chiulasele ca sa ajungi la un raport de compresie convenabil si ii pui turbina cum vrei tu... motoare d'astea mai gasesti cred la dezmembrari cu preturi modice...cu ceva timp in urma am vazut si eu in brasov la dezmembrarile de la intrare dinspre bucuresti vreo doua si pretul era 300ron negocibil cu acte cu tot.. sper ca nu le-au dus la topit...rugineau afara...cred ca motoarele erau de 1,8....alt motor ar fi cel de alfa 33 dar e mai putin fiabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina? Subaru EA sau mai nou (a fost parca si versiune turbo) e racit cu apa. E mai complicata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina? Subaru EA sau mai nou (a fost parca si versiune turbo) e racit cu apa. E mai complicata treaba.

nu am stat atent sa vad ce motoare sint .. nu eram interesat ... am vazut doar ca sint .. atunci... acum poate or mai fi ... sigur nu erau cu turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am gasit pe net, ca nu mai am ce bloc sa masor: la blocul de tip 1 distanta intre axele cilindrilor e de 112 mm. Masurind la motorul de oltcit (pe un desen dintr-o carte, cam imprecis si-n plus cred ca asa-i facut el, cu cote inexacte) iese ceva intre 108 si 120mm :lol: . Mai prost e ca la astea, chiulasa e sectionata intre cilindri si alezajul in care intra cilindrul e micut, asa ca nu poti merge peste 1641, cred. Pui de drac, ai reusit sa masori aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Bogdan .. n-ai prins ideea...nevermind...las-o asa...

@jan .. iertare...in seara asta scot chiulasa a doua de la murat si sa o clatesc,sa o pot masura...

intr-adevar chiulasa e sectionata intre cilindri dar nu prea mult:) la nivelul aripioarelor de racire sunt

unite. Apoi urmeaza sa ma joc cu alezajele :) o sa vezi din poze:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa revin cu masuratorile mult asteptate... mi-a cam pierit entuziasmu,intr-adevar,alezaju din chiulasa e cam mic,se duce in maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxim 93 mm ..cam sumbra aceasta constatare...sper sa fac rost de o chiulasa de 1,3 zilele astea si ma rog la Dumnezeu sa aiba alezajul mai mare :icon_thumright:

post-8075-1200530799_thumb.jpg

post-8075-1200530895_thumb.jpg

post-8075-1200530967_thumb.jpg

post-8075-1200531035_thumb.jpg

post-8075-1200531130_thumb.jpg

post-8075-1200531251_thumb.jpg

post-8075-1200531264_thumb.jpg

post-8075-1200531387_thumb.jpg

post-8075-1200531397_thumb.jpg

post-8075-1200531572_thumb.jpg

post-8075-1200531590_thumb.jpg

post-8075-1200531612_thumb.jpg

post-8075-1200531698_thumb.jpg

post-8075-1200531708_thumb.jpg

post-8075-1200531716_thumb.jpg

Modificat de pui de drac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si prezoanele sint cam adunate... Camera din chiulasa e mare rau. La 1,3 chiulasa e diferita sau e acelasi lucru, diferenta e doar la cilindri/pistoane?

Masoara, te rog, si distanta dintre prezoane (pe cit posibil in axul prezonului) pe o diagonala. Altfel, se vede ce urit sint turnate piesele astea, mai rau decit alea sud-americane.

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, am mai uitat de un factor interesant: boltul are un anume offset in piston, de aceea si sageata de orientare catre volant la montaj, nu stiu daca exista asa ceva si la motoarele boxer citroen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offsetul de care zici exista la orice motor (or fi si exceptii, nu stiu). Sa-l numim offset in plan vertical. Ala face pistonul sa bata cind se-mbata alde nea .... d-aia si pun pistoanele invers.Dar motorul de tip 1 mai are si un offset in plan orizontal, de-aia se pun bielele cu semnul ala in sus, cilindrii sint putin dezaxati fata de mijlocul fusului maneton. Pe-asta nu cred sa-l aiba motorul de citroen. Bine gindit. Probabil, totusi, ca se poate modifica nitel biela si/sau pistonul.Masuratori la chiulasa, pe poze, in asteptarea lui pui de drac cu alea corecte:post-2697-1200577871_thumb.jpgCam asa arata comparatia intre oltcit si vw (alezajul si pozitia gaurilor), deocamdata:rosu=oltcit, verde=vwpost-2697-1200578700_thumb.jpg

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,prezoanele sunt adunate rau:((

la motorul de 1,3 de oltcit din cate imi aduc aminte,nu stiu daca la fel si la 1,1 dar stiu ca nu conteaza sensul de montaj,la o adica,se poate invarti si invers motorul,fara nici o problema :offtopic:

revin cu datele,acum nu sunt acasa...asnoapte m-am culcat la 4 dimineata dupa ce am curatat chiulasa si am postat pozele dezamagit de distanta mica intre prezoane.

a se mentiona,aceasta este chiulasa de 1,1...astept sa vad daca pot sa pun mana pe una de 1,3...acea de 1,3 are admisia mai mica,evacuarea mai mare si forma galeriilor de admisie rotunda,nu rectangulara ca la 1,1.

am umblat toata ziua sa dau de un cilindru de 1,3 sau vreo chiulasa sa pot masura diametrul de intrare :lol:

un aspect interesant...grosimea camasilor la oltcit e de aprozimativ 6 mm..!!!!!ce e drept,sunt din aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu acoperire de nikasil, nu mai sint bune la nimic daca la largesti.

Hai, masoara deocamdata la chiulasa aia sa stim o treaba sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fotoghicitoare: in prima poza e chiulasa de oltcit

post-2697-1200643867_thumb.jpg

In a doua poza ce-i?

post-2697-1200643979_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot oltcit :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de motocicleta? (oricum nu pot deschide pozele la dim reala si vad doar "timbrul")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Nu stiu, la mine se deschide poza mare, oricum, uite inca una, asemanatoare (ba chiar mai interesanta, se vede cum a modificat distanta intre cilindri):

post-2697-1200646340_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spune, nu spune! ne mai gandim.

Ne plac ghicitoarea foarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, ginditul cauzeaza la organism. Ce incepe cu P si se termina ( :) fara porcarii) cu 1? Haide, uite la codul imprimat pe obiect.

Deci Citroen e(ra) ocupat cu mincaruri complicate frantuzesti, asa ca se pare c-au ciordit design-ul de la vreo 2-3 motoare gata facute?

In ultima poza se vede cum se-ntoarce uleiul din chiulasa in carter (is puse pe motor de tip 4 in cazul asta) priin teava aia de jos.

La motorul de 1500 pus pe broasca si la ala de 1500 S de tip 3 mai vechi, existau pistoane "cocosate" care ar merge bine cu chiulasa de oltcit. Dar n-am vazut cit de cocosate sint. Are cineva vreo poza, ceva?

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea de 1200 de pe mexicana mea sunt usor cocosate

65412.jpg

65414.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, daca e sa apreciezi inaltimea "cocoasei", are 1cm - 2cm, asa?

Pardon, nu aparusera pozele. Sint ca alea de 411. La setul de 1500 cum or fi?

Hai c-am gasit:

post-2697-1200656353_thumb.jpg

Slab, io m-asteptam la asa ceva:

post-2697-1200656985_thumb.jpg

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!