Jump to content

Ajutor Set Pistoane/camasi Alezaj 88 Ptr Aircooled


pui de drac
 Share

Postare recomandată

ete,ca sa nu ma bata nenea jan, m-am harnicit azi si am facut cateva poze.. sper sa fie suficient de clare ca a trebuit sa le micsorez ca sa le pot urca.

este jumatatea de pe partea dreapta a soferului respectiv partea cu pompa de benzina,pentru cei care cunosc.

am ales aceasta laterala deoarece exista frezari in dreptul prezoanelor pentru strangerea a 4 piulite de prindere a celulalt semicarter si ma limiteaza in alezarea carterului.

si-asa va trebui sa "ingros" putin materialul in locurile unde "scaunele" sunt subtiate pentru intrarea piulitelor. ufff...aiurea tare.

daca nu era problema asta,si se puteau prinde cumva altfel piulitele alea puteam sa merg pe setul de 92.

am ales alezajul de 90,5 deoarece, diametrul per total, sus, la etansarea cu chiulasa (unde cred ca o sa pun inele de cupru), daca alezez prea mult din chiulasa, dau in gaurile prin care trec prezoanele, si atunci etansare nu. iar gaurile alea de umplut nu pot. daca le-ar fi facut mai mici din turnare, ca si-asa sunt cu 1,5 mm mai mari decat prezoanele, era ceva.

sper ca nu v-am ametit de tot. iata pozele:

post-8075-1215690607_thumb.jpg

post-8075-1215690622_thumb.jpg

post-8075-1215690640_thumb.jpg

post-8075-1215690650_thumb.jpg

post-8075-1215690722_thumb.jpg

post-8075-1215690752_thumb.jpg

post-8075-1215690760_thumb.jpg

post-8075-1215690789_thumb.jpg

post-8075-1215690871_thumb.jpg

post-8075-1215690881_thumb.jpg

post-8075-1215690891_thumb.jpg

post-8075-1215690908_thumb.jpg

Modificat de pui de drac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jan

    35

  • pui de drac

    31

  • MikeRG

    9

  • bogdan_bus

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da' ia zi, o sa trebuiasca sa modifici gaurile din cilindri ca sa-ti treaca prezoanele p-acolo. Si nu stiu cum rezolvi raportul de compresie, care o sa fie 5:1 sau asa ceva, din cauza formei chiulaselor. Mai bine ti s-ar fi potrivit camasi si pistoane de 911, nu stiu ce alezaje au astea. Dar e vorba de alti bani.

Nici piulitele care string semicarterele nu te-ajuta deloc...

Blocul, in schimb, arata frumos, asa micut. Ce-ar fi daca ai face un boxer-8 din doua de-astea :)?

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahahahaaa,mama da ce prompt e omu asta...ai zice ca-mi sufla-n ceafa. :P

mai,cu compresia nu e asa dramatic, voi aleza si plana din chiulasa suficient de mult,imi iesise la un moment dat,cu un calcul empiric de volum (am masurat cu apa, dar nu aveam supapele montate,ci niste banda adeziva lipita peste scaune cat mai plan posibil) si mi-au iesit cca 45 de cmc parca... rezultatul era un 9,3 :1 parca... :unsure:

nu-i bai, daca iese prea mica trantesc un KKK sau vreun garett... nu mi-e frica dar totu e sa tina la fugareala dpdv constructiv.

bineinteles ca va trebui sa gauresc si cilindrii, dar sincer,asta mi se pare cea mai usoara operatiune.

pistoane cocosate s-or mai gasi pe la vreun set de 90,5 aftermarket, dar nu asta ma roade pe mine ci distanta intre centrul boltului si capul pistonului. sa nu ma trezes ca la punctu' mort superior imi iese pistonu afara pe jumate din cilindri,ca atunci e aiurea :screwy:

am reusit si mi-am cumparat sincroanele intre timp, de pe un alfa 33.. multumit,si ca pret,si ca piese. :)

cochetez cu vreo donatie sau salar, poate reusesc sa cumpar tot setu de axe cu came,culbutori,axe culbutori,oringuri,etc etc NOI ca sa echipez chiuloasele...da nu-mi trebuie decat vreo 600 de ron asa,scurt :)

mai pun o poza cu "suprafata de lucru" : :cheers:

post-8075-1215691908_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pistoane cocosate parca nu se mai gasesc; dar nu conteaza asta. Ce cursa are arborele, ce diametru are manetonul, ce lungime are biela, ce lungime are cilindrul de oltcit intre carter si "deck"? Inaltimea boltului la vw o aflam noi... Cit despre bani, aduna-i, nu mai umbla pe la bairame, io stiu?

P.S. Ti-au mai ramas doar 2 dalmatieni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o luam cronologic :rolleyes:

cursa pistonului este de : 65,6 mm

diametrul fusului palier : 57,5 sau 57,4 mm dupa clasa

diametru fusului maneton : 39 sau 38,8 mm dupa clasa

lungimea bielei de : 128 +/- 0,03 mm intre centrele alezajelor bineinteles

bielele nu sunt demontabile, ele fac corp comun cu aborele cotit :(

n-am prea prins ideea cu "deck"-ul...io-s mai conservator cu termenii mecanici :angry: tradu putin

despre bani, crede-ma ca nu stiu cum sa-i mai adun...si cand e vorba de masina...intotdeauna e pe primu' loc. (ieri am investit vreo 2 mil in solutie de decapat vopseaua, si o solutie 3 in 1 : inhibitor de rugina, grund si vopsea)

astazi am "aruncat" 40 de lei pe o piele de caprioara ca sa am cu ce sterge golfu' ca de 2 ani caut una naturala si nu gasesc, si intre timp tre s-o polishez ca s-a mai zgariat de la diverse alte imitatii de piele.. :icon_thumright:

dalmatienii mi i-a mancat asta' micu' : :icon_cool:

post-8075-1215698731_thumb.jpg

post-8075-1215698747_thumb.jpg

Modificat de pui de drac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deck, adica partea de sus a cilindrului, locul unde odihneste chiulasa. Biela-i scurta fata de aia de vw, cursa e mai mica, deci nu-ti iese pistonul afara, o sa mai trebuiasca sa tai din camasi.

Acuma, cu caprioarele, nu stiu, de unde or fi atitea de le vind astia pielea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite,cota aia nu cred ca o am prin vreo carte,dar ti-o masor repede cum pun mana pe-un cilindru.

ar fi bine sa nu dea pe-afara. ma astept sa trebuiasca sa frezez putin din fusta pistonului,sa nu dau cu biela-n el...dar cine stie? mai e pana cumpar setu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate s-atinga cu biela mai scurta...

In privinta etansarii intre cilindru si chiulasa, astia care se ocupa de vw nu pun garnituri acolo. Chiar la motoare supraalimentate. Daca ai suprafetele curate, paralele (verifici si planeitatea zonei de pe bloc unde se-nfige cilindrul, eventual se planeaza acolo si in chiulase, pe care oricum le modifici), freci cilindrul in chiulasa si-n bloc cu pasta de slefuit, te uiti ce iese, ar trebui sa fie etans.

Uite si alta idee, "zimti": http://shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=...asc&start=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahaha, uite, chiulasa mea cu 90,5 va arata exact ca in poza asta:

http://img358.imageshack.us/img358/7884/20dq.jpg

http://img362.imageshack.us/img362/2292/78dk.jpg

ma refer la "muscatul" din gaurile pt prezoane.

problema mea e ca inelul ala de cupru care se vede in poza va fi mult mai "subtire" sa zicem..cam 2,25 mm latime maxim?

acolo din poza pare a fi cam 4 mm . cu sau fara inel, nu stiu daca va tine sau nu compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

iote ca iar postez in suturi... sa speram ca de pe data de 14 luna asta,iau si eu o juma' de salar si reusesc sa cumpar cam tot ce-am nevoie de utilat chiuloasele...respectiv axe cu came,axe de culbutori,semeringuri,culbutori,etc etc... ma costa putin dar sunt noi si greu de gasit..

daca reusesc sa fac investitia asta mai ramane putin din motor si incep sa pun bani de-oparte ptr setul de aircooled :D

totodata sper ca pana la sfarsitul lunii sa ma apuc de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun; ia alea si fa si poze in timpul reconditionarii chiulaselor, e o treaba interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

hai ca pusei mainile pe piese :vaidecapulmeu: urmeaza sa fac poze saptamana viitoare ca din nefericire plec in delegatie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ai luat setu ala de 1,6 din bucuresti cu pistonu de 85,5 si eram curios daca ai facut cv cu el...mi-ar trebui si mie 2 pistoan, acelasi model de 85,5.Daca se intampla cumva sa nu montezi setu sau poate are asa ceva altcineva. Eu am un motor de 1.6 cu admisie dubla, i-am largit un pic scaunele supapelor (vreo 2mm), i-am pus supape mai mari si vreau sa i-au din buza cilindrului 1,5mm sa-i cresc si raportu de compresie.

Astept pareri si sfaturi si daca are cineva si doua pistoane de 85,5.

La Oltcit cu pitoane de 85,5 o sa iti iasa un motor de 1500cmc. Cam cata putere crezi tu ca potzi sa scoti din el fara sa-l faci praf pe la 6-7000 RPM?

Oricum succes in treba de pionerat pe care o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!