Jump to content

Test De Dinamicitate La Rar


KOPETDAG
 Share

Postare recomandată

speta este urmatoarea: A4, 2004, 1.8T BFB (luat din Rusia). am aflat, din pacate, acum cateva zile, la RAR, ca este Euro 2 (desi, inainte de a-l cumpara, am verificat VIN-ul in tara si mi s-a spus Euro 4...). singura solutie pare a fi un test de dinamica/dinamicitate care se face la RAR Voluntari. avand in vedere ca motorul este relativ nou (42.000 km), este posibil ca, la acest test, sa iasa norma Euro 3 (se pune, inteleg, o benzina speciala). testul costa 22 mil, insa nu-mi garanteaza nimeni faptul ca va iesi Euro 3. considerati c-ar trebui sa incerc? aveti ceva date suplimentare despre testul asta?

LE: rog un moderator sa mute topicul intr-o arie ceva mai vizibila (gen "motoare pe benzina", "generalitati" etc. 10x.

Modificat de KOPETDAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este aproape imposibil ca un Audi benzina 2004 sa fie EURO2.

Din ce am vazut eu TOATE sunt EURO4.

Exista si un link pentru decodare simboluri Audi -ai insiruirea de simboluri in carte service

http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Acolo al doilea sir de 3 simboluri reprezinta ce EURO x ai pe masina.

Si am o intrebare -dupa ce considerente cei de la RAR au spus ca ai EURO 2 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt curios cum au stabilit cei de la RAR ca e Euro 2? De aici porneste totul. In talon ce scrie?

Nu-mi vine sa cred ca un benziar din 2004 poate fi Euro 2. Chiar si cele din 2003 sunt Euro 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0GV in loc de 0GG. la PoRO mi-a aratat omul laptopul, dupa ce se logase la sistemul VAG: EU2 critical vapour pressure.

EU2 este certitudine. ramane intrebarea: merita facut testul respectiv la RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in talon ce scrie? daca in talon scrie E4, mai verifica RAR-ul daca e adevarat sau nu?

eu zic asa: daca in talon scrie Euro 4 si cei de la RAR nu te cred, n-au decat sa faca testul pe cheltuiala lor.

daca intr-adevar e E2, taxa e f. mare. Mai bine intereseaza-te daca nu merge sa-ti pui E4 pe ea, si cat costa. Poate e mai ieftin asa decat sa dai 22mil+vreo 140mil taxa de inmatriculare.

Modificat de A4UDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai ieftin iesi daca o inmatriculezi asa cum este in Bulgaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in talon nu scrie nimic de norma de poluare (talonul din rusia). cam cat ar valora masina in Ro (1.8T, 2004, 42000km, optiuni peste medie)? intreb sa stiu daca merita, in ultima instanta, sa dau cei 4 mii de euro.

de pus E4 e extrem de costisitor (trebuie schimbat ECU si alte alea), conform PoRo.

cu BG nu stiu prea multe si nici nu iau in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea masinii trebuie sa scrie norma de poluare, ce zice acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rusii n-au CIV sau cartea masinii. doar talon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T > 2001 >>> EU4 (eu asa stiam)

din testele ce le-am gasit aici (pagina 13, rindul 8) BFB e EU4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa pun din nou VIN-ul, sa fie mai clar - din pacate - ca e EU2: WAUZZZ8E45A071007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam usurel...grupul VAG nu am mai facut masini euro2 pe benzina de ani buni nici macar pentru rusi(nu ca aia ar vrea)...cred ca de la primele A4 cele b5 prin '95 dar si acelea au fost mai tarziu minim euro3,dar apoi in 2004.Tot ce inseamna motor benzina la acel an de fabricatie este euro4,pana si dieselul meu este euro4 si este fabricat tot in 2004.Cel mai probabil ai vreo problema cu sitemul de evacuare,catalizatoare,sonde ceva pe acolo,verifica mai bine la niste oameni competenti.Mie unul imi vine greu sa cred ca masina a venit asa din fabrica.Cu respect ALEX.

p.s.1:avand in vedere ca in Rusia se face trafic cu masini de contrabanda la greu,ai avut macar posibilitatea sa verifici legitimitatea masini?

p.s.2:ai verificat VIN-ul pe vre-un site sa vezi ce iti spune despre masina?daca da pe ce site?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e OK, de la dealer AUDI luata. VIN verificat de Hyper -> EU2.

Modificat de KOPETDAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar doua posibilitati dupa parerea mea:

1. Motor schimbat, masina furata.

2. Defectiune motor=emisii mari.

Cred ca nici in Kiribati nu exista un "genuine" A4 din 2004 cu euro 2.... ;)

PS. Ar mai fi o posibilitate ca acel motor sa fie legitim Euro 2 montat after market de catre cineva si omologat legal. Cati cai are?

Pune te rog si tu ceva poze cu masina sa vedem. Chiar si cu motorul. Ca daca e intradevar adevarat, aproape ca intra la fenomene paranormale. Sincer.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a fost de reprezentare a unei ambasade, luata de la un dealer AUDI moscovit. excluse deci chestii gen omologare, aftermarket, furt etc. dealerul din moscova mi-a spus de la bun inceput ca e Eu2. din pacate, nu l-am crezut.

BFB 163 CP.

tocmai am facut o verificare bara/bara + tester. perfecta stare, nici o eroare pe tester. schimbare ECU (in sensul de upgrade la EU4) nu se poate (sau, daca se poate, costa enorm). o alta idee a cuiva era sa iau un alt motor si s-o omologhez cu ala, si-as iesi mai ieftin decat 4000 euro, taxa de prima inm... pun si poze mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.. foarte curioasa treaba ... cu omologarea unui alt motor ..ai grija caci RAR din cate stiou eu de la 1 ian 08 nu mai face omologari decat pt motoare Euro 4 .. deci daca-ti schimbi motorul iarasi o sa coste ceva caci ai nevoi de euro 4 ...

mai bine da-ne un pic mai multe detalii despre acel test ..

masina e clar ca e EU2 daca cei de la reprezentanta recunosc codul motor si spun clar ca e Eu2 .. oricum .. o "reclama " destul de proasta pt audi sa pui motor ue2 pe fabricatie 2004 ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.. foarte curioasa treaba ... cu omologarea unui alt motor ..ai grija caci RAR din cate stiou eu de la 1 ian 08 nu mai face omologari decat pt motoare Euro 4

e vorba doar de masinile noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea sa astepti - de ce nu stai pana iese ordonanta de urgenta cu modificarea taxei de prima inmatriculare?? Poate o sa ajunga taxa 1000-2000 euro si nu o sa mai ai nicio bataie de cap.

Platesti impozit sa nu ai probleme - dar nu o inmatriculezi. E pacat sa stea degeaba dar asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOTANUL, cred ca problema pusa de colegul nostru este ca sub EURO3 NU SE POATE INMATRICULA in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate inamtricula insa la taxa de acum ar iesi prea scump. Am un prieten care a adus doua Mitsubishi Pajero noi din Dubai anul trecut. Nu aveau Euro 3 si a facut test dinamic la RAR si au iesit Euro3 astfel a platit taxa de prima inmatriculare pentru Euro3. Una din ele nu a iesit din prima si s-a dus la Mitsubishi unde i-au resetat softul si pana la urma a iesit si aceea. Masinile erau cu motoare pe benzina 3800cmc, noi-noute full-options insa fara Euro3. Asa ca e posibil si la Audi-ul in cauza sa fie Euro2. Taxa pentru Euro2 este 3941 Euro iar pentru Euro 3 este 1689 deci o diferenta de 2251 Euro. Testul costa 2200Ron deci cam 600 de Euro(risti sa nu treci), ar mai ramane o diferenta de aproximativ 1600 de euro de dat in plus ca sa o inmatriculezi. Asta decizi tu. Cu schimbare motor etc. nu renteaza ca iesi mai scump (cost alt motor plus manopera).

Modificat de Georgenis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta stiam si eu... Se poate inmatricula dar pana pica taxa inmatricularea este prohibitiva.

Fratele meu a luat testul cu pricina (aceeasi cauza - motor euro 2) dar a cheltuit destul de mult.

(test + schimbat catalizator + etc) si ajungi pe undeva la valoarea taxei...

Treaba nu s-a intimplat in 2008 (la momentul respectiv era valabil "sub euro 3 nu se putea inmatricula")

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca ati interpretat putin gresit legea sau ce ati auzit pe la radio-TV, de la 1 ianuarie 2008 in Romania nu se mai pot inmatricula/vinde masini NOI care nu respecta norma EURO 4, nici vorba despre cele la mana a doua, pentru care exista minunata TPI.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fi curios, daca am inteles bine, ce parere are un tuner electronic despre testul de la rar...eu cred ca ar putea scoate ceva bun numai din modificarea softului original al masinii fara sa schimbe catalizatorul si ecu:la urma urmei testul se refera la emisii poluante, nu?cred ca se poate schimba orice coduri... etc.(repet nu sunt sigur!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Am si eu mai multe intrebari.

- Ce reprezinta acesta testare dinamica ? Am cautat mai multe informatii pe net si nu am gasit nimic. Cei de la RAR sunt cam pe langa. Habar nu au cu ce se manaca dar sa iti dea vreo informatie pe aceasta tema.

- In cazul unei motorizari 1.8 T cod ARZ norma Euro 2 credeti ca se poate schimba ceva facand acesta testare ? Daca acesta motorizare conform TUV Germania norma de poluare (fie ea fiscala) a iesit D4 ( adica conform noxelor ) se poate la testarea dinamica sa rezulte Euro 3 ?

- Schimbarea filtrelor ( benzina, aer) catalizatorului ( Euro 3 ,Euro 4) poate ajuta la schimbarea incadrarii ? Sau poate schimbarea parametrilor sondei lambda? ( Stiu ca la Euro 4 sunt 2 sonde iar la Euro 2 numai 1- Una pusa inainte de catalizator iar cealalta dupa in asa fel incat cea de a doua sa reduca astfel noxele )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!