Jump to content

Golf V Sau Kia Ceed


laurentiucat
 Share

Postare recomandată

adevarul este ca si eu am pus in comparatie 2 motorizari destul de diferite ... daca se face comparatia cu golf 1.6 105 cp atunci diferenta ramane de 3 100 euro .... iar la aceasta diferenta si eu as merge cu ochii inchisi pe golf .... ......................

Decat 1,6 mpi de la Vwag (aici vorbind de masini noi) mai bine pas. Daca vorbim de 1,4 Tsi, chiar si cel de 122cp, treaba se mai schimba; insa ramane problema pretului de achizitie.

3.100 euro sunt bani, poate chiar mai importanti acum in timp de criza decat pana acum.

DSG-ul este o cutie f interesanta, insa as fi cel putin rezervat in a o declara cea mai buna cutie automata existenta la momentul actual (vorbind de masini uzuale si nu de supercar-uri); tot la acest capitol ar fi indicat sa vedem si topicul despre problemele DSG, atat 6 cat si 7.

Insa indiferent de diferentele dintre ele, atat timp cat iti permiti financiar, alege masina care-ti place cel mai mult (asta nunumai din pct de vedere design, ci mai ales cum te simti in ea conducand-o).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xqzme

    11

  • Andrei2000

    6

  • Bonzai2

    6

  • faazd

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu recomand cutia automata de la KIA pt ca nu sunt performante si consuma mult. Am automata pe Sorento, si imi vine uneori sa ii dau foc. Nu te poti baza pe ea, nu intuieste ce vrei sa faci, are timp de raspuns fff lent, si consuma de ma usuca. Zici ca am ceva V8!! Pt un motor de 2.5 CRDI 170 CP pe care nu ii simti de nici o culoare, sa ai un consum de peste 16-17% si fara sa o calc mi se pare o absurditate!! Este KIA nu VW, dar asta nu inseamna ca nu apreciez ceedul. Chiar imi place ceedul, dar personal nu as da mai mult de 16000 pe ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceed este o masina mai placuta decat pare la prima vedere, spatiu suficient, materiale bunicele, dar nu poate concura cu Golful si nici nu-si doresc asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceed-ul este o masina foarte buna dar are doua mari dezavantaje:

- pretul este cam mare pentru ceea ce ofera si

- valoarea de revanzare - dupa un an nu stiu daca va mai da cineva 50% din pretul initial.

As merge tot pe Golf (acum 6).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victor blackedition

nu prea sunt de acord cu primul mare dezavantaj deoarece raportul pret/calitate (dotari standard) este cam cel mai apreciat la cee'd iar pretul de revanzare nu stiu ce sa spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am achizitionay Golf-ul, in finala a intrat un Ceed 1,6 crdi parcat City (o varianta mai bogata in echipari). Tinand cont ca am abordat problema cu ajutorul unui amic, am obtinut niste extradotari (covorase si senzori de parcare), 300 de euro discount pe langa ce se oferea la acea data si livrare la poarta casei pentru Ceed. Pretul ramanea in continuare mai mare decat la Golful actual (1,6 102 cai).

Asa ca am ramas pe Golf. Tot ce-i posibil ca daca era vorba de singura masina din garaj (mai am un S MAX) se punea altfel problema. In acelasi timp, probabil ca mai puneam ceva bani sa ajung la un 2,0 TDI si nu luam totusi in calcul ceedu.

Dar trebuie sa remarc ca sint la a doua tentativa de achizitie a unui astfel de model.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexPredaGTi ... ai scris cate ceva dar nimic despre cutia automata a celor de la kia, special cea de pe cee'd (daca alte modele au alte tipuri de cutie automata), se poate sa ne spuii mai multe detalii? ... cate trepte are acesta cutie ... daca tot te ocupi cu vanzare de cee'd, ai vandut masini cu aceasta optiune si oamenii care au cumparat au avut ceva nemultumiri? .....

multumesc

am scris parerea mea despre comparatia celor doua masini . Daca esti interesat de oricare dintre modele Kia , te astept in showroom-ul importatorului ( Sos. Bucuresti-Ploiesti nr 40 ) si discutam si ne plimbam cu ce vrei tu .

@oaspetele singurul si marele plus pe care il are Ceed , fata de masina pe care o ai acum , este motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate.

dar tinand cont ca e a doua masina si va va fi folosita prin oras si pe distante scurte extraurban, diferentele se estompeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Alex zici de 1.6 la vag ca este .......eu cred ca este mult mai bine echilibrat Golful 1.6 decat Ceed la motorizarea pe benzina. Eu am mers cu 1.4 benzina 109cp Ceed......cam gluma acest motoras cu asa zisa lui performata .

cee'd 1.4 DOHC CVVT Motor Numar cilindrii / 4 Capacitate cilindrica1396 Putere maxima (CP / rpm)109 / 6200 Cuplu maxim (Nm / rpm)137 / 5000

SI

cee'd 1.6 DOHC CVVT Motor Numar cilindrii / 4 Capacitate cilindrica1591 Putere maxima (CP / rpm)122 / 6200 Cuplu maxim (Nm / rpm)154 / 5200

Greutate pe 1.4 GSL 1263 kg

Degeaba au cai peste VW la capacitati similare daca obtin cuplul si puterea la asemenea turatii.......

Golf 5 si respectiv 6 (1.6 mpi): Putere (CP): 102

Putere (kW): 75

Turatie putere max. (rpm): 5600

Moment max. (Nm): 148

Turatie moment ( cuplu ) max. (rpm): 3800

Masa (kg): 1157 pana la 1350 in functie de echipare

De la 3800 la 5000-5200 ....te mananca sfiintii......iar cam pe unde incepe sa obtina Golful caii ( poate 100 fara 2 cai frumosi ) Ceed este in cuplu.

asta pt cine sa mai dat cu Ceed benzinar stie despre ce vb.

Si poate o sa se supere cineva pe mine dar : cu Solenta 1.4mpi esti mai sigur cand te bagi in depasire decat cu Ceed 1.4 ( ma refer ca timp, raspuns-accelerare nu ca siguranta, comfort etc... ).

Scuze daca sunt rautacios !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un polizor, motorul de 1,4 (cu 1,6 nu am mers) mi se pare reusit, in ciuda datelor. Se tureaza foarte usor iar de la aproape 4000 de ture se misca foarte bine. Chiar daca are cuplul maxim (137 Nm) cocotat la 5200 de rpm, din grafic rezulta peste 130 Nm de pe la ~3600 de rpm. Intr-adevar 1,6 mpi are forta mai multa oricand, dar orezarul nu mi se pare gluma. Spun asta pentru ca am mers cu Octavia 1,6 mpi (nu Golf, ce-i drept) si acasa este si un cee'd 1,4. Imi inchipui ca cee'd 1,6 e mai fortos.

Si pentru a fi la subiect, in momentul achizitiei cee'd-ul a avut cel mai bun raport pret/dotari si consider ca este o alegere excelenta in conditiile in care iti doresti ceva practic si cu buget. Daca doresti altceva si ai si finantele care sa-ti sustina pofta atunci un GTI ar fi intr-adevar misto :)

post-3243-1253195045_thumb.jpg

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca la banii cat dai pe Ceed nu gasesti ceva mai bine, mai frumos si mai dotat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am citit prin topic si trebuie lamurite niste chestii:

1) garantia Kia este:

3 ani full, fara limita de Km

apoi pana in 5 ani tot full, in limita a 150 000 Km

apoi pana in 7 ani, motor + cutie de viteze in limita a 150 000Km

garantie la tabla (perforare din interior spre exterior) 10 ani

2) a aparut noul model la care se poate pune Clima bi-zona, si inca alte cateva imbuntatatiri

printre care si suspensii mai putin rigide (care pe mine nu ma deranjeaza).

3) despre fiabilitate http://www.worldcarfans.com/10806021117/ki...rgring-24-hours (cu mentiunea ca pro-ceed nu are nimic diferit

fata de cee'd decat caroseria)

3) in legatura cu designul interior e o chestiune de gust. Mie personal mi se pare excelent designul la Cee'd,

mai ales la noul FaceLift. calitatea plasticelor nu e asa de slaba. e chiar OK.

4) Masina fiind modularizata bine, in caz de accident nu aveti de inlocuit prea multe piese. In legatura cu tabla nu e asa de subtire

pe cum spun unii. Masina este ranforsata pe alocuri, de aici si greutatea ei mai ridicata. Vopseaua e pe baza de apa, si pe alocuri sare (nu si stratul de grund), dar la cata piatra se arunca iarna pe asfalt, nu ma mira. Nu cred ca Golful

are vopsea rezistenta la asa ceva. Caltiatea fabricatiei este excelenta, fabrica de la Zilina fiind construita recent si e tehnologizata la maxim.

cum se vopseste cee'd - ul :

si aici vopsire la 2:00 :

de prin fabrica:

http://www.youtube.com/watch?v=7pAXYHLWcXw

Detin o Kia Cee'd din octombrie 2007, si nu am avut nicio problema pana in prezent. Doar cu service-ul din Iasi care m-a uimit de fiecare data

cu tarifele exagerate, motiv din care fac revizia la Vaslui.

Ce m-a convins:

- motorizare excelenta in suma dispoinibila la acea data (13500 euro leasing).

- suspensie independenta spate

- distributie pe lant

- 5* Euro NCAP

- Test Drive-ul cu varianta 1.4 109 cp

Concluziile anterioare sunt corecte, pana in 15.000 euro, alegerea desteapta este Kia Cee'd.

PS: Motorul diesel de 1.6 e mai silentios decat motorul de 1.4 pe benzina de la Golf (am experimentat ca pasager).

Modificat de scosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4) Masina fiind modularizata bine, in caz de accident nu aveti de inlocuit prea multe piese. In legatura cu tabla nu e asa de subtire

pe cum spun unii. Masina este ranforsata pe alocuri, de aici si greutatea ei mai ridicata. Vopseaua e pe baza de apa, si pe alocuri sare (nu si stratul de grund), dar la cata piatra se arunca iarna pe asfalt, nu ma mira. Nu cred ca Golful

are vopsea rezistenta la asa ceva. Caltiatea fabricatiei este excelenta, fabrica de la Zilina fiind construita recent si e tehnologizata la maxim.

Detin si eu o Kia Ceed din 2008. Este o masina corecta ca si pret, dar mai mult de 15.000 euro nu as da personal pe ea. Din pacate am avut parte de un eveniment rutier neplacut. O doamna nu mi- acordat prioritate si am luat-o in plin din lateral. Viteza a fost pana in 40 km/h. Impactul (a fost cel mai dur pe care l-am resimtit), eu zic ca a fost destul de bine amortizat. La exterior nu parea f tare sifonata, dar cand am ajuns la service cu ea, si au facut o evaluare, pe langa capota, bara, faruri, radiator, au mai urmat: lonjeroanele, cadrul motor .... In final a trebuit schimbata toata puntea fata. Asta ma face sa fiu totusi sceptic la ce ai spus mai sus, si tot asa ma face sa ma gandesc in caz de un impact mai puternic cat de rezistenta este masina. Toate modelele au 5 stele la crash test la o viteza de 64 km/h la care sunt testate, dar diferente de soliditate, zic eu, se simt la o viteza mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord, ceedul este o masina decenta situata la un nivel sub golf insa si pretul este mai mic. E posibil ca totusi raportul pret/calitate sa fie mai bun la ceed, insa strict ca si calitate e o diferenta intre ele.

Iar despre motorul de 1.4 pot spune ca la un mers normal e cam deranjant cuplul ala asa sus. Ok, la depasiri, la sprinturi liniute ..nu te deranjeaza sa o duci la 6000, dar la un mers normal(adica in turatii medii) masina pare puturoasa.

In rest, o masina reusita parerea mea,care e o alternativa la cei care nu isi permit un golf, dar vor o masina cu performante relativ apropiate. Intr-adevar multi critica motorul de 1.4, dar sa nu uitam ca totusi e cea mai slaba motorizare :P. Iar pt prima motorizare eu zic ca e decenta. Problema in sine la motorul de 1.4 fiind numarul ala de cai declarati relativ mare (109), asa ca multi s-ar fi asteptat la altceva si de asta au fost dezamagiti :icon_thumright:.

Ce mai e de apreciat la ceed este serviceul care are preturi destul de decente la revizii. Desi avand in vedere ca sunt inruditi cu Hyundai multi s-ar fi asteptat la preturile astronomice de acolo, situatia nu e deloc asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as putea spune ca au preturi mici la service. Revizia de 15.000 m-a costat 674 RON, si s-au schimbat filtrele si uleiul. Mi se pare mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, cum o fi ceed diesel silentioasa nu stiu, poate la relanti. ca ceed benzina la 3000 de ture zici ca e vreun avion care incepe sa tureze motoarele, iar dieselul nu poate fi mai putin zgomotos. g5-ul e mai silentios prin comparatie la aceeasi turatie. tot benzina, insa 80 cp, lenes, intr-adevar. iar pt performante, ceed trebuie turata bine de tot, si devine obositoare.

eu unul nu as compara tabla de pe ceed cu aia de pe golf, m-am uitat cu atentie la ambele, mie mi se pare clar mai buna aia de pe golf. evident, fara dovezi e greu, insa atata timp cat vad golf4 de peste 10 ani cu tabla impecabila, as zice ca a trecut testul. sa vedem si ceed peste acelasi nr de ani, ca asa se judeca, nu dupa marketingul lansat de producatori.

stiu si eu pe cineva cu ceed am mers de multe ori cu una, mie mi se pare departe de golf, cel putin la tinuta de drum si la materialele din interior ceed e mult mai modesta, mi se pare si normal, e mult mai ieftina. la 11k mi se pare afacere buna, peste 12-13k nu as mai lua-o.

nu mi se pare ca trebuie criticata ceed, pretul e unul f bun pt ce ofera, golful cu aceleasi dotari e mult mai scump, e normal sa se reflecte in ceva banii aia in plus.

apropo de garantia aia, am cam citit de caderi de ambreiaje la sub 30k km si cica nu e acoperita de garantie. cam urat. si cam proasta calitatea, daca nu e vina soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, cum o fi ceed diesel silentioasa nu stiu, poate la relanti. ca ceed benzina la 3000 de ture zici ca e vreun avion care incepe sa tureze motoarele, iar dieselul nu poate fi mai putin zgomotos. g5-ul e mai silentios prin comparatie la aceeasi turatie. tot benzina, insa 80 cp, lenes, intr-adevar. iar pt performante, ceed trebuie turata bine de tot, si devine obositoare.

eu unul nu as compara tabla de pe ceed cu aia de pe golf, m-am uitat cu atentie la ambele, mie mi se pare clar mai buna aia de pe golf. evident, fara dovezi e greu, insa atata timp cat vad golf4 de peste 10 ani cu tabla impecabila, as zice ca a trecut testul. sa vedem si ceed peste acelasi nr de ani, ca asa se judeca, nu dupa marketingul lansat de producatori.

1) CRDi-ul este silentios pentru un diesel.

Odata, m-am intalnit cu un amic intr-o benzinarie care are Golf4 TDI. Si in parcare acolo ma roaga sa pornesc motorul sa auda cum rontaie. A ramas surprins cand i-am spus ca era pornit (rontaitul lui il acoperea pe al meu).

Iar mie mi se intampla cateodata in parcare cand am radioul deschis (volum destul de mic) sa nu-mi dau seama daca motorul e oprit sau nu, si de multe ori se intampla sa fie pornit.

2) Nu ai nicio garantie ca tabla de Golf5/6 este la fel de groasa cu cea de Golf4. Tendinta este de subtiere.

@Andrei2000:

Si eu am avut un impact cu o duduie care nu s-a asigurat la un viraj stanga, eu fiind in depasire... am schimbat spoiler fata/ aripa dreapta, nu a trebuit indreptat nimic, pur si simplu au fost inlocuite cele 2 piese. Nimic in interior nu a fost atins. (edit: si farul a fost sichimbat ca era plesnit)

Odata, cand am fost la reprezentanta am vazut un individ care avusese un accident destul de grav in care se si rasturnase cu masina, dauna totala, el era teafar si isi facea din nou comanda de cee'd spunand ca masina i-a salvat viata. E real ce zic.

La un impact mai puternic e absolut normal ca socul sa fie preluat de caroserie prin deformare.

Modificat de scosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) CRDi-ul este silentios pentru un diesel.

"pentru un diesel", asta-i alta poveste. Tu l-ai comparat cu o benzinara si cam dadea cu virgula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai aberam aici si sa pierdem vremea, nu vrei tu sa vezi live un 1.6CRDi de cee'd si sa-mi spui care e concluzia? Eu nu am vorbit din presupuneri ci "am fost acolo" cum ar zice unii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un coleg cu c'eed 1.6d, am si mers de cateva ori cu el (ca pasager) si e intr-adevar silentios, dar pentru un diesel. Nu cum ai zis tu ca e mai silentios ca un benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un coleg cu c'eed 1.6d, am si mers de cateva ori cu el (ca pasager) si e intr-adevar silentios, dar pentru un diesel. Nu cum ai zis tu ca e mai silentios ca un benzinar.

am fost pasager intr-un bezniar din ala mic 80cp parca de Golf 5. si cand isi facea avant sa depaseasca... urca pe la 120-30, vajaia trasnaia mai tare decat imi vajaie mie dieselache peste 140 km/h (nici atunci nu e prea zgomotos).

Poate conducea el mai turat, dar asta a fost impresia. Poate ca in conditii de condus domol e mai silentios benzinarul.

@Andrei2000 despre chestia cu deformarea, vezi CrashBox pagina 34 stanga jos.

Si in general diverse chestiuni despre Cee'd (modelul vechi), pentru sceptici si cei care cred ca o masina are nevoie

de 4-5 generatii sa fie luata in considerare..

Asta ar trebui sa va raspunda tuturor la intrebari:

http://cars.pdfki.com/cars/kia/ceed/docs/b...uct%20Guide.pdf

PS: Nu vreau sa par ofensiv, vreau doar sa aduc cat mai multe informatii corecte despre Cee'd. Nu sunt sustinator fanatic al marcii sau modelului, vreau doar sa fie pus acolo unde ii este locul, si e normal sa ma deranjeze niste pareri care nu au in spate o documentare prealabila (aici nu ma refer la chestia cu zgomotul motorului :P ).

Garantia aia mare are ceva serios in spate.

Daca veti fi si voi uimiti de cata tehnologie au reusit sa puna asiaticii in cee'd ca si mine, inseamna ca nu am postat degeaba.

PS2:

la pagina 30, in tabelul N.V.H comparison Chart:

'The cee'd gasoline recorded a superior noise level compared to the

Astra, while the cee'd diesel outperformed the 307 as a result of

advanced NVH technology that minimizes the penetration of engine

noise into the cabin area.'

Zgomotul din habitaclu:

Ceed 1.6 benzina : zgomot habitaclu: 53dB vibratie volan: 110

Astra 1.6 benzina : zgomot habitaclu: 55dB vibratie volan: 108

Ceed 1.6 DIESEL : zgomot habitaclu: 54dB vibratie volan: 112

deci Este mai silentios decat unele benzinare, nu am exagerat.

Modificat de scosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scosmin, calitatea tablei unei masini nu sta in grosimea ei, cum gresit ai tu impresia. aia cu grosimea era pe vremuri, cand puneai tone de tabla pe ea.

in caz de accident, oricum nu conteaza cat de groasa e, presupunand ca nu e de cativa cm :)

important e cum e tratata ea si nu grosimea. repet, de calitatea ei ne dam seama in timp, nu zic ca nu e la acelasi nivel, zic ca pt o parere pertinenta trebuie sa mai treaca niste ani.

comparatia diesel kia benzina golf eu nu o vad pertinenta. in primul rand ca ai luat un exemplu irelevant si anume la viteze mari, unde diferentele dintre diesel si benzina dpdv al zgomotului motorului sunt extrem de mici, le stie oricine a mers cu un diesel.

eu ma refeream la momentele in care il auzi ca e diesel si anume cand pleci cu 1-a si in general prin oras. poti sa zici ce vrei, rontaitul de diesel se aude cu totul altfel decat la benzina, si am mers si cu dieseluri mult peste alea de la kia, deci am cu ce compara. fa tu o parcare si zi-mi ca nu il auzi si mai vb.

pe mine nu ma poti convinge ca o masina cu cateva mii mai ieftina ca alta, din aceeasi clasa si cu aceleasi dotari (aprox) e la fel calitativ. am avut symbol si cand ma suiam in fiesta sau 206, mai scumpe, imediat vedeam diferenta. ca puteam trai si fara, da, dar e clara treaba. nu poti obtine preturi mici fara anumite compromisuri, care se vad pe ici si pe dincolo.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o chestie de optiune... eu compar 2 masini indiferent de motorizare daca se incadreaza in acelasi segment de pret si aceeasi clasa. Dupa cum ai vazut, tabla la kia e tratata foarte bine, daca te-ai uitat prin filmulete, deci nu e motiv de ingrijorare vopseaua.

Zgomotul aprare la turatii mari indiferent de treapta, eu asa stiu. :Driver:

Edit:

Pe mine nu ma intereseaza sa fac comparatii corecte dpv. al constructorului ci al cumparatorului. E treaba constructorilor daca nu vor sa fie competitivi.

Cee'd e mult peste Symbol (si nici macar nu sunt in aceeasi clasa). Cred ca experientele tale negative nu trebuie proiectate pe toate modelele care nu sunt Peugeot, VW, BMW, Mercedes etc...

Nu trebuie sa te conving eu, trebuie sa te convingi singur... du-te si vezi cu ochii tai.

Modificat de scosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scosmin: tu ai citit ce am scris eu pe aici? ca eu zic ca nu; nu am de ce sa ma mai conving, ca deja am vazut cu ochii mei.

ai dreptate, ceed e peste symbol ca de aia si costa mai mult, si la fel si golful e peste ceed.

zgomotul apare si la turatii mici, e treaba constructorului sa il elimine cat mai mult. mergi cu un mertan si mai vb dupa aia de zgomot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!