Jump to content

Golf V Sau Kia Ceed


laurentiucat
 Share

Postare recomandată

as vrea sa cumpar o masina pana in 16.000 de euro pe benzina cu tot cu taxe.m-ar incanta din ce am vazut pana acu golful V sau kia ceed.la kia am configurat una de 1,4 -109 cp aproape cu de toate mai putin navigatie si esp. si am iesit la 15.500 euro ddp.la golf am iesit cu cca 2000 de euro mai mult .merita diferenta de 2000 euro ca sa zic ca am o masina germana fata de una coreana?

Modificat de laurentiucat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xqzme

    11

  • Andrei2000

    6

  • Bonzai2

    6

  • faazd

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

de ce nu e c'eed-ul masina buna??? sincer acum. am facut test drive cu ea si mi sa parut mai mult ca OK. plus ca mai sunt si motivele alea: 5*, masina anului... de o luna ma interesez de masinuta asta de NET, intreb posesori si mi-a facut o impresie buna. ca urmare in ianuarie o sa o cumpar. (asta nu inseamna ca voi rennta la Fabia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu vad un Versus din asta :)) si sper sa nu fac flame.

Eu am luat masina din profil din Octombrie. Am 4000km pana acum si nici un stres cu ea. M-a costat 16900e cu TVA (asta pt ca am mai adaugat si cateva optionale - Climatizare (care la Kia nu se poate comanda apropos - mi se pare un mare minus), Computer Bord Plus, Alarma, Roata rezerva din aliaj si Pachet 8 Boxe. Restul sunt destule dotari in pachetul CL cat sa te satisfaca (cel putin pentru mine e arhisuficient).

Primul lucru care mie personal nu imi place la Ceed, este design-ul interior. Este intr-adevar un pas inainte dar nu cat sa te faca sa te uiti la ea daca esti fan "nemtesti".

La capitolul Confort Interior, Calitatea Fabricatiei, Tinuta de Drum si Stabilitate, Golful castiga detasat.

La capitolul motoare: 1.6 Kia are avantaje nete pe hartie (e totusi V-VTI) iar motorul VW este totusi numai 1.6 8v. Din nefericire pentru Kia, doar pare ca sta mai bine, in practica treaba e alta. Golful este ajutat enorm de cutia de viteze bine etajata si o curba de cuplu mai mult decat decenta pentru un benzinar. (148NM la 3800 la G5 fata de Kia care atinge 154NM la 5200 ture)

La motorul de 1.4, Kia a stors 109 cai aparent, iar VW numai 80. Aici ar parea ca Golful e ingenunchiat. Iti recomand totusi sa citesti cat de cat prin topicurile dedicate in aria Golf5 sa vezi oameni foarte multumiti de motoarele 1.4 pe G5.

Solutia ideala este sa reusesti sa faci un Drive Test cu ambele tipuri de masini si motorizari. Pana la urma totul ramane o chestie de gust (indiferent de argumente) - mai ales daca esti incapatanat ca mine si pentru tine nimic nu se compara cu VW/Audi :))

Bafta la alegere!

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand si kia ceed e facuta in corea ?

Mai intereseaza-te eu nu cred ca e facuta in corea

O fi ea masina anului dar mie nu imi place de nici o culoare .

Bine nici golful 5 nu e facut in germania asa ca ce sa mai zici , dar daca vrei sa stii acel 1,4 consuma de rupe. Consumul de la 1,6 va fi mai mic decat de la ala de 1,4 garantat

Ambele sunt construite in slovacia , Kia detine cea mai noua fabrica din europa si cea mai moderna la momentul actual deci nici pe departe in coreea iar golful 5 stiu ca e asamblat tot in slovacia(pt noi)

De bani astia mi-as lua un astra h hatchback motor 1,6 115 cai motor nou de anul asta cu injectia directa si la banii astia ai un astra full clima jante vopsea metalizata esp cotiera 7 dif volan piele comenzi scut motor proiectoare mp3 scaun pe 8 dir si tot ce vrei (kia nu face masini de aceeasi varsta cu opelul sau vw )

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 pentru piata europeana (inclusiv cea est-europeana) se asambleaza in Germania la doua fabrici: In Wolfsburg sau Mosel; nicidecum Slovacia.

Kia C'eed se asambleaza in Slovacia intr-adevar, si este o masina gandita pentru europeni.

Totusi, gabriel tu la 1.4 de pe G5 zici ca iti "consuma de rupe". In comparatie cu ce? La o comparatie directa cu Ceed sau Astra din aceeasi clasa (tot motoare 1.4) ai sa vezi ca o sa ai aceleasi consumuri. Masinile sunt in aceeasi clasa si au aproape aceeasi masa.

Tin sa te contrazic in ceea ce priveste motorul de 1.6 pe Astra; cel de 1.6 de pe Ceed il depaseste din pacate din toate punctele de vedere (si tehnic si in practica);zic din pacate pentru noi, fani ai nemtestilor. :ceuameni:

OffTopic: Poate cu venirea mai multor concurenti seriosi de genul Ceed o sa mai scada preturile si la VW :rolleyes:

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e mai bun cel de pe kia sau cel de pe vw la 1,6

Ziceam ca cel de 1,4 de la kia consuma mai mult decat cel de 1,6 de la vw si stiu asta din practica .

Din fericire le-am condus pe toate in orice conditii din cauza job-ului pe care il am am ocazia asta oricand .Nu laud Opelul dar in privinta motorului de 1,6 nu cred ca momentan este vreunul mai reusit ca el pe piata , vorbesc de noul xer de 1,6 pt ca mai sunt 2 de 1,6 la opel cel de 105 cp si cel de 180(bine in diferite variante mai exista si 150 cp si 192 dar nu intra in discutie)

Nu ridic in slavi masinile germane dar e totusi diferenta intre nemti si restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ne gandim si la anul aparitiei primului exemplar din fiecare masina. G5-ul se fabrica de ceva timp, Ceed-ul din 2007. Daca G5-ul a avut timp pana acum sa-si manifeste toate slabiciunile (remember volant) si sa ajunga si depaseasca 150.000km, modelul Kia abia daca si-a facut rodajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o motorizare mai puternica si cu ceva optiuni pe masina recomand leon 1.4 tfsi 125 cp variant reference+comp de bord si cruise control+climatronic+pachetul cu esp eba etc dar ajunge la 15800 fara tva. De aici mai scazi maxim 500 de euro discount.

Pentru o varianta mai putin puternica cu aceleasi dotari mergi pe 1.6 102 cp si te ajunge undeva la 14473 fara tva, de unde la fel ca inainte mai poti scadea 500 euro discount.

Ceed-ul am auzit ca ar avea probleme la caseta de directie, care e problema de la vechea platforma pe care e construit. Dar mai bine urmaresti un forum kia si o sa vezi bubele.

Oricum intre cele 2 recomandari ale mele parerea mea e ca merita prima varianta chiar daca dai cu 1000 in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nimic cu Leon-ul doamne fereste, dar la aceleasi dotari am impresia ca ajungi mai sus ca Golf-ul cu acelasi motor. Iar omul a zis ca vrea pana in 16000 cu tot cu TVA... :) Nu prea se incadreaza, mai ales in varianta cu motor cu turbina, care te duce undeva la peste 20000e cu taxe fie el Leon fie el Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi....2000 E isi spun difernta :D nu ca este firma....asta este o tampenie care o spun "chitrosii" ,pai ce credeti ca Mercedes ( scoatem vw din discutie sa nu fim subiectivisti ) vinde la preturi mari masinile doar ca iti pun steluta in 3 colturi pe masina ??? Nu domilor au si de ce sa ceara fiti siguri , nu priviti masinile doar din afara si in listele de preturi afisate .

Daca este sa vb de G5 care oricum si a facut aparitia mai demult decat Ceed ( sau Hyundai i30 care este aceiaisi mancare de peste ) dotarile la clase similare nu sunt aceleasi , asiaticul pune pe masina ce se poate vedea usor si sa sara in ochi si atat si asa iti vinde masina , as vrea sa vad si eu un Kia cu peste 400.000 la bord , la Golf am vazut si chiar la Opel astra primul model. Si sunt sigur ca durata medie de functionare ( optima ) a unui VW este mult mai mare decat la Kia.

Pe multi ii incanta cand vad masina in showroom arata destul de bine cocheta ....are senzor de parcare, alarma incluse in pret ...pfff super ofertta "romanu" a scapat de bagat niste banii in plus dupa ce a luat masina ...super oferta domne.....si atat.

Te sfatuiesc sa te uiti atent pe listele de echipare de la VW si sa faci o comparatie la sange cu Kia + cele optionale care pot fi puse pe masina pe care nu le vei gasi la Kia.

Daca stau bine sa ma gandesc Kia se adreseaza unei alte paturi sociale , a ca poate ataca ca concurent pe Golf este normal dupa clasa din care face parte dar nu este chiar asa , sau sa iti mai dau un exemplu cu care poate concura ( crezi ?) BMW seria 1 sau Volvo C30 ...oare se ridica calitatea si inginiozitatea Kia la nivelul acestora ?? Nu prea cred cum nici la Golf nu cred ca poate ajunge.

Bafta si multa rabdare la alegerea pe care o vei face, pana la urma omu mai alege si cu inima ( cand poate ) masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbim doar de kia si nu de asiatici in general, sa nu incurcam borcanele; unor producatori ca toyota sau honda nu le-as avea multe de reprosat si da, s-au vazut toyota si honda cu 400.000 km la bord.

pe de alta parte nu stiu cat de multi isi mai cumpara acum masini in ideea ca le vor folosi 400.000 km, nu cred ca f multi. pe piata actuala daca masina tine pana in 200.000 km este oricum mai mult decat necesar si este f probabil ca ceed-ul sa tina, acum cam toate tin atat.

nu ma intelege gresit, nu cred ca versusul asta are vreun rost deoarece cele doua masini joaca in ligi diferite. nu e nevoie de mai mult decat cateva secunde pt a face alegerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este , ai dreptate , nu ma refeream la Toyo sau Honda, ci la acei "asiatici" de teapa Hyundai.

Km multi ?? Masina respectiva se vinde si in Germania acolo in 3-4 ani se fac lejer 400.000 mai ales daca este de firma masina dar vorbeam de media buna de functionare per ansamblu a unei masini, si crede ma ca si in tarile vestice oamenii isi cumpara SH nu numai romanii, cu multi km, iar la vremea respectiva lucrul acesta se va vedea clar intre "firmele" respective , iar ideea ca "domne acum si "astia" le fac la fel ca "astia"" este sustinuta doar daca cei din urma sa fi stat pe loc sa fie ajunsi ceeace nu prea imi vine a crede.

Dar cum ai mai spus si tu cele doua joaca in ligii diferite dar in aceiasi clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 fara discutii...e peste C'eed la toate capitolele!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic insa un singur lucru as putea sa il afirm....ambele motoare de 1.4 sunt cam micute pentru un stil de mers mai ager....adica eu te-as sfatui sa iei macar un 1.6 benzinar sau cel mai bine un diesel de 100 cp(care este mult si peste motorul de 1.6 si cel de 1.4... :( sa nu dati cu rosii in mine :( )...

Acum sa fiu ontopic eu zic ca merita cei 2000 eur pentru Golf gandindu-te aici numai la revanzare unde poti sa ramai cu ei.Oricum eu Kia Ceed o includ intr-o clasa(facuta de mine :lol: )....din care mai fac parte Chevroletul Kalos,Loganul,Aveo,Fiat Albea.....o vad o masina fara personalitate,design si caracter care se vrea vanduta si atat...

Sper ca nu am suparat pe nimeni cu postul meu..... :lol:

Bafta in alegere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cel mai bine un diesel de 100 cp(care este mult si peste motorul de 1.6 si cel de 1.4... :) sa nu dati cu rosii in mine :( )...

Aaaaaarh...asta a duruuuut :lol: - glumesc, ai dreptate intr-un fel....dar:

Din pacate exact asta lipseste din oferta VW la Golf. Un "dizelar" mai cuminte. SDI-ul de 75 e prea cuminte, si scump pt ce ofera. Daca aveau in oferta ceva gen 1.5 TDI 90 CP era "piesa" - Besy Buy clar. :lol:

Scuzati, sunt offtopic...

Ca sa revenim, C'eed-ul consider ca e totusi peste Kalos, Logan...etc. Eu l-as plasa undeva pe o linie cu Megane sau 307.

Check this out de exemplu - ca doar sunt nemti. Pacat ca e in neamta si "filmul". Nu stiu ce zic aia in neamta lor acolo, nu mi se pare ca lauda prea tare...dar din ce vad in statistici VW e solutia clar.

http://www.youtube.com/watch?v=uESAiYqFKBE - C'eed vs i30 vs Golf 5

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a da comanda de Octi II, am considerat Ceed ca principala optiune - doream un diesel de 140CP.

Problema majora pt care am renuntat la Ceed este caroseria. Pe scurt:

1. Masina din show-room avea vopseaua sarita si unde sarise incepuse sa rugineasca (in conditii de show-room!!!). Am cautat cu tipul de la vanzari (BTW, a fost f.f. amabil) vreo referinta la protectie galvanica a caroseriei. Nu am gasit nici una, nici chiar in manualul dealerul-ui.

2. Tabla e f.f. subtire in comparatie cu Octi I. Suna ciudat, dar mi-a fost frica sa nu stram haionul :huh: ! Era usor si... parea fragil.

3. Sub capota, diferenta e vizibila. Un singur strat de vopsea, arata cam ca dacia 1300 pe vremea impuscatului - facuta cu multa economie. Ma refer exclusiv la tabla, motorul/transmisia arata cel putin OK.

4. Performante dinamice OK, dar ma asteptam la mai mult. Am testat dieselul de (110CP parca?) si nu m-a bagat in scaun cum ma asteptam, desigur aici intervine diferenta intre PD (cuplu mare la turatie joasa) si Common Rail (diagrama de cuplu asemanatoare cu a unui mot pe benzina, tb turat ca sa traga tare).

Per total, cei 2000E diferenta la cumparare se compenseaza prin:

1. Tabla mai subtire, antifonare mai slaba

2. Lipsa galvanizarii, economie la vopsea

3. Valoarea scazuta de revanzare: aici, dupa parerea mea conteaza service-ul si piesele de schimb greu de procurat.

Un plus notabil la Ceed - fata e contruita modular, ca la Yaris: Lonjeroanele fata se pot demonta la vreo 50 cm de bot. Astfel se inlocuieste tot botul la nevoie fara a fi nevoie de sudura sau timp lung de manopera.

Cand m-am uitat la ea, Ceed avea cateva probleme de copilarie - casete de directie cu probleme (zgomote) - o incercare de eliminare implica niste distantiere de cauciuc, dar nu rezolva problema la toate masinile.

In stilul chinezesc, unele dotari sunt acolo ca sa fie pe lista - ex. oglinzile laterale mi-au dat senzatia de f.f. fragil. Mecanismul de pliere automata nu stiu daca rezista unui tratament mai brutal.

In final, am preferat o Octavia. Pe locul 2 ar fi fost un Megane (motor mai bun, caroserie mai proasta) iar pe 3 o Jetta (lipsa haion, altfel o optiune solida). Stiam in ce ma bag cu motorul PD, si in plus Octi II mi se pare prea mare pt mine, dar asta e pentru mine cea mai buna combinatie. Ceed a cazut de pe lista dupa ce am pus mana pe el.

F. interesant e manualul dealerului - o prezentare (obiectiva) a auto in comparatie cu concurentii sai: Peugeot 307 si VW Golf. Poate puteti sa-l cititi, pe mine m-au lasat.

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initiatorul topicului ar trebui sa precizeze care este motorizare dorita si bugetul existent , altfel o sa comparam un Golf V 1.4 cu Cee'd 2.0 DSL :( .

Legat de motorizari benzina :

* la buget mic ( pana in 15 K Euro ) : aici Golful nici nu exista , motorul de 1.4 / 80 CP e depasit si scump ( 14800 eur - Trendline ) , evident cee'd 1.4 / 109 CP este un best buy , la 11.900 Euro cu taxe incluse nu veti gasi o alta masina cu dotari si garantie similara .

* pt cine are buzunarul mai larg ( 15 - 20k euro ) : Aici intra de ex Golf V 1.4 TSI 122 CP ( 18510 - Trendline - din pacate 1.6 115 CP nu se mai fabrica...) vs Cee'd 1.6 GSL 122 CP ( 16239 DDP - Style ) . Va las pe voi sa stabiliti daca merita diferenta

* pentru 20 k euro si peste : recital Golf , la Kia nici macar nu s-a auzit de cutii automate cu 5 sau 6 trepte . Despre variante mai sportive , Proceed-ul ( care inca nu este lansat ) are o singura motorizare - 2.0 140 CP - , depasit ca putere de un " banal " 1.4 TSI .Cred ca in segmentul de pret mentionat nu mai trebuie insistat .

Legat de motorizari diesel :

* 1.6 CRDI 115 CP are 255 NM / 4.7 l consum mediu iar 1.9 TDI 105 CP are 250 NM si consum cu 5.0 l . Diferenta de pret este aceeasi ca la benzina , in plus Cee'd este muuult mai silentios ca un TDI ( am mers cu ambele CRDI 90 CP si 115 CP de la cee'd si pot sa va spun cu mana pe inima ca nu se compara ca nivel de zgomot si vibratii cu nici un TDI )

* 2.0 CRDI 140 CP are 305 NM / 5,4 l consum mediu iar GV : 2.0 TDI 140 CP are 320 NM si consum cu 5.4 mediu .Cuplu mai bun pt TDI , 16 supape TDI vs 8 CRDI , daca ma gandesc si la un tuning motor as alege TDI , care suporta usor 170 CP . Ramane de discutat daca merita diferenta de pret.....

Sa vorbim un pic si de garantie : de acord cu faptul ca 5/7 ani garantie pt Cee'd este un plus evident .Chiar daca nu tii atata masina , la revanzare ai un evident avantaj. Problema apare in practica , si anume lipsa dezvoltarii retelei KIA in teritoriu si brambureala generala din acestea . Avem mai multe KIA la firma , si nu vreau sa va spun ca in afara de consumabile nu se tine nimic pe stoc ( pt un debitmetru de Sportage am stat 1 luna sa vina din Korea...iar alti importatori de piese pt KIA nu sunt ). Nu spun ca PoRo e mai breaza, dar totusi , la Vw altfel te descurci cu piesele si reparatiile , la KIA no way ...

"Minus-uri" pt cee'd :

* cutii automate cu 4 trepte pt Cee'd , cred ca amatorii de automate vor astepta inca un deceniu pt DSG la KIA

* nu poti pune pilot automat decat pt motorizarile de 2.0

* cutiile manuale cu 6 trepte sunt "standard " pt 2 motorizari , la restul te multumesti cu clasicul 5 trepte

* scaunele nu au suport lateral bun , tetierele nu se inclina , scaunul pasagerului este fix ca inaltime, nu exista optiunea " scaune sport "

* consola centrala la Cee'd ( foarte reusita dealtfel ) si alte cateva plastice din interior ( maner schimbator , piele volan , samd ) sunt vopsite sau prezente numai la echiparile superioare , unde-ti baga pe gat si alte gadget-uri....

* posibilitati de configurare mult mai limitate fata de Golf ( scaunul pasagerului reglabil pe inaltime si lipsa jantelor de aliaj pt anvelope 195/65/15 sunt primele care-mi vin acum in minte , suspensie drumuri grele&scut lipsa ..... nu ma refer la "delicatese" ca incalzire suplimentara - gen Webasto - de care KIa inca nu a aflat )

* de 4Motion nu cred ca are rost sa vorbim , poate in deceniul viitor , fani KIA nu aruncati cu pietre :(

Nu sunt carcotas , recunosc ca Cee'd este cel mai reusit model KIA , si concureaza din plin cu GV si celelalte compacte . Cum traditia pt ei este aproape zero , singura sansa pt a intra pe piata a fost o garantie URIASA si preturi cu 2K euro sub concurenta . Intrebarea este daca in conditiile acestor reduceri de pret si cresterea cheltuielilor cu garantia vor reusi sa ridice/mentina standardul calitativ ???

In concluzie : cat dai atata primesti . Pt o gama joasa de preturi , evident alege un Cee'd cu multe optiuni si motorizare mai buna decat un GV submotorizat ( 1,4 80 CP in speta , in rest se misca toate acceptabil ) . Personal as alege GV cu o motorizare TSI ( 140 sau 170 CP ) - eventual chiar SH - este cel mai bun motor al momentului. Daca ar fi sa iau diesel , pt moment Cee'd ofera mai mult , la anul cand o sa treaca si Vw la CR , mai stam de vorba .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate nu multa lume nu stie ca si cu garantia este cu dus si intors....cine isi face face falsa impresie ca "cade" ma duc sa o schimb ca este inca in garantia de 5 ani.....se inseala amarnic....deci pana la urma tot o sa scoti bani din buzunar , basca ca mai astepti pana vine din asia piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceed se fabrica in slovacia asa incat nu astepti piesa din asia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceed se fabrica in slovacia asa incat nu astepti piesa din asia.

Cred ca nu ai citit ce a spus ALC2 , cred ca a relatat un fapt concret sau tu ai de fapt KIA si stii mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alc2 vorbea despre o kia sportage care, tin sa-ti aduc in vedere, este un model diferit de kia ceed, prima producandu-se in coreea iar a doua in slovacia.

asa incat, recapituland: pt prima astepti piesa din coreea, pt a doua vine din slovacia.

ce e asa complicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kia...7 ani practic n-ai probleme - si crede-ma, treaba asta da un confort moral excelent :angry:...este posibil sa o vinzi inca in garantie si asta sa anuleze faptul ca w are o valoare de revanzare mai buna.

La golf garantia este practic inexistenta in comparatie cu cee'd-ul.

Sg chestie ... intereseaza-te cum este cu directia electrica la cee'd.

A...crdi-ul de 115 hp este excelent :RO flag: ...nici cel de 90hp nu este rau.

Inaca ceva...nu recoman cee'd doar pentru garantie ci si pentru faptul ca masina este una super ok...motorizari excelente, suspensie independenta spate (nu ca ar fi mare branza...cel putin la noi ... da conteaza in lista de optionale :), spatiu si calitate a fabricatiei excelenta.

Finisajele poate ca nu sunt ca la G V (dar nici departe nu se afla) si nu cred ca G V merita 2000E in plus.

Bafta multa.

Modificat de ncristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ncristi: Stii ce acopera acea garantie de 7 ani ? Intereseaza-te inainte sa lauzi asta :icon_cool:

Oricum, opiniile tale anti-VW sunt foarte vizibile :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 ani integrala si 7 ani motor, transmisie etc.

N-am nici o aversiune fata de w am o avesiune fata de importatorii care in ro. dau garantii de kkt bazandu-se pe faprul ca romanul o sa cumpere oricum.

Eu am patit si stiu ce vb. asa ca un sfat pe care-l dau oricand stiind ca nu gresesc:

- NU LUA NICIODATA MASINA CU GARANTIE MAI MICA DE 3 ANI-

3 ani garantie integrala adica...nu daia 2 ani motorul si farurile si trenul de rulare 20-30k.

Este vorba de respect pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!