Jump to content

Consum mare


misi_11
 Share

Postare recomandată

Va salut..

pana acum mai o luna nu aveam nici o pb cu nivelul ridicat de consum...si ulterior ori de cate ori am pus motorina am si dat acul la 0 sa vad cati km fac cu ce e  in rezervor..la ultima strigare...100 lei motorina = 140 km...anterior 40 lei = 40 km ~.. aici vb de consum intern...ca extern nu am necazuri - 5.5 %..

unde sa caut vinovatul..??

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca eu doar cu VagCom am vazut ca nu-mi trecea temperatura apei de 79C. Am schimbat termostatul si acum ajunge pana in 90C.

 

Deci, de verificat indicatii (chiar si in mers, ca pot da valori aiurea):

- G62

- G81

 

si bineinteles termostat.

 

Eu urmeaza sa verific consumul dupa schimbarea termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, detin un Passat B5 variant 1.6 cam de 3 saptamani. De cand l-am luat am vazut ca papa cam multa benzina, ma rog, am zis ca se rezolva, prima data am schimbat distributia, apoi am schimbat bratele de directie (TRW) apoi ultima data am schimbat bujiile, filtrele si uleiul in speranta ca o sa scap de consumul enorm de benzina (cam 10% extern poate si mai mult cu mers undeva la 60-70 maxim 80 km/h) dar nimic, acelasi consum, am pus-o pe tester si surpriza, absolut nici o eroare. Din cate am inteles galeria de evacuare, aia pe care e sonda lambda se cam sparge, e o problema des intalnita la aceste Passat-uri, asa au zis mecanicii la care am fost cu ea, si cam asa este pentru ca in dezmembrari abia am gasit una buna (trebuie sa o trimita omul de la timisoara). Deci dupa o discutie cu un mecanic, am ajuns la concluzia ca daca prin cele 2 sparturi care le are galeria mea, una sus si una jos, ies gazele inainte sa ajunga la sonda lambda, aceasta da valori eronate catre ECU care la randul lui o sa greseasca amestecul de aer cu benzina. Deci, credeti ca daca schimb galeria, o sa scap de acest consum enorm? Eu merg foarte linistit, in afara localitatiilor merg cam cu 90-100 in rest 60-70 si in turatii ma duc foarte lent. Motorul merge perfect, nu bate nimic la el, trage foarte bine, nu scoate fum.

Modificat de C o s m i n
moved
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am un Passat,2003 ,AVF,1.9 TDI,96kw..Am o problema cu el..Cand pornesc masina pentru prima data in zi imi sta consumul instant pe BC la 0.9 cu clima pe auto si la 0.7 cu clima oprita..toate bune..mai tarziu incep problemele..cum ajunge apa la 90 grade imi creste si consumul instant, adica 1.5 cu clima auto si 1.1 fara clima.Daca aprind si farurile ajnge la 1.7..Am pus masina pe tester nu da nicio eroare..am luat-o babeste si am schimbat:injectorul nr 4(nu era in parametrii),sensor antigel(doua in doua luni si degeaba),sensor temperatura motorina,garnituri intercooler..distributia e pusa la punct,avansul este pe 0. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi..cine s-a mai intalnit cu aceasta problema? Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi.A..de curand am schimbat si toate filtrele si uleiui si nu este nicio schimbare. Tin sa mentionez ca masina consuma un pic cam mult(ma refer aici un 7-8 in exterior mers la 120km/h) si parca nici nu mai trage cum tragea ea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura pe original sau trompete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti senzorii pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord iti arata consumul asta sau si pe VCDS e la fel? Sa nu iti arate eronat in bord. Daca poti si ai posibilitatea fa si un log in mers, poate ne ajuta cu ceva.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord cand este calda imi arata 1.5 iar pe VCDS imi arata 1.4..si la un drum Craiova-Brasov si intors mers maxim 130km/h a consumat 7.2..plin cu bidonul, nu la pompa sa ma insele cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

INJECTOARELE !!!

Nu iti vor iesi proaste pe niciun tester. Dar consumul asta mare e din vina lor.

Pana acum cred ca am intalnit cel putin 5 AVF-uri cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin injectoarele cu apa la 70 grade cel mai mare da 0,12..doua stau chiar la 0.00..cum ajunge apa la 90 grade injectoarele dau 0.70,0.45..cam asta e valoarea lor.


cred ca e in alta parte buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca sunt uzate toate, nu mai au referinta fata de care sa masoare valorile corecte. Asadar iti arata valori ok, dar de fapt ele sunt praf.

Poti cerceta si alte piste, doamne ajuta sa ma insel, dar eu zic ca tot acolo ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

asa este....

 

verifica uzura axei cu came, vezi reglajul injectoarelor, vezi valoarea avansului - daca toate sunt ok, e cum ti-a zis C o s m i n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa cu came nu este uzata,la injectoare am schimbat garniture si oringuri si le-am facut reglaj la 225 grade, avansul este pe zero...ma intriga faptul ca la rece(impropiu spus) cu apa la 76 grade am consum de 0.6 fara clima si 0.9 cu clima.....si la cald cu apa la 90 grade am consum 1.0 fara clima si 1.4,1.5 cu clima...chiar nu stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are axa veche de 1 an, 300k km si tot atata are acum, cu avansul pe 0. Cu -2.5 aveam 0.5 cu 0.6, dar nu fugea. Vrei sa fuga cu consum mic? Basme

Acum am 7.1% pe "2"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras trage masina, nu ca inainte dar nu inteleg cresterea consumului...ceva s-a intamplat...zicea cineva sa incerc sa schimb motorina...nu stiu ce sa zic...intr-adevar am motorina aditivata in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si eu de cand am schimbat preventiv tachetii si O-ringurile la injectoare consumul mi-a crescut.  Cum zicea Mishutz, si avansul conteaza mult in consum (eu am avans mare 4.4Kw).

La mine injectoarele au acelasi valori aproximativ si la rece si la cald DAR si la mine consumul variaza in ultima vreme. Pot avea consum de 5.8 dar si de 7.5 pe acelasi traseu si timp. Eu cred ca ii tot vorba de ceva senzor si la tine si la mine. Fa log in mers si posteaza in topicul dedicat.

 

P.S  Am vazut pe un forum nemtesc care ziceau tipi ceea ce a spus Cosmin, dar era vorba de motoare de generatie mai noua. Tot asa a schimbat numai un injector si fiind nou lua valorile lui. Eventual fa un test pe ele cu un tester profesional, difera mult de VCDS.

 

Daca ai noutati sa ma informezi si pe mine.

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu 4.4 avans e mic, daca era -4.4 era mare. presupun ca vb de synchro. angle, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, da avansul mic (vream sa spun ca cu  +) pentr a ajunge la un consum in relantiu de 0.6 -0.7 si cu consumabile de 0.9. In cazul meu ce sa fac? Sa il pun pe zero? Sa nu fi reglat bine injectoarele dupa ce le-am pus la loc? Sau de ce ii avansul asa mic, asa trebuie  sa fie ca sa am un consum in relantiu de 0.6?La alte AVF-uri cum ii consumul cand ii pe zero avansul.

O sa creasca consumul daca dau "syncro angel-ul" pe 0.0 Kw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

La mine pe avf-ul meu e syncro 0.0 si consum de 0,7 pe BC fara consumatori si 0,9 cu xenon, climatronic, amplificator+ condensator audio, etc.

Dar depinde de fiecare motor in parte.

Cel mai e sa testezi cateva valori si ramai la cea care iti convine mai mult. Sa ai si putere dar sa ai consum decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informati, eu ma gandeam ca daca acum cu avansu mic masina merge si trage bine, cu avansul mai mare de genu 0.5 cum ar trage?

Desi daca consumul creste nu cred ca ii interesant. In concediu de vara o sa ma ocup de treaba asta, nu stiu inca pe nime care sti si are rabdare cu mine si AVF-ul meu, daca cunoasteti pe cineva sau va oferiti :icon_bounce:  platesc bine. Scuze de off.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam ca daca acum cu avansu mic masina merge si trage bine, cu avansul mai mare de genu 0.5 cum ar trage?

Asta-i problema romanilor. Gandesc prea mult si nu fac nimic.

S-a scris atata pe tema avansului dar intrebam in continuare, de amorul discutiei, la o bere... :ceuameni:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte sfaturi la problema mea va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... s-au dat toate sfaturile. Nu e OZN. E doar un motoras.

Ai verificat/schimbat ceva din cele enumerate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informati, eu ma gandeam ca daca acum cu avansu mic masina merge si trage bine, cu avansul mai mare de genu 0.5 cum ar trage?

Desi daca consumul creste nu cred ca ii interesant.

 

intre 0.0 si 0.5  nu e mare diferenta. Cu valoare pozitiva, o sa fie mai economic dar o sa traga mai putin.

 

valoarea negativa - e un pic mai puternica, consuma mai mult.

 

oricum, avansul trebuie reglat cum merge motorul bine - plecand de la 0.0.... nu este un instrument pentru cresterea puterii motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este, dar conteaza in raspunsul masinii. E mai lesinata cand e spre -, cel putin la BGW. Aveam -2.4 si consuma ok, dar nu fugea pe placul meu, apoi l-am dat pe 0, apoi iar pe -2.4, ca sa-l las tot pe 0.

Eu am stresat psihic mecanicul meu si am invatat asta, "the hard way", mutand de cateva ori avansul, ca apoi sa-l las pe 0. Prefer sa ard 1-2% in plus, dar sa am posibilitatea sa depasesc relaxat, stiind ca am "pedala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!