Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

2010 Audi A3

A brand new generation of Audi’s premium compact, the A3 will be offered at the end of 2010. This car is intended to become the most attractive vehicle in the segment and will be offered in at least three different body types.

The first new A3 to go in production will be a 3-door sports hatch with a very dynamic line and an ascendant profile. The front will be even more dynamic than it currently is, and the rear will offer an inclined window. The other two will be a 5-door sedan and a convertible.

LEDs will be included in the front lights for daytime use, in the side mirrors and also in the rear as braking lights. The lateral protection strips will be eliminated for a cleaner design. The wheelbase will be slightly increased and the car will also be widened.

New petrol FSI and diesel TDI engines will be offered matched with brand-new gearboxes including a 7-gears dual clutch DSG transmission. A future S3 top model equipped with a turbo engine is expected to offer up to 300 bhp. Also not confirmed, an RS3 might also be possible.

Inside information points that the next generation A3 will also offer hybrid propulsion, test mules from Audi and Volkswagen being currently in tests. The development of the hybrid models is less likely to be ready until 2010; therefore they will not be available at the initial launch of the A3. But they are expected to represent a key element in the popularity of the future model, offering the Audi performance with a low fuel consumption and significantly reduced pollution.

www.topspeed.com

post-1944-1184664309_thumb.jpgpost-1944-1184664315_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La premiera lui Audi A5 unii oficiali au lasat sa se inteleaga ca si VW va intra in categoria producatorilor de Coupe-uri cu 4 usi si ca Audi n-ar fi strain de proiect.

sursa: Auto-Moto blog

post-11163-1184755002_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu dedicatie pentru fani: Golf GTI W12

Worthersee este un lac alpin situat in provincia Carinthia din sudul Austriei, iar clima meditereaneeana din timpul verii si imprejurimile de vis i-au atribuit rapid zonei supranumele de “Monte Carlo al Austriei”; totusi, el este cel putin la fel de bine cunoscut datorita adunarii anuale a proprietarilor de VW Golf GTi, care isi dau intalnire aici inca din 1982.

Pentru a celebra un sfert de secol de… celebrari, numarul unu german a decis sa le faca o surpriza de proportii. La propriu.

Pana acum, nici unul din cei 1,67 milioane de proprietari de Golf GTi sau vreunul din zecile de tuneri specializati in produsele celor din Wolfsburg nu s-au gandit vreodata sa inghesuie un motor cu 12 cilindri in caroseria compacta a unui Golf, asa ca au facut-o exact fabricantii lui.

Acesta este asadar VW Golf GTI W12 650, un concept-car al carui nume spune practic totul: motor cu 12 cilindri dispusi in “W” (da, acel motor de sase litri cilindree de pe Phaeton, Touareg si A8), capabil de 650 CP (la 6.000 rpm). Dar sarabanda delicateselor tehnice de-abia incepe…

In primul rand, masina nu face nici un efort in a-si masca intentiile “ucigase”: body-kit-ul a marit latimea cu 10 cm (pana la 1,88 m) si a micsorat inaltimea cu 8 cm (pana la 1,42 m), jantele uriase sunt incaltate cu pneuri de 295 mm, iar garda la sol s-a prabusit cu 70 mm. Practic, doar farurile, usile, capota din fata si stopurile au fost preluate fara modificari de la un GTi clasic.

Apoi, pentru ca nu avea cum sa incapa la locul sau obisnuit, uriasul propulsor (supraaalimentat cu doua turbocompresoare) a fost pozitionat central, in spatele scaunelor din fata, iar giganticul cuplu de 750 Nm este transmis de o cutie de viteze automata cu sase rapoarte exclusiv rotilor din spate! Nu putem decat sa ne imaginam ce torturi cumplite ar putea suferi anvelopele de pe aceasta punte, mai ales in mainile unui fan GTI insetat de drift-uri “naturale”, fara frana de mana trasa.

Golf GTI W12 650

GTI W12 650 are insa si alti asi in maneca, iar pe doi dintre ei scrie 0-100 km/h in 3,7 secunde, respectiv 325 km/h viteza maxima. Fata tipului cu ochelari D&G si camasa Armani din F430-ul pe care tocmai l-ai pulverizat intre doua stopuri nu se va mai schimonosi niciodata in halul acela…

Totusi, pentru ca asemenea acte aflate sub hipnoza hormonala sa poata fi repetate fara ca norii negri ai unor defectiuni tehnice sa planeze asupra acestei rachete deghizate, motorul W12 necesita un proces special de alimentare cu aer. Acest aspect a fost rezolvat intr-un mod inedit prin inclinarea stalipilor C astfel incat ei sa directioneze cat mai mult aer catre propulsor.

Si stabilitatea masinii la viteze mari a fost rezoolvata intr-un mod inedit: nedorind sa strice aspectul curat al caroseriei, specialisitii lui Volkswagen au renuntat la montarea unui eleron in favoarea unui difuzor enorm din fibra de carbon “sapat” in acoperis, ce furnizeaza o forta deportanta importanta puntii spate.

Volkswagen nu participa la nici o competitie importanta din lumea motorsportului, insa la bordul acestui Golf monstruos te vei simti gata sa dai piept cu Tom Kristensen.

Iar pentru asta nu trebuie decat sa privesti extinctoarele din fostul torpedou sau sa mangai grilajul care te lasa sa vezi, in toata splendoara sa tehnica, mecanismele integrate in constructia usilor.

Daca nu ar fi doar un concept, te-ai foi in scaun urland la cei din jur sa ti se dea o casca…

post-1792-1184773233_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volkswagen va avea o noua sigla

Cea mai importanta stire a saptamanii este decizia celui mai mare fabricant de automobile din Europa, Volkswagen, de a schimba sigla marcii. Conform unor surse Volkswagen va prezenta publicului noua sigla odata cu prezentarea noului model Volkswagen Golf VI. Tot aceeasi sursa a mentionat ca persoana care a dorit ca noile masini Volkswagen sa poarte o noua identirtate a fost actualul CEO, Dr Mrtin Winterkorn.

Noua sigla a masinilor Volkswagen va ramane pozitionata in centrul grilei radiatorului insa va avea o dimensiune marita fata de cea actuala. Tot pentru a intinerii logoul marcii, noua sigla va avea literele V si W mai proeminente.

Sursa: Auto Motor und Sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lotus and Volkswagen working on Phaeton coup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • voinea changed the title to Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
  • voinea featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!