Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Asta ce struto-camila electrica mai e? 

GTX cica, Passaturile noi deja au umplut strazile, am vazut si A6 nou Avant, Audi S5 Sportsback, mi se pare ca tot ce e nou e de "MEGA PLASTIC"  si deja nu le mai poti deosebi, noaptea, pe autostrada, toate arata la fel, toate au dunga aia specifica rosie in loc de "stopuri", bah, absolut TOATE!!!

 

Chiar nu mai exista designeri auto pe lumea asta? Ca e VW, ca e Audi, ca e Mercedes sau ca e Porsche, toate modelele sunt "la fel", pretul ma gandesc ca e pe masura, Doamne-ajuta! Nu e prost cine cere! 😒

Imi aduc aminte cand am condus primul 911 Carrera 4S PDK din Romania, cu "dunga" luminata pe spate, acum 12 ani, era ceva "de efect", premium, "OZN",  design specific, acum toata gama VAG si nu numai are aceasta banda de lumina orizontala in partea din spate, but WHY?:tuktuk: :  

AP1GczPoZQrJ6k_9TnXZgmoQR0CoG-0JozlmzQxy

AP1GczOmmVG4PH_Y0Ru7HGmlfYelHCDhLxpfkV5F

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma au si in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminitele iau ochii si scot banul din buzunar, nu fiabilitatea sau performanta... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTX-ul ala cred ca e o masina ok daca excludem pretul...Are "laudatul" (mai nou) motor electric APP550 (286 CP si 550Nm), D-zeu stie daca e doar lauda platita (tinand cont ca VW a pierdut bine de tot plutonul electricelor si sunt cam disperati..) sau chiar e un motor electric reusit si fiabil asa cum il lauda astia..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

"TUAREG"! Fac baietii articole despre masini si nici macar nu stiu cum se scrie numele suv-ului mare de la VW!:))

 

Da, era de asteptat, chinezii rup cu electricele la nivel mondial, cred ca o sa renunte tot mai multi producatori europeni la multe modele electrice. Un ID5 mai "de top" a ajuns sa coste aproape 80 000 euro....ce? Am vazut multe in trafic, vorba aia, nu e prost cine cere:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407501625&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B93%3B%3B&od=down&ref=srp&refId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&s=Car&sb=p&searchId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&vc=Car

 

Pe bune? si cica Phaeton era scump cand pleca de la 50 000 eur, e adevarat ca intre timp si inflatia si-a facut aparitia, dar totusi! Acum si un Passat ca sa nu zic SKODA ajunge rapid 50k configurat "corect"! Un Arteon sare lejer de 60 000 euro iar un "TUAREG", ca sa-i citez pe "profit.ro" bate spre SUTA de mii de eur daca te joci pe configurator. In fine, sa nu-i plangem, parca VW este pe locul 2 dupa Toyota la vanzari world wide.  Fac bani de ii supara! 😄 Volkswagen AG net worth as of August 06, 2025 is $53.59B. (miliarde $) oficial, bani declarati public, dupa impozite, NET valoare pura, cat or fi offshore, Mniezo' stie! :))Sa nu uitam de Dieselgate! 🙄

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, EEXCALADE said:

Oare de ce? Mi se parea un produs de succes la VAG, chiar daca platforma era si pt Bentley, Audi, Porsche, Lambo, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG se joaca declarand ba una, ba alta. Ba retrage Polo, ba Passatul, ramane sa scoata si Golf-ul ca sa mai vanda ce?

Pai banii din astea vin, nu din modelele (mai) scumpe, ca acum nu mai exista masini ieftine.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, acidone77 said:

Oare de ce? Mi se parea un produs de succes la VAG, chiar daca platforma era si pt Bentley, Audi, Porsche, Lambo, etc...

Pentru ca directia, data birocratic, este sa se vanda carucioare electrice de supermarket. Genul de dinozauri reprezentat de Touareg reprezinta tot ce se vrea acum a fi interzis in urmatorii ani. 

 

Plus ca, sa nu uitam, companiile exista pentru a crea profit celor care le detin. Daca profitul "ala mare" iese din tamagochi sau electrocasnice, companiile se vor adapta in consecinta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Da' nici alea pe curent nu se (prea) vand, cel putin nu ale lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca viziunea noastra e limitata local si de aici cumva parerile nu pozitive. Altfel, nu degeaba este vag nr 2 mondial la vanzari.

 

Eu unul recunosc ca daca as avea venituri mai mari, mai mult ca sigur una dintre masinile familiei ar fi electrica. Cu siguranta as fi mai relaxat pe subiect. 

 

Pana una alta insa, România si piata de aici nu reprezinta vreun impact real pt VAG cand vine vorba de masini noi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cumparam noi toate sh-urile VAG de pe piata, statea pe loc productia de masini noi care sa le inlocuiasca.😀

 

Singura lor sansa este sa converteasca tot ce tine de  colaborarea cu SAIC intr-o modalitate de a se redresa tehnologic si financiar. Bineinteles, chinezii vor castiga din vanzarea tehnlogiei si din fentarea taxelor.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511Viziunea noastra este limitata local? Am condus ieri e-308 nou nout, de nevoie, nu mi-ar trebui electrica, nici gratis! Da, e mai misto decat sa mergi pe jos, dar incerc sa ma consider pasionat, multumesc, "nu mi-e foame"! 🤢

 

Eu daca as avea venituri mai mari mi-as lua Bentley. Vorba aia, la Monaco n-am vazut nici un Taycan/Macan parcat in fata la Casino, supercaruri, Bentley si Rolls FULL DE ELE! Majoritatea GHOST d-alea mari, V12, multe Maybach S650, numere de Elvetia/Rusia/Andorra.

Desi "s-au prostit" si astia cu Rollsu' electric! Spectre parca se numeste?

 

In fine,  ca sa ajung din UK pana pe Coasta de Azur cu o electrica, incarcat de bagaje si cu AC-ul pornit blana, probabil ca mi-ar lua vreo 4 zile! Doamne fereste! 😄 Inca imi place sa vad RANGE 1400 KM in bord, sunt mai "old fashioned" ca sa nu zic mos expirat. 🤗

 

Bineinteles, este doar parerea mea subiectiva si am inteles de ce fac oamenii UBER cu ele pana de curand cand am mers cu un ID5, l-am intrebat pe sofer daca e multumit si mi-a spus ca regreta ca a luat-o, au bagat taxe in UK si au ridicat pretul "curentului" si nu prea mai merita. O incarcare la 2 zile/luna costa la fel ca un plin de benzina, ba poate chiar un pic mai mult. Daca faci km mai multi, costul creste. Se mai plateste si o taxa suplimentara daca ai parcare subterana, pentru ca cica exista risc de incendiu. Asa mi-a spus taximetristul, In fine! N-am "sapat", nu ma intereseaza subiectul, dar cica asa o sa fie la nivel global. Deci omul si-a luat electrica, doar ca sa faca profit! Sunt convins ca asa au "agatat" multi clienti. Acu' HOPA, ce sa vezi, costa cam la fel sa mergi si cu termica si cu o electrica. Omul a zis ca vrea sa o vanda sa isi ia un Passat Variant TDI. L-am intrebat ce pret a fost masina? 52 000 GBP.  Are niste scaune si un plastic in ea de zici ca e CADDY. Bineinteles ca tableta aia mare de pe bord iti ia ochii! :)) Eh detalii, englezoii isi schimba masina la 5 ani, nu prea conteaza, ratele merg toata viata si conduc mereu masini noi. La ce preturi au, nu mai conteaza ca sunt electrice sau termice. Probabil asa e si in celelalte tari din Vestul Europei. Tine doar de gust. 

Daca o cumperi ca romanu' cu gandul ca vei merge toata viata cu ea, o sa fii dezamagit. Masinile  sunt facute special sa cedeze relativ repede.  Nu mai zic de probleme si servisare si softari si updateuri ca la telefoane si batai de cap. E nevoie de ingineri NASA sa ti-o repare iar daca pica bateria in afara garantiei, costa cat jumatate din masina costul inlocuirii. Omul a deventi de ceva vreme consumator! Banu' sa curga in buzunarul marilor companii! Doamne-ajuta! ❤️ 

 

Inteleg acum de ce cumpara lumea BYD. Daca tot e "naspa", macar sa fie mai ieftina. Si parca nici nu e chiar asa de "naspa" daca e sa compari cu ce ofera concurenta. 

 

MADE IN CHINA a devenit de ceva vreme CALITATE! 😄 Vanzarile o spun, nu eu.

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, halamadrid said:

Daca nu cumparam noi toate sh-urile VAG de pe piata, statea pe loc productia de masini noi care sa le inlocuiasca.😀

 

Singura lor sansa este sa converteasca tot ce tine de  colaborarea cu SAIC intr-o modalitate de a se redresa tehnologic si financiar. Bineinteles, chinezii vor castiga din vanzarea tehnlogiei si din fentarea taxelor.

au o colaborare si cu Rivian, pe electrice.

Si cu Ford (Fordurile electrice folosesc platforma de la VW)

 

2 hours ago, corad0 said:

Masinile  sunt facute special sa cedeze relativ repede. 

De aia au garantie 8 ani pe baterie si motor? E destul de linistitor, zic eu

2 hours ago, corad0 said:

Nu mai zic de probleme si servisare si softari si updateuri ca la telefoane si batai de cap. E nevoie de ingineri NASA sa ti-o repare iar daca pica bateria in afara garantiei, costa cat jumatate din masina costul inlocuirii. Omul a deventi de ceva vreme consumator! Banu' sa curga in buzunarul marilor companii! Doamne-ajuta! ❤️ 

Ingineri NASA sau un om cu un training pe subiect facut? Sa nu exageram, softul evolueaza pe toate modelele, nu doar pe electrice.

E adevarat ca pt unii e de preferat o masina fara softuri complicate, dar am vazut si oameni care spun ca aleg sa cumpere masina pt soft (sisteme de siguranta, de condus autonom), mentalitatile cred ca evolueaza f mult in functie de generatii.

 

Am vazut multi care spuneau ca vor in continuare telefoane cu butoane, dar acum stau pe TikTok :) cu rezultatele care le cunoastem 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posib si chiar probabil sa fim intr-un moment de cotitura al industriei auto si al cererii clientilor, iar masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum. Dar ramane de vazut, predictibilitatea industriei e la cote reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos"masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum."

 

"Over 1.3 million Volkswagen Touareg SUVs have been sold worldwide, according to Volkswagen Newsroom.

The first generation, sold from 2002 to 2010, reached approximately 450,000 units. The second generation, released in 2010, sold around 479,000 units. The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen. ":))

 

"Over one million Porsche Cayenne vehicles have been sold since its introduction in 2002.The (1 000 000) millionth Cayenne, a GTS in Carmine Red, was delivered in the summer of 2020, according to Porsche Newsroom.

In the last five years, from 2019 to 2023, Porsche has sold a total of approximately 430,272 Cayenne vehicles worldwide. This includes 92,055 in 2019, 92,860 in 2020, 83,071 in 2021, 95,604 in 2022, and 66,682 in 2023.

In 2024, Porsche delivered 102,889 Cayenne models, making it the top-selling model in their lineup. This represents an 18% increase compared to the previous year. " 

 

Au salvat Porsche de la faliment, "i-am ajutat" si eu cu 2 generatii de Cayenne luate noi, INCA este cel mai bine vandut model Porsche worldwide 😄

 

https://carbuzz.com/boxster-or-cayenne-save-porsche-bankruptcy/

 

Din pacate, Touareg nu se va mai produce, probabil VAG vrea sa vanda doar SUV-uri Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini. Vrei SUV mare? Scoti banu' tati! :banghead:

 

https://www.automarket.ro/stiri/oficial-final-de-drum-pentru-volkswagen-touareg-suv-ul-va-fi-retras-din-123705.html

 

P.S. A ajuns o Skoda SUV sa coste 70 000 euro? Fie ea si de top, totusi: 🙄

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202506113405625?sort=price-desc&searchId=4c9baaa7-8b3e-4259-a511-d0db4d8c860e&make=Skoda&model=&postcode=M5 3DE&year-from=new&advertising-location=at_cars&fromsra

 

 Imi aduc aminte cand VW avea oferta la Touareg GEN 2, varianta Mountain V6 TDI automat prin 2011, 0 KM, 30 000 euro+TVA, da stiu inflatie etc...oricum, vremuri de mult apuse! 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spui: ''The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen.'' Adica in 7 ani. 

BMW X5/X6 s-au vandut in 275.000 exemplare doar in 2024. Asta inseamna de aproape 10 (ZECE) ori mai mult decat Touareg la mediile anuale.

Problema lui VW este ca nu are succes cu nici un model care ajunge prea scump pentru ce ofera (marca e perceputa ca una de volum), nu ai nici o sansa cu Touareg sa concurezi cu un X5/Q7/GLE, cu atat mai putin cu un Cayenne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos200 000 de bucati din 2018 pana in 2022, 4 ani. In urmatorii ani, pana in prezent, au mai vandut, stai linistit, nu sunt date publice momentan, dar ma gandesc ca n-au dus-o rau.

 

Ia in calcul ca VAG a vandut pe aceeasi platforma MLB Evo si alte modele din aceeasi clasa, Cayenne, Bentayga, Urus, Audi Q7/Q8. :scratch:

 

Tot VW le vinde,NU? 🙄 Tot in buzunarul VW intra banii! Cayenne au mai vandut 1.3 milioane pana in prezent, ii comparam pe cei din grupui VAG cu BMW si al lor X5? ce drq? 😄 Nu ma intelege gresit, am avut X5 luat nou si mi-a placut, dar e sub Cayenne. Personal si Touareg mi s-a parut mai misto decat X5, nu neaparat la calitatea fabricatiei, ci la confort si pachet complet. X5-ul e mai sportiv, suspensie mai dura, mai dinamic, etc. 

 

Pana la urma, ce mai conteaza? VW baga in buzunar toate marcile la volumul de vanzari iar la Cayenne viseaza toti, nu se compara cu X5! E adevarat ca e mai scump, dar este mult peste! Le-am avut pe ambele cumparate de noi, repet si pot confirma, gasiti detalii pe topicurile deschise de mine atat aici cat si pe BMWclub.ro.

Poti cauta review-uri avizate, facute de specialisti, pe Youtube daca nu ma crezi. In fine..

 

Nu mai zic de Bentayga/Urus care sunt TOP-ul suvurilor din gama. Cullinan si Maybach probabil le depaseste, cel putin in materie de lux, calitate si confort, dar la de 2 ori pretul, ma rog, alta mancare de peste, alta nisa.

 

Touareg nu se mai vinde pentru ca, eu consider ca VAG vor sa scoata bani seriosi din vanzarea celorlalte suvuri din gama, Q7/Q8, Cayenne, Bentayga, Urus, pe care le vinde la preturi mult mai mari, DA, construite pe aceeasi platforma ca si Touareg! 

 

Eh, discutam discutii! 🤗 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi am avut/avem in familie doua X5, un 40d si un m50d. Comparatia cu X5/X6 arata ca Touareg e mult mai slab ca vanzari ca un alt model oarecum de volum, dar mai scump. Cayenne e ceva mai bun decat actualul X5 (care a evoluat mult fata de primele modele), dar diferenta nu se prea vede in banii pe care ii dai in plus. Pentru mine nu e un Porsche adevarat, dar multumita lui avem modele speciale inca in vanzare. Oricum sunt strutocamile inalte si obeze, no fun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate "obezele", Cayenne e chiar FUN, mai ales TURBO! L-am condus cu 293 km/h! La 150 km/h apasai pedala de acc kick-down si botul se ridica, acceleratia te baga in scaun si aveai impresia ca urmeaza sa "decolezi"! 🚀 (In Germania pe M0, bineinteles) 🙄

Transmite ADN-ul Porsche, intelegeai de ce costa 150k!  Macan mi-a placut si mai mult, la handling se comporta si mai "Porsche-ish" fiind mai compact si mai usor, un fel de "kart" suv, in curbe e un deliciu, insa e micut.  ❤️  Avantaje si dezavantaje...

 

Oricum, Macanul in prezent e doar electric si Cayenneul, doar hibrid...S-a cam terminat si cu astea din punctul meu de vedere! 😌

 

Englezii au pus Cayenne Turbo pe circuit langa 911 si n-a dezamagit la performante in urma cu 15 ani, pe vremea cand motorul era V8 biturbo 4800 cmc si se regasea exclusiv pe PORSCHE (Cayenne si Panamera Turbo), nu si pe alte modele VAG ca in prezent cu V8-ul 4.0 TFSI parca, regasit si pe Audi, Bentley, Urus etc: 

 

 

In prezent exista SUV-uri cel putin la fel de performante, nu garantez ca la fel de FUN si la fel de PURE, oricum, pe vremea aia, era ceva special! O sa imi aduc aminte cu drag de masina asta!

A fost deosebita: un fel de A380 ✈️ in materie de SUV-uri. La 180 km/h statea lipita de sosea la 2000 rpm in viteza a 8a, fara sa depuna nici cel mai mic efort. SF! ❤️ 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!