Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

Umbla o vorba prin targ (nu spui care targ pt. ca nu vreau sa imi explodeze telefonul Xiaomi) cum ca sus-numitul grup VAG a incheiat (sau e pe aproape) un parteneriat cu SAIC pentru a imprumuta propulsoare HEV, PHEV, EV pentru a echipa masinile Skoda si VW dar si pentru a ceda facilitati de productie catre ochiosi pentru diverse componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si va face si o fabrica in China sau ceva linie de ansamblare pentru viitoarele modele electrice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In China eu deja parteneriate locale, eu ziceam ca accepta SAIC ca si furnizor oficial de motoare benzina hibride, adica vom cumpara VW si Skoda cu motor si transmisie MG/SAIG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uite asa se mai duc aiurea niste zeci de miliarde pentru o himera electrificata, dupa ce ca vanzarile de EV sunt in declin, sigur o marca dedicata de off-roadere electrice va avea mare success pe piata. VAG sta sa inchida fabrici in Germania dar arunca cu bani aiurea.

 

https://www.engadget.com/transportation/evs/vws-scout-ev-revival-starts-with-an-suv-and-a-pickup-120042790.html

85e30ef0-92b9-11ef-9d75-f44675925179

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca 5 ani cu Ursula si o sa .... fie bine.

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet incet o sa cumpere BYD grupul VAG si scapa si nemtii de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul!

 

Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, toti cei de aici sunt de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, cristi511 said:

Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul!

 

Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara. 

100% de acord cu tine, n-ai grija! Acum vreo 2 luni, fix asta am facut la tiguanul nou nout al unui prieten, pe care a dat 55 000 euro...cost reduction oriunde te uiti, pe o caruta de bani!!!! Sa nu zic ca la leonul meu, la 8 ani, a aparut rugina ca la o Dacie 1310 de acum 20 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca la toate marcile, inclusiv alea de "LUX" e cost cutting absolut peste tot...

La BMW de ex la noul X3 toata lumea remarca acelasi lucru... interior ieftin, plastice ieftine, calitatea in scadere maxima...

Multumim MUE pentru toate reglementarile imbecile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am urcat intr-o Octavia 4 RS 2.0 tsi /265 CP in showroom, nu mi-au placut 2 lucruri: jantele si pretul (era aproape jumatate de suta). Daca aveam timp, o luam la un drive test.

Interiorul mi-a placut mai mult decat cel de  la Superb 4 L&K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la Tiguan (si alte modele noi care erau in showroom) mi-au placut foarte mult scaunele :) , in rest asa si asa..nu m-a dat pe spate niciodata, nu ma omor cu SUV-urile prea mult (imi plac doar cateva modele). 

Octavia a fost mereu o masina corecta. Preturile au sarit calul peste tot.. Dupa mine, doar masinile cu preturi inca "normale" (gen 20-25-max 30k pret lista) mai merita cumparate noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, sincer nu cred ca vorbesti de variantele "normale", pentru ca cel putin la generatiile astea noi e ceva de noaptea mintii. Scaunele mele de bucatarie luate de la Jysk sunt mai "misto" decat ce pun astia pe masini de 30 40k euro. Din discutiile avute cu cineva care e level C la o fabrica de spuma pentru scaunele auto, lucrurile sunt nu nasoale, ci foarte nasoale!

 

Cum spuneam si in postul initial, foarte bine ca isi rup gatul. Pe de alta parte, pacat de oamenii aia care raman fara job-uri, atat in Jermanica cat si in restul Europei, din cauza incompetentei Top Managementului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai complicata treaba decat incompetenta managementului... care si aia are procentul ei substantial in declinul industriei auto din europa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile au ajuns prea scumpe pentru ce ofera si in cadere libera in privinta calitatii. Nu vand pentru ca au preturi mari si s-au lacomit si invatat cu subventii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511VAG plateste intr-adevar un pret "bine-meritat" pentru deciziile (foarte) proaste luate. Dar asa cum zicea si @acidone77, cred ca au fost mai multi factori acolo. Cred ca un mare "rol" l-a avut si xUE cu ale lor decizii tampite bazate pe cai verzi pe pereti.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O gramada de industrii tintesc mai nou ajutoare de stat iar aici cifrele proaste creeaza avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!