Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

Umbla o vorba prin targ (nu spui care targ pt. ca nu vreau sa imi explodeze telefonul Xiaomi) cum ca sus-numitul grup VAG a incheiat (sau e pe aproape) un parteneriat cu SAIC pentru a imprumuta propulsoare HEV, PHEV, EV pentru a echipa masinile Skoda si VW dar si pentru a ceda facilitati de productie catre ochiosi pentru diverse componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si va face si o fabrica in China sau ceva linie de ansamblare pentru viitoarele modele electrice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In China eu deja parteneriate locale, eu ziceam ca accepta SAIC ca si furnizor oficial de motoare benzina hibride, adica vom cumpara VW si Skoda cu motor si transmisie MG/SAIG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uite asa se mai duc aiurea niste zeci de miliarde pentru o himera electrificata, dupa ce ca vanzarile de EV sunt in declin, sigur o marca dedicata de off-roadere electrice va avea mare success pe piata. VAG sta sa inchida fabrici in Germania dar arunca cu bani aiurea.

 

https://www.engadget.com/transportation/evs/vws-scout-ev-revival-starts-with-an-suv-and-a-pickup-120042790.html

85e30ef0-92b9-11ef-9d75-f44675925179

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca 5 ani cu Ursula si o sa .... fie bine.

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet incet o sa cumpere BYD grupul VAG si scapa si nemtii de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul!

 

Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, cristi511 said:

Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul!

 

Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara. 

100% de acord cu tine, n-ai grija! Acum vreo 2 luni, fix asta am facut la tiguanul nou nout al unui prieten, pe care a dat 55 000 euro...cost reduction oriunde te uiti, pe o caruta de bani!!!! Sa nu zic ca la leonul meu, la 8 ani, a aparut rugina ca la o Dacie 1310 de acum 20 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca la toate marcile, inclusiv alea de "LUX" e cost cutting absolut peste tot...

La BMW de ex la noul X3 toata lumea remarca acelasi lucru... interior ieftin, plastice ieftine, calitatea in scadere maxima...

Multumim MUE pentru toate reglementarile imbecile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am urcat intr-o Octavia 4 RS 2.0 tsi /265 CP in showroom, nu mi-au placut 2 lucruri: jantele si pretul (era aproape jumatate de suta). Daca aveam timp, o luam la un drive test.

Interiorul mi-a placut mai mult decat cel de  la Superb 4 L&K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la Tiguan (si alte modele noi care erau in showroom) mi-au placut foarte mult scaunele :) , in rest asa si asa..nu m-a dat pe spate niciodata, nu ma omor cu SUV-urile prea mult (imi plac doar cateva modele). 

Octavia a fost mereu o masina corecta. Preturile au sarit calul peste tot.. Dupa mine, doar masinile cu preturi inca "normale" (gen 20-25-max 30k pret lista) mai merita cumparate noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, sincer nu cred ca vorbesti de variantele "normale", pentru ca cel putin la generatiile astea noi e ceva de noaptea mintii. Scaunele mele de bucatarie luate de la Jysk sunt mai "misto" decat ce pun astia pe masini de 30 40k euro. Din discutiile avute cu cineva care e level C la o fabrica de spuma pentru scaunele auto, lucrurile sunt nu nasoale, ci foarte nasoale!

 

Cum spuneam si in postul initial, foarte bine ca isi rup gatul. Pe de alta parte, pacat de oamenii aia care raman fara job-uri, atat in Jermanica cat si in restul Europei, din cauza incompetentei Top Managementului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai complicata treaba decat incompetenta managementului... care si aia are procentul ei substantial in declinul industriei auto din europa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile au ajuns prea scumpe pentru ce ofera si in cadere libera in privinta calitatii. Nu vand pentru ca au preturi mari si s-au lacomit si invatat cu subventii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511VAG plateste intr-adevar un pret "bine-meritat" pentru deciziile (foarte) proaste luate. Dar asa cum zicea si @acidone77, cred ca au fost mai multi factori acolo. Cred ca un mare "rol" l-a avut si xUE cu ale lor decizii tampite bazate pe cai verzi pe pereti.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O gramada de industrii tintesc mai nou ajutoare de stat iar aici cifrele proaste creeaza avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stiu, dar n-ar fi rau sa se inspire din asemenea continut. Ca o sa-i zica Skoda sau VW, nu conteaza. Ar fi frumos ca noul Arteon sa semene la exterior cu masina din video si sa aiba si varianta de coupe :D .
Daca n-o sa preia grupul VAG linia de design nu-i stres, sigur o sa vada clipul si un chinez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Adi_vw a scris:

Stiu, dar n-ar fi rau sa se inspire din asemenea continut. Ca o sa-i zica Skoda sau VW, nu conteaza. Ar fi frumos ca noul Arteon sa semene la exterior cu masina din video si sa aiba si varianta de coupe :D .
Daca n-o sa preia grupul VAG linia de design nu-i stres, sigur o sa vada clipul si un chinez.

Noul arteon? Va exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Small can also be big: Volkswagen celebrates 50 years of the Polo

 

Since 1975, the Volkswagen Polo has delighted generations of people and has become a pioneer in its class: it has always stood for affordable mobility, timeless design and pioneering technology. With more than 20 million vehicles sold in six generations, the Polo has established itself as one of the most successful models in its class. In 2025, Volkswagen is celebrating the 50th anniversary of the small compact car.

 

When the VW Beetle was due to be replaced in the 70s, Volkswagen had several models up its sleeve: the Passat came onto the market in 1973, followed a year later by the Golf, while the Polo made its debut in 1975. No vehicle before had been so short and refined. Positioned a class below the Golf, the Polo perfectly rounded off the then new model family with front-wheel drive. 50 years later and in its sixth generation, the Polo has proven how a small car can assert itself confidently in a likeable way. More than 20 million cars sold speak for themselves.

 

Affordable mobility and innovations: a car for everyone
The Polo does not just stand for technical innovations, but also for affordable mobility for everyone. With state-of-the-art technology and a fair price-performance ratio, the Polo has contributed to individual mobility over generations. Whether for first driving lessons, sporty driving pleasure or as a family car – the Polo has created memories and will continue to be a versatile companion in the future also.

Flashback: a small car makes the big time
The small car presented in March 1975 was based on the Audi 50. In slightly modified form it went into series production in Wolfsburg as the Volkswagen Polo and quickly provided a breath of fresh air in the small car segment. With its clean design and high functionality, it caught the spirit of the times. Efficient, practical and affordable, the lightweight vehicle was also characterised by agility, very good handling characteristics and economical engines. Core virtues that have continued the success story ever since.

 

Evolution over six generations
With each generation, the small car has been developed further. The Polo II brought a number of improvements from 1981 onwards, including more space and comfort as well as modernised engines. In 1987, the limited special series Polo Coupé GT G40 saw the debut of the scroll-type supercharger, which provided more power. Another leap forward followed in the third generation from 1994, also in terms of technology. The Polo III was one of the first vehicles in its class with innovative safety features such as airbags. In 1998, the Polo was available for the first time as a GTI. With a significant increase in size, the fourth generation offered a new level of comfort and safety from 2002, with front and side airbags, power steering and ABS as standard. The Polo V saw the introduction of a host of digital innovations: from 2009, infotainment and assistance systems made driving more comfortable than ever. The Polo V also impressed in motorsport: with the Polo R WRC, Volkswagen won the World Rally Championship title four times in a row from 2013. The sixth generation was based on the modular transverse matrix (MQB) and set new standards in 2017 in terms of connectivity, safety and driving dynamics. The Polo became even more digital and innovative with the product upgrade in 2021. The compact car boasts assistance and comfort systems that are otherwise known only from higher vehicle classes.

 

Living history
Volkswagen Classic is accompanying the Polo in its anniversary year and will be presenting historic models from its own collection in the coming months. The Bremen Classic Motorshow will kick things off from 31 January to 2 February 2025. Two early examples can be seen here: an Oceanic Blue Polo L from 1975 and a unique hill climb Polo from 1977.

 

image.thumb.png.e6c9697f8a1c1b4bcbcc69ca057b545e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!