Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Nu, l-am cumparat acum aprox 6 luni de la un prieten.

Pana la urma am aflat care era cauza. Bobina de inductie (model monobloc) s-a stricat si nu dadea impulsul corect catre bujie si de aceea mergea in 2 cilindri. 7 bulioane costa piesa la serviceul skoda la care am fost :-S

Sa fii siiigur ca are minim de 2x mai multi km decit stii tu...

In rest spor la treaba si pregateste-te cu moralul si buzunarul sus caci de acum incolo incepi sa bagi in ea...dar e ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120 L: Stai linistit ca nu s-a umblat la kilometraj, bag mana in foc. Cei de la care am luat masina sunt oameni foarte seriosi, fiul lor mi-e prieten de ani buni de zile. Masina asta a fost condusa de mama prietenului cand a fost condusa, cand nu, s-a odihnit in garaj. Eu am luat la ~59.500.

Am fost azi la Skoda Brady Service (unde am fost si ieri). Ieri mi-au spus ca piesa costa 7.5 mil, azi mi-au spus 9.2 mil. Pana la urma am apelat la Volksparts - 4.5 mil. Asa ca imi raman bani si de niste bujii :).

Mersi pt feedback, sper ca problemele sa se opreasca aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot decit sa-mi exprim indignarea fata de "bunele practici" ale HOTILOR stim noi care...

Si inca odata, HOTIA e pornita de la proiectanti care te "obliga" sa schimbi un ansamblu nu o piesa si la preturi care nu sunt justificate nici macar la jumatate din valoarea minima pe care ai gasit-o tu !!!

Asta e kapitalismul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am urmatorele erori .ma ajuta cineva sa inteleg care-i problema si ce trebuie sa fac. am cautat senzorii respectivi dar erau prea multi si nu stiu exact care sunt.pacientul este o fabia de 1.2.va multumesc

AG-COM Version: Release 311.2-N

blaack

Control Module Part Number: 03D 906 023 B

Component and/or Version: SIMOS91 1.2l 2V 1413

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 13765

2 Faults Found:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

blaack

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 AF

Component and/or Version: ABS 8.0 front H05 0002

Software Coding: 0002058

Work Shop Code: WSC 13765

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

blaack

Control Module Part Number: 6Q2 937 049 F

Component and/or Version: 0000 BN-SG. 2S36

Software Coding: 01038

Work Shop Code: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am martorul check engine aprins de un an si o luna, am mers cu masina cam 13 mii de km inclusiv drumuri grele, de acum un an ma uit pe forum si ma panichez si tot nu merg la service din comoditate cred; acum intreb si eu inginerii de la skoda, este o problema aproape generala a skodelor, fabia in special, de ce trebuie sa bajbaim in halu asta, plus ca nu vad pe forum unul care a avut problema asta si a spus cum s-a solutionat...ce sa fac eu in cazul de fata ?sa o mai lungesc asa? sa fac o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iov, nu te supara pe mine dar fara sa mergi undeva sa vezi ce defect este sa stii ca problema nu se va rezolva de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care sunt noi pe forum ar fi bine sa citeasca si posturile de mai sus caci s-au dat explicatii destule...in plus trebuie completata cu atentie si rubrica despre motorizare...nu exista motorizare diesel de 68 de ponei ci benzinara MPI !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o skoda fabia de 1.2 benzina si in urma testelor am gasit printre altele o eroare '16705-engine speed sensor(G28)'problema este ca nu gasesc senzorul respectiv.Am cautat pe sub masina la indicatile date pentru alti ,suferinzi'sa gasesc senzorul cu pricina, dar nimic. Ma poate ajuta cineva sa dau de el si sa incerc sa ii fac ceva.Masina imi porneste greu uneori si se aprinde martorul din bord,de altfel merge si nu prea.In urma testului am gasit eroarea respectiva,dar nu stiu daca acel senzor de pe cutia de viteze de culaore gri este cel cautat. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in partea din spate a motorului (spre habitaclu), aproape de cutia de viteze. Daca te uiti de sub masina o sa il vezi fixat pe bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc .Am sa mai caut .Am fost cu masina la reorezentanta aici in cluj si cei de acolo nu au stiut sa imi zica ce are.dupa ce au facut si ei un test au ridicat din umeri si au zis ca,cu erorile citite nu ar mai trebui sa functioneze masina.Au zis sa merg cu ea asa pina mai face iar figuri si apoi sa revin.Am schimbat benzina ,am curatat bujiile desi erau foarte curate,am dat aproape toti senzorii cu sprei ,insa tot asa se comporta .Mai ramine sa gasesc senzorul de turatii sa il curat .drumuri linistite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers...motorul functioneaza si cu senzorul respectiv defect dar porneste mai greu la cald !

Eu l-am schimbat la o luna dupa ce am cumparat automobilul nou !!!

Schimba-l ca doar nu costa o avere si nu o sa mai ai pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Mi s`a intamplat si mie sa mi se aprinda martorul respectiv , ieri . Eram in mers , pe la 110 kmh si , deodata , a inceput sa tremure masina . Am oprit-o , am repornit-o , dar facea la fel si la relanti ( dupa aia mergea prost , se tura greu ,parca plecam cu a 5-a de pe loc ). Ieri , martorul imi clipea . Azi , am pornit-o , mergea bine si martorul statea aprins . Am fost si am alimentat in Petrom ,unde am pus cam 20 de litri de 99 ( atat au mai incaput ; ieri pusesem vreo 20 de litri de 95 ; 95 puneam de obicei si nu am avut probleme pana acum - bine , masina are 3000 km parcursi intr-un an si jumatate ) . Dupa ce am alimentat , am mers cam 80 de km in continuu , martorul a stat aprins . Apoi , dupa 3 ore , cand am urcat iar in masina , martorul disparuse . Am mers iar 80 de km , drumul inapoi , dar nu a mai aparut . Am luat-o , sucit-o , repornit-o , plimbat-o peste tot ,dar tot nu a reaparut martorul in bord . Ma gandesc ca o fi fost de la calitatea proasta a benzinei de aici ...

Modificat de dl_io
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte probabil. Un benzinar statut are nevoie in prima instanta de o benzina foarte buna si un condus ceva mai sportiv, daca se poate peste 4000-4500rpm. In felul asta arderile in motor vor fi cele corecte si se va produce si o curatare cat de cat.

Faptul ca ti s-a stins martorul nu este de disperat: dupa un anumit de numar de cicluri motor in care defectul NU se mai manifesta, atunci martorul va fi stins singurel de catre ECU. Este totusi posibil sa il gasesti stocat in ECU si probabil, daca esti curios, o sa fie ceva de genul "random multiple cylinders missfire". Adeca rateuri pe mai multi cilindri odata. Este unul dintre putinele defecte care determina aprinderea INTERMITENTA a "check engine" iar manualul de utilizare spune ca daca se aprinde intermitent trebuie oprit de urgenta motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho100170

salut!

am si eu o problema, de fapt cam aceeasi problema pe care o au cam toti din acest topic....si vad ca inca nu s-a gasit o rezolvare!

am o skoda fabia 1 din 2006, 1.2 htp motor bmd

am cumparat masina in octombrie 2008 sh adusa din belgia

am parcurs cateva mii de km si dupa asta in mers la un drum intre buzau si brasov mi s-a aprins "check engine"

am fost imediat la un service pentru a vedea care e problema (asta a2a zi undeva in noiembrie) si cei de la service mi-au resetat eroarea spunnd ca este de la benzina de proasta calitate....

in fine... am mai parcurs ceva km si mi s-a aprins din nou martorul tot in mers

am zis ca e tot de la benzina si nu am mai mers la service....dupa cateva zile fara sa fac nik martorul s-a stins cand am pornit masina

evident ca nu putea ramane stins si mi se aprindea de fiecare data cand mergeam mai mult de 100 de km stingandu-se dupa cateva zile

vreau sa va spun ca sunt incepator intr-ale masinilor si nu cred ca imi pot da seama daca are mai multa sau mai putina putere....insa consumul nu s-a modificat

am fost la inca 2 service-uri si unul mi-a spus ca e de la benzina iar altul ca e de la faptul ca mi-a pornit mai greu la cheie dar ca nu sunt probl imp....

cand sta pe loc are la diferite intervale 5-10 secunde un tremurat scurt de aproximativ o secunda....

am zis ca nu mai merg la test ca sa dau banii aiurea pana ce nu mi se recomanda unul care intr-adevar este ok si ma poate scoate din situatia asta

de la un timp beculse stinge tot mai rar.... nu stiu ce sa mai fac!!!

poate cineva sa ma ajute cu un sfat?

o recomandare la un service bun in brasov?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. in spate pe partea dreapta, chiar langa prag sub sezut, te apleci si te uiti de sub masina. ai sa vezi acolo filtrul de benzina. scrie pe el 3 bar sau 4 bar. spune-ne exact ce scrie

2. da-i pe PM lu' Blitz seria de caroserie, care e scrisa in talon si pe parbriz jos in fata soferului. iti va spune ce filtru iti trebuie.

99% ai aceeasi problema care am avut-o eu. ti s-a pus la service filtru de benzina cu regulator de 3 bar si trebuia de 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am rezolvat problema,, martor aprins in bord ,pornire greoaie,indiferent de conditiile meteo''.Problema era de la senzorul arborelui cu came G40.Am schimbat senzorul si acum merge ok.Schimbarea senzorului au facut-o cei de la reprezentanta ca din fericire mai aveam garantie.A trebuit sa ma duc la ei de vreo 6 ori pina sa isi dea seama ce are.Problema se pune ca nu au avut o explicatie din ce cauza sa defectat senzorul respectiv.Eu banuiesc ca din cauza bateriei slabe,dar nu sunt sigur.Importan este ca sa rezolvat.toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am o fabia din 2005 motor 1,2 47 kw.sunt din bucuresti.Mergeam acum 2 sapt. la mare si la sfarsitul autostrazii masina nu mai tragea si s-a aprins la bord martorul cu motorul.Mergea neregulat si nu trecea de 2000 de ture(cand ajungea la 2000 de ture scadea brusc pana la 900 si apoi se tura iar).Am oprit-o .Dupa ce am pornit iarasi motorul am accelerat si mergea binisor dar dupa ce am lasat-o la relanti iarasi nu se mai tura.Apoi s-a oprit de tot.Cand i-am dat capacul de la motor jos iesea fum dintr-o bobina de inductie.Am remorcat-o pana la reprezentanta in constanta unde mi-au inlocuit bobina (175 lei),au inlocuit o siguranta care se arsese si mi-au resetat eroarea.Motorul mergea super numai ca m-a lasat si bateria(cred ca a facut un scurt).Am cumparat baterie noua si totul ok.Aseara insa mergeam prin bucuresti si airasi a inceput sa vibreze motorul,nu se mai accelereaza peste 2000 de ture si merge parca in 2 pistoane.evident martorul s-a reaprins.Intrebare:1.s-a mai ars o bobina?(exterior nu se vede);2.sa fi avut si alta defectiune si sa o fi ignorat-o cei de la service vazand bobina arsa? Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mai recomandat si altor utilizatori, ar fi foarte bine daca ai apela la un coleg de pe forum cu tester ca sa vedem exact ce erori sunt de data asta stocate in calculatorul de motor. Este posibil ca actualul defect sa fie generat de vreo piesa care sa nu aiba niciun fel de legatura cu patania de mai sus dar lafel de bine actualul defect poate fi si o consecinta a defectului de mai sus. Trebuie investigate amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa contactez un prieten de pe forum insa nu stiu cum.Unde sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

eu am o skoda fabia 1.4 16v BBY an 2003 cumparata din 2007 la 70.000 km , in momentul de fata am 95.000 km si urmatoarea problema :

prima oara mi s-a intamplat cam acum o luna , in mers am dat sa schimp viteza si cand sa iau piciorul de pe ambreiaj si sa apas acceleratia am observat ca o fac degeaba pt ca motorul se oprise mentionez ca nici un martor nu s-a aprins , nu am luat-o ca o problema grava , i-am dat cheie si am porit-o fara probleme .

la doua saptamani incidentul se repeta , apoi la o saptamana , (dar mentionez ca nu numai cand schimb viteza si chiar in timp ce accelerez se intampla asta )din ce mai des , de o saptamana s-a aprinde si check engine dar se stinge a doua zi. o alta problema cred ca tot de la cea mai sus mentionata este ca intr-o zii tot in mers se aprinde becul rosu de la ulei , turometrul se blocheaza la "0" iar chilomertajul la 65 , motorul merge , servo directie servofrana tot , doar bordul era blocat

acum daca cineva a mai auzit de asa ceva si ma poate ajuta cu un sfat ar fi excelent

mentionez ca sunt din buc si stau in zona selgros berceni

(in caz ca nu am postat corect rog moderatorii sa mute ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima problema cred ca o rezolvi curatand injectoarele si inlocuind bujiile.

Pentru a doua problema este necesar o interogare memorie defecte pe sistemele masinii (ECM, ceasuri de bord, imobilizator) si vazut daca nu cumva e stocat vreun defect de lipsa comunicare in reteaua CAN in vreunul dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Locuiesc in Bucuresti cartier militari.Cum pot da de un coleg cu tester?multumesc.

Modificat de BLiTZ
Fara QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

tocmai m-am intors de la service un de am testat pe calculator iar eroarea cere a aparut era la senzorul de turatie ,

intrebarea este daca chiar el este sa faca masina asa (sa se opreasca in mers ) de la senzorul de turatie .......

si inca ceva , mi-au dat un cod cel care este pe senzor ( 303906433M ) dar care nu-l gasesc nicaieri daca ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa si un magazin de unde mi-l pot achizitiona ( senzorul este situat jos desupra puntii din fata , nu ma prea pricep la denumirile pieseor )

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult blitz.am fost azi la service-ul de pe virtutii din spatele molului.la tester imi aparea ca am probleme la cilindrul 2-electrice.deci s-a mai ars o bobina.cei de acolo mi-au spus ca odata ce se arde prima se vor arde toate pe rand.s-a mai intamplat si la altii.deci am inlocuit toate bobinele si totul e ok.inca o data multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!