Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

E buba veche.Atata timp cat nu da o eroare ce conduce la un defect fizic al sondei, dati reset si trece. Check engine se aprinde din multe cauze...la mine se aprindea si din cauza EVAP-ului, aveam un racord slab undeva probabil. Benzina e o cauza probabila pentru 70 la suta din cazuri...apoi sonda de temp si termostatul, apoi defectele fizice ale sondelor....cauze sunt, ideea e ca tipul meu de motor AZF era cu bube pe partea asta. Extrem de sensibil la combustibil si multe altele, imediat se aprindeau becurile de ziceai ca e brad de craciun. O alta buba la motoarele astea e tremuratul la relanti...zici ca i-e frica la motoras de ceva.

Si ca o ultima info....nu buna...sondele vag nu duc mai mult de 150-170 de mii in medie ....eu am schimbat ambele pe fosta mea masina , lambda 1 la 160 de mii si lambda 2 la 170 de mii. Si erau curate lacrima cand le-am scos din evacuare. Si nu e o distractie ieftina, va zic eu.

Modificat de cosmin543
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e motor AZF dar eroarea e sau alimentare prea bogata, rezervor evacuare sau sistem aerisire dar ciudat ca la mine nu se mai stinge nici dupa 1 luna becul si nici nu are trepidatii la relanti....merge fin.....dar ma jeneaza acel bec aprins. Culmea ca se aprinde cand vrea si eu zic ca daca ar fi o sonda lambda s-ar aprinde imediat nu dupa sute de km

Te rog sa respecti regulile privind folosirea QUOTE !

NU SE FOLOSESTE CAND RASPUNZI UNUI POST ANTERIOR !

Modificat de DRAPAR
Nu mai da QOUTE la postul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buba veche.Atata timp cat nu da o eroare ce conduce la un defect fizic al sondei, dati reset si trece. Check engine se aprinde din multe cauze...la mine se aprindea si din cauza EVAP-ului, aveam un racord slab undeva probabil. Benzina e o cauza probabila pentru 70 la suta din cazuri...apoi sonda de temp si termostatul, apoi defectele fizice ale sondelor....cauze sunt, ideea e ca tipul meu de motor AZF era cu bube pe partea asta. Extrem de sensibil la combustibil si multe altele, imediat se aprindeau becurile de ziceai ca e brad de craciun. O alta buba la motoarele astea e tremuratul la relanti...zici ca i-e frica la motoras de ceva.

Si ca o ultima info....nu buna...sondele vag nu duc mai mult de 150-170 de mii in medie ....eu am schimbat ambele pe fosta mea masina , lambda 1 la 160 de mii si lambda 2 la 170 de mii. Si erau curate lacrima cand le-am scos din evacuare. Si nu e o distractie ieftina, va zic eu.

stire de ultima ora cica ar fi din soft si anume ca se aprinde la orice chichitza ca si mutu adica e prea securizat si nu lsa nici o marja de eroare sa treaca pe langa el. Asta ar fi una la mana iar a doua se poate din benzina cu toate ca alimentezi din acelasi, au si ei perioade cand e mai slaba.....si hapa se aprinde becul

Daca ar fi din supape, sonde.....etc, atunci s-ar aprinde imediat si nu cand are el ches adica dupa 300 km

de ce nu se aprinde cum pornesti motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut ambele manifestari...se aprindea imediat cum porneam motorul, si se aprindea si aiurea, cand ai venea lui. La defectele sporadice, pe vremea aia explicatia pe care am primit-o a fost ca e motor euro 4 si e setat sa fie foarte strict cu noxele de emisie. In schimb cand se aprindea incontinuu...era sonda lambda 2 arsa pe circuitul de preincalzire, si a trebuit sa fie inlocuita. Asa ca se prea poate sa fie softul cel care e prea strict si aprinde check engine...in rest motorul e FIABIL. 170 de mii de km fara nimic intervenit la motor(distributia schimbata la 150 de mii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa imi fac rost de un program vag com s-am jucat putin cu el si la o scanare am primit eroarea

01598 - Drive Battery Voltage

00-07 - Signal Too Low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza de mai jos, penultima pozitie din tabel e eroarea si posibile cauze, cel mai probabil a fost descarcat bateria odata si a ramas eroarea stocata.

post-3449-1199901559_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La relanti merge neregulat si am facut astazi o scanare :

16825 - EVAP emission control sys: incorect flow

po441 - 35- 10 --- inntermitent

am mai citit pe forum ca trebuie verificat valva de aerisire de la rezervor si alte posibile cauze

A mai avut careva eroarea asta?

A scapat careva de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

in luna decembrie a condus nevasta-mea masina. la o plecare de pe loc de la bariera i-a murit motorul din cauza ca a dat drumul la ambreiaj brusc. moment in care masina s-a zdruncinat cam puternic. dupa ce a repornit motorul a ramas aprins martorul "Sistemului de control al gazelor de esapament" (vezi atasament). Am continuat deplasarea inca vreo 50 km. apoi am parcat si am pornit masina din nou dupa 2 ore. martorul a ramas tot aprins. am lasat motorul oprit. am repornit masina dupa vreo 14 ore. martorul nu a mai ramas aprins dupa pornire motor. deci totul a revenit la normal.

ieri venind de la Resita a condus ea, si a cam facut niste zvacnituri. nu i-a murit motorul dar a cam zvacnit-o la schimbarea vitezelor. lasa prea brusc ambreiajul. la o zvacnitura d-asta s-a aprins iar martorul ca data trecuta. am continuat pana acasa inca vreo 50 de km. a stat masina oprita peste noapte de la ~21 la ~8 (~11 ore). Am pornit motorul dar martorul e tot aprins. Are cineva idee ce ar putea fi ? Ce sa fac ?

post-12167-1233560021_thumb.jpg

post-12167-1233560032_thumb.jpg

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interogare memorie de defecte pe calculatorul de motor in prima instanta. Functie de ce gasim acolo povestim mai departe pentru ca martorul "Check engine" sau de "emisii poluante" se poate aprinde de la o gramada de probleme care au ca si consecinta dereglarea emisiilor poluante "citite" de sondele lambda. Vezi cine te poate ajuta repede in Timisoara. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a scanat-o saboteur

erori:

2 Faults Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

deci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 008 - Implausible Signal - Intermittent\

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

* Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

o Perform Output Test

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

o Perform Basic Setting

* Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, parca la tine se facuse resoftarea aia la ECU de fabrica, nu? Sfatul meu: nu stiu daca stii dar am mai descutat despre filtrele de benzina cu regulator de presiune de 3,5bar sau 4bar (topic Filtre benzina). Verifica de care ai pe masina si daca-mi dai VIN-ul iti spun si eu ce trebuie sa ai.

In plus: "fuel trim: system too lean" inseamna "ajustarea cantitatii de combustibil injectate: amestec prea sarac". Una din cauzele posibile: insuficienta presiune in rampa de injectoare. Diagnosticarea de plecare ar fi de la regulatorul filtrului sau filtrul colmatat. Daca e ok schimbat de curand, cu regulatorul bun atunci cautam altundeva.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am filtrul de benzina schimbat acum maxim 3000 km, o sa ma uit in caietul masinii maine sa vad exact. am pus mann WK 69/1 http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...;gobackToPage=1

nu e ok ?

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, nu stiu daca e ok sau nu. Trebuie verificat ce presiune de lucru a regulatorului este stantata pe el si sa comparam cu ce iti trebuie tie.

Sau, hai sa te intreb altfel: cand ai schimbat filtrul era cumva din 2 bucati sau era complet capsulat, 1 singura bucata?

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o singura bucata. exact asta din atasament este

post-12167-1233818220_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, cel mai probabil regulatorul de presiune lucreaza la 4 bari. Da-mi PM cu VIN ca sa vedem ce-i trebuie masinii. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ghicit. am exact 3000 km de cand am schimbat filtrul de benzina. in cei 3000 km mi s-a aprins de 2 ori check engine, dar numai in momentul cand masina a fost bruscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este de 4 bari regulatorul filtrului de pe masina ta. Deci e bun ce-ai montat (pana la proba contrarie). In cazul asta ar trebui verificat in continuare daca nu cumva este defect filtrul/regulatorul prin masurarea presiunii din rampa de injectoare, se verifica debitul pompei. Operatiile astea sunt cu grad mediu de dificultate si necesita niste scule speciale (cuple, manometre etc etc), o documentare prealabila corecta, deci sfatul meu este sa apelezi din nou la service Skoda... masina ta cred ca mai este in garantie.

Cu toate astea eu personal as mai schimba odata filtrul de benzina: daca e defect regulatorul? (am mai intalnit vreo 2 situatii asemanatoare).

Desigur ca ar mai fi si alte aspecte destul de importante de verificat insa eu personal cu alimentarea as incepe pentru ca s-a umblat de curand acolo si cam de cand s-a umblat au inceput sa se manifeste si probleme.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il mai las sa vad daca se aprinde si la mine martorul. pana acum s-a aprins doar cand a condus nevasta si a bruscat-o puternic. la mine nu se intampla. daca se aprinde si la mine atunci caut buba. la service Skoda nu ma mai duc. Sunt satul de ei. aia nu stiu nimic acolo. astept sa iasa masina din garantie. si ma duc la un service mai ok si care ma lasa sa stau langa masina. la procar tm am fost la revizia de 15k si mi-a schimbat uleiul si filtrul. atat. n-au verificat nimic altceva asa cum scrie in cartea masinii, nu s-au uitat la placute, n-au ridicat masina pe elevator sa-i faca inspectia vizuala pe dedesubt, absolut nimic decat filtrul si uleiul. ma voi duce de acu la un service vw mai ok, unde imi face revizia ca la carte. nu la fusherii aia de la Procar. la orice problema semnalata, la orice zgomot aparut la masina imi raspund acelasi lucru. asa face motoru asta de 1.2. Pai si atunci la inceput de ce n-a facut fratilor ? de ce a inceput abia la 10k de km sa se auda un zgomot ca o oala care fierbe cand masina e in sarcina ? eu zic, ca sunt detonatii...si nu stiu de ce imi spun ei ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o problemuta serioasa cu a mea fabia. anul trecut prin oct mi s-a aprins martorul check engine insa masina mergea.....am mers cu ea asa pana mi-a expirat verificarea. La itp mi-au spus ca am noxele mari. Am mers la un service in buc , iar dup atestare mi-au spus ca e sonda lambda 1, de l amotor!. Am schimbat`o....am mers la itp...aceleasi noxe crescute. Am mers la service, am pus alta sonda...(aveam aceeasi eroare de sonda lambda)....dupa 300 km mi s-a aprins iar martorul si noxele tot mari sunt. Nu stiu codul erorii insa de fiecare data mi-a dat eroare pe acea sonda lambda.

Ma puteti ajuta in vreun fel?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA:Misule...asta e din ciclul "asa face toate"... :icon_thumright: ...nu te-ai obisnuit ?

nifelheim: Sa stii ca indicatorul ala de pe bord nu-i pus aiurea pe acolo....( informativ si pt altii semnificatia lor este: - rosu=> opresti imediat si nu mai continui deplasarea ! ; galben => poti continua drumul DOAR pina la primul service ! )

Acum probabil o sa te coste scump ignorarea atentionarii.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in manualul de utilizare: cand se aprinde martorul check engine intermitent este obligatorie oprirea motorului. Cel mai probabil ai avut rateuri pe mai multi cilindri odata si sunt aproape sigur ca ti-au schimbat sonda lambda 1 fara sa verifice starea catalizatorului.

Sunt in continuare foarte convins ca nici nu mai este acolo catalizatorul, s-a topit demult, asa ca ... e nasol. Costa multi bani.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt sfaturi post factum? sau pareri de profesionisti? speram sa nu facem politica si nici sa nu devenim ironici. am fost la service si au zis ca e sonda lambda. so...sugestii in afara de ironii?

p.s. 120L ,multumesc pt sfaturi.norocul meu ca nu sunt daltonist.pe viitor voi lua masuri imediate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, n-a vrut sa fie chiar ironie dar nici sa iti plangem de mila nu putem pentru ca aceste lucruri sunt de multe ori ignorate de o multime de utilizatori. Si crede-ma ca am raspuns zilnic la zeci de telefoane pe diverse teme care sunt dezbatute foarte pe intelesul tuturor in manual; a trebuit sa le explic de fiecare data dar sunt convins ca explicatiile erau uitate de indata ce problemele erau rezolvate. Din pacate tu esti unul dintre cazurile cele mai nefericite in care este posibil ca paguba sa fie destul de mare. Imi pare rau. Dar aici mai este un aspect care nu tine de tine, si anume ca constatarea/remedierea problemei tale nu s-a facut pana la capat; orice interventie la sistemul de management al motorului trebuie sa se termine cu un test de noxe. Din pacate la tine nu s-a facut ca daca s-ar fi facut ar fi vazut ca nu s-a remediat problema, sau s-a inlaturat doar cauza, nu si efectul. Mai departe nu mai am ce sa mai zic...

Ok, sper ca ai inteles de unde mica doza de ironie (ironie si nu "bucurie de necazul altuia") din partea mea si nadajduiesc ca ai tras concluziile potrivite din ce-am spus.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim: In primul rind a fi bine sa scrii la ce service din Bucuresti ai fost pentru ca sa ii evitam pe "meseriasii" de acolo !

In al 2-lea rind sa stii ca lipsa de cunostinte este scuzabila intr-adevar ( si nu e cazul de misto pe chestia asta ) dar te intreb si eu ceva: de ce nu ai intrebat si tu imediat ce s-a aprins becul respectiv pe cineva care e de specialitate cum sa porocedezi ? ( in cazul in care presupun ca nu ai luat autoturismul nou si cu manual de folosire )

Te rog sa detaliezi putin daca vrei ajutor anumite chestii:

- Data la care ai fost la service-ul cu pricina

- la re-intoarcere la ITP in urma reparatiei a 2-a, testele de noxe au iesit bine ?

- daca ai trecut sau nu ITP-ul "pe bune" sau ai fost nevoit sa i-l iei cu spaga ?

- ce termen a trecut de la reparatia a 2-a pina la reaprinderea becului la bord ?

- ce termen de garantie pentru sonda ti-au dat si eventual costul total al "distractiei" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!