Jump to content

Schimb ulei & filtru


variant
 Share

Postare recomandată

NU are importanta marca, dar sfatul e sa nu treci pe LL pt ca pt tara noastra nu are rost (nici producatorul NU recomanda asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reed, la ce te referi cand spui "tara noastra" ?

La praf si calitatea motorinei si uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am completat putin ulei si am bagat din greseala ulei de norma 505.00,nu mult,vreo 150-200 ml,nu e problema grava nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul alaltaieri.am folosit liqui moly ,nu stiu daca am scris corect,pana acum si la schimbul de acum am bagat castrol txt.lucrarea a fost facuta la repreentanta vw din baia mare.cost 5l ulei+filtru+manopera=290

cu primul tip de ulei mi-a consumat 500ml la 10000km.

schimbul l-am facut la 10000km,ca sa proteje masinuta.sunt curios sa vad daca sunt diferente la consum de ulei acum cu castrol

masina e PD 103000km.super intretinuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat uleiul (Aral 5w 40) + un flacon Metabond Gold, filtru ulei, filtru motorina si filtru aer = 320 lei + 125 lei (metabond) = 445 lei.Schimbul intotdeauna l-am facut la 10.000 km uneori chiar mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

ivan topicul este despre ulei si filtru , nu pentru metabond .

Daca tii neaparat sa folosesti asemenea ... substante , vezi ca exiata pe forum un topic dedicat metabondului . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat ulei + filtre la service Ivas Galati

Ulei castrol 505.01 5 litri= 250 lei

filtru ulei=30,02 lei

filtru aer=60,58 lei

filtru polen carbon activ=68,83 lei

filtru motorina=112,16 lei

manopera=176 lei(in acesti bani mi s-a facut si un test la motor, test amortizoare, verificat directie)

--------

Total : 696,80 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Despre uleiul TEXACO stiti ceva?

Cei de la tess m-au intrebat de care vreau, i-am intrebat ce imi recomanda pt masina din semnatura. Au pus TEXACO. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf IV 1.4 16v AXP si trebuie mai putin sa ii fac schimbul de ulei si problema este ca nu stiu ce ulei sa-i pun, din cate am inteles masina a avut Castrol 5w-40, voi ce ziceti sa continui cu acest tip de ulei ?.Eu sunt cam afon in tot ce tine de motorul unei masini si nu stiu daca masina mea are filtru de polen si ce filtre o mai avea si i-as ruga pe cei din Timisoara daca stiu de unde pot procura si eu uleiul si cam la ce pret.Multumesc si ma scuzati daca v-am facut capul tablou dar sunt la inceput si chiar nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta TREBUIE mutat la "uleiuri si combustibili" de la "tehnic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Sa va spun si eu patania mea cu uleiul si filtrul:

Cand am adus masina,golf IV axr,din Germania m-am grabit sa-i schimb uleiul, fiindca era la minim si pe drum mi s-a aprins inscriptia "service".Am cumparat ulei Castrol 5w40 505.00 fara sa stiu ca trebuie norma 505.01,m-am dus la un service in apropiere unde mai vazusem ca schimbau ulei la masini straine.Dupa ce s-au uitat intr-un catalog au adus ei filtrul de ulei care trebuie si am facut schimbul. Ulterior mi-am dat seama ca am pus alt tip de ulei si am cumparat altul pentru al scchimba:Castrol Edge 505.01+filtru, mi-am cumparat cheie pt filtru si l-am schimbat singur.

Surpriza a venit cand am desfacut filtrul si am constatat ca cei de la service mi-au montat alt tip de cartus filtrant, era putin mai lung, la interior ara gol ca un cilindru si avea diametrul interior mai mare, astfel avea joc mare si nu cred ca filtra mai nimic, dar garniturile erau la fel.Cel cumparat acum are la interior un fel de sistem de etansare din plastic care nu este simetric de la un capat la celalalt si a intrat pe stutul de prindere usor fortat(sper ca l-am montat corect) Asa ca mare grija pe la ce service mergeti (daca erau meseriasi puteau sa mi spuna de atunci ca uleiul meu nu este recomandat pt acest motor) chiar daca pare serios.

As mai avea o intrebare pentru cunoscatori referitor la functionarea filtrului de ulei: la montare am observat ca se etanseaza la partea de jos intrind fortat pe stut, dar sus inspre capac nu mi s-a parut ca se etanseaza in vreun fel mai ales ca, capacul s-a infiletat relativ usor pina la capat.Oare nici asta nu e filtru potrivit? Pe cutie scria doar vw 1,9tdi.

Eu cred ca ar tebui sa fie etans la ambele capete asa incit uleiul sa fie fortat sa treaca prin elementul filtrant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce marca de filtre credeti ca e cea mai buna?Sau printre cele mai bune?Dintre Mann si Hengst voi ce ati alege?Cam pe ce pozitii ati situa cele doua firme intr-un clasament la nivel mondial?Ce firme de top stiti?

Dupa cate stiu filtrele Mann sunt putin mai scumpe...isi merita diferenta de bani fata de alte marci mai ieftine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma ajuta si pe mine cineva?

Am un seat toledo 1.9 tdi 90 cp ALH si vreau sa fac schimbul de ulei. Am fost azi la SEAT si am cumparat filtrele si uleiul. Dupa ce am citit topicul am ramas putin surprins deoarece cel de la reprezentanta mi-a recomandat un ulei 15w 40 Repsol Elite. Momentan ma aflu in spania si ma pregatesc sa vin in romania asa ca ma asteapta un drum destul de lung. E bun uleiul? Intreb pentru ca nu ma prea stiu. Ce fel de ulei ar trebui sa folosesc? Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai cartea masinii acolo gasesti informatii despre tipul de ulei recomandat in functie de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare.Mi sa aprins martorul in bord de la nivelul de ulei(adica nivel scazut).Am completat si am depasit zona hasurata,numai ca nici martorul nu mi sa stins.Oare sta aprins si cand este nivelul prea mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angello1001: sa inteleg ca vorbesti de indicatorul nr.1 (din atasament).Nu ai computer de bord? Daca ai, nu ai primit nici un mesaj pe computer?Ti-am pus in atasament niste explicatii ale semnului nr. 1, chair daca sunt de G4.

vw.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu daca motorul meu (APF) este pd sau non pd? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Am si eu o dilema, la un VR6 e ok Aral 10W40?...de abia i-am facut schimbul si am mai auzit ca la motorul AAA se recomanda 10W60!!...si inca ceva ..la cati km se schimba again?...

thanks everybody

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R&W - daca atunci cand spui "pd" te referi la abrevierea termenului "pompe duse" atunci iti spun ca motorul tau benzinar nu poate fi nici pd nici non-pd :icon_cool: prin simplul fapt ca pompe duse e tehnologia folosita la motoarele tdi ale grupului vag. Tu avand benzina, ai injectie multipunct in niciun caz pompe duse.

Atasez mai jos un document cu lista motoarelor si cod-urilor de motor astfel incat sa-ti dai seama ce am zis mai sus.

Engine_list.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa ce am citit atat acest topic dar si manualul de utilizare al Golfului meu cu motor 1,9 Tdi 90 CP am cateva nelamuriri.

1) In manual zice ca este in limite normale sa consumel 1L de ulei la 1000 km si ca asta se intampla mai ales in rodaj. Voi ce ziceti ? E normal?

2) Motorul meu este TDI simplu non-PD, cel putin pe nicaieri nu are inscris PD-ul. Totusi la recomandari ulei pentru motorul 1,9TDI 66kW, francezii recomanda norma 505.01 care din cate vad pe aici ar fi pentru PD!!! Eu azi am cumparat Aral hightronic 5W 40 cu norma 505.00... Pe cine sa mai cred?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit in lista ta tip motor AAA...ai idee de ce nu apare....este tipul de motor de VR6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!