Jump to content

Pompa Pt. Lichid Parbriz


bogdanel
 Share

Postare recomandată

Problema e urmatoarea. Am observat ca nu imi mai merge sprituitorul pt. spalat geamul din spate. La o analiza mai atenta am observat ca imi curge apa chiar sub recipientul cu apa de spalat (undeva in spatele rotii stanga fata) cand incerc sa spal geamul din spate. Banuiesc ca a iesit sau s-a crapat un furtun chiar la iesirea din vas (sa

u din pompa, nu stiu exact cum e sistemul). Daca cine stie cineva cum si pe unde am acces acolo sa verific, as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Locul unde imi curge apa e, totusi, destul de departe de bara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema, pentru ca m-a prins inghetul cu lichid de spalat fara antigel. Stiam ca a inghetat si am pus din ala de iarna, dar undeva pe traseul furtunului care duce la luneta, era un dop. Imi stropea parbrizul dar in spate nu ajungea. Crezand ca daca tin contactul pt spalat in spate, se va desfunda, am reusit sa fac un furtun sa se desfaca dintr-o imbinare si asa apa a ajuns din rezervor - langa :rolleyes:.

Verifica mai intai daca nu s-a desfacut vreo imbinare a furtunului caci pompa nu cred ca s-a ars. La mine, furtunul acestei instalatii este negru, cu imbinari din plastic negre si e destul de subtire ~5 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam astea au fost si la mine simptomele. Pe unde ai avut acces la furtunasul respectiv? Pe sub masina? Sau pe sus? Ai dat jos filtrul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , si eu am un polo, si nici la mine nu mere stropitoarea pe spate, am cautat ce atzi zis da eu nu gasesc intreruperea aia ...ce sai mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere, am uitat sa mai intru. La mine s-a desfacut aproape de rezervorul de lichid de parbriz, parca deasupra celui de lichid de frana. Am observat ca acolo e pentru ca dedesubt este un spatiu in care se poate aduna lichid, chiar langa punctul de fixare al amortizorului. Am vazut lichidul adunat acolo si deasupra, un furtun desfacut. Voi lua aparatul si voi pune o poza cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o imbinare chiar sub filtrul de aer, si s-ar putea ca acolo sa fie problema.

Filtrul de aer se scoate relativ simplu:

- mai intai scoti mufa aceea cu fire care intra in tubul care pleaca de la filtrul de aer pentru ca ulterior sa poti trage de capacul filtrului de aer spre motor, mufa are o siguranta care trebuie actionata cu degetu (nu o forta iese usor daca actionezi siguranta)

- apoi ai un surub cu cap hexagonal (se desface cu cheia de 10, tubulara cu prelungitor), eu am scos inainte de asta si capacul de la filtru (doua suruburi cu cap cruce), si elementul filtrant (cel de hartie);

- pentru mai mult spatiu iti recomand sa scoti si capacul care acopera motorul (ala din plastic cu sigla VW pe el);

- carcasa de la filtrul de aer il scoti tragand de el in sus cu grija, e fixat in tampoane de cauciuc si iese usor de la locul lui (dupa ce la pasul 2 ai scos surubul cu cheia de 10), mai un tub care merge spre partea din fata a masinii (pe aici vine aerul in filtru). Asta iese usor daca tragi de el (ramane fixat pe carcasa, il scoti din partea cealalta).

-- acum ai acces la furtunul acela negru care duce la geamul din spate. Acesta are o imbinare in aceasta zona (sub filtrul pe care tocmai l-ai demontat). Daca aici e problema, atunci refaci imbinarea , si vezi sa intre bine la locul lui (sa faca click);

- dupa asta pui carcasa de la filtru la locul ei, te asiguri ca e pozitionata bine si o apesi usor, pui la loc si tubul care merge spre fata masinii.

- strangi surubul cu cheia de 10;

- pui elementul filtrant si capacul la loc (strangi si cele 2 suruburi cu cap cruce);

- pui si mufa la loc (vezi sa nu o pui invers (nu cred ca merge dar nu am incercat));

- sa nu uiti de capacul care acopera motorul...

- verifici ca toate sa fie la locul lor.

Si ar trebui sa ajunga lichidul si la geamul din spate.

Sper sa functioneze si la voi ...

Succes! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, intre timp m-am dumirit si singur. Am facut exact asa cum a descris jicu (doar ca nu am mai scos capacul de la filtru). Exact acolo era problema. Chiar ma pregateam sa descriu procedura, se pare ca nu mai e nevoie :icon_geek:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ms mult o sa incerc si eu poate zilele astea ca sunt liber :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Problema e urmatoarea. Am observat ca nu imi mai merge sprituitorul pt. spalat geamul din spate. La o analiza mai atenta am observat ca imi curge apa chiar sub recipientul cu apa de spalat (undeva in spatele rotii stanga fata) cand incerc sa spal geamul din spate. Banuiesc ca a iesit sau s-a crapat un furtun chiar la iesirea din vas (sa

u din pompa, nu stiu exact cum e sistemul). Daca cine stie cineva cum si pe unde am acces acolo sa verific, as fi recunoscator.

trebuie data jos roata fata stanga, apoi exista o aparatoare, si apoi ajungi la vas bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!