Jump to content

Chestii Despre Reconditionarea Motorului Tip 4


jan
 Share

Postare recomandată

chiulasele nu sunt diferite, in afara faptului ca alea de injectie aveau ceva senzor de temperatura pe ele, pe care oricum nu il folosesti.

Buf-ul nu e de la axa :P

Sau de la supapa de evacuare de pe acel cilindru, reglată cu joc prea strâns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    130

  • jan

    109

  • KRAKEN

    50

  • MikeRG

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

ricacristea

awo, buf-ul nu e de la bancul cu bufnitza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care din buf-uri? Primul sau al doilea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..rea-ti ai dracu' cu mel.. cu buvnitele voastre!! :biggrin:

..am desfacut carbeliciu master.. nu mergea spritzu, era infundat.. ma gandesc ca s'ar putea sa fie inecat/ gatuit si pe traseul principal sau pe relantiu ceva si asa sa fie jetul subtzire ( :icon_cheesygrin: ) .. ca cam merge si gatuit... :icon_geek: porneste greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre sa-ti lasi plete.... ;)

e, ce asta e o problema??? sau pun peruca... roz. :icon_cheesygrin:

hai ca iar ne ia la suturi cu offtopicu'...

ontopic- care stii niste lincuri despre motoarele DG???

pune aci! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cum... CE? :blink:

pai... TOT!!! :blah:

am avut salvate pe un card cateva carti in PDF si.. s'a bulit cardu'.. si nu mai gasesc lincul spre cartile alea... si vreau sa printez, sa am in fatza cand repar..montez motorul asta DG. :icon_thumleft:

ai ceva info???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai motoru asta e un type4 fara table si furtune de apa. daca te intereseaza partea mecanica e 2000cc aircooled. daca il ai intreg tre doar sa ti minte cum sunt furtunele si sa schimbi toate garniturile ptr ca sunt pacatoase daca stau in loc si nu functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia e! ca am fost nevoit sa scot motorul pe fuga fara s'apuc sa fac poze calm, cum stiu io.. si nu mai stiu cum era.. fire si alea.

oricum, lasa asta, io vreau sa am CARTE tiparita sa ma pot uita oricand am nevoie, la toate masinile am facut asa- am cartile.

..ca e ca ala de tip4 stiu, dar numai la bloc si alea.. mie imi trebuie in plus si matzaraia cu furtune, circuitul, care-unde vine.. pricepi??

--CARTE tiparita --. :icon_thumleft:

stii ceva din ce cer?? link?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..da bai, ce naiba o ... atata.. nu vezi ca cer linc catre ceva care are asa ceva in PDF???

..aha.

p'asta o am deja printata de cand am luat motorul. :icon_thumleft:

mai gasisem altele.

mai am una albastra, pe pagina doi e busu' T3 din ''83.

sus scrie VAG service.si ...47. (nush ce-o insemna, poate numarul de ordine..)

deci am doua. printate.

am pierdut restul- mai erau doua-trei! una cu 112 pagini. si alta tot bleu la coperta.- cu DJ ca motor.(prezinta interes pentru viitor :icon_cheesygrin: )..

pzdms...

mai ai altceva?

lat edit-

eran nervos de la intrigile lu' tampita aia de mahidevran...

am cautat- este printata si aia cu 112 pagini..

deci am trei.

mai vreau.

mersi pentru ce-ai pus! :icon_thumleft:

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru cine stie:

pe cutia de 1,6 am AVUT pus motoru' de tip 4.. stiu ca trebuie facut ceva la rulmentul ala din avul motorului- ca n'ar ajunge priza din cutie in el

am intrebat si mi s'a raspuns ca trebuie mutat rulmentul cumva.

TOTUSI:

-- cutia de 2 mii e mai lata la partea de prindere pe motor, si vad asta la prezoane: au iesit mai mult in afara la asta de 1,6, prin gaurile de prindere in cutie. E si daca era cutia de 2 mii, axul aleia- mai lung, intra pana in gaozul ala de care zicem.. ACUM, cutia avand buza mai scurta, inseamna ca aia, gaura e mai aproape de ax care e mai scurt, . .-- deci cum, NU intra pe ax??

ADICA-

cutia de 2 mii mai lata la partea spre motor si avem SI axul mai scos- deci se pupa.. avem cutia de 1,6 si axul mai scurt, si, desigur, si axul mai scurt, deci, teoretic n'ar trebui sa mai fie problema

Care stie cum e treaba?

in momentul asta am pus motor de 1,9 waserboxer. - in principiu e la fel cu ala de 2 mii.. are rulment in ambielaj, nu?

oricum- cum sa vad daca intra aia bine chiar daca as avea un motor si o cutie- date jos?? ca nu se vede.

ce (mai ) pot face: masor cat iese peste buza cutiei de la T3 axu' ala si masor la tzara cat iese aceeasi piesa la o cutie de 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explici ca si cum ai face macaroane :D

faza e urmatoarea. Clopotul cutiilor au "tunelul" in care intra prezoanele motorului mai mici ca lungime cu 10mm si asta la cutiile inclusiv pana in 1975. Din 76 le-au lungit cu 10mm ca sa fie mai rezistente si de ai ti se pare tie ca nu intra proza pe motor. Acea lungire nu s-a facut spre motor ci spre fata cutiei. faza ca poti sa schimbi clopotii intre, adica sa iei clopotul de pe cutia de 1.6 si sa o pui pe aia de 2000 si atunci nu o sa mai ai probleme cu prezoanele, adica o sa iasa din tunelul lor si poti sa strangi piulitele. Am facut si eu acelasi lucru avand aceeasi probleme cand am facut un swap de cutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha.

mersi!! :icon_thumleft:

intrebarea era daca MAI TREBUIE sa fac ceva la//cu rulmentul ala din ambielaj.. de aia era atata esplicatie.

Acum: --busu' meu e din ''74.. dupa cum zici, ar avea cutia mai ,,scurta'' la clopot??? si pe cale de consecinta, n'ar mai trebui sa fac nimic ca sa scot rulmentu' ala in afara?? adica intra axu' cat trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, axurili' sunt la fel la cutii. doar la clopot era diferenta. pe motoarele type4 si din acest motiv au pus rulment acolo ca sa numai schimbe nimic la cutii.

am vazut WBX de 2.1 pus pe broasca pe cutie din aia lunga AT. e prin tara masina

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..bai esti copil??? poi si-atunci ce tot e cu folcloru' asta ca trebui scos mai in afara rulmentu' ala??? tocma' imi zise chestia cu scosu mai in afara un coleg d'aci... are ceva si-mai-si pe broasca..il stii.. are turbina rosie pe motor... si am mai auzit la cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca ptr cutia de broasca tre scos mai inafara rulmentul ptr ca priza e mai scurta ca la cutia de bus, dar cutiile de bus avand aceeasi priza nu vad de ce tre sa scoti rulmentu mai inafara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa masor, ce naiba... da' parca nu iese in afara de oala nici la una nici la alta.. pzdms, masor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca ptr cutia de broasca tre scos mai inafara rulmentul ptr ca priza e mai scurta ca la cutia de bus, dar cutiile de bus avand aceeasi priza nu vad de ce tre sa scoti rulmentu mai inafara.

la t3 benzinar indiferent de motorizare adica ma refer boxere ca sa pui motor diesel trebui scurtata priza cu vreo 15 mm,partea prelucrata care intra in rumentul din arborele cotit este mai lunga.poate ajuta pe colegul kraken la modificarile ce vrea sa le faca.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa, nuu-nuuu, raman pe benzinare, n'am treaba cu dizelu'... :sly:

--dar am ,,urcat'' la categorie cu vaserboxer, ca sa bag si gepele... :icon_thumleft:

deci, mersi nu, nu dizel..

..las' ca vad io maine! :icon_thumleft:

ma gandesc cum se face ca sa pun capacul de cutie de 2 mii de la tine pe cutia de 1,6.. sa pot baga si volant de 228, cum e cazu' la ceva greu ca un camper... cum se scoate capacu' ala de pe cutie?? cad dinalea p'acolo??

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cutia de t3 nu cade nimic. de la benzinar la diesel doar scurtezi cu vreo 15 mm priza cu ajutoarul tovarasului flex.ai doar suruburile alea cu tubulara de 13 numai stiu cate sunt 6 sau 8 bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!