Jump to content

Chestii Despre Reconditionarea Motorului Tip 4


jan
 Share

Postare recomandată

Da. Am pornit iar motorul.Face asha: invarte si la un moment dat se opreste parca as da drumul la ambreiaj, :blink: pe urma vrrrrrr...porneste... :blah_: compresie mare? n'ar invarti...scanteie data in avans- si face contra? :blink:

oricum, am scos o bujie-am d'alea cu trei si patru electrozi- sunt afumate-negre, nu ude.. :blink: ..shocul era deschis. Deci- amestec bogat/sau aprindere proasta? :blink:

aprindere nereglata corect :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    130

  • jan

    109

  • KRAKEN

    50

  • MikeRG

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa face si la mine. Eu cred ca este de la electromotor sau o pierdere de curent pe undeva. Daca ar fi fost de la aprindere nu ar mai fi pornit. Tocmai reglajul bun ajuta sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmm... :D daca mishc delcoiu in sensul acelor de cuc putzin, ;) invarte fara NICIO problema...dar NU porneste.. ;) .deci pierderea ...dispare??? :blink: nu prea cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmm... :Driver: daca mishc delcoiu in sensul acelor de cuc putzin, :D invarte fara NICIO problema...dar NU porneste.. :screwy: .deci pierderea ...dispare??? :screwy: nu prea cred...

Deci initial avans mare :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercai acu' din nou...Observatzii:

1- bateria veche, cam de trei ani...a dus vreo trei ,,chei" lungi, fara sa porneasca (nu din vina ei...) si a...,,slabit..

2-Cum mut, naibii, delcoiu'???spre ...in senzul acelor de cuc sau invers???cum scade/creste avanzu'???

3-motoru' face asha: vac-vac-vac--gr. Deci numai la un anumit punct se opreste...Dar, daca e si porneste, la mot. pornit deja si oprit, NU mai face ca si cum s'ar opune...Ca sa porneasca trebuie, daca n'a pornit din prima si am tot incercat de cateva ori...Musai sa pun alte bujii..alea depe mot. sunt ..nu ude, dar nu mai dau scanteie...clar, atmosfera ,,bogata''...

4-musai, trebui sa schimb naibii toba...am toba, garnituri...da' cu vremea asta nashpa...apa pe sub...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, bosss :beerchug: :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si am dat fara mila... :icon_thumright:

A pornit NUMAI dupa ce am schimbat bujiile-negre, umede.. :blah_: (NU ude!!). intrebare- n'am pus carcasa filtrului pe carburatoare si am libera, :blink: descoperita gaura-shtutzu' ala care sta in sus la Master(stapan, adica?? :blink: ?)..si cateodata- buf! rateuu'.. :blah_: Ala trebuie astupat???stutzu'..?? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' nu mai pufneshte.. :rolleyes: Da' ne astupat ce trage? :icon_thumright: ?ca nu e legat la nimic :rolleyes: si daca pun deshtu' mi-l..suge!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

|Ne-astupat trage aer fals :D - sau degete, sau ce gaseste el p-acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, deci asha: merg rar cu ala roshu', cam la o saptamana-doua.. :icon_cool: .Dupa ce a mers super-brici la-dela Bran :icon_thumright: si un timp dupa aia, acum, zilele astea a inceput sa faca asha: pornesc, shoc, alea alea, merge. Daaaar, cand calc pedala mai rapid, ca sa accelerez incepe sa pufneasca, e ,,gatuita", pot sa apas pana la fund, abia merge, :blink: parca nu mai ar avea avans...daca apuc sa o turez un pic, cat ambreiez, fugeeee brici.. :rolleyes: Cum ii calc iar pedala mai tare...canci.. :angry: .face ca si cum as cupla in viteza superioara fara sa am turatia necesara la motor (sub-turat...). deci: ce sa fie???? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este cu aprindere electronica,un reglaj al platinei ar prinde bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca dau avans, nu mai porneste din prima.. :icon_cool: .daca scad avansul, porneshte din prima dar trage mai greu... :nono: .ce are? :D sa aiba cumva legatura ca a iesit un shurub din alea care prind suportzii carcasei filtrului de aer??? :( ala are gaura strapunsa in motor???nu prea imi vine sa cred ca trage aer fals p'acolo...pt. ca teoretic, ar trebui sa iasa si ulei pe acolo, si nu iese... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

...boys, intrebare, ca nu-mi dau seama: :icon_thumright:

-ce-are volant de 228 diferit de aia de 215, ca afar' da gaura mare unde intra discu', in rest e la fel!! :blink:

--intreb pentru ca vreau sa pun motorul de tip4 la teleu si cica asta ar fi singura solutie agreata :rolleyes: ...ca volantul de 228 freaca cu dintzii in carcasa..de 215, nu??

--pun poze facute azi...care stie, sa-mi zica..

post-1207-0-08940100-1290279306_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu, poate nu freaca cu dintii ci cu placa, fiind mai mare, atinge marginea placii in cutie

Modificat de seby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu stiu ce sa zic :blink: ...cica au mai incercat si altzii--TIPATESCU- si freaca coroana'n carcasa...

-da' a mai aparut o problema: :blah: (de fapt o dilema...o dezbatere cu cineva.) cica, axu' fix de la cutie nu s'ar pupa bine cu rulmentu' din mot. de tip4..nush ce modificare trebuie..stie cineva?? :rolleyes: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti rulmentul ala micut din centrul piulitei de 36 de la volantul de tip1. Sau iti cumperi unul nou. Largesti gaura din centrul volantului de tip4 si presezi in ea rulmentul respectiv.

Volantul de 215 si 228 nu le privi de sus, ca normal ca sunt la fel... Pune-le pe o suprafata plana si uita-te asa din profil la ele, vezi daca cel de 228 nu e cumva mai inalt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti rulmentul ala micut din centrul piulitei de 36 de la volantul de tip1. Sau iti cumperi unul nou. Largesti gaura din centrul volantului de tip4 si presezi in ea rulmentul respectiv.

Volantul de 215 si 228 nu le privi de sus, ca normal ca sunt la fel... Pune-le pe o suprafata plana si uita-te asa din profil la ele, vezi daca cel de 228 nu e cumva mai inalt...

..io n'am vazut NICIUN rulment in volant de tip 4...poate in axu' ambielajului... :blink:

...nuuuu bre, :huh: le pusai unu'' langa altu'', cum se vede in poza, da' pe acoperishu' la trab, si privit in ,,dunga'', e la fel inaltzimea :huh: ...Pusai si unu'' piste altu''...tot acelasi raspuns...zingura diferentza e la partea cu placa si discu'', dupa cum se si vede...

ps.. daca vreau sa editez, dupa ce termin de scris, pe ce se apasa( din poza de pe ecran..) ca nu stiu...am facut o data asta da' nu mai stiu cum am...am uitat. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...-deci, stie careva sa-mi zica???? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pentru cei mai ,,specialiati''- bogdanbus, xellex, jan si care mai se stie:

-am pus, la motor de tip 4 care a avut injectie de benzina, carburi. Originale, de 2 mii.. delcoul cu platina, original.

-tin minte ca mi-a mai zis cineva ( bogdan..? jan..??) ca asta, cu injectie, are axa cu scame mai diferita, ca deschide mai tarziu si tine mai mult, sau... ceva de genul... E, care ati cercetat, candva, prin studiile voaste, chestia asta???

-si: daca a fost cu injectie, chiulasele sunt diferite fata de cel FARA injectie???adica pot pune alta chiulasa. de ,,fara'' injectii??? si fara sa am necazuri???

-..de ce intreb de astea- am pus aprindere electronica si pe relantiu, uneori, bufneste. un buf... cred ca mereu acelasi cilindru.. ma gandesc ca de la axa cu scame???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasele nu sunt diferite, in afara faptului ca alea de injectie aveau ceva senzor de temperatura pe ele, pe care oricum nu il folosesti.

Buf-ul nu e de la axa :P

Modificat de xellex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha.

-atunci, de unde si dece numai pe relantiu??? carbul??? a fost verificat si curatat de un broscar adevarat, (nu ca mine, adica.. :icon_cheesygrin: ) , furtunile sunt intregi, si la locul lor... pe la balans sau aer de servo nu trage aer fals...

-mai e o chestie- ,,pare'' ca n'ar functiona bine treiul, adica daca se scoate fisa, nu se observa mare chestie, numa' ca bujia e super-curata si ok, arde bine.. motorul nu scoate fum, nici pe teava nici pe rasuflatoarea cu furtun gros de recirculare gaze din carter...

ce sa fie??

mai trebuie sa verific si carbul drept si sa incerc sa pun iar delcoiu' cu platina, de testare.. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!