Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

Azi am facut revizia si la Golful rosu, la Elcar Gid Buzau - revizie simpla de 15.000 + schimb lichid de frana (la 2 ani). Au spalat cu solutii speciale motorul, au verificat cu atentie tot. Imi place cu cata grija lucreaza la masini.

Ma bucura foarte mult faptul ca la 137.000km masina nu are absolut nicio problema, nu o bucsa, ceva...

Ultima revizie fusese facuta la Midocar cu 5w40, cica ulei OEM. M-a dezamagit uleiul ala, dar trebuia sa ma astept de cand am vazut ca e 5w40 ca nu avea cum sa fie cine stie ce. Acum am pus 5w30 Castrol Professional si cu filtrle astea noi, masina e foarte fericita :)

De acelasi rasfat a beneficiat azi si Beetleul lui chill.

Concluzie - roadtrip la Buzau si 2 masini fericite :)

Link către comentariu

Oferta difera de la o masina la alta, ma refer la motor si vechime. In plus exista si reduceri pentru clientii fideli. Indiferent de oferta (care este oricum mai buna decat orice oferta din Bucuresti de la service-urile autorizate) cel mai mult conteaza serviciile de calitate pe care le ofera.

M-am obisnuit cu ideea ca trebuie sa merg pana acolo, ma duc la ei de vreo 5 ani.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Eram in frana de motor :D

Am facut vreo 200km azi, ceata, mazga, polei, coafura rezista :) masinuta s-a bucurat pentru ca a fost folosita mai putin in ultima vreme, dar simt ca va fi exploatata iarna asta :))

De fiecare data cand o scot la plimbare ma bucur pentru cat de bine se prezinta dupa 6 ani si 137.000km si pentru treaba minunata realizata de TCM&Bogdan mbi... :)

Link către comentariu

Uff... Superchips nu mai e de multa vreme - de un an mai exact si 20.000km. La superchips aveam 407nm, acum am 461nm cu putere maxima la 4500, nu la 4000 cum era ea. Fara fum, fara overboost, fara lag. E genial facuta. Ce-i lipseste e doar aderenta, ar merita cauciucuri noi, si de vara si de iarna...

Si Golful alb are un soft asemanator, insa facut pentru turbina care inca este OEM, cu peak de 441nm, dar puterea maxima la 4000, cum vine de la mama ei.

Acum nu trebuie decat sa ne decidem pe care dintre cele 2 o vindem... :blink:

PS: Ca sa nu existe discutii: comparam logurile facute de noi. Le comparam cu cele initiale si le comparam intre cele 2 masini. Nu ma intereseaza dyno sau logurile altcuiva sau alte rezultate. Masinile sunt facute pentru noi dupa cerintele noastre, iar asteptarile au fost oricum intrecute intr-un mod pozitiv.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Au mai trecut 10.000 :Driver:

post-19163-0-96480300-1391162496_thumb.j

 

Saptamana viitoare urmeaza sa montam bureteii aia in partea de jos a aripii ca sa prevenim strambarea usii de la gheata. I-am montat acum cativa ani preventiv si la Golful rosu. I-am montat doar pe cei din partea de jos la recomandarea cuiva care se ocupa de garantii si se pare ca a fost ok. Nu stiu ce kit da Porsche la 500 ron, insa doar astia din partea de jos sunt vreo 70ron.

post-2863-13129947711169.jpg

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp am schimbat si lamelele de la stergatoare. Au fost 60ron (OEM) si sterg perfect si nu se aud deloc, desi nu aveam mari asteptari cand le-am luat. Vechile stergatoare aveau 4-5 ani, si au sters bine pana de curand. O sa le schimbam si la Golful alb, pentru ca alea Bosch sunt mult mai slabe...

Multumim GabiVVX!

 

Astazi am incercat crema de piele de la sora non vag pe volanul de la Golful rosu. Nu am sters niciodata volanul ala cu produse speciale pentru ca nu prea aveam incredere si nu voiam sa il strice cumva - sa devina prea lucios sau sa se pateze cumva cusatura.

Se vede diferenta si ma bucur ca s-a curatat cusatura, desi nu am insistat prea mult. Nu stiu cat de relevanta e poza de mai jos cu cei 3 pixeli ai ei :))

 

post-19163-0-29958200-1392212058_thumb.j

Link către comentariu

Multumesc :) . Are peste 110.000km. L-am montat pe la 20-30.000km... Dar am avut grija de el, am folosit putine maini si rar pe el si atunci cu manusi (rosii cu negru - de vara si negre cu rosu - de iarna) :))


Ma bucur ca solutia aia nu a lustruit pielea, asta fusese principala mea grija legata de produsele de genul asta. Dar o cunosteam bine, pentru ca am sters de mai multe ori scaunele de la cealalta masina cu ea, inclusiv cusaturile.

Diferenta dintre pozele alea e reala, in dimensiune completa se vede mai bine. Nu e vorba de diferenta de contrast/lumina, etc.

Link către comentariu

Arata bine volanul, s-a pastrat excelent. Ar fi pacat sa-l dai odata cu masina, la cat suspina Costin dupa el :D

Link către comentariu

Daca vindem masina asta, volanul clar nu il dau. Volanul de G6 nu e pe gustul nostru si l-am pastra pe asta. De suspinat, nu cred ca suspina dupa el. Il invarteste si el, si il invarteste si pe cel de la masinuta non vag, care e genial :) E mai mic si mai gros decat asta, iar feelingul e priceless :)

 

Solutia se gaseste atat la firme de detailing (si aici pe forum), cat si la dealerii BMW, si costa undeva la 150ron parca.

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!