Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

De ce sa dau banii pe o piesa cu defecte sa stau sa incerc sa le remediez ulterior?

Mai intai sa vad cum va arata masina cu piesele asa cum sunt si jantele de beetle.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Hai a reinviem topicul...

Am lovit fusta spate si am dat fuga la pbn...fusta era pe stoc, toate bune si frumoase.

Am dat bara jos, am scos fusta veche, am pus-o pe cea noua si surpriza... Ce ziceti, am fost lovit de una de 206cm ?

http://vwforum.promo...ost__p__1965485

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Astazi masinuta a implinit 56.000 km si cu aceasta ocazie i-am facut cateva poze. :D

post-19163-0-78687400-1357675174_thumb.j

post-19163-0-09153200-1357675220_thumb.j

post-19163-0-21983000-1357675253_thumb.j

post-19163-0-01398300-1357675752_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

:wub:

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

La cat mai multi fara probleme. Contrastul alb/negru se vede si mai bine live. ;)

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Da..arata foarte bine cu acel contrast alb-negru. Cum scapam de zapada imi voi comanda si monta pragurile OEM de GTI....si avand si eu masina tot candy white ma intreb cum va arata mai bine...cu pragurile lasate asa cum sunt sau vopsite si ele alb...tu ai avut dilema asta? ai vreo poza laterala cu masina?

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Masina asta nu are grile R-Line... :(

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Multumim, la fel, cogdao.

Rave, nu are, dar poate va avea :)

Atasez mai jos poze laterale :)

Daca vopsim pragurile, va trebui vopsita si bara spate si buza fata. Altfel nu ar exista continuitate.

post-19163-0-42084700-1357679358_thumb.j

post-19163-0-05773700-1357679373_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

da...multumes pt imagini. La mine buza fata este neagra si marginea barii spate este vopsita alb. Cred ca cel mai simplu va fi sa pun cu niste banda adeziva transparenta pragul nevopsit si sa vad cum arata...si daca nu imi place..il voi vopsi. Parca nu imi place cum arata cu el vopsit.

Cam asa ar arata la mine.

post-74618-0-81115100-1357681030_thumb.j

post-74618-0-44918400-1357681053_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

vw_golfgti2007_021.jpg

Cam asa arata cu ele vopsite (in poza este un ED30).

Mie sincer imi place mai mult cu ele negre nevopsite, mai mult asa nevopsite sunt si mult mai rezistente pe meleagurile noastre.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

La GT Sport merita pastrat contrastul cu negru, care il evidentiaza ca echipare.

My 2 cents impozitabili.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Si eu zic ca vor arata mai bine pe negru la tine...mai ales cu jantele de Beetle. :icon_thumleft:

La GTI arata mai bine vopsite...mai ales cu jantele Detroit pe 18, o fac mai sportiva.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

O sa vin la aniverasare incaltat cu jantele de broscuta. (sper sa nu avem nameti pe 27)

Poate primesc azi de la Midocar fusta de GTI fara defecte sa o montez si sa pun si tipsuri pana atunci.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

La GTI arata mai bine vopsite...mai ales cu jantele Detroit pe 18, o fac mai sportiva.

+1.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

zilele urmatoare - vineri, sambata - montam .... ce am ramas restant la ea ?

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Lampi portiere si footwell lights, dar sa vina putin caldura..azi dimineata -12 grade au fost. :frigbaitata:

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Tocmai am gasit alt tip de capace pentru jantele de beetle sa ma joc lunar cu ele! :D

Sper sa fie disponibile la comanda pentru Romania. Asta cica ar fi codul lor: 1J0-601-149-B-FED

Si cam asa ar arata cu ele pe jantele de beetle!

post-27555-0-50824600-1357819155_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Ce tare! Nu stiam ca exista si d-astea mici pentru ele.

Ai 2 seturi de jante intr-unul :))

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

DAAA!!! :icon_bounce:

Azi ma interesez de comanda pentru ele!

Sper sa nu fie facut pretul cum a fost cel de emblema turbo pt Beetle-ul fratelui meu. (160 RON o emblema)

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Eu zic sa te astepti la niste preturi mai... de VW. Fara 300 de lei setul nu cred ca scapi.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

83ron/buc si se gasesc pe stoc.

Modificat de WVWZZZ
Moved from Golf GT Sport 2.0TDI - the white one
Link către comentariu

Astazi masinuta rosie a primit un nou upgrade atat la soft cat si la turbina!

Rezultatul: un peak de 461NM inregistrat in vcds.

Multumim Dragos, Bogdan MBI & Mugur.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

Masina are alt feeling acum, softul se simte rafinat, liniar si ca putere este exact cum voiam.

Totodata, motorul mi se pare ca se aude altfel, mai gros si la turatii mari.

Ii multumesc din nou lui Dragos pentru suport, recomandari si promptitudine, lui Mugur si lui Bogdan pentru amabilitate. A iesit foarte bine!

Link către comentariu
:D imi pare rau sa iti spun dar ma simt nevoit sa o zic, stiu ca o sa dai cu pietre dar ce ai tu acolo este o hibrida.

GRESIT.

Turbina hibrid are paletii evacuarii de pe un model de turbina, paletii admisiei de pe alt model de turbina..

In cazul de fata atat admisia cat si evacuarea are paletii aceluiasi model de turbina, deci turbina NU ESTE hibrid.

Ca are alte capace ajustate pe evacuare si admisie... e alta poveste. E o adaptare pentru compatibilitate pe cuplajele existente.

Turbina hibrid intr-adevar are o viata scurta si paguboasa. In momentul actual putina lume mai apeleaza la acest artificiu (si probabil in necunostinta de cauza), date fiind problemele cauzate in trecut.

Daca se depaseste o anumita proportionalitate intre dimensiunile admisiei si evacuarii, se induc tensiuni foarte mari in ax. Rezultatul e inevitabil: ruperea axului.

Drace, ce s-a poluat topicul asta...

Felicitari pentru modificare colega si sa te poarte fara alte probleme ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!