Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

Asta e planul pentru azi si maine :))

In plus, trebuie sa se obisnuiasca... Trebuie sa-mi traga si masina afara din curte, altfel pe zapada asta nu am sanse :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma mai gandesc, dar este un singur element pe care mi-l doresc mult si acum imi lipseste, singurul de altfel... Sigur stii la ce ma refer, cred ca toti cei cu care am vorbit macar putin stiu :)) Oricum, va fi din gama VAG... cred :P

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

TDi 4Motion = beast, pe vremurile astea si nu numai. Se simte altfel la orice demaraj, chiar merita.

Pacat ca G6 nu mai se poate importa de nou in aceasta configuratie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Intr-adevar, asta e singurul lucru care ii lipseste masinutei mele. Nu ca nu mi-ar placea DSGul, dar nu atat de mult cat imi place 16le :)

Link către comentariu

Poate arunci un ochi si la X-drive..am mers cu un model dotat cu x drive zilele trecute si am ramas placut impresionat. Chiar daca nu e VAG nu dati cu pietre.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am citit topicul masinii tale! Felicitari pentru imbunatatirile aduse masinii! BKD rules! :Driver: Sunt foarte curios ce se intampla cu BKD-ul cand are turbo de 2.5... Poate cand mai ajungi prin BV, ma dai si pe mine o tura.

Keep up the good work!

Link către comentariu
the_punkreas2003

Alexis, daca poti veni la Hanul Dambu Morii in Timisul de jos te dau eu o tura in cazul in care Ioana nu are drum ;) Te anunt cand vin.

Link către comentariu

Multumesc mult :) Ce a schimbat radical masina a fost softul stage 1+, mai putin turbina. BKD este un motor care trage de la natura liniar pana la turatii mari pentru un diesel, avantajul cred ca este faptul ca are 16v. Stage 1+ + VNT20 au facut-o incredibila, nu am absolut nimic sa-i reprosez. Diferenta intre Stage 1+ cu VNT17 si Stage 1+ cu VNT20 este in primul rand fiabilitatea turbinei, si puterea la turatii mari (aici diferenta este evidenta), care a crescut usor in cazul VNT20. Totusi, dupa ce a fost reglat actuatorul estimez ca am pierdut ~5cai la turatii joase, acolo unde era overboostul, dar i-am castigat la turatii mari, multumita liniaritatii. (hope it makes sense)

Nu am vorbit in topicul asta prea mult de cifre ce ar reprezenta puterea masinii pentru ca nu ma intereseaza sa fac afirmatii ce ar starni discutii interminabile legate de verdicitatea testelor dyno, de fiabilitate, de potentiale probleme ce ar putea sa apara etc.

Ce conteaza pentru mine este ca masina sa fie cat mai reliable, iar softul sa imi ofere o senzatie de stabilitate, asemanatoare softului stock (ceea ce este destul de greu de obtinut).

Sunt sincer impresionata de calitatea de care a dat dovada din toate punctele de vedere.

Ce imi place foarte mult la ea este sunetul motorului in anumite conditii la peste 3500rpm, si asta, desi are evacuarea OEM si probabil ca nu o voi schimba.

Senzatia pe care o am in rampa abrupta cu ea (in conditii de aderenta) este minunata.

Si ca tot vorbeam de calitate mai sus, am avut ocazia sa privesc putin "mai" obiectiv masina in ultima perioada, si am constatat ca tot interiorul este ca nou. In 100 000km, toate elementele s-au mentinut perfect, nu am pic de uzura pe volan (bine, volanul are doar 80 000km), sau pe schimbatorul de viteze (pe care as putea sa-l vand drept nou si nu si-ar da nimeni seama ca e folosit :)) ). Iar restul chiar pare nou. Cred ca o sa-i fac o sesiune foto cand trec la rotile de vara.

Avand in vedere cele mentionate mai sus, mi-am schimbat strategia si nu o voi vinde prea curand.

Link către comentariu

Alexis, daca poti veni la Hanul Dambu Morii in Timisul de jos te dau eu o tura in cazul in care Ioana nu are drum ;) Te anunt cand vin.

In functie de ora, vin cu cea mai mare placere! :bom: :bom: :bom: Merg des pe acolo, canta un prieten... Astept un semn! Multumesc anticipat!

Legat de 16v vs. 8v... diferenta este de la cer la pamant. Masina de servici e un Passat BMP in 8v... chiar si softat... Nu e nici pe departe la fel de agil precum BKD-ul. Pana accelereaza, pana incepe sa traga, obisnuit cu BKD-ul, eu ma plictisesc! Mi se pare la condus mult mai lenta, mai iertatoare, mai sintetica, spre deosebire de BKD, o bruta, la care trebuie sa fi atent cand schimbi viteza sa nu "iti dea in nas". Necunoscatorii cand merg cu mine, ma intreaba daca e benzinara! :lol: Singura mea grija referitoare la acest motor sunt tachetii, desi i-am numit impropriu tacheti, deoarece BKD-ul nu beneficiaza de un sistem clasic de compensare pe baza de tacheti hidraulici. Este mult mai complicat si evident, mult mai scump si deja aud uzuri cand e motorul abia pornit, dimineata la rece... Ori poate aud eu chestii. Sper sa fie varianta din urma! Precizez ca am ~160 000 km

Modificat de Alexis491
Link către comentariu

Intr-adevar, cu VNT20 senzatia este de otto, peste 3500 sunetul este de otto... Si consumul este de hybrid. Ce sa vrei mai mult ? :)

Passatul este mult mai greu. Ce pot sa spun este ca BKP pe Passat B6 cu soft de la TCM (nu stiu exact cati cai are, probabil ~170) de la 70-160 statea exact langa mine cu softul stock, de 140cp... Pe de alta parte, pana la ~70 chiar si cu ~170cp pierdea langa mine din cauza ambreiajului.

Evident, testele au fost realizate intr-o zona special amenajata :)

Dar, BKP are 16v si nu 8.

Am avut ocazia sa intalnesc maniaci ai motoarelor otto, hateri ai dieselului. Ultima astfel de situatie a fost acum fix un an. Am rugat persoana respectiva sa mearga "putin" cu mine intre Moeciu si Rasnov. I-am schimbat definitiv si irevocabil parerea proasta pe care o avea despre feelingul dieselului. :)) Nu stiu de ce lumea are impresia ca motoarele diesel au ramas la nivelul anilor `90.

Poate pentru ca pana in 2008 VAG s-a tinut de PD, dar asta nu inseamna ca pana atunci au facut tractoare ineficiente.

Si ca fapt divers, nu pot sa nu observ faptul ca pe viitorul .:R s-a cam anuntat un diesel 2.0biturbo pe care-l astept cu interes, iar //Murile tri-turbo trebuie sa fie fascinante.

Link către comentariu

Da, intradevar BKD are 16v, dar BMP are 8v si se simte... E mult mult mai sintetica! Stiu si ca Passat-ul e mai greu, dar oricum senzatia pe care mi-o da este cea de masina sintetica, in care pedala de acceleratie nu are nici o legatura cu motorul, caci ea face tot ce vrea, nu tine de greutate. E doar de natura mecanica... Nu poate introduce atat de mult aer+motorina atunci cand as vrea eu, de exemplu, la 1500rpm (nu ca as obisnui sa trag de ea sub 2000rpm, doar asa de proba), fata de BKD. Masina este foarte surprinsa, de multe ori, chiar si la schimburile de trepte.

PD-ul inca e "miezul", dupa parerea mea. Am condus O2 FL vRS 2.0TDI 16v CR 170CP... Iarasi un diesel sintetic, unde pedala mare din dreapta nu are treaba cu motorul! Imi pare rau ca nu s-a mai investit in PD-u' sa obtina norma E5 precum CR. Globalizarea vieti...

Link către comentariu
Master_Blaster

@WVWZZZ: Nu te supara pe mine dar sunt fani benzina si fani motorina asa cum sunt stelisti si dinamovisti motivele pt care aleg o parte sunt complet subiective. Eu spre exemplu ador zgomotul de motor aspirat f turat, dar nu pot sa accept ideea de fum pe o masina in ziua de azi, iar dpf-ul este o durere de cap in plus, trebuie regenerat etc. Nu consider motorele diesel inferioare dar sunt... altfel si nu pe placul meu. Si ori cat e de bun 2.0tdi parca tot mai performant e un 2.0tsi.

Felicitari pentru masina, o ingrijesti mai mult f multi de pe aici.

Link către comentariu

Nu am de ce sa ma supar :) Eu nu ma refeream la fanii unor anumite tipuri de motoare, ci la hateri, la cei care refuza complet sa accepte ca mai poate exista ceva bun in afara de ce considera ei a fi ok.

Sigur ca avem cu totii preferinte, in momentul de fata si eu as alege 2.0TSI in locul 2.0TDI, dar as putea sa aleg 2.0 diesel biturbo de la concurenta, sau cel pe care probabil il va lansa VAG in curand. Sau in locul 2.5TSI sau 3.0TSI, poate as alege 3.0TDI biturbo, sau 3.0diesel tri-turbo, sau poate 4.2FSI (ca sa sune bine) sau 4.4 twinturbo, si asa mai departe.

Alegerea motoarelor este individualizata pentru fiecare caz in parte in functie de foarte multi parametri de ordin personal si nu numai - buget, performante, consum, stil de condus, km/zi, viteze medii/zi/deplasare, etc. Toti privim subiectiv comparatia, prin prisma situatiei personale, deci generalizarile nu prea isi au rostul. Din punctul meu de vedere este foarte bine ca avem din ce alege si indiferent daca ne orientam catre diesel sau otto, tot ne alegem cu un motor foarte bun, cu performante bune si mai nou, si cu un consum decent.

Btw, masina mea in momentul de fata nu fumega si asta pentru ca mi-am batut capul sa fie reglata cum trebuie dupa chip. Ca nu toti au grija de masini si multi isi bat joc de ele, asta e alta poveste.

Am si o O2FL 2.0TDI CR cu dpf si sincer nu am avut nicio problema, deci nu mi se pare a fi o durere de cap. Ce-i drept, feelingul motorului mi se pare "sintetic" cum a spus Alexis mai sus, dar asta e doar o parere personala :)

Link către comentariu
Master_Blaster

Oho iti plac motoarele adevarate, bravo, pe mine ma atrag motorasele mici 0.9 TwinAir, 1.0 EcoBoost, VW are numai 1.2tsi care e destul de clasic.

Sa sti ca nu am vrut sa zic ca tdi-ul tau scoate fum, nu prea am experienta cu diesel-uri dar din cate stiam toate scot fum, mai mult sau mai putin.

Link către comentariu

Parca au fost vreo 300ron la PBN. Acum probabil ca sunt vreo 500ron...

Citeste topicul asta: Praguri GTI unde gasesti toate informatiile si preturi contemporane :)

Pragurile de pe Jetta difera de cele de pe Golf GTI!

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

GTI brake upgrade - Check! (discuri 312 EBC Turbo Groove si furtune din teflon cu insertii metalice Goodridge)

Cu putin noroc, luni sunt pe masina :Driver:

Link către comentariu
the_punkreas2003

Si placutele? :) Ca de lichidul de frana nici nu mai intreb, sunt convins ca va fi RBF660 de la Motul :)

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!