Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

Ami apare in bord neutral shift 

Si nu schimba vitezele merge cu 30 la ora dar sant momente ca merge cu 70/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua dragi posesori de VW Touareg.

Tocmai ce am cumparat un R5 2004 2.5 TDI si dupa nici 4 zile de la achizitionare am probleme la cutia de viteze. 

Mai exact in modul Drive schimba lin din treapa 1 in treapta 2 dupa care uita ca mai trebuie sa schimbe , dupa ceva timp trece si in treapta 3 si asa mai departe. Are si momente cand revine in treapta inferioara insa fara a da socuri sau ceva de genul.

Eu dau vina pe mine intr-un fel, deoarece in seara cind am cumparat masina si am ajuns acasa am depistat acel buton cred eu ce cupleata diferentialul sau cum se numeste, deoarece nu sunt cunoscator. Am dat de el in modul Neutru asa cum scriabin bord , am dat in fata in spate totul ok fara zgomotr ciudate sau  alte probleme.

Dupa chestia asta la 2 zile am vrut sa plec la plimbare si am ramas neplacut surprins ca merge cum am spus mai sus.

Va rog din suflet ajutati-ma cu un sfat daca ati patit si voi si stiti ce sa ai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu o intrebare. Este normal ca atunci cand stau la semafor (spre exemplu) in drive si dau sa plec (acceleratia apasata cat de incet posibil), sa se simta o smucitura ca si cum ar da cineva drumul brusc la ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La automata, R5 din 2005 se schimba?

Am citit manualul si nu zicea nimic de schimbul de ulei din cutie.

Modificat de Gabriel-Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca in manual e lifetime, specialistii in cutii de viteze, recomanda inlocuirea acestuia. Altfel, se recomanda inlocuirea acestuia numai in tarile calde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut Gabriel-Iulian, ai gasit raspuns la intrebare? Aceeasi nelamurire am si eu, ca si la mine se intampla la fel si nu stiu cat e de normal.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel-Iulian

Salutare!

Din pacate nu am gasit raspuns la intrebare. Adevarul e ca nici nu m-am mai interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In principiu orice componenta lubrifiata cu ulei, are nevoie de schimbarea uleiului la un anumit interval... Uleiul in sine, chiar daca e el de calitate isi pierde priorietatile in timp.

Eu mi-am schimbat uleiul in Arad la Mercom. Pret total ~1500ron. Tipii sunt cam cei mai buni din partea de vest a Romaniei la cutii de viteze automate. Stiu sigur ca si cei de la Toyota de la reprezentanta trimit la ei cutiile la care nu le pot da de capat...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

Sunt posesorul unui Touareg 2.5 BAC 174cp 2005 cu cutie automata. Ieri in drum spre munca pe la 100km/h ( motor cald deoarece facusem deja aproximativ 50 de km+lasat masina sa mearga vreo 5 min la pornire) motorul a inceput sa intre in "smucituri: turometrul osciland in continu intre 800-1200 ture. Am tras imediat pe dreapta. Am bagat masina in P. Deoarece eram in mijlocul drumului am incercat sa o pornesc si sa mai fac 100 de m pana intr-o parcare laterala. Am pornit masina, in P motorul a invartit normal, cum am bagato in D a inceput din nou sa smuceasca si nu a trecut de treapta a 2.Am incercat si pe tiptronic +-, dar tot nu vrea sa treaca de a 2, pot muta doar 1-2 si invers atat. Problema e ca dupa cei maxim 100 de m a inceput si in P sa oscileze motorul ( parca a si scos fum alb ..poate doar mi s-a parut)Am chemat trailerul si am dus-o la mecanic. Acum astept..nici o veste, doresc doar sa mentionez ca acum 100 de km au fost schimbate uleiul si filtrul la cutie de catre acelasi mecanic. Se poate sa fie din cauza ca acest schimb a fost facut gresit? sau deloc? Sa fi pierdut ulei pe undeva desi pete de ulei nu am vazut sub masina?. Mentionez ca vitezele s-au schimbat perfect pana in acel moment, nici un zgomot, nici nu a smucit, nimic din ce sa dea de banuit, nu a aparut nici un martor de bord. Cand am dat masina jos de pe trailer, am pornito din nou, in marsarier intra si merge perfect(culmea in P+D+manual oscila motorul, in R isi revine, merge rotund..

Oricum o sa va anunt daca reusesc sa remediez problema si o sa scriu cauza. Si tocmai ce am schimbat un rulment roata+placute fata +spate,ulei motor,filtre, ulei cutie si filtru si am lasat peste 1000 de euro...

Modificat de claubogd
gramatica limbii romane :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...Nu am un raspuns clar.. 

Deci dupa 1 sapt masina era tot afara, nu era bagata in service. Am fost Luni seara si a pus-o pe tester, poate de rusinea mea. Mi-a spus inca de pe atunci ca nu este cutia. Singurele erori date au fost: semnal neplauzibil la ventilatorul de la clima( a fost schimbat cu unul noou) si semnal neplauzibil la senzorul de turatie(?!).

Cert este ca ieri am fost chemat dupa masina. Nu mi-a luat nici un leu si nici nu a vrut sa imi spuna( pe bune) ce a fost, s-a rezumat la " a fost o nimica toata". Deci nu am raspuns clar decat ca ori a fost o problema de ulei in cutie ( sau  nu a adaptat-o si atunci se explica de ce nu a vrut sa imi ia bani) ori acel senzor de turatie, asa explicandu-se si fluctualtiile de turatie dar atunci ma mir cu de nu a cerut bani macar pentru senzor in sine..

Modificat de Andrei_72
gramatica limbii romane :) Citarea postării anterioare este interzisa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare.

am si eu o problema la un touarej 7l R5

in bord sunt selectate tot timpul toate treptele cutiei PRNDS

De schimbat schimba dar nu se vede care viteza din treapta D sau S este.

poate nu functioneaza perfect, am impresia ca uneori intarzie destul de mult.

pe Vag da eroare “multifunctional switch F125”

la service au schimbat selectorul de pe cutie dar e acelasi lucru.

a intalnit cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vat iuliu ovidiu

Si eu am aceeași problema

Bună ziua. La Touareg-ul pe care il am, an 2006, motor 2,5 R TDI de circa 2 luni, după ce pornesc motorul afișajul in bord -PRNDS- se selectează tot, pot sa schimb viteza in D sau S sau R, dar in momentul in care vreau sa schimb pe D1- cutie manuala nu mă lasă deoarece in bord sunt selectare doare si nu mai pot schimba vitezele in mod manual. 

Modificat de Andrei_72
Citarea postării anterioare este interzisa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 02.12.2018 at 17:42, Vat iuliu ovidiu a scris:

Si eu am aceeași problema

Bună ziua. La Touareg-ul pe care il am, an 2006, motor 2,5 R TDI de circa 2 luni, după ce pornesc motorul afișajul in bord -PRNDS- se selectează tot, pot sa schimb viteza in D sau S sau R, dar in momentul in care vreau sa schimb pe D1- cutie manuala nu mă lasă deoarece in bord sunt selectare doare si nu mai pot schimba vitezele in mod manual. 

Salutare.

maine scot masina de la reprezentanta

telefonic cei de acolo au zis ca s-a rezolvat problema

au zis ca e vorba de un fir intrerupt 

maine o sa vad si despre care fir e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Vat iuliu ovidiu

BunA. Ai aflat care a fost problema? Ceva detalii, poze? Preț?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Vin si eu cu o problema sper sa nu fiu off topic.  Mi-am schimbat electromotorul zilele astea si dupa toată treaba la prima pornire am observat ca imi picură ulei roșu prin partea dreaptă a mașinii. Dupa inspecție vizuală am gasit problema , curge pe la o țeavă care iese dintr-o pompa (cred ca e pompa) aflată în bara din fata dreapta . Imi poate spune cineva ce e mai exact ? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este termostatul de la radiatorul pt uleiul din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Touareg 7L R5 2.5 TDI 2007 motor BPE, cutie automata. La acest model, ce producator are cutia automata? Daca nu are probleme, trebuie facut un service pentru mentenanta sau mai bine sa-ti vezi de treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.12.2018 at 8:09, Vat iuliu ovidiu a scris:

BunA. Ai aflat care a fost problema? Ceva detalii, poze? Preț?

Salutare.

nu am poze. Problema s a rezolvat. A fost vorba de un fir intrerupt de pe la cutie,dar mai multe detalii nu am primit despre care ar fi acel fir. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru posesorii de VW TOUAREG R5 cu cutie automata :
Se schimba sa nu uleiul la cutia de viteza si la cati km ??

Reprezentanta VW din Timisoara spune ca nu se schimba iar service specializat in cutii de viteza automate spun ca nu exista cutie de viteza automata cu ulei care nu se schimba !!

Multumesc ,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vat iuliu ovidiu
On 05.02.2019 at 22:41, Arion a scris:

Salutare.

nu am poze. Problema s a rezolvat. A fost vorba de un fir intrerupt de pe la cutie,dar mai multe detalii nu am primit despre care ar fi acel fir. 

Cât a costat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.02.2019 at 11:13, razvan11997744 a scris:

O intrebare pentru posesorii de VW TOUAREG R5 cu cutie automata :
Se schimba sa nu uleiul la cutia de viteza si la cati km ??

Reprezentanta VW din Timisoara spune ca nu se schimba iar service specializat in cutii de viteza automate spun ca nu exista cutie de viteza automata cu ulei care nu se schimba !!

Multumesc ,

 

Se schimba in jur de 500ron am plătit si se schimba si un filtru 

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca se schimba, eu l am schimbat mereu la 45k km si nu am nici o problema nici acum la 250.000km. Costul este in jur de 1800 lei si include filtrul, uleiul, garnitura baii de ulei de la cutia de viteze si manopera!  Mentione ca intotdeauna am cumparat piese OEM!

Modificat de Baddboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Încă o nedumerire la vw touareg 7l r5 2005 cutie  automata.

Agăța cand schimba trepta( nu la toate treptele de la 2 in 3) la turatia mai mare. Si se simte un soc cand retrogradeaza in a2a. In principiu cand e pe sport e sesizabil.

Am uleiul schimbat si filtrul

Cum e recomandati ?Sa las cutia asa pana face mai rau sau sa o trimit la reconditionat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare/diagnoza, ce erori ai? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!