Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

  • 3 months later...

La Passat tiptronic in cartea de intretinere se recomanda sa nu se scoata din viteza in N, trebuie lasata in D si franat....chiar daca e costisitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare...am si eu o problema si banuiesc ca e ceva legat de cutie....cand accelerez brusc smunceste ft tare de zici ca se rupe masina in doua, stiu ca la cutie automata retrogradeaza si dupa aia schimba iara dar aici e mult prea puternic...cei de la vw ziceau ca e o problema de calibrare ..dar nu prea am inteles...are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cutie automata tiptronic de pe un Caravelle 2006/6 speed/2,5tdi/174CV(aceeasi de pe Touareg);se oprea masina brusc in autostrada datorita unei valvole din grupul hidraulic plus un senzor care a fost cumparat de pe ebay UK,total 2500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut tutror...sunt nou pe aici ,am si eu un touareg v8 cu motor de 4,2 litri si am o problema cu cutia....am plecat de pe loc si apoi dupa 20 de m cand am vrut sa o trec pe sport sa simtit ca si cum ar fi sarit din viteza si gata:)) nu mai pleaca de pe loc indiferent in ce pozitie pun schimbatorul.vreau sa specific ca aceasta cutie este titptronic.as vrea sa stiu daca pot gasi una la second hand ca am auzit ca reparata nu tine f mult.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, aceiasi problema (V6 TDI Cutie automata 2005 130.000 km)...am fost la VW si o sa schimbe:

Bloc supape(09D325039) - 4.119,5 lei fara TVA

Garnitura cv.(09D321371) - 152,96 lei fara TVA

Filtru ulei cv.(09D325435) - 129,78lei fara TVA

Buson baie ulei cv. (WHT000206A) - 3,29 lei fara TVA

Saiba buson baie ulei cv (09D321181B) - 4,9lei fara TVA

Ulei CV. (G 055025A2) 9 litri - 729,06 lei (85,27 lei litru) fara TVA

Manopera - 275 lei fara TVA

Total cu TVA 6442.4 lei ;)

am trecut si codurile pt cei care vor sa cumpere piesele din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am demontat cutia si mi.au gasit pompa de ulei defecta ,s-a spart un pinion in ea si acum tre sa o schimb si am gasit la tm cu 1000 euro si la buc cu 500 amandoua noi ,acum habar nu am ce sa fac...unii spun ca tre sa schimb mai multe nu numai pompa ....stie cineva vreun mecanic bun si corect pt cutii? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca la TM sunt unii care repara cv dar nu stiu date de contact,poate me spune un colug din TM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am auzit si eu de ei dar mi sa spus ca raparata nu tine f mult si ca e mai bine sa iau una second hand si as vrea sa stiu daca are cineva habar daca se potriveste de pe audi a8 4,2 sau a6 4,2...sau de pe ce model audi sau vw ar fi compatibila?precizez ca eu am modelul 09d300036r GLH.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la cutia de viteze automata de la un Touareg V6, cum se poate verifica nivelul de ulei din cutie? stiu ca la unele masini exista o tija lunga, am cautat pe la motor tija asta, dar nu am gasit-o. daca ma poate ajuta cineva. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma care sunt tipii de la Timisoara care repara cutii?

Ceva date de contact? tel? www? email?

Si de ce nu tine reparatia de cutie automata?

A avut careva reparatie si sa se strice again?

Sau e doar un mit?

Modificat de EXTAS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba despre un arab, daca nu ma insel, insa am auzit si bune si rele despre el. (de la userul wts poti sa iei numarul)

A fost un prieten de-al meu la el si i-a cerut 2500 EUR sa ii repare cutia la un A6.

Era imens de mult si a optat sa isi schimbe ce era stricat - blocul de valve.

Binenteles ca a iesit mult mai ieftin..

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am auzit si eu de ei dar mi sa spus ca raparata nu tine f mult si ca e mai bine sa iau una second hand si as vrea sa stiu daca are cineva habar daca se potriveste de pe audi a8 4,2 sau a6 4,2...sau de pe ce model audi sau vw ar fi compatibila?precizez ca eu am modelul 09d300036r GLH.multumesc

E greu de crezut ca s-ar potrivi o cutie de pe o limuzina pe un SUV chiar daca ar avea acelasi motor. Alte rapoarte, alta functionare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu cutia pe un touareg r5 (110000 km) imi schimba in trapta a-3a dupa care parca ar mai schimba o viteza urca turometrul si coboara dar treapta este tot a3a, aveti idee ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu cutia pe un touareg r5 (110000 km) imi schimba in trapta a-3a dupa care parca ar mai schimba o viteza urca turometrul si coboara dar treapta este tot a3a, aveti idee ce se intampla?

Nu e o problema, asa imi schimba si mie, glumuesc cu prietenii pe seama asta si le zic ca touaregu are 10 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de chestia asta? Adica lucrul care mi separe ciudat este ca doar la treapta a 3-a face asa in celelalte trepte nu face! Tu ai facut vreo verificare ceva pe tema asta ca sa fii sigur?

Si inca ceva o alta intrebare, cand o calc din senin pe kick down da ceva fum dupa care nu mai da(precizez ca merg mult inregim urban sila turatii mici), Am observat ca multi sugereaza TALPA ca fiind cea mai buna (ca sa se mai curete turbia, injectoarele) , tu ce sugerezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de chestia asta? Adica lucrul care mi separe ciudat este ca doar la treapta a 3-a face asa in celelalte trepte nu face! Tu ai facut vreo verificare ceva pe tema asta ca sa fii sigur?

Am observat si eu fenomenul de scadere a turatiilor dar ramanerea in aceeasi viteza cam la toate treptele de viteza (am observat fenomenul la viteza 2-3-4 si 5, in viteza 1 trece direct intr-a 2-a si la a 6-a nu am remarcat) in toate vitezele in general cand urca si masina e in tuartie de 1900-2000rpm in viteza a 4a si ea "simte" ca nu ar avea nevoie de atat turatie o lasa in a 4-a si scade turatia,daca urc in forta panta si merg cu masina in regim mai tare chiar daca am trecut panta masina e tinuta tot in turatii ridicate (2000pm) o vreme pana "vede" ca m-am calmat si schimba in treapta superioara, in ceea ce priveste fumul...poate te ajuta asta http://vwforum.ro/index.php?showto...15188&st=20, dar oricum parera mea e ca nu trebuie schimbata viteza sub 2000rpm la Touareg daca e manual, nu risti depuneri de calamina si la 2000rpm turbina nu e "forjata" cum ar spune unii colegi

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu fenomenul de scadere a turatiilor dar ramanerea in aceeasi viteza cam la toate treptele de viteza (am observat fenomenul la viteza 2-3-4 si 5, in viteza 1 trece direct intr-a 2-a si la a 6-a nu am remarcat) in toate vitezele in general cand urca si masina e in tuartie de 1900-2000rpm in viteza a 4a si ea "simte" ca nu ar avea nevoie de atat turatie o lasa in a 4-a si scade turatia,daca urc in forta panta si merg cu masina in regim mai tare chiar daca am trecut panta masina e tinuta tot in turatii ridicate (2000pm) o vreme pana "vede" ca m-am calmat si schimba in treapta superioara, in ceea ce priveste fumul...poate te ajuta asta http://vwforum.ro/index.php?showto...15188&st=20, dar oricum parera mea e ca nu trebuie schimbata viteza sub 2000rpm la Touareg daca e manual, nu risti depuneri de calamina si la 2000rpm turbina nu e "forjata" cum ar spune unii colegi

Multumesc frumos m-am mai linistit un pic cu treaba cu cutia!

Mai astept pareri!

Modificat de Alin4dream
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!Am un prieten cu un Tuoareg 3.0 v6TDI si are o eroare pe care nu o gasesc explicata nicaieri!Eroarea este la cutie si are codul 00453 Function Limitation due to Over-Temperature.Eroarea a aparut cand tragea un Passat impotmolit in zapada.Aveti idee de cauza erorii?Masina este din 2006.Se poate sa se fi incalzit prea tare uleiul in cutie?Pe displayul de la comp bord ii scria STOP .............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a facut remorcarea?

Daca folosea reductorul nu trebuia sa se intample nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos m-am mai linistit un pic cu treaba cu cutia!

Mai astept pareri!

Prima scadere de turatie este de la schimbarea vitezei, evident. :icon_cheesygrin:

A doua scadere de turatie se intampla in momentul in care "Torque Converter Lock-up Clutch" blocheaza convertizorul de cuplu, pentru maximizarea eficientei. In prima faza convertizorul de cuplu este "liber", si o parte din energie se pierde in el - turatia un pic crescuta, iar apoi acesta este blocat - scaderea turatiei.

Ceva asemanator cu cutiile manuale, atunci cand initial patineaza ambreajul, iar apoi "tine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!Am un prieten cu un Tuoareg 3.0 v6TDI si are o eroare pe care nu o gasesc explicata nicaieri!Eroarea este la cutie si are codul 00453 Function Limitation due to Over-Temperature.Eroarea a aparut cand tragea un Passat impotmolit in zapada.Aveti idee de cauza erorii?Masina este din 2006.Se poate sa se fi incalzit prea tare uleiul in cutie?Pe displayul de la comp bord ii scria STOP .............

Mai mult ca sigur..Daca nu vrea sa-si distruga cutia ar face bine sa-si schimbe cat de curand uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, am si eu un prieten care are un touareg v10 si as avea o intrebare. in trafic si pe la 80km a pus o frana brusc si apoi a accelerat, in momentul ala masina sa turat in gol dupa care a intrat in treapta de viteza zmacind si puscand

ieri la plecare de pe loc talpa cand a schimbat a avut aceleasi simtome ca si sus.

si am mai simtit ca si cand schimba treptele zmaceste un pic

ma puteti ajuta care cu un raspuns. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, vezi necesarul de la NightSkater de mai sus. Sa aibe pregatit bugetul de minim 7000 Ron (ca doar e V10). Recomandarea e ca operatia pe cord sa se faca cat mai repede ca daca e stricat CV se poate rupe cardanul de la suprasolicitare si atunci se incarca si mai mult nota de plata

Sorry pentru vestea proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!