Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

da pe tester sau daca ai climatronic fai o diagnoza sa vezi daca iti da eroare....ti apasat tata econ si recirculare apasate in acelasi timp apoi pui contactul (nu pornesti masina) si incepe sa porneasca climatronicul si sufla aer peste tot cu viteza diferite......daca nu ai eroare apare 444

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu probleme cu aburirea gemurilor la Golf-ul din semantura , si cred ca este de la recirculare deoarece cand apas butonul se aude un carait ca si o roata dintata care ar avea dinti tociti si nu mai poate cupla ...am desfacut la filtru de polen , am vazut clapeta dar nu stiu care este pozitia ei pt a trage aer de afara...ma poate ajuta cineva cu o poza...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci clapeta trebuie sa stea in sus ,pe verticala nu la orizontala,aburirea excesiva este de la filtru de habitaclu,care bineinteles trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...filtrul de polen l-am schimbat, problema este de la clapeta deoarece la mine este pe orizontala , deschiderea pe unde trage aer este orientata inspre bordul masinii nu inspre motor , iar ce am mai observat este ca imi baga aer rece parca pe langa ventilator(sau motor) sub torpedou...totusi m-ar ajuta o poza cu clapeta...ms

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta care o vezi pe la filtrul de polen sa stea pe vericala si cea care e in spatele torpedoului, in spatele aerotermei trebuie sa fie inchisa, sa nu traga pe lal picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru toti cei interesati de cum lucreaza clapeta de recirculare si motorasul acesteia v 71 care aduce dureri de cap cu dezaburirea tastati pe google v71 si gasiti multe filmulete interesante chiar si pe youtube. spun asta ptr ca multi vreti sa aflati cum arata si cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf am observat ca foarte mult s-au aburit geamurile iarna asta fata de iarna trecuta...

inghetau pe interior de ziceai ca au fost usile deschise.. dimineata raschetam si pe exterior si pe exterior, filtrul de polen a fost schimbat la revizia din octombrie.

dar cum cu golful merg numai prin oras si numai pe distante scurte, se incalzea motorul, sufla aer cald, dar opream masina.

intr-o zi am avut foarte mult de circulat prin oras, si a apucat sa se usuce aerul umed din masina, desi eu mereu scuturam si scoteam zapada de pe covorasele de guma...

de atunci nu s-a mai aburit sau inghetat pe interior excesiv, desi saptamana trecuta au fost si -18 grade la piatra-neamt.

concluzia este: uscati cat de mult si des puteti covorasele cat si aerul din masina, si nu se va mai aburi excesiv.

la T5 am webasto, si in multe dimineti l-am pornit de s-a uscat aerul din masina si umezeala excesiva

la golf nu stiam ce s-a schimbat fata de anul trecut cand de 2-3 ori maxim am curat pe interior parbrizul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit o metoda la aburul excesiv din masina care pe timp de iarna ingheata in interior. Cand o trag pe dreapta, seara de obicei, deschid toate usile pentru cateva secunde. Aerul cald este automat inlocuit de cel rece si odata cu el si vaporii din masina ies. Apoi inchui masina si dimineata nu mai am treaba cu raschetatul ghetii din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa o lasi mai mult decit citeva secunde sa se raceasca mocheta, covorasele etc... alfel "transpira" iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema cu luneta si dezaburirea si anume de azi nu mai porneste acea siguranta (de pe luneta).

Am verificat siguranta electrica din bord (26) si e ok, cand o scot nu se mai aprinde butonul. Incalzirea in oglinzi se porneste de la acelasi buton si merge.

Am verificat mai atent si luneta e plesnita in anumite locuri dar in nici un caz toate 'liniutele sa fie plesnite'.

Zice lumea de ceva releu pe undeva: unde il gasesc si cum il verific?

O zi buna

PS acum am vazut ca nici becul de la portbagaj (e Variant) nu se mai aprinde. Poate va ajuta si info asta.

Modificat de dade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cabluri intrerupte in zona cupola-hayon...

Am vazut asta la multe Varianturi...

Ca idee aceeasi belea mai sint si la portierele des folosite...

Nu toate liniutele trebuie sa fie plesnite...

Verifica continuitatea la capete...verif./curata mufele de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Select"

"08 Auto HVAC"

"output test"

"go"

Si poti s-o faci de mai multe ori , ca nu strica . :))

ce program e?

de unde il iau si eu imi trebuie si mufa sa bag dinjos de climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras acolo de fire asa cu bun simt si nu pareau rupte/intrerupte.

Cand deschid haionul acolo la imbinare sunt doua furtune de cauciuc na acolo m-am uitat.

Am postat si o problema cu becul de portbagaj care cred ca e broasca deci o fi doar o concidenta.

Ce altceva sa mai caut pana ajung in service cu 80 de euro manopera/ora :)

Mersi

Modificat de dade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' butonul de dezaburire se aprinde normal?Rosu-off Galben-on?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da butonul functioneaza normal. Si daca scot sigurantele de la oglinzi sau luneta butonul nu mai merge.

Ceea ce ma face sa cred ca circuitul nu e intrerupt.

Inca o intrebare: cat de cald ar trebui sa se simta cand pui mana pe luneta?

Cam ca la oglinzi sau .... ?

Mersi

Modificat de dade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAI slab ca la oglinzi...acolo e suprafata mare(luneta) fata de oglinzi.Oricum poti sa pui mana direct pe rezistenta,aia o simti imediat cum se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce blonda is :))

Jucaria de fapt merge si dezabureste ok, cand m-a deranjat pe mine aveam foarte multe PICATURI pe interiorul geamului care nu s-au uscat asa cum ma asteptam.

Totusi nu se simte cald aproape deloc cand pun mana pe geam pe interior dar cum am zis am observat in astea doua zile de ploaie si ceata pe aici ca dezabureste.

Mersi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca sunt dintre voi care aveti programu de verificat?

spuneti si mie de unde mi'l fac rost si de unde cumpar mufa pt masina?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de aproape 4 ani masina si in tot acest timp am avut probleme cu aburirea geamurilor. Se aburesc rau de tot ca nu vezi nimic afara pe niciun geam, iar parbrizul dureaza destul de mult pana se dezabureste. Nu stiu ce sa fac sa nu se mai abureasca.

Si inca o chestie... miroase foarte urat in masina de vreo 3 saptamani chiar si cand sta pe loc o zi. Am spalat covorasele si mirosul mai persista, trebuie sa las geamurile jos sa o aerisesc. Mi-a zis cineva ca miroase de la ambreiaj care e pe terminate, insa eu nu cred ca miroase si cand sta o zis nepornita. (poate am vreo mortaciune prin masina :lol: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am avut probleme cu aburirea geamurilor 4 ani da in iarna asta mi a dat mare bataie de cap problema asta

Ieri dupa ce a stat mai multe ore la soare am observat ca la baza parbrizului se facuse condens era pur si simplu borboana de apa .

Problema e ca dupa ce pornesc climatronicul imi miroase ciudat parca ar fi abur.Am verificat daca imi scade apa din vasul de lichid dar nu scade,deci radiatorul de incalzire nu e spart.Se poate sa ramana atata umezeala pe tubulatura?

nu am curatat niciodata tubulatura .Va rog spunetimi cu ce sa o curat si cum trebuie sa o fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit topicul? Pentru ca problemei tale gasesti cel putin o solutie/pagina.

Va salut oameni buni,

De putin timp am auzit un mit cum ca aburirea mai apare si din cauza filtrului de polen.

Nu este un mit, este foarte adevarat. Aburirea apare, in primul rand, din cauza unui filtru de polen necorespunzator (infundat, umed).

justice, banuiesc ca stii ca sub +4 oC compresorul se opreste, deci instalatia functioneaza pe ECON, chiar daca tu il tii pe AUTO.

Iata doua ponturi:

-inainte de a opri motorul cu 5 minute, selecteaza modul ECON, astfel tubulatura se va usca.

-cand iesi seara din masina, lasa usa deschisa larg ~30 sec, astfel aerul umed si cald din masina se schimba cu aerul uscat de afara. Daca este foarte frig afara, puteti observa cu ochiul liber rotocoalele de abur care ies din masina. Tehnica este identica pentru cei care au termopane acasa si se plang de condens.

Cand vorbim de condens, trebuie eliminata CAUZA condensului, sprayurile nu pot face asta.

Verifica daca clapeta de recirculare nu e pe deschis.

Eu am gasit o metoda la aburul excesiv din masina care pe timp de iarna ingheata in interior. Cand o trag pe dreapta, seara de obicei, deschid toate usile pentru cateva secunde. Aerul cald este automat inlocuit de cel rece si odata cu el si vaporii din masina ies. Apoi inchui masina si dimineata nu mai am treaba cu raschetatul ghetii din interior.

In general, fenomenul e urmatorul: Intrati cu bocancii cu zapada in masina, in scurt timp zapada se topeste si devine apa, intre timp ajungeti la serviciu si parcati masina. Apoi bate soarele cateva ore pe masina, apa de pe covorase se evapora si se condenseaza pe parbrizul rece. Dupa ce nu mai bate soarele pe masina condensul de pe parbriz poate sa inghete.

Cum desigur stiti, la temperaturi mai mici de +4 oC degeaba cuplati aerul conditionat, va arata voua ca e pe AUTO dar de fapt compresorul nu porneste! E ca si cum ati fi pe ECON!

O solutie de a mai reduce umezeala din masina ar fi ca dupa ce ajungeti la destinatie sa lasati usa larg deschisa ~30 sec. Dar asta am mai spus-o pe-aici pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.

Poate sa-mi spuna cineva, cum scot tot ansamblul lui V71?

Am demontat ventilatorul ( ), am incercat sa demontez si ansamblul lui v71 dar... am scos numai un surub, si o tija ce intra in clapeta inferioara.

Din ce am observat, s-ar mai tine legat numai de clapeta superioara, dar oricat am tras/rasucit pe acolo, nu prea vrea.

Motorasul din acuator functioneaza, dar la capatul de cursa spre recirculare... se pare ca sunt roti cu dinti rupti.

Masina... golf 4 ocean, 1.9 axr

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu climatronicul.

La un moment dat am observat ca mi se aburesc geamurile. Am deschis capota si pe langa butoiul acela unde se incarca lichidul de racire deasupra ventilatoarelor de la radiator picura ceva. Credeam ca s-a fisurat teava si picura din instalatie, dar cred ca mai degraba era ceva condens pe acolo. Totul se intampla cred in momentul in care afara este suficient frig (5-6 grade), dar in habitaclu este deja o anumita temperatura la care ar trebui mai degraba bagat rece.

In rest climatronicul baga rece cand afara se incalzeste vremea si incalzeste cand afara este frig.

Oare ce se intampla?

Multumesc.

Zoli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!