Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

  • 3 months later...

am fost sambata sa imi spal masina iar astazi, nu stiam de ce e mai mult aburit. e vorba de o abureala nici nu stiu cum sa ii spun, ca la daciile alea vechi, cand e frig afara si se abureste pe dinafara, ba pe dinauntru. ma gandesc ca tipul de la spalatorie i-o fi dat cu vreo solutie tampita si acum am problema asta de nici nu mai vad seara cand plec acasa.

cu ce naiba sa o curat? am incercat cu o carpa uscata, dar se face inapoi. o fi dat ala, fara sa vrea, cu silicon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina este faptul ca ti-au spalat presurile, si umezeala care se mai evapora din acestia abureste geamul. Nu au dat cu nici o solutie, daca vrei sa scapi cat de rapid de problema, aeriseste bine masina.

P.S. Mi se pare ca ai creat un topic fara prea mult rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,ori ai filtrul de interior imbacsit,ori e din cauza celor de la spalatorie o fi dat cu ceva pe parbriz,incearca sa-l cureti cu ceva care curata ferestrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pornesti aerul conditionat pe dezaburire parbriz sau caldura la maxim tot la fel ramane ?

Ma gandesc sa incerci sa speli din nou geamul si pe interior si pe exterior cu o solutie de curatat geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TitvsCaivs > nu e de la presuri.

am cautat un alt topic similar, insa tocmai pe asta nu l-am gasit. greseala mea. in general, chiar nu imi place sa deschid topic-uri noi daca exista altele deja facute.

korovesid > cred ca ii dau cu Pronto de geamuri :o

shimano > da, la fel, am dat ieri la maxim si a ramas la fel. o sa incerc cu o carpa uscata, eventual, dupa ce dau cu Pronto :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute inapoi la spalatoria respectiva si pune-i sa-ti mai curete odata geamul, eventual sa-ti explice de ce sa intamplat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit acest topic, am dat o scanare manuala a climatronicului. La sfirsitul scanari imi arata 4FA........00. Este aceasta vreo eroare, sau asa trebuie sa arate la sfirsitul scanarii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Sper sa nu gresesc daca imi expun problema aici, insa numele acestui topic se potriveste perfect cu problema mea - aburirea excesiva a geamurilor. Am dus masina la un service sa schimb uleiul si antigelul, pentru ca am cumparat masina recent (second-hand). Mi-au schimbat filtrul de ulei si cel de polen, intrucat nu intra curentul de aer la duza de dezaburire a parbrizului. Astazi cand am adus masina inapoi am observat ca geamurile mi se aburesc foarte rau (aerul cald acum intra spre parbriz), de-abia vedeam in fata, trebuia sa curat mereu parbrizul cu o carpa. Stiti care poate fi cauza aburirii?

Multmesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Stii ca nu trebuie sa ai activa functia de recirculare a aerului?

Este vorba de butonul de la pozitia "D".

cr3rh8kbidrh11jq6xhn.gif

ughvvq0qbe57vc60z6rz.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu pot recircula aerul atunci cand folosesc dezaburirea. De altfel functia de recirculare a aerului nu poate fi folosita atunci cand comutatorul C este pe dezaburire. Insa cu toate astea, geamurile se aburesc excesiv.

Modificat de tiberiu_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a sugerat ca ar putea fi caloriferul din bord spart. Deocamdata nu am observat lichid de racire inauntru pentru ca era intuneric cand am ajuns acasa. Daca ar fi caloriferul spart si trebuie inlocuit, stie cineva cam cat costa un calorifer nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totodata si sa nu fie infiltratii de apa in interiorul habitaclului(mocheta uda)nu neaparat de la calorifer ci de pe langa usi-geamuri, si de la apa in interior poate sa se abureasca geamurile.

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai putea sa ai infundata scurgerea de la baia de sub parbriz unde este filtrul de polen.Apa intra prin capacul de la filtru si ai mai avea si ceva scurgeri si pe mocheta din dreapta. Eu asa am patit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica nivelul antigelului din vas(daca lipseste curge pe la calorifer) si daca e la nivel vezi sa nu ai apa sub covorasele de protectie din interior.Daca mocheta masinii e uda incearca sa o usuci si nu se vor mai aburi geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine daca e umezeala in dreapta. Ca alte "simptome" pot sa va spun ca am observat ca mirosul devenise din ce in ce mai usturator in masina pe masura ce venea aer mai cald, iar stand afara cu portiera deschisa, am observat ca ies aburi din masina. Acum pe seara m-am dus la masina sa iau ceva ce uitasem inauntru, iar toate geamurile erau ude efectiv, de parca mi-as fi fiert apa pentru ceai inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umezeala nu este inauntru. Am verificat astazi. Daca nu pornesc caldura, e in regula. Cand incep sa turez motorul si pornesc caldura, imediat se aburesc geamurile, iar depunerea de pe ele cred ca este putin uleioasa. Cam astea-s simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e mult de muna, dar intrebarea mea este: as putea sa fac eu asta (sa demontez bordul, sa verific furtunele ce duc la calorifer si eventual sa schimb caloriferul, iar apoi sa pun totul la loc corect)? e dificil rau pentru un incepator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un praf cu particule ce etanseaza radiatoare si nu numai. se pune in lichidul de racire, gasesti pe la piese auto. este made in U.S.A/ merita incercat nu este scump 4-5 lei. pt inceput poti da pui doar jumatate. treaba este ca pe el scrie sa il pui il radiator.

eu l-am pus in vasul de antigel . imi pierdea pe la o garnitura la un furtun si trebuia sa dau toata fata masinii jos.

daca totusi pui circula cu masina cam 25 min si un pic mai turata si dai drumul la caldura cam dupa primele 10 min din mers .

bafta.

ai grija sa nu deschizi capacul de la vas cand este motorul cald , incins...

indicatie data si mie de un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut efect acel praf? Ti-a etansat garnitura respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da, dar nu stiu cat va tine. eu gandesc ca este provizorie, dar de moment... !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am hotarat s-o duc la service, sa vada cei de acolo exact ce se intampla, insa in drum spre service, surpriza, geamurile nu s-au aburit deloc. Asa ca nu au putut observa nimic, au verificat putin bordul sa vada daca este umezeala. Li s-a parut putin umed, dar pentru ca geamurile nu se aburisera, mi-au dat doar solutie pentru etansarea eventualelor fisuri. Deocamdata e in regula masina, nu se mai aburesc geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau cand pornesc si AC pe ventilatie nu se mai aburesc asa tare geamurile ? Nu inteleg de ce, daca pornesc doar ventilatorul se aburesc foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!