Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

filtru de polen este de vina.l-am schimbat pe al meu cu unul cu carbune si nu se ma-i aburesc geamurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As vrea sa va dau un sfat(poate l-a mai zis cineva dar nu am vazut) legat de filtru de polen. E recomandabil inlocuirea lui cel putin atunci cind se face schimbul de ulei (daca nu mai des-depinde de conditiile in care e folosita masina-mers pe drumuri cu mult praf, sau in zone cu mult praf) si obligatoriu folositi din cel cu carbune activ chiar daca e mai scump(pentru ca acesta impiedica formarea diverselor bacterii). Cei care se scumpesc la filtru sa nu aiba ghinionul sa dea mai mult pe medicamente(sper sa nu aveti ghinionul asta). Si asa avem o masina fara geamuri aburite si fara mirosuri neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de polen este de vina.l-am schimbat pe al meu cu unul cu carbune si nu se ma-i aburesc geamurile

...sau deschide de 1 deget geamul la sofer :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.am si eu o problema la un vw golf plus din 2005.am AC si venind frigul geamurile se aburesc foarte repede. mentionez ca incep sa se abureasca dupe ce merg vreo 30 minute cu masina. cand am cumparat-o in 2008 nu am avut nicio problema in acea iarna cu geamurile.chiar daca folosesc incalzirea nu reusesc sa se usuce decat in zona de actiune a curentului cald. Filtrul de polen cu carbune activ este nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur n u esti pe recirculare? MErgi cu AC cuplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt. Chiar am facut o diagnoza, dar tipul mi-a zis ca doar la climatic nu imi arata daca am vreo eroare. eu tind sa cred ca este clapeta de recirculare blocata. intrebarea mea mai este daca este vreo posibilitate sa verific eu acea clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti filtrul de polen si se vede clapeta de recirculare, pui pe cineva in maisina sa actioneze clapeta si vezi daca misca, daca nu face nici o miscare si se aude un zgomot de motoras incerca sa o ajuti , daca nu merge asa trebuie demontat torpedoul si verificat angrenajul eu asa am reusit so fac sa mearga, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata o poza cu sistemul de incalzire al masinii. Butonul de recirculare nu este apasat(nu este aprins becul)

ok. merci mult pentru sfat. am incercat sa fac aceasta operatiune si din cate mi/am dat eue seama nu se misca nimic acolo. Am incercat astazi sa dau torpedoul jos, dar nu am reusit. m-am incurcat pe acolo in suruburi si nu am vrut sa insist pentru ca tot in zona aia am si un airbag... o indicatie privind demontarea torpedoului m-ar ajuta.

post-65926-0-60941900-1288894145_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a... mai adaug ceva. tot citesc ca se foloseste recircularea cand nu dorim sa intre diverse gaze sau mirosuri in masina. la mine chiar daca trec pe langa fum sau gaze de esapament nu se simte nimic in masina, cu sau fara aer pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar clapeta blocata pe recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa dau jos torpedoul de la masina. Intr-adevar problema era clapeta de recirculare, care ramasese in pozitiA recirculare, dar din cauza ruperii unei rotite de angrenare. O sa explica acum pentru incepatori ca mine cum am rezolvat problema:

1.La masina mea (Golf Plus, an 2005) torpedoul are 5 suruburi(trei in torpedou, partea de sus, 2 sub torpedou, in exterior). se desfac aceste 5 suruburi

2. Se desface lumina din interiorul torpedoului(are o fanta si se trage in jos de ea pana pica in torpedou)

3. se trage de torpedou pana iese din cele 3 cleme din partea de sus

4. In partea dreapta cum privesti deasupra condensorului(cred!) se afla clapeta de recirculare(se impinge de ea in sus si in jos)

5. in partea stanga a acesteia este un motoras de angrenare cu 2 rotite

La mine una dintre rotite avea axul rupt si nu mai facea contact cu motorasul, care se misca in gol si astfel clapeta de recirculare nu mai putea fi ridicata si coborata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Odata cu venirea frigului si la mine a inceput problema cu aburirea geamurilor.

In primul rand am dat un test din climatronic si nu apare nicio eroare.

Am schimbat filtrul de polen cu unul MANN cu carbon activ si cu ocazia asta am vazut ca am clapeta de recirculare blocata pe deschis !!!, dar nu aud nici motorasul mergand.

Scenariul pe care l-am facut e ca atunci cand opresc masina dupa ce in prealabil e cald inauntru, din cauza ca acea clapeta de recirculare nu se inchide intra aer rece si asa se face condens pe geamuri.

Am urmatoarele intrebari:

1. e posibil scenariul meu?

2. de ce nu-mi apare eroarea pe climatronic?

3. singura solutie e demontarea torpedoului sau pot sa incerc asta: inainte de oprire motor dau de pe climatronic sa sufle doar in fata si apoi inchid manual cele trei aerisiri din fata dupa care opresc motorul si in felul asta nu mai intra aer rece de afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de recilculare se deschide cumva daca temperatura este de peste 4 grade? intreb deoarece unitatea climatronic merge bine, nu se aburesc geamurile decat rar si atunci cand e pe economic, are un miros de otet la inceput(trebuie shimbat filtru) dar clapeta de sub filtru nu se misca (deschisa 1/3). la autodiagnoza arata 4FA. are ceva sau ma sperii degeaba? am facut verificarile in urma discutiilor de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi pe ploaie mi s-au aburit geamurile cu toate ca aveam clima pornita pe dezaburire...stie cineva motivele? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.postez aici poate imi da si mie cineva un sfat pt ca in aria golf 5 nu am gasit ceva de genul asta. la mine treaba este mai complicata.merg cu masina cu climatronicul pornit(nu pe ECONOM),ajung acasa, parchez masina.dimineata cand plec partea de jos a parbrizului este aburita si in partea dreapta urca in sus(cateodata).oare de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat un spray special anti-aburire de la Nigrin, am dat 10 lei pe el, si abea azi l-am aplicat pe parbriz pe interior

revin cu feedback zilele urmatoare, oricum m-am saturat de geamuri aburite, filtrul de polen mann e nou noutz, instalatia e aproape noua (nemtii cu garaje stiu de ce)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

justice, banuiesc ca stii ca sub +4 oC compresorul se opreste, deci instalatia functioneaza pe ECON, chiar daca tu il tii pe AUTO.

Iata doua ponturi:

-inainte de a opri motorul cu 5 minute, selecteaza modul ECON, astfel tubulatura se va usca.

-cand iesi seara din masina, lasa usa deschisa larg ~30 sec, astfel aerul umed si cald din masina se schimba cu aerul uscat de afara. Daca este foarte frig afara, puteti observa cu ochiul liber rotocoalele de abur care ies din masina. Tehnica este identica pentru cei care au termopane acasa si se plang de condens.

Cand vorbim de condens, trebuie eliminata CAUZA condensului, sprayurile nu pot face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help

va rog sa imi spuneti si mie cum sta treaba cu acea clapeta

azi am schimbat filtru de polen si dupa ce m am documentat pe forum am probat si clapeta

aceasta sta semi deschisa si nu se misca ,am incercat si cu mana si tot nimic

astept pareri din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am motorasul V71 blocat.. clapeta sta semi inchisa.. Filtrul de polen e vechi, iar capacul de la filtru de polen e rupt putin in dreapta (pe la oglinda). Deci un cosmar total :) am luat deja motoras V71, mai trebuie sa il montez cumva (sau platesc 150ron ptr montare ca mai e si clapeta care sta semi inchisa), si sa schimb filtrul de polen. Sa vad rezultate dupa. Momentan stau mai tot timpul cu modulul pe dezaburire si odata am facut 27*C in masina.... simteam ca mor (mai ales acuma ca mai ai si geaca pe tine...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la Leon, de fiecare data cand ploua, se scurge apa pe filtrul de polen si pana se usuca el mi se aburesc geamurile in draci.

Am pus capacul ala de 1000 de ori, am verificat sa fie pus bine si tot intra apa pe undeva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu probleme cu dezaburirea si nuj care ar fi cauza am schimbat filtru de ploen acu o luna sa zic am pus simplu. Am fost pana la tara 130 km dus si geamurile din spate de al pasageri nu mi sau dezaburit mai tare transpirau luneta era curata datorita butonului din bord, parbrizul era curat iargeamurile din fata cand se dezabureau cand mai abureau umpic. Nu am folosit recircularea sau mod economic...Ieri am vrut sa plec cu masina, am gasit gheata pe parbriz pe dinauntru specific k nu am mai folosit masina vreo 3 zile....Cum ar tebui sa tin clima cate trepte la ventilatoare, numai dezaburie sau toate si pe la picioare ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca clapeta de recirculare nu e pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adik asta prin tester sau cum????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!