Jump to content

Probleme Brotacel


aegyssus
 Share

Postare recomandată

Garnitura groasa, moale, in combinatie cu stringerea excesiva pe galerie. Cam toate carburatoarele astea vechi trebuie rectificate, ca-s deformate urechile. Nu cumpara alt carburator, rectifica-l pe smirghel asa cum zici, si gata. Oricum nu se gasesc PDSIT noi, exista niste inlocuitoare, probabil brazilia, deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aegyssus

    38

  • victori

    8

  • jan

    7

  • silviustan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Solutia e smirghel fin si o bucata de geam :wub: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok I dig! deci s-a mai intamplat, de strans eu nu le-am strans tare, probabil intretzinatorul de dinainte... Chiestia e ca am povestit la servici la un coleg care are o skoda confort, din 2002, si guess what, are aceeas problema la galeria de admisie aer. Si nu stia ce sa faca, el zicea ca asa e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e o chiestie, capacul carburatorului, are aceeas problema. Este putin deformat, sau corpul e deformat. In orice caz, faza e ca capacul nu calca perfect pe corp. Intrebarea este, cat de mare importanta are etanseitatea acolo ? Si acolo nu mai e vorba de strans prea tare, deci cum s-a deformat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai influenta razelor de luna asupra galosilor de guma. Glumeam si eu nu dati cu :tomato: Acum serios vorbind chestia asta cu deformatul se intampla si atunci cand se strange tare o piulita/surb si apoi cealalta. trebuie stranse gradual stanga/dreapta la montarea carburatorului sau a galeriei. Daca-l strangi tare pe primul si apoi pe al doilea risti sa rupi si urechea galeriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Cine ma poate ajuta cu ordinea fiselor in delcou.(pentru a pute sa pun aprinderea in ordine) la cilindrii este simplu dar nu stiu daca este bine in delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii atent: daca pinionul si "catelul" de pe axul delcoului sint pozitionate corect si n-a umblat nimeni pe-acolo, fisa de la cil. 1 se-nfige in capac aproximativ la ora 2 (nu astepta sa se faca ora 2, ne imaginam ca delcoul e un cadran de ceas). Daca semnul de pe fulie e la imbinarea semicarterelor in momentul cind luleaua arata spre plotul de la ora 2, sint 50% sanse sa fie totul corect. In cazul asta, continui cu plantatul fiselor in sens orar (poti sa te uiti pe delcou e o sageata acolo care-ti zice cum) in ordinea: 4-3-2. De-aia scrie acolo, in dreapta, "zundfolge 1-4-3-2", ca sa nu-ti incarci nuca. Sau, daca nu retii in felul asta, ordinea poate fi privita si invers: in sens trigonometric e 1-2-3-4.

Daca, insa, a umblat cineva p-acolo si n-a pus alea bine, e mai complicat: scoti bujia de la cil.1 si tii un deget acolo, peste gaura. Un asistent invirte motorul pina cind simti tu acolo cum inceope sa iasa aer. Se invirte in continuare motorul pina cind semnul de pe fulie (pot fi mai multe, nu conteaza prea mult) ajunge la imbinarea semicarterelor. Te uiti unde arata luleaua si acolo viri fisa pentru cil. 1.

Sau: scoti capacul de la culbutori de pe dreapta, invirti motorul si urmaresti ca supapa de admisie de la cil.1 (a doua dinspre fata spre spate) sa se deschida, apoi sa se-nchida (urmeaza, normal, compresia) si-nvirti pina cind semnul de pe fulie ajunge la imbinarea semicarterelor. Pe urma e ca mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit buba , nu era carburatorul, era galeria de admisie, la prinderea de chiulasa .... era rupta o ureche, si a mai fost sudata inca o data de catre altcineva care a avut masina inaintea mea. Ca sa pot sa-mi iau verificarea, am facut si eu aceeas tampenie, am sudat-o.... Dupa care am strans mai cu simtz, acum merge perfect! Am vrut sa postez la Anunturi, dar nu am voie. Vreau sa cumpar galerie dreapta pentru type 3 cu 2 carburi. Mersi si scuze de poluarea topicului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific in uichend si te anunt, nu stiu daca le mai am si nu stiu daca aia pe dreapta e buna ( una din ele era si la mine sudata ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ar fi super, dar tu cum ai rezolvat problema? Ai gasit altele bune? Sau ai luat alt kit, cu crburatoare? Sau cum, am vazut pe cip1 ca exista ceva kit-uri dar sunt scumpe rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galeriile sunt de la un alt motor care nu mai e :wub: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu stresul. Cine ma poate ajuta cu niste raspunsuri.

1. Cu ce pot sa masor compresia in cilindrii.

2. Cum aflu cand pistonul 1 este la punctu mort superior. (nu gasesc nici un semn pe fulie)

Fara astea nu o sa pot sa o pernesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. exista manometru special care face treaba asta

2. scoti bujia de la cilindrul 1, bagi o tija care sa se miste usor paralel cu pistonul, rotesti de motor cu grija si afli care este punctul mort superior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se numeste compresmetru si se gaseste prin targuri, nu mai stiu exact dar nu este exagerat de scump. Dincolo de a masura tre sa sti sa si interpretezi masuratorile.

2. se foloseste un creion(nu sarma sau tija ca sa nu zgarii capul pistonului. Scotibujia de la cil 1 (in dreapta spre fata masinii), scoti roata de pe spate dreapta si apoi capacul de la culbutori, invarti de motor pana cand ajungi la punctul la care pistonul este sus (simti la creion cand ajunge sus si apoi o ia inapoi). ATENTIE! Pistonul ajunge de 2 ori sus, odata pe copmresie , odata pe evacuare. Pe tine te intereseaza pe compresie.Pe compresie este cand ambele supape sunt inchise. Daca sunt reglati bine culbutorii pe ambele supape de la cil 1 tre sa ai un mic joc intre culbutori si capul supapei.

Astfel ai gasit PMS la cil 1. DAca nu ai semn pe fulie fa unul cu o pila. Ca sa vezi daca delcoul este montat corect, cand pistonul 1 este la PMS, luleaua delcoului tre sa fie pe langa semnul de pa corpul lui.

PS Semnele de pe fulie sunt pe cantul dispre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin din nou cu stresul. Astazi m-am invoit de la munca si am mers acasa sa ma documentez, am luat "laptocul" si mi-am varat nasul prin tot materialul pe care il am despre broscuta. Rumegand la cele scrise in cartea tehnica a masinii si in manualul de reparatii (cat am priceput din el pentru ca este in engleza) am descoperit ca aducand semnul de pe fulie la imbinarea semicarterelor axul delcoului imi arata total pe dos (era intors 180 grade).

Am desfacut delcoul am pozitionat corect delcoul, am pus in ordine fisele in capacul delcoului etc. . L-am chemat pe un amic si l-am pus sa-i de-a cheie (minune dupa 5 luni de stat pe sant ii aud din nou motorul ) totul mergea ca uns, moment in care a crapat. Am repetat povestea (scos bujii, curatat, verificat delcou) si dau cheie din nou pana a murit bateria, incep sa dau telefoane in stanga si in dreapta pana am gasit un robot de masina. Am pus bateria la incarcat si dau din nou cheie, dupa vreo 5-6 incercari constat ca nu mai am benzina :evil: . Am adus benzina am facut legatura direct din bidon si in cele din urma a pornit iar. :soare: Am facut cateva ture cu ea sa se incalzeasca si surpriza acum nu mai vrea sa porneasca.

Banuiesc ca este din carburator.

Problema este ca eu nu ma pricep la mecanica (doar ce am ciupit de ici de colo )

Cine ma poate ajuta cu niste date despre reglarea carburatorului.

Carburatorul este solex 31 pict 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o zi libera.

Astazi am reusit sa-i dau in carare si sa o fac sa mearga si la rece si la cald. :beer: :icon_thumright: :rolleyes: :) :) :D

Singura problema care a mai ramas este ca becul de la ulei se aprinde cand masina este la relanti (cred ca nu am reglat suficient ), cand o turez putin se stinge. (uleiul este la jumatatea distantei dintre cele doua liniute de pe joja)

Singurul turometru pe care il am este unul de scuter (de la 1000 la 12000 rpm ) si nu stiu daca ma pot lua dupa el pentru a regla turatia motorului.(dupa urechea mea nu pot sa-l aduc undeva la 850-900rpm).

Cine poate sa-mi spuna cum se monteaza un turometru cu 2 sau e fire?

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turometru de scuter nu merge pentru ca nu bat nr de cilindri si nr de timpi.

Un turometru pentru 4 cil in 4 timpi (de Dacie de exemplu) are 3 fire (nu vorbim aici de modele pe injectie) unul este + si se monteza la un plus (de preferat dupa contact) unul e - si se pune la o masa si unul este semnalul care se leaga la borna - (MINUS) a bobinei de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca merge unul de dacie?

La cel de scuter ma gandeam si eu ca nu are cum sa mearga, dar am zis ca intreb.

Incerc sa caut unul de dacie sau alta masina in 4cil si 4 timpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit unul de Dacie (doar mecanismul) caruia i-am facut o carcasa frumoasa din inox. Am scanat fata originala pentrua pastra pozitia cifrelor, am machetat-o "pe rotund" si iaca am obtinut un turometru foarte frumos. prieteni stiu de ce. :)

P.S. de dacie sau oltcit sunt la fel mecanismele. La cel de oltcit diferenta este ca nu are fire lipite ci niste benzi conductoare (un electronist/electrician te poate ajuta sa identifice care ce fire sunt , sa scoata benzile si sa iti lipeasca niste fire.

daca nu vrei sa muncesti uite aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=44285

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un turometru de dacie dar este modelul cu banda. Cum pot sa-l desfac? Tare mi-e frica sa nu sara toate arculetele alea din interior.

Masina merge brici ;) :) :D , numai ca am eu spaima asta ca este prea turata si la pornire cu motorul rece scoate un norisor frumos de fum :P

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are nici un arculet. Tu de fapt ce ai gasit? Adica ce insemna turometru de dacie. Din mecanism nu pica nimic si nu trebuie desfacut mecanismul ci se foloseste ca atare.

Tragi usor de ac, apoi desfaci cele 2 surubele de langa ac si astfel mecanismul se separa de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este ce am gasit eu si in spate este mecanismul cu niste arculete.

post-18357-1219327967_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o zi libera.

Singura problema care a mai ramas este ca becul de la ulei se aprinde cand masina este la relanti (cred ca nu am reglat suficient ), cand o turez putin se stinge. (uleiul este la jumatatea distantei dintre cele doua liniute de pe joja)

daca sigur e becul de ulei, ai pierderi de presiune in rampa (cuzineti tocati pe la paliere, pe la axa)

daca e becul de incarcare, mai ridica un pic relantiul :), daca nu e la parametrii standard (850/900)

iar cu norisorul de fum, ai nitel ulei scapat peste cilindri, nimic nou...depinde si cat de bogat e amestecul... ce culoare are norisorul?

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norisorul este putin albastrui.

Becul de la ulei palpaie si cand turez putin motorul (dupa urechea mea cam 50rpm in plus) se stinge.

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum albastru = ulei in camera de ardere :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!