Jump to content

Probleme Brotacel


aegyssus
 Share

Postare recomandată

Nu, eu zic de capacele de la chiulase, acolo-s niste garnituri de pluta, poate curge uleiul subtiat pe-acolo (daca incepe sa curga brusc). Ar mai putea fi garniturile de la radiatorul de ulei sau radiatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aegyssus

    38

  • victori

    8

  • jan

    7

  • silviustan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Revin cu portia de stres. Am desfacut din nou carbratorul si surpriza nu am gasit o piesa. Atasez niste poze cu schite de carb solex sa vedeti si voi care este piesa. Intrebarea mea este: daca acea piesa a cazut in galeria de admisie unde putea sa ajunga. Este posibil sa ajunga in cilindrii? ( eu nu prea cred tevile de la admisie sunt destul de mici si piesa destul de mare ) Am sanse sa o gasesc in galerie?

post-18357-1200733469_thumb.png

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu portia de stres. Am desfacut din nou carbratorul si surpriza nu am gasit o piesa. Atasez niste poze cu schite de carb solex sa vedeti si voi care este piesa. Intrebarea mea este: daca acea piesa a cazut in galeria de admisie unde putea sa ajunga. Este posibil sa ajunga in cilindrii? ( eu nu prea cred tevile de la admisie sunt destul de mici si piesa destul de mare ) Am sanse sa o gasesc in galerie?

http://vwforum.ro/index.php?showto...7914&st=220

penultimul post, si pagina urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este: daca acea piesa a cazut in galeria de admisie unde putea sa ajunga. Este posibil sa ajunga in cilindrii? ( eu nu prea cred tevile de la admisie sunt destul de mici si piesa destul de mare ) Am sanse sa o gasesc in galerie?

IN galerie este exclus sa gasesti putzuca....pai daca ar fi cazut piesa aia in galeria de admisie ...si daca motorul nu a mers mult dupa ce asta a fost "aspirata" acolo ezicsta mari sanse sa o gasesti in camera de ardere a pistonului sau sa fi fost macinata de p-acolo...motoru tuseste si baseste sigura din cauza faptului ca n-ai putzuca aia acolo....

si io si bubu ...ca si multi altii am mai patit duluma asta si am gasit resturi de putzuca in camera de ardere a pistonului 1(de ex)....

IN galerie este exclus sa gasesti putzuca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la un mester si i-am explicat care este treaba si mi-a spus sa stau linistit ca nu a ajuns in cilindrii si sa o caut pe galerie (Citez: "In galerie exista niste ghiare care retin obiectele mari"). Cum imi dau seama daca a ajuns sa nu in cilindrii(se aude ceva bataie). Am lasat pe mester sa demonteze galeria si sa o caute pe acolo.(daca o gaseste ). Din cunostintele mele in alta parte decat in galerie sau in cilindrii nu avea unde sa ajunga. Cine ma poate ajuta cu o noua "putzulica". Motorul merge rotund nu bate. Din incercarile mele de a o face sa mearga am constatat ca scoate niste flacari extraordinar de frumoase pe esapament ( parca are NOS ).

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN galerie este exclus sa gasesti putzuca....pai daca ar fi cazut piesa aia in galeria de admisie ...si daca motorul nu a mers mult dupa ce asta a fost "aspirata" acolo ezicsta mari sanse sa o gasesti in camera de ardere a pistonului sau sa fi fost macinata de p-acolo...motoru tuseste si baseste sigura din cauza faptului ca n-ai putzuca aia acolo....

si io si bubu ...ca si multi altii am mai patit duluma asta si am gasit resturi de putzuca in camera de ardere a pistonului 1(de ex)....

IN galerie este exclus sa gasesti putzuca....

sergiu din arad a gasit o data putsulica (nu a lui - ci a carburatorului) in galerie ... asha ca nu e exclus :offtopic:

@ aegyssus, nu trebuie sa fie neaparat prin galerie ori pe la cilindrii, se poate sa NU fie deloc. dar pentru buna functionare a motorul trebuie sa existe ca are si ea rolul ei acolo in dozarea benzinei

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Citez: "In galerie exista niste ghiare care retin obiectele mari"). Cum imi dau seama daca a ajuns sa nu in cilindrii(se aude ceva bataie).

pai galeria aia ..nu-i un fel de teava?ce gheare...gheara mortii?

la mine de exemplu s-a dus scarba direct in cilindru unu...idioata dracu

si cum sa stea asa (putsulica) ca proasta aia doar in galerie?io cred ca de la vibratii s-o fi dus in cilindri bre...mai ales ca moteuru l-ai tot ambalat si gadilat atata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici o gheara pe galeria de admisie, cel putin nu la broaste.

Eu am pierdut un dop de cauciuc pe care l-am gasit prins intre supapa si sacun, asta poate fi si cauza flacarilor tale.

Nu cred ca exista solutie de compromis, va trebui sa dai jos chiulasele si sa cauti resturile si sa verifici posibilele stricaciuni cauzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru tot ajutor-ul dat. O sa ma apuc de dat jos numai ca imi este groaza sa lucrez la ea pe frigul alta. Asta este nu am ce fa fac (Cand te mananca... trebuie sa te scarpini.)

@ aegyssus, nu trebuie sa fie neaparat prin galerie ori pe la cilindrii, se poate sa NU fie deloc. dar pentru buna functionare a motorul trebuie sa existe ca are si ea rolul ei acolo in dozarea benzinei

Sunt sigur ca este in galerie sau pe la cilindrii. Eu cu mana mea am curatat carburator-ul si l-am pus la loc si stiu sigur ca era acolo. In alta parte nu putea sa ajunga.

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru tot ajutor-ul dat. O sa ma apuc de dat jos numai ca imi este groaza sa lucrez la ea pe frigul alta. Asta este nu am ce fa fac (Cand te mananca... trebuie sa te scarpini.)

Sunt sigur ca este in galerie sau pe la cilindrii. Eu cu mana mea am curatat carburator-ul si l-am pus la loc si stiu sigur ca era acolo. In alta parte nu putea sa ajunga.

:D lasa bre...la munca nu la intins mana....

io as vrea sa-l gaseti in galerie...insa din experienta iti zic...il vei gasi sau vei gasi resturi de putsulica in capera de ardere a chiuloasei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si tocmai de aia am inceput ca caut alta putza. :) Imi incerc norocul totusi. "Munca a creat omul, dar nici lenea nu omoara " O sa ma apuc sa desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: "Stiu si tocmai de aia am inceput ca caut alta putza"

plin de obsedati sexuali pe forumul asta... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. ;) Revin cu o noua problema. Am constatat ca "Aprinderea tranzistorizată" pe care o am pe masina este arsa. Cine imi poate spune de care sa cumpar:

AT01 - model DACIA sau AT010 - model OLTCIT ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce bobina de inductie ai... daca cea clasica de e folosita la dacie pui aprindere de dacie, daca ai bobina de oltcit pui de olcit, daca ai bobina originala... poti folosi oricare aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre bobina nu stiu mai nimic. Cred ca este cea originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. :lol: Revin cu o noua problema. Am constatat ca "Aprinderea tranzistorizată" pe care o am pe masina este arsa. Cine imi poate spune de care sa cumpar:

AT01 - model DACIA sau AT010 - model OLTCIT ? :rolleyes:

Eu am de dacie si merge ok. Daca iti pui de oltcit sa imi zici si mie cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am pus de dacie. Am curatat bujiile am dat cheie si a pornit dar dupa 5 minute :) a murit motorul, am at cheie din nou si nu a vrut sa mai porneasca. Am repetat isprava cu bujiile si a pornit din nou.(normal ca iar a crapat dupa 5 minute.) Nu stiu ce sa ma mai fac. Am mers pe la toti mecanicii "experti" si le-am spus cum se manifesta masina si au spus ca totul se rezolva, dar cand le-am spus ce masina am au spus ca ei nu se pricep la asemenea masini(ei se stiu doar la masini cu injectie si aprindere electronica). Daca este cineva care ma poate ajuta cu ceva sfaturi le accept cu mare placere. Am observat ca imi curge benzina din carb pe la axul pe care este fixata clapeta de jos (deasupra de prinderea pe galerie). Stiu ca am vazut pe undeva pe forum cum se repara chestia asta cu niste bucse de cupru dar nu mai gasesc.

Modificat de aegyssus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un carburator CARFIL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa pui un carburator original insa bun. Nu te juca cu scurgerea benzinei...ca poti lua foc fara sa iti dai seama :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei, isi da seama pana la coada ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact, cineva-cumva are sa-si dea seama pin'la coada...

N-are rost sa pui carfil, dupa mine, astea solex merg binisor, pe urma carfilul sta cu camera de nivel constant in lateral, in loc sa fie in sensul de mers, asa cum trebuie. Cauta sa cumperi un carburator bun sau refa-l pe-asta. Nu-i normal sa-ti curga atit de vizibil benzina pe la ax, decit daca e nivelul prea mare sau altceva infundat pe-acolo. Probabil ca-i nivelul, merge nitel si se-neaca. Cureti bujiile si merge iar, da putin...

Normal ca accepti sfaturi cu mare placere, altfel nu te-apucai sa scrii aci :). Scoate carburatorul, spala-l, ia un set de reparatie, regleaza nivelul, poti sa si bucsezi axul, e simplu ca buna ziua, iti trebuie doua bucati de vreo 10 mm lungime de teava de cupru cu interior de 8 si exterior de 10 (sau bucse facute din alama, bronz de cineva), maresti gaurile din corp la 10, bagi alea acolo si gata. Da-i tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu carburatorul rezolv eu problema. Am un prieten strungar si nu cred ca este mare lucru sa faca niste bucse. Am vorbit cu un tip de la GOTRONIC si mi-a spus ca as putea incerca sa pun pe masina o aprindere tranzistoriala model AT 011 si senzor 012 dar nu stiu daca va merge mai bine. Pretul este un jur de 75 lei si aprox 7 lei taxele de expediere. :lol:

AT_011_si_senzor_012.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu carburatorul rezolv eu problema. Am un prieten strungar si nu cred ca este mare lucru sa faca niste bucse. Am vorbit cu un tip de la GOTRONIC si mi-a spus ca as putea incerca sa pun pe masina o aprindere tranzistoriala model AT 011 si senzor 012 dar nu stiu daca va merge mai bine. Pretul este un jur de 75 lei si aprox 7 lei taxele de expediere. :frigbaitata:

au am at011....sunt destul de multumit de ea,nu strica sa incerci,ca nui nici foarte scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un tip de la GOTRONIC si mi-a spus ca as putea incerca sa pun pe masina o aprindere tranzistoriala model AT 011 si senzor 012 dar nu stiu daca va merge mai bine. Pretul este un jur de 75 lei si aprox 7 lei taxele de expediere. :)

eu tocmai ce am scos de pe masina o astfel de aprindere, dupa 2 ani de mers in care am fost multumit. acum am observat ca la caldura mare nu mai dadea scanteie si mi se oprea masina exact in cea mai mare circulatie din oras cand ti-era mai mare nevoie sa nu se opreasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu carburatoarele, nu le pot regla nicicum, prin metoda picuratului de benzina in carburator, mi-am dat seama ca trage aer fals, si inca foarte mult. Am demontat tot , am curatzat si dupa ce l-am mai montat de 3 ori si demontat am observat ca gura carburatorului de jos, acolo unde se prinde de gatul galeriei de admisie, este bombata, astfel incat partea dintre suruburile de prindere este mult mai sus . Deci practic carburatorul e stramb, asa de stramb ca l-am vazut cu ochiul liber. M-am apucat sa smirgaluiesc la el, pe o suprafatza neteda ca sa il fac plat la loc. Inca nu am terminat, si nu stiu daca va iesi ceva. Voi ati mai vazut fenomen dinasta? Care ar fi solutia corecta, sa cumpar alt carb? Din ce cauza se curbeaza asa carb-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!