Jump to content

Probleme Consum Ulei - TDI/SDI


marianu
 Share

Recommended Posts

salut,ma puteti ajuta cu o problema mi-am luat un polo 1.4 tdi din 2001,as vrea sa imi skimb uleiul la motor ziceti-mi si mie cit ulei intra cu tot cu filtru si cum se face resetarea aia de service ca io nu pot sa-mi dau seama cum sa rasucesc butonul ala asa mic!multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai2dor

    3

  • SAMSON

    2

  • luka11

    2

  • EFlavius

    2

Eu am polo 1.4 TDI 70 CP din 2005. La revizia de 15.000 km mi-au pus 4.5 litri ulei ! :(

Link to comment
Share on other sites

Functia search.................folositi-o oameni buni.Cititi si regulamentul ca nu este pus degeaba..

La 1.4 tdi intra 3.8 l de ulei 5w40 505.01 special pt PD.

Presupun ca e Polo 6n2,nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

in cartea pe care o am in German scrie 3,8L am luat ieri o carte de la un coleg si am vazut ca trebuie 4,3L. (Am un polo 1,4 tdi 80 cp ) schimbul la-m facut acum 1 luna . A intrat 4,3L ATENTIE !! initial baietii de la service bagase-ra 4L . Am sta langa iei si intr-adevar nu m-ai intra. Dar dupa 5-6 zile ,dupa ce mersesem 200km nivelul era aproape de minim. am revenit la service si am completat 0,3-0,5 L cam asa. Am aflat ulterior ca dupa ce nu mai intra ulei motorul se porneste cam 5 min pt ca mecanismele sa absoarba necesarul de ulei apoi daca m-ai este necesar se adauga pana la nivel. Acum e bine. Ma contrazice cineva in legatura cu procedura ??????

Link to comment
Share on other sites

Ma contrazice cineva in legatura cu procedura ??????

Cu procedura nu, cu gramatica.... e o alta treaba... :vaidecapulmeu:

"la-m facut"

"bagase-ra"

"nu m-ai intra"

"daca m-ai este"

Edited by alex_pescaru
Link to comment
Share on other sites

Conform specificatiilor in motorul de 1.4TDI 80CP intr-adevar intra 3.8 litri de ulei. Ce cod motor iti scrie in talon BMS,BNV? Si ce nivel iti arata acum joja dimineata inainte sa pornesti motorul? (cu masina pe orizontala)

Daca e prea mult ulei in motor, poate fi afectat catalizatorul.

Edited by hiro
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am facut schimbul de ulei la un atelier de "meseriasi" recomandat de un amic care mi au pus o alta norma de ulei de motor - VW 505 00 (Aral BLUE TRONIC 10W-40) ...a fost si greseala mea ca nu am venit cu el de acasa... Baietii mi au pus 3l de ulei, am verificat si nivelul era undeva la 3/4 din tija (am verificat si a doua zi cu motorul rece - era mai scazut nivelul, nu semnificativ, dar am inteles ca e normal).

Dupa aprox 2000 km, adica ieri, am verificat nivelul uleiului si am fost surprins sa vad ca nivelul era undeva la limita inferioara a nivelului C.

Am citit manualul de intretinere si am vazut ca VW da un consum de 1l/1000km ceea ce mie mi se pare urias...

Masina are 155 000 km reali (adusa din Germania si rulata in Romania cca 4000Km), nu scoate fum albastru, nu se vad pete de ulei sub masina sau in zona motorului..cel putin nu am remarcat eu.

Intrebare pentru posesori de polo 1.4 tdi 9n1: ce consum de ulei aveti?

Intrebare pentru oricine stie: afecteaza norma de ulei consumul (de ulei)?

Numai bine!

#Am citit topicurile legate de schimbul de ulei dar nu am gasit un raspuns referitor la consum pentru motorul meu.

Link to comment
Share on other sites

Pai 1.4 tdi nu are motor PD? De ce i-ai schimbat norma? VW505.00 nu e pt non PD?

Parerea mea e sa-ti schimbi uleiul cu cel pt PD-uri VW 505.01 sau VW 507.00(mai nou) si nu mai fa experimente pe masina ta. Nu stiu in ce masura afecteaza motorul tipul ala de ulei.

Eu am 118.000 km si nu-mi consuma deloc ulei(dar nici nu trag de ea, talpa doar cand e cazul). Schimbul de ulei il fac la 15.000km, iar consumabilele cand e cazul dar nu mai tarziu de 15000km.

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Cand am facut schimbul de ulei nu aveam acces la manualul de intretinere si, in necunostinta de cauza am mers pe mana mecanicilor...

Mersi pt sfat.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa schimb cat mai curand uleiul cu unul cu norma VW 505.01 sau VW 507.00?

E cineva care stie daca afecteaza motorul tipul asta (VW505.00) de ulei?

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spune si negoctav "La 1.4 tdi intra 3.8 l de ulei 5w40 505.01 special pt PD." Si eu recomand tot aceasta norma. VW 507.00 este o norma mai noua care tinde sa inlocuiasca normele VW505.01 si VW506.01(long life) si se recomanda in special celor care au filtru de particule(DPF), dar poate fi folosit si la PD-uri. Poti verifica si aici(vezi codul de motor AMF sau BAY): http://www.oilshop.ro/uleimotor/marci.php?tip_id=1685

La a doua intrebare nu cunosc raspunsul dar sunt si eu curios ce efecte(negative) ar putea avea. Rugam cunoscatorii sa posteze.

All the best.

Edited by SAMSON
Link to comment
Share on other sites

in cartea pe care o am in German scrie 3,8L am luat ieri o carte de la un coleg si am vazut ca trebuie 4,3L. (Am un polo 1,4 tdi 80 cp ) schimbul la-m facut acum 1 luna . A intrat 4,3L ATENTIE !! initial baietii de la service bagase-ra 4L . Am sta langa iei si intr-adevar nu m-ai intra. Dar dupa 5-6 zile ,dupa ce mersesem 200km nivelul era aproape de minim. am revenit la service si am completat 0,3-0,5 L cam asa. Am aflat ulterior ca dupa ce nu mai intra ulei motorul se porneste cam 5 min pt ca mecanismele sa absoarba necesarul de ulei apoi daca m-ai este necesar se adauga pana la nivel. Acum e bine. Ma contrazice cineva in legatura cu procedura ??????

La mine in carte scrie 3,8 l ulei cu filtrul schimbat.Dar eu intotdeauna am bagat 4 l de ulei si nivelul era la jumate.

Tot asa fac si eu.Schimb uleiul,bag 4 l si apoi dupa putin timp mai pun 300-400 ml si ajung cu nivelul aproape de maxim.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut! Am un Polo 1.4 TDI, motor BAY, din 2004. Supararea e ca papa un pic de ulei. Cam 0.5L/2500km. Are 170.000km verificati pe tester. Acu ce am auzit ca poate fi de la semeringurile de la supape sau pe la axul de la turbo. Asta in caz ca nu sunt uzuri majore la cilindru/segmenti. A mai patit cineva?

Link to comment
Share on other sites

1,4 TDI 75CP e PD motorul de restul nu stiu.Nu-mi consuma ulei dacat sa zic 200ml intre schimburi dar eu nu-l completez.Ulei recomand Castrol pt k VW vrea Castrol.Am auzit k daca bagi altceva il mananca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Castrol 505.01 schimbat la 15000 km ,fara completari in 15000 km.

Link to comment
Share on other sites

De obicei motoarele PD cam mananca ulei...dar nu si cele de 1.4TDI.

Eu am un AMF si la cele 4 schimburi care le-am facut de cand am masina(acum are 113.000km), nu a mancat absolut nimic!(si nu am mers tocmai incet...)

Ca si norma este obligatoriu 505 01 si nu conteaza daca este Castrol sau Mobil. Eu unul prefer Mobil!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eu am un polo 1.4 tdi cod bnm si am cu ea 47000 de km luat de nou. mie imi ia cam 0.5 litri la 10000 de km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Stefan Golf5

Ce parere aveti de ce mi-ai zis cineva legat de ulei la un POLO 1.4 TDI:

"Dupa ce a scos tija, a curatat-o si a scos-o din

nou a zis ca ar trebui completata putin dar, cand a luat intre degete

putin ulei a zis ca trebuie neaparat schimbat deoarece nu mai este asa

unsuros cum ar trebui, este foarte subtire si nu este bine mai ales ca

este cald afara.I-am spus cand a fost schimbat si cati km am facut si

a zis ca este bine sa-l schimb in curand ca sa nu am probleme cu

motorul sa nu se blocheze deoarece nu mai face bine ungerea datorita

scaderii calitatii uleiului. Senzorul de pe bord imi arata numai daca

scade nivelul nu si calitatea uleiului. Semnalul sonor cand pornesc

masina si ce scrie jos la kilometraj ca sa fac revizia (un bip si apare INSP), el crede ca se

datoreaza calitatii slabe a uleiului.mai ales ca cei 11 mii de km sunt

o dovada ca trebuie schimbat uleiul. "

Link to comment
Share on other sites

poate fi adevarat, depinde la ce te referi.

Este posibil ca respectivul sa fi pus un ulei neadecvat motorului.

De obicei schimbul se face la 10.000 daca nu este ulei long life.

Link to comment
Share on other sites

Stefan Golf5

Uleiul a fost schimbat in Germania acum 11 mii km iar mecanicul de aici imi recomanda sa-l schimb.

Cum nu stiu daca e long life o sa-l schimb.

Link to comment
Share on other sites

cosmin1012

cel mai probabil sa fie necesar un schimb. uleiul folosit este castrol edge turbo diesel 505.01

Link to comment
Share on other sites

"scrie jos la kilometraj ca sa fac revizia (un bip si apare INSP), el crede ca se

datoreaza calitatii slabe a uleiului"

INSP este doar un reminder, nu cred ca ai pe masina un modul care face o analiza calitativa a uleiului.

Link to comment
Share on other sites

StefanAdryan

Primul lucru du-te şi la alt "meşter" şi

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat in masina mea Longlife III,am facut 15.000 si o sa-l schimb pe la 19.000.Sincer sa fiu, nu pot sa-mi dau seama de calitatea lui doar frecandu-l pe degete si nici nu cred ca este concludent testul asta.Sfatul meu: daca ai benzinar, baga Castrol Longlife III si-l schimbi la 20.000, parerea mea este ca merita si bineinteles filtre noi(Mann daca poti).Bafta

Edited by florin_u
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!