Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

pompa a fost demontata de tot sau doar data jos de pe motor ? s-a pus garnitura noua la remontare ? pompa tandem nu "cade" ca si cum s-ar arde un bec ,face uzura in timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce nu-ti functioneaza bujiile inseamna ca ''releul'' nu-si face treaba.Cred ca este releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontata si pusa la loc. Nu, nu a fost nimic inlocuit.
 

 

Acum mi-a picat fisa. eu am schimbat chiulasa. E posibil ca cea cumparata sa fie pt pomp tandem cu garnitura metalica ?! ( pompa mea tandem are 2 garnituri una in forma de 8 si una mai mare ) 

Modificat de shyvvva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiulasa e facuta pt garnitura. Pompa tandem e facuta pt o anume garnitura. e posibil sa fie chiulasa uzata la gaurile injectoarelor, cum au spus colegii. Si se.pierde presiunea de motorina.

@rayn - releul 109 alimenteaza ECU, nu bujiile. Si e o problema din ECU treaba cu bujiile, inca neelucidata

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca schimb degeaba garnitura de la pompa/pompa tandem. Din moment ce nu am scurgeri de motorina?

Garniturile de la injectoae nu au fost schimbate cum pot verifica daca de acolo e problema?

Totusi masina nu porneste daca o las cu fata in sus. O ia la sfert si acum la -7 grade daca e cu fata in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa daca porneste cand o lasi cu fata in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit astazi ca nu imi ajunge curent la bujii. Am verificat si nu ajunge curent nici la releul de la bujii. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a ansamblului sa vad pe unde mai trebuie sa masor ca sa gasesc intreruperea?

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun moment in care bujiile incadescente nu se aprind absolut deloc pe timpul iernii? Adica daca motorul a ajuns la temperatura optima, il opresc timp de 5 minute si apoi il pornesc din nou, bujiile incadescente se mai aprind? Conform martorului din bord ele se aprind dar foarte scurt, insa in realitate primesc curent?Motorul in cauza este un 2.0 TDI 81 kw, CBDC. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprind cand afara sunt peste 5' . Daca ai pornit motorul si ai rulat ceva timp la urmatoarea pornire peste 5 min. nu se mai aprind, deja temperatura este pozitiva, camera de combustie este calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu se mai aprind daca temperatura motorului depaseste 10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas fara idei. Curentul nu ajunge la bujii. Am masurat toata instalatia si pare a fi ok, nici un fir intrerupt. Releul este si el inlocuit, deci nu de aici vine problema. 

 

Ce este foarte straniu: cu G62 cuplat imi da o valoare de 9 grade. Cu el decuplat ar trebui sa-mi spuna -40(din cate inteleg). Nu, imi spune tot 9. Aveti vreo idee ce poate fi?

 

Ca si info, in vara am schimbat distributia(reverificata acum, e totul pus la punct, fara probleme) si kitul de ambreiaj(volant+disc). E posibil pe aici sa mai fie vreun senzor care sa fi fost afectat in timpul schimbarii? Tot in vara am schimbat si termoflotul pentru ca se fisurase si scapa ulei in antigel. Va dau informatiile astea poate ma ajutati cu vreo idee. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa inainte sa pui contactul pt prima oara..... si vezi ca valoare ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 spuneti-mi si mie varog  daca  valorile la injectoare    sant  bune mentionez  ca am un golf 4  motor ajm  si am probleme cu pornirea la cald  iar la temperaturi cu minus porneste  foarte bine dar cu senzatia ca porneste in trei pistoane 

log injectoare

                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

17:42:52 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
  -0.82 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.28 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.47 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.12 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
atasez si o scanare  spuneti-mi ce e bun  si ce nu  MULTUMESC


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 200800km/124771miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AM
   Component: 1,9l R4 EDC G600SG  0813  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 62C1B451EE54909

No fault code found.
Readiness: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Coding: 18945
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: E7D725458576751

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 2143FB5DABD2CB1

2 Faults Found:
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 02 AIRBAG VW5       0004  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 356B3F0D0F5A571

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
   Part No: 1J0 920 822 C
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V25   
   Coding: 01144
   Shop #: WSC 05314  
   VCID: 254BEF4DBFFA271

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0Y2282795         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2282795       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: F0E54E19B0B8B29

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 00259  
   VCID: 840D12C99400BE9

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 2K Tõrsteuerger. FS0002F  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 2K Tõrsteuerger. BF0002r  

1 Fault Found:
01335 - Drivers Seat/Mirror Position Control Module (J543) 
            49-00 - No Communications

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se vad probleme pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci care ar fi problema  pot vedea  undeva in vag rotatia la pornire  sa vad daca electromotorul invarte normal

 

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pornirea cu senzorul de temperatura decuplat, poate da erori, ar trebui sa porneasca usor, verifica bujiile sa fie toate functionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok  la scoaterea mufei  pornirea la cald e la fel de grea iar de la bujii nu cred ca ar fi fiinca la rece nu am porobleme cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, vivogalati a scris:

ok  la scoaterea mufei  pornirea la cald e la fel de grea iar de la bujii nu cred ca ar fi fiinca la rece nu am porobleme cu pornirea

Pt.pornirea grea la cald sa discutat de atatea ori, cauze..electromotor/baterie/sau rescriere soft pt.pornire la cald.

 

Da un search pe forum dupa"pornire grea la cald".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, insa daca scoti mufa de la G62 ar trebui sa o ia bine, fara resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inceasca sa schimbi oringurile la injectoare, verifica daca ai uzura de la acestea, in chiulasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba ar fi varianta ta florin  am si miros de motorina nearsa  e posibil daca scapa ceva motorina pe la oringuri  de acolo sa provina  mirosul de motorina in exces  dar o sa umblu si la elecromotor zilele astea  sa schimb periile si bucsele  ca le am cumparate  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi va rog  de ce nu pot accesa in vag functia  de security acces e inactiva nu-mi ia codul 12233 versiune vag 11.11.3 ? MULTUMESC

 

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum zice aici la TDI-PD nu prea merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!