Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

cred ca o sa schimb saptamana viitoare si o-ringurile de la injectoare si o sa pun pompa mea la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am schimbat o-ringurile de la injectoare,sunt curios pe maine dimineata cum va porni,desi acum e cald,nu cred ca o sa imi dau seama prea bine,pana se va raci un pic.nu s-au vazut urmele de uzura pe ele,dar poate numai s-a simtit,ramane de vazut.am pus si pompa mea tandem inapoi,am dat cu un pic de spary pe ea sa se curete bine ca era unsa,am facut-o ca noua,dupa 25 de km am observat ca incepea sa trasnpire din nou,cred ca viata lunga nu mai are.masina merge si trage foarte bine,astept pornirea la rece..

off topic: am o problema cu turometru sau asa e impresia mea,mergeam acuma seara la drum lung si cand dadeam sa accelerez brusc din treptele 4 si 5 si foarte rar in a 3-a observam ca in momentul in care dadeam talpa acu la turometru urca foarte usor ca si cum as accelera din viteza 1 apoi cadea inapoi la fel de repede in timp ce motoru se tura bineinteles si apoi se tura iar normal,mentionez ca se intampla doar la accelerari bruste,daca o calcam lent,sau normal nu facea asa ceva,acu la turometru urca normal,pe jos era ud,ploua si erau 3,5 grade afara.Ce poate sa fie?ceva din instrumente?din bord?sa fi patinat usor masina la vitezele alea mai mari la accelerari bruste?sau sa patineze ambreiaju?desi ma indoiesc ca imi prinde bine la jumate si nu am mai avut probleme de genu,am mai observat odata chestia asta in momentul in care am schimbat pompa tandem,cand am pus alta si eram in probe cu ea,sau poate doar atunci am observat,poate atunci mi-a sarit prima data in ochi,totusi e destul de enervant,a mai patit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca incepe sa iti patineze ambreiajul, la mine a fost la fel a inceput in treptele superioare, 4, 5 si pe urma a inceput sa coboare la treapta 3 , mai jos nu a ajuns ca l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai reglat ceva la injectoare sau le-ai pus la loc pur si simplu?ce natie de oring-uri ai pus?in comportamentul masinii se simte ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am schimbat o-ringurile de la injectoare,

Ai schimbat suruburile de la injectoare cu unele noi si garnitura de la pompa tandem?

Ai reglat injectoarele?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile nu le-am schimbat,injectoarele cred ca le-a reglat ,nu am stat acolo ca am avut de mers,dar masina merge bine ,exact ca inainte,alta schimbare nu am observat sa fie,o sa vedem cum va porni,garnitura la pompa nu am schimbat ca n-am gasit nimik pe stoc,o sa o schimb,mi-am comandat deja,oricum deja s-a prelins ceva ulei de la ea,am mirosit si nu mirosea a motorina,apropo ce reglaj trebuia facut la injector?cum se facea anume,ca sa-l testez pe mester sa vad ce o facut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ataca injectorul se strange la simtul mainii si se da trei sferturi de tura inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in loc de "simtul mainii" sunt sigur ca exista o valoare specifica ce se obtine cu o cheie dinamometrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce sa faca dinamometrica la reglarea injectorului,nu e prezon de roata sau de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cum se numeste aparatul acela?ceas comparator sau ceva de genu?poate ca tu ai experienta in a regla un injector dar cineva care nu a mai facut asta...nu ii va fi greu sa roteasca fix 225* sau cate trebuie acolo?

precizez ca nu ma pricep...nu am mai facut asa ceva...am auzit doar potina teorie printre randuri...daca stii metoda cu mare placere te ascultam:)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm ciudata mecanica asta in orice caz, nu le-a strans cu nici o cheie dinamometrica,le-a strans asa cum a zis colegu de mai sus @razvi_gyl

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, se foloseste asta ca sa strangi exact la X grade.

razvi, nu am vrut sa iti contest simtul mainii, eu nu as putea sa imi dau seama nici cu eroare de 50% cati Nm strang cu mana.

Ciudat dar cam pt orice surub exista un cuplu de strangere, nu doar pt prezoane si chiulasa. Desi multi nu prea folosesc nici acolo din pacate :(

Mai mult, la unele suruburi exista 2 cupluri de strangere (X Nm si apoi X grade) si nu pot fi stranse de mai multe ori deoarece sunt facute specials a se intinda filetul.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le-a strans cu nici o cheie dinamometrica,le-a strans asa cum a zis colegu de mai sus @razvi_gyl
Macar gradele sa le fi respectat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la teorie la practica e cale lunga dragi colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ataca injectorul se strange la simtul mainii si se da trei sferturi de tura inapoi

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la teorie la practica e cale lunga dragi colegi.

Ce bine ai zis-o. problema e cand replica asta se foloseste de mecanici ca mijloc de aparare! Folosita de client ca reclamatie, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja vad ca se discuta alte treburi.

Concluzia?

Merge motorul ca si inainte sau nu?

Adica dupa schmbarea oring-urilor s-a remediat defectul?

Sunt si eu in aceeasi situatie si de 3 sapt stau cu ochii pe topicu asta

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joky,tu ai masina don semnatura? Cu motor de 110 cai?daca da,nu faci parte din categoria asta.doar la cele PD e valabila treaba cu oringurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca strang la 30 Nm se sparge injectorul,piulita de contra poate,in fine eu nu sant mecanic decat pentru masinile mele si sfatul era pentru colegii care vor sa faca asta singuri,dar vad ca sariti la bataie deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 30Nm se strange piulita, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da FloRio

ASV 110 cp, undeva mai inainte Pop Cristian cu AHF care e la fel ca ASV-u parca zicea ca tot treaba cu oring-urile a avut=o

De aceea eram nedumerit

Daca la nonpd nu e treaba cu oringurile atunci oare ce ar putea fi?

Porneste doar dupa ce invarte peste 10 secunde si o ia parca in 3 cilindri scotand un nor mare de fum de motorina nearsa, soar la prima pornire din zi, in rest o ia la sfert,

Stiu ca avansu pe vag-com e sub linia de jos, dar iarna trecuta tot asa era avansu si a pornit ok

bujiile schimbate acum 3 saptamani Champion si tot greu porneste

Cu mufa de la g62 scoasa tot la fel porneste, greu

Ma dispera

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si injectorul sa-l reglezi la cati Nm se strange,gradele injectorului nu merge si la ochi?Mai ales ca te ghideaza talpa ce strange injectorul.Gaura din injector care comunica cu chiulasa,cea de tur si retur,este excentrica si nu are cum sa nu pice una pe alta.Repet,eu spun pt cine vrea sa regleze singur fara multe scule profesionale.Aici inchei discutia,multumesc!

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da FloRio

ASV 110 cp, undeva mai inainte Pop Cristian cu AHF care e la fel ca ASV-u parca zicea ca tot treaba cu oring-urile a avut=o

De aceea eram nedumerit

Daca la nonpd nu e treaba cu oringurile atunci oare ce ar putea fi?

Porneste doar dupa ce invarte peste 10 secunde si o ia parca in 3 cilindri scotand un nor mare de fum de motorina nearsa, soar la prima pornire din zi, in rest o ia la sfert,

Stiu ca avansu pe vag-com e sub linia de jos, dar iarna trecuta tot asa era avansu si a pornit ok

bujiile schimbate acum 3 saptamani Champion si tot greu porneste

Cu mufa de la g62 scoasa tot la fel porneste, greu

Ma dispera

Toate cele bune

asv-ul si ahf-ul nu au oringuri la injectoare,nici alh-ul nici agr-ul,nici un non pd,doar cele PD.deci nu ai treaba pe partea asta,bateria cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joky eu niciodata nu am spus ca am avut treaba cu oringurile de la injectoare, nu sunt oringuri, injectorul nonpd are niste saibe de cupru, dar fara nici o influenta in ale pornirii

la tine verifica in urmatoarea ordine, senzor temperatura , avans si IQ

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!