Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

cosminionutn

va salut,am un seat leon 2001 tdi cod motor AHF 110 cai si imi porneste greu dimineata imi invarte de 4-5 ori si motorul se scutura foarte tare,i am schimbat bateria si toate bujiile(becul la bujii se stinge repede,nu imi da nici o eroare pe vag com) si tot degeaba,dupa ce porneste nu mai face figuri la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la rece un v6 2.5 tdi porneste greu! cand mototul inca nu s-a racit de tot porneste la sfert. Altfel o cheie lunga sau chiar 2. Ce sa aiba? Ca sunt peste 20 grade afara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, masina o am de 3,5 ani si am o problema pe care am observat-o inca iarna trecuta. Cind pornesc motorul la rece turatiile cad la 861 si motorului parca nu i-ar ajunge ceva..... pe cind inainte la pornire motorul lucra aproximativ 3...5 min la turatia de aprox.1000...1100 dupa care cadea la 861 si totul era bine. Care ar fi cauza?

1. Am scanat cu vag comul si imi arata urmatoarea eroare: 01268 - Quantity Adjuster (N146)dupa ce o sterg reapare tot atunci. Aceasta eroare o am de cind mi-am procurat masina si totusi totul functiona cum trebuie.(am verificat rezistenta in bobina dozatoruiui e in limitele admisibile, problema data poate fi rezolvata prin simpla curatire? linkul e in l. rusa http://diesel.auto.ru/472/2185/articles/4477.html )

2. am incercat sa pornesc motorul cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura, Becul bugiilor incadescente sta aprins aproximativ 9 s. insa cind pornesc motorul turatiile deodata cad la 861.

In dependenta de ce... sau care e senzorul ce raspunde de marirea turatiilor in timpul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva de pe pompa de injectie, dc bine tin minte de acolo vine eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut este vorba despre un 2.0 TDI BKD

Salutare tuturor, revin si eu cu o problema destul de enervanta :

Se intampla in unele dimineti cand pornesc masina si afara sunt cca -1,5 grade sa porneasca la sfert de cheie si sa se tureze pana la cca 1300-1400 rpm apoi sa scada pe 800 si aceias faza repetata de 2 sau 3 ori si tot in acest timp sa clipoceasca "incandescenta" si "check engine" se se aude cum actioneaza si releul de bujii tot in acest timp dupa care se opreste singura , la scanare nu are are absolut nici cea mai mica eroare.

Vro' idee? Multumesc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra o eroare stocata cam greu de dat cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy .. da intr-adevar cam greu oricum itzi multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie slaba? la mine face asa daca sta masina mai multe zile in superfrig nepornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am următoarea problemă :

- la temperaturi de perste 12 grade porneste la sfert de cheie ;

- între 12 și 3-4 grade pornirea este greoaie , scoate fum mult și cam albicios la ponire ;

- sub 3 grade , porneste mult mai usor .

Am schimbat 2 bujii care erau arse dar problema rămâne . Motorul este cel din semnătura și are cam 125k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie slaba? la mine face asa daca sta masina mai multe zile in superfrig nepornita.

putin probabil , bateria este de aproape 1 an si este de 80 Ah + ca ar invartii greu , problema cu pornirea nu-i e problema cu opritul dupa ce porneste si cu fluctuatul turatziei

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru turatie jucausa exista un regulator de relanti cam la toate masinile mai noi si daca se strica ala atunci turometrul merge singur peste tot, ba 800 ba 3000 fara sa accelezi deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

la un motor alh , e normal ca pe furtunul tur ( transparent) de motorina sa apara bule de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA vechea masina tot timpul aveam bule de aer acolo. LA un aklt G4 care, nu pornea peste noapte, aparea aer la greu acolo si asta era cauza nepornirii: acea supapa unisens de pe filtru defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Masina o am de 3,5 ani si am o problema pe care am observat-o inca iarna trecuta. Cind temperatura aerului de afara cade mai jos de aprox. 7 grade si pornesc motorul la rece turatiile cad la 861 si motorului parca nu i-ar ajunge ceva(timp de 10 secunde turatiile variaza intre 800...900) pe cind inainte la pornire motorul lucra aproximativ 3...5 min la turatia de aprox.1000...1100 dupa care cadea la 861 si totul era bine. Care ar fi cauza?

1. Am scanat cu vag comul si imi arata urmatoarea eroare: 01268 - Quantity Adjuster (N146)dupa ce o sterg reapare tot atunci. Aceasta eroare o am de cind mi-am procurat masina si totusi totul functiona cum trebuie.

2. Am incercat sa pornesc motorul cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura, Becul bujiilor incadescente sta aprins aproximativ 9 s. insa cind pornesc motorul turatiile deodata cad la 861.

3. Am verificat cu vag comul temperaturele(lichid de racire, aer motorina)pare a fi in ordine.

4. Doua bujii incadescente sunt arse.

5. Motorul porneste din prima cheie.

6. La prima pornire numai atunci cind temperatura aerului e sub 5...7 grade scoate un fum dens de culoare albuie.

In dependenta de ce... sau care e senzorul ce raspunde de marirea turatiilor in timpul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Al Bundy,

supapa acea e schimbata anul trecut. Faza e ca porneste greu prima data , urmatoarele porniri din ziua respectiva fiind mult mai usoare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica si avansul sa vezi care e starea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este bun, se afla putin deasupra liniei mijlocii (TDI Timing).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am auzit ca ar fi de cumparat o supapa unisens ce s-ar monta pe turul de motorina. Poate asa rezolv si problema mea.

Vag-com-ul nu-mi da erori , iar avansul dinamic e in limite.

Stiti ceva despre asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@vovcic

Ai schimbat bujiile asa cum ti-a spus AlBundy?

Ai verificat daca ai tensiune la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Tensiune la bujii este, dupa ce schimb bujiile va anunt rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e in genul urmator: doar dimineata la pornire imi tremura masina cat si relantiul(este vorba de un Passat 1.9 TDI din 2001 ) , si imi scoate si un fum albastru-alb vreo 30-60 secunde, dupa care se calmeaza tremuratul motorului si al relantiului.

In mers nu scoate deloc fum, am EGR inchis, la plecari nu patineaza si nici nu tremura, doar dimineatza sau dupa vreo 5-6 ore de stationare, prezinta aceste simptome.O sa schimb uleiul si filtrul de motorina sa vad ce rezultate apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Verifica bujiile incandescente

2. Verifica injectoarele - vezi daca sunt in parametrii

3. Fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!