Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

da ai verificat daca ajunge curent la bujii in momentul in care pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara sunt -5 grade si a pornit la prima cheie, dar am si eu o intrebare> e normal ca indicatorul de bujii incandescente sa stea aprins doar 1-2 secunde la temperatura asta, ca mie asa imi sta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dukku, imi vine greu sa cred ca nu ti-a recomandat nimeni asta. Poate a facut-o, dar nu am citit eu. E drept, nu m-am dus nici f multe pagini in spate. Pentru problemele cu pornirea la rece, la unele motoare se poate face o rescriere a softului pentru pornire. Nu stiu exact ce se rescrie, insa mie mi-a recomandat un baiat care lucreaza la PBV, cica ar face minuni. Am mai auzit si la altii de treaba asta, cica ar fi cateva erori in unele softuri. Acum nu stiu daca e valabil si pt motorul tau. Sper ca nu am spus vreo prostie

Numai bine, si sarbatori fericite

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pana la urma nu reusesc sa fac nimic o sa ajung si la resoftare.

Pun aici un link al unui filmulet luat azi la 10 cand am fost sa poresc masina.Am tinut acceleratia calcata 50% ca daca nu o tineam apasata acele rateuri de pornire se prelungeau mai mult .

http://www.youtube.com/watch?v=vGMcAmETkL4

Pentru bogdan strumf: vine curent pe bujii la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie de la compresia motorului...................................... tinde sa porneasca dar nu poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dukku , cate grade erau in garaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doruuuu, si eu am avut acceasi problema la masina mea chiar dupa o revizie. De vina s-a dovedit la mine a fi un ORING (inel de cauciuc) care era pe surubul de la filtrul de motorina. Nustiu cum e la tine dar la mine este o flansa in care intra si ies toate conductele de motorina si aceasta se fixeaza de filtru printr-un surub central care are pe el undeva la mijloc acest oring. Schimba-l si ai scapat, se gaseste ca si piesa de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate origurile de la injectoare...... dar daca scoate mult fum alb sigur e de la compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu timingul injectiei (chiar daca-i pd) ? la mine facea exact la fel si dupa pornire nor de fum alb si sa dovedit a fi avansul injectiei fffoarte intirziat,acum porneste dupa numai o tura a demarorului,ex azi dimineata ora 5 -6grade afara si a pornit la sfert inainte facea la fel ca in filmulet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dHapciu Din cate stiu eu rescrierea softului este pentru pornirea grea la cald.

dukku ai incercat sa ii masori compresia dimineata?Cureaua de distributia ai schimbat-o?Eu am avut un opel kadett si am schimbat cureaua de distributie.Dupa ce am schimbat-o dimineata aceeasi problema pornea greu.Dupa ce m-am saturat sa tot dau la cheie in fiecare dimineata am fost la un alt mecanic si am pus distributia iar la punct.Norocul meu a fost ca a scos cureaua si a numarat dintii si a observat ca avea un dinte in plus.(avea un opel kadet identic ca al meu).Am cumparat alta curea si dupa aceea ''no problem''.

Cu respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui Dukku a aparut dupa schimbarea distributiei si a tachetilor. Inainte masina nu avea nimic. Deci e exclusa uzura motorului.

Eu as da vina pe pompa tandem 90%. Parca ceva supapa scapa motorina inapoi in rezervor si se dezamorseaza instalatia. Nu stiu exact daca pe conducta de motorina, exista undeva vreo supapa care nu-si face treaba, dar probabil doar in pompa tandem exista. Masina mea a pornit EXACT la fel cand am schimbat pompa tandem. Dadea sa porneasca, si totusi nu pornea. Asta pana s-a amorsat si a facut presiune.

La motoarele AJM de pe Passat, nu exista pompa de alimentare in rezervor. Toata sarcina o are pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cam aceeasi problema cu amorsarea instalatiei:am schimbat bateria(era cam obosita,imi dadea numai 11volti cand puneam contactul),bujiile incandescente(2 erau arse),am facut o curatire de injectoare si pompa cu o solutie Wyns care se pune in filtrul de motorina si pe urma am schimbat filtrul de motorina.Ei.de aici a inceput distractia,masina nu mai vroia sa porneasca,mecanicul tot ai dadea cu spray pe circuitul de aer sa o porneasca,cam dupa 5minute de astfel de chinuiala,a pornit.De atunci masina mea porneste f greu dupa cateva ore de stationare pana cand ai vine motorina,deci instalatia nu este amorsata cum trebuie,are aer pe instalatie.Ceva idei ce ar trebui sa fac?Mentionez ca e motor non pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de-al meu a patit la motor ca si al tau dupa schimbarea filtrului de motorina. De vina era ceva O-ring pe la conductele ce intrau in filtru, care s-a rupt sau piscat probabil cand l-au bagat la loc. Prindea aer pe instlatia de alimentare si dupa un timp de stationare pornea greu. A pus O-ring-ul vechi si masina merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata ansamblul de flanse si filtrul de motorina iar oringul din discutie este la poz.3

post-2969-1230390727_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt sfaturi,luni ma duc la mecanic sa vad ce si cum rezolv;am sa postez cum s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In garaj erau 1.5 grade si a pornit destul de greu. Azi dimineata in fata blocului erau -3 grade si am invartit de imi era mila de electromotor si baterie si cand a pornit a pornit cu un nor de fum incat masinile ce treceau pe langa mine s-au oprit sa poata trece fara sa se tamponeze. Maine am incurcat-o ca afara a nins si e foarte frig. O sa mai filmez inca odata (de data aceasta o sa incerc sa filmez si toba de esapament sa vedeti in ce hal scoate motorina nearsa.

O sa am in vedere 3 probleme:

1- O-ringul acela

2- comanda de la bujii (bogdan strumf mi-a spus ca a intalnit la modele mai vechi ca sistemul de comanda al releului de la bujii sa nu anclaseze releul atat cat trebuie si sa fia nevoie sa puna releu cu temporizare de sine statator. Eu o sa incerc sa aflu care este si sa il tin anclasat cu mana mea cateva secunde sa vedem daca sunt schimbari.

3- verificarea sorbului si a supapelor ce blocheaza motorina.(seria mea de sasiu este 3BZYP 157200 - sub 300 000 cum a descris Dragos deci posibil sa nu am pompa)

Intrebare:

Daca e de la supape si O-ringuri de ce Dumnezeu trebuie sa invart la automat din ce in ce mai mult daca afara este din ce in ce mai frig?Ca atunci cand este mai cald dimineata tot 10 ore sta masina nepornita.

Intr-adevar dupa ce am inlocuit distributia, tachetii si filtrele (inclusiv pe cel de motorina) masina a pornit mai greoi din prima.Dupa cateva sute de km am ajuns la Bogdan-strumf si mi-a reglat injectoarele si a pus si el un tester Delphi pe masina care a confirmat ce a zis si VAG-COM-ul meu , adica totul e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la supape si O-ringuri de ce Dumnezeu trebuie sa invart la automat din ce in ce mai mult daca afara este din ce in ce mai frig?Ca atunci cand este mai cald dimineata tot 10 ore sta masina nepornita.

Sa fie de la fluiditatea mult diminuata a motorinei pe timp mai rece? :icon_thumright:

Asa ii e mult mai greu sa o traga din rezervor pana la motor, daca s-a golit conducta.

Daca ai putea verifica, scotand conducta ce vine la pompa tandem, cu pompa manuala de vacuum, sa vezi daca e sau nu motorina pe conducta. Daca e, elimini din joc supapele din rezervor.

Hai sa vedem fumul... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filmat cu 2 telefoane atat in masina la bord cat si in spate sa se vada ce da pe toba.

Ce am "check-uit 'pana acum:

- bateria e Bosch silver 2008 ,

-electromotorul revizuit (carbuni noi ) ,

-alternatorul revizuit complet (inclusiv inele colectoare noi si perii),

-PD-urile vazute de bogdan -strumf si reglate ca la carte

-bujiile verificate una cate una pe baterie

-pre glow time-ul marit cu vreo 2 sec

-toate filtrele noi (MANN)

Acum ... am mai facut o verificare si am constatat ca dupa ce am lasat sa coboare temperatura la apa incat sa nu se mai miste acul deloc am pus MAVO-metrul intre o lulea de la bujii si masa sa vad daca imi vine curent cand pun contactul am constatat ca acul nu se clinteste deloc.

Intrebare intrebatoare: Care este releul care anclasaza bujiile?

Iata si clipurile:

http://www.youtube.com/watch?v=CrYvsnq20lI

http://www.youtube.com/watch?v=yIFhv39XitA

Mentionez ca pana sa desfac motorul sa inlocuiesc tachetii , distributia si filtrelemasina pornea bine.La montarea motorului a pornit puuutintel mai greu iar a doua zi a inceput calvarul.

Reglajele la PD-uri le-am facut dupa ce am parcurs 500 km in care fiecare dimineata imi scotea peri albi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vai de mine cum porneste......................... chit ca nu merg bujiile tot trebuia sa porneasca mai repede de ata

+ ati pus bine distributia?? ati pre intins cureaua din fulia de la axa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De capuuu meu man,cat fum,cata chinuiala la demaror, pai eu ma plangeam ca a mea porneste cica greu :P . La mine "greu" adica maxim 4-5 secunde de dat la automat, si asta cu motorul cald inca ,habar nu am de ce(am bule in furtunul de motorina,si cica G62 dus).

Atat pot sa zic ca oprneste la sfert dimineata vara. La cald este cand tre sa dau la automat 5 secunde ,nu tuseste deloc in timpul asta, supa care in a 5-a secunda porneste fara nici o problema(asta nu tot timpul,este cand numai 1-2 sec).

As putea sa zic ca la cald porneste mai naspa ca la frig(15-20grade vara dimineta).

Si la rece cum ii acum tuseste un pic 4-5 sec dar porneste ,dar parca nici acumulatorul nu baga asa tare(rombat 70Ah,2 ani) in nici un caz ce in acel video ,vai de mine :)) .

Ceva sugestii? oricum o sa schimb acu filtrul si G2/G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza lui G 62 este stricat , sar pute ca acesta sa dea informati gresite la ECU, si din cauza asta sa porneasca asa greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp bujile stau aprise atat timp nu are cum sa fie de la serzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dukku, eu ti-am zis ca problema la tine e din motorina. Golurile de fum din esapament arata ca in momentele alea aveai goluri de aer in alimentarea cu motorina. Treptat a fost tot mai putin aer si asta s-a vazut. Fumul mult dupa pornire e normal, la cat s-a chinuit. Nici ECU nu mai stia ce sa comande, ca a vazut ca nu vine motorina cata trebuie.

Deci problemele sant doar pe alimentarea cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu cateva minute am pus testerul pe ea si am dat output test pe releul de la bujii.

In prealabil am scos o lulea de la una din bujii (era nr3) si am conectat voltmetrul intre lulea si sasiu si am constatat ca de fiecare data cand anclasa releul aveam tensiune si pe luleaua aceea deci functioneaza OK partea de preincalzire.

O-ringul de care spunea un coleg mai sus iese din schema ca am inlocuit filtrul de motorina cu unul nou si de fiecare data pun si o-ringuri noi.(si inainte si dupa inlocuire a pornit la fel)

A mai ramas sa verific sorbul de motorina din rezervor (mai ales ca am 400 000 km facuti numai cu motorina "naspa").

Faza e ca azi am vrut sa deschid drept pentru care am desfacut capacul de deasupra rezervorului si am slabit colierele de la furtunele de tur si retur insa fiind -6 grade afara furtunele erau tun si mi-a fost teama sa fortez sa nu rup stuturie care sunt din plastic.

Asa cum a zis COSMIN ma astept sa am probleme pe circuitul dintre rezervor si pompa tandem (probabil ca acele supape ce blocheaza sunt pline de mazga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!