Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Ai verificat bujiile?

Fa-i o diagnosticare cu VAG-COM-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bujiile dar tot nimic tot porneste greu la rece

am auzit ceva de ceva rezistenta. stie careva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrele de aer si motorina leai schimbat, eu dupa ce am schimbat filtru de motorina nam mai avut probleme ,totusi pune vag-comu pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat filtru de aer si de polen da nu am schimbat filtru de motorina ca o zis aia de la service ca nu tre dasa stii ca il schimb . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-ai schimbat, dar ai verificat daca primesc curent la pornire? Scoti fisa de la una si pui voltmetrul acolo si pui contactul sa vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acul de temperatura lichid racire ce zice pe bord? Mai cade din cand in cand? Verifica cu testerul, probabilitate mare sa fie defect senzorul temperatura lichid racire G62!

@al_bundy: daca nu primeau curent, sigur nu s-ar fi aprins nici martorul de bujii de pe ceasurile de bord.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acul functioneaza normal nu o cazut nici o data. da o sa icerc sa vad cu testerul. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba astepti raspuns la problema ta de la oameni,raspusul il da in cele mai multe cazuri vag-com-ul,asa ca....nu sta pe ganduri.mari sanse sa fie avansul dereglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei pe la turbo nu pierde ca se vede curat, prin admisie la fel, vibrochenul, axul cu came si camasile nu prezinta nici o uzura, iar segmentii m-au costat 9.900.000 de la reprezentanta, sper sa fie nemtesti macar :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario zaccaria

Vag -com-ul spune si daca e arsa vreo bujie? Asta n-am mai auzit!

Si a mea pornest emai greu la rece dar ii fac testare saptamanal si nu arata vreo eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte nasol momentul :D , ai avut si un pic de ghinion ,dar totusi se pare ca singura actiune care ar fi putut duce la ruperea segmentului a fost alimentarea ( ai aflat pe ce perioada ?) cu eco-motorina ?( probabil cu cifra cetanica mult inferioara )

Imi dau seama ca nu-ti arde sa faci statistici acum , insa ma intreb daca poate fi gasita alta ( probabila ) cauza pentru ruperea segmentului ?

BTW , fantele segmentilor ( vechi ) de la celelalte pistoane se inchideau bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALC2 pot sa spun ca fantele nu inchideau tocmai bine [ am vazut in manualul de reparatii ca toleranta la fanta segmentilor e undeva intre 0,2-0,4 mm admisibila,oricum mi se par limite cam largi], nu le-am verificat cu lera ci doar ochiometric si aveau cam 0,8-1 mm.

Nu stiu in cat timp , sau Km se vor aseza noii segmenti pe camasa incat sa vad cu cat imi va creste compresia[ Am facut o masuratoare la rece inainte de a porni motorul si aveam 25 - 25 - 27 atm.]

Inainte de chimbarea segmentilor aveam compresia pe cilindrii buni -- 26 - 26 atm. sau bari ca nu stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, cum ai m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mi-am permis sa lungesc acest thread si pe aceasta iarna . La mine au inceput sa apara problemele cu pornirea si intentionez sa verific/ inlocuiesc bujiile incandescente .

Am si eu cateva intrebari la care rog colegii mai pregatiti sa-mi raspunda si mie:

1 Daca la un Pasat b5 - 1.9 tdi motor AJM se pot masura (verifica) bujiile incandescente direct pe motor . Daca se poate ..atunci cum? Pe vag-com se vede ceva?

2 Ce operatii si materiale auxiliare presupun inlocuirea unei bujii ? e nevoie de garnituri sau alte piese noi in afara de bujii ? se demonteaza greu? A mai inlocuit cineva fara sa apeleze la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti la post #17 vezi ca la mine doar o bujie era accesibila fara sa demontezi nimic. Restul erau acoperite de admisie. (alfel spus nu mergea nici sa le masori cu ohmmetru nici sa le schimbi);

Dupa ce demontai galeria de admisie, aveai acces facil la ele. Ai nevoie de cheie speciala de bujii.

Sunt modele de motoare la care ai acces direct (nu e nevoie de demontat nimic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am probleme serioase cu pornirea masinii dimineata. E un VW Passat 2000 cu 250000 km la bord.

Lucrurile stau in felul urmator:

Dau prima cheie, motorul porneste dar in cateva secunde se opreste.

Dupa asta abia de la a doua cheie lunga imi porneste. Cu ceva variatii de turatie dupa care se stabilizeaza la 900 ture. In cateva minute imi revine la 800 de ture.

Pana sa ajung la un service am discutat cu diversi mesteri care mi-au sugerat ca ar fi pompa din rezervor. Drept urmare m-am dus la un service specializat pe sisteme de alimentare unde, dupa ce mi-au facut o verificare "ca la carte" (verificat alimentare cu energie pompa, ascultat cu stetoscopul etc :icon_thumleft:) au concluzionat ca pompa e moarta si ca atare, ca trebuie sa imi iau una, noua de preferinta. Inainte de a da comanda, am zis ca ar fi bine sa vada si altii masina si cred ca am facut bine, pentru ca cei la care m-am dus au avut curiozitatea sa desfaca pompa si sa constate, in prezenta mea, ca asa ceva nu exista pe modelul meu (se pare ca pompa de rezervor a fost introdusa de la o anumita serie, care e departe de a mea).

Asa ca, exclus pompa rezervor!

Urmatoarea etapa: am schimbat filtrul de motorina, pentru ca exista posibilitatea sa nu fie perfect etans si sa traga aer fals. Mi-a pornit bine prima zi, dar a doua m-am chinuit si a pornit la a doua cheie lunga.

Deci nu e nici asta!

Ce ar mai putea fi si unde m-as putea duce sa-mi gaseasca buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. Citeste te rog regulamentul !

2. Ai postat intr-o arie ( Jante si anvelope ) care n-are nicio legatura cu problemele tale . :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O scanare cu VagCom cred eu ca era mai eficienta decat ... consultarea diversilor mesteri .

Asa aveai mai multe sanse sa afli cat mai exact care este defectul si nici nu ajungeai sa schimbi diverse piese de pe masina care ... de fapt nu sunt defecte ...

Parerea mea ! :icon_thumleft:

PS : Completeaza-ti si tu profilul ca sa stim si noi de unde esti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut-o si pe asta chiar inainte sa ma duc la mesteri de pompe, dar nu mi-au fost gasite probleme pe partea de alimentare. O singura chestie: injectorul 2 lucreaza ceva mai greu si celelalte injectoare muncesc suplimentar ca sa compenseze. Mi s-a sugerat sa iau o solutie de curata injectoare, ceea ce am si facut.

Gata l-am mutat pe TDI forum :D
Multumesc!Ma pierdusem! :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am facut-o si pe asta chiar inainte sa ma duc la mesteri de pompe, dar nu mi-au fost gasite probleme pe partea de alimentare.

Vad ca din 2 posturi , asta este a doua oara cand sustii asta ...

Ce te face sa crezi ca defectul este OBLIGATORIU pe instalatia de alimentare ? :D :D

Incearca sa faci o testare cu VagCom ajutat de unul din colegii nostri din zona .

Ii gasesti aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si o problema electrica - baterie, alternator sau electromotor. Si eu am avut odata un injector care nu lucra in parametrii normali (l-am rezolvat ca tine cu solutie de curatare) dar de aceea pornea si nu se oprea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si o problema electrica - baterie, alternator sau electromotor. Si eu am avut odata un injector care nu lucra in parametrii normali (l-am rezolvat ca tine cu solutie de curatare) dar de aceea pornea si nu se oprea.

Eventualele probleme cu bateria, alternatorul sau electromotorul pot fi depistate cu VAG-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!