Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Cand pornesc dimineața, electromotor învârte de 4 ori și apoi pornește motorul. Problema este ca după pornire motorul are o trepidație și scoate fum timp de 5 secunde,dupa aceea motorul merge rotund și numai scoate fum. Cât timp motorul este cald numai am aceasta problema. După o perioada de câteva ore de staționare, aceeași problema. Temperatura este puțin scazuta dar nu este sub 0 grade. De unde sa încep verificarile. Fumul nu este negru are o culoare puțin spre gri albăstrui.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bănuiesc că nu este distribuţia pusă bine. Pentru a determina asta ai nevoie de un VCDS.

Până una, alta spune cum porneşte cu mufa de la senzorul de temperatură scos (vezi în poza de mai jos poziţionarea lui). După pornire pui mufa la loc.

1873363732_ALHg62.thumb.JPG.a826dedbbbd03e629dde88a362a39181.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si aer fals in instalatia de combustibil,se manifesta cam la fel.Eu as lasa masina parcata intr-o panta,cu partea din fata inclinata spre jos,daca porneste bine,inseamna ca ia aer pe undeva,sau as umple ochi rezervorul cu motorina,daca porneste bine la prima,aceeasi poveste,trage aer fals pe undeva.In ambele cazuri costuri zero.

Alta metoda pentru a testa daca este chestie de pierderea de presiune sau distributie,sa monteze o pompita din alea manuale de cauciuc,nu stiu cum se numesc in RO,pe turul pompei,si inainte de prima pornire ,,le rece" sa dea la pompa pina se amorseaza si apoi sa vada cit de repede porneste.Daca o ia repede,intra aer pe undeva,daca nu...distributia,si poate si altele.

Modificat de vp44
ortog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
tudoralin9626

Salut . Golf 4 1.9 asz pornește urat și merge in 3 până se încălzește putin

Valori la rece              valori la cald

Inj 1 : 2,99.                   0,00

Inj 2 : -1,20.                 0,02

Inj 3 :  -1,88.                 0,05

Inj 4: -0,02.                   0,14

 

Oringurile sunt schimbate , reglajele sunt făcute , pompa tandem am schimbat o . Ce as putea sa mai verific ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strange pinii mufelelor care intra in injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudoralin9626

A fost umblat acolo , erori nu are . I am luat compresia mai devreme și are 26,27,27,26. Scoate gaze când desfac bușonul de ulei....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Probleme în pornirea motorului la o Skoda Octavia 2 1.6 tdi pe timpul rece.

Simptome: 

-motorul porneste la sfert de cheie,dupa câteva secunde oprindu-se instant.

După ceva incercari repetate cca. 15 min. motorul reuseste sa ramana pornit,care ar putea fi cauza.Repet numai dimineata cand este frig.

La verificare tester nu a reieșit nici o eroare.Masina este fabricatie 2010.

Pot fi bujiile? Mulțumesc pentru răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă aveai probleme cu bujiile cred că ai fi avut cod de eroare stocat pentru asta. Iar comportamentul ar fi fost cumva diferit în sensul că ar fi pornit greu, dar ar fi rămas pornită. Posibil să fie o dezamorsare a circuitului de alimentare cu combustibil. După ce se opreşte  verifică dacă ai motorină în filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt schimbate recent toate filtrele,este acolo filtru,multumesc pentru raspuns. 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, LLG said:

este acolo filtru

Asta este de la sine inteles, intrebarea mea era dacă nu cumva se goleşte de motorină (asta nu are legătură cu filtrul cît de nou este) şi de aia se opreşte. Trebuie verificat.

Pe de altă parte dacă ai un vcds la îndemînă poţi face un log pe timpul pornirii şi pînă se opreşte pe nişte grupuri în care să se vadă: turaţia, cantitatea injectată, presiunea de combustibil, starea bujiilor.

 

PS

Nu mai da quote postării anterioare, este inutil şi neregulamentar în acelaşi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare , de curand am cumparat un golf 6 2.0 TDI 110Cp cod motor CBDC , masina am cumparat-o din germania , de cand am luat-o a avut problema volant care batea foarte tare , am venit pe roti asa cu ea fara alte probleme , o data ce am ajuns in tara am schimbat kitul ambreiaj cu unul luk , de cand am luat-o la rece motorul nu mergea foarte bine dar fiind dus in eroare de volant care batea , am zis ca din cauza ei face asa dar si dupa schimbarea ei si o data cu scaderea temperaturilor motorul trepideaza foarte mult la rece si scoate un fum alb cu miros intepator , dupa ce se incalzeste motorul merge perfect si trage perfect .

Am inceput diagnosticarea cu un tester vag com , pe motor nu am gasit nici o eroare , am presupus ca ar fi ceva injector care nu lucreaza bine la rece am verificat valorile injectoarelor , la rece in timp ce motorul nu merge bine valorile sunt :

Cyl 1 : -0.66 , Cyl 2 : -0.09 , Cyl 3 : 0.02 , Cyl 3 : 0.6

Am mai observat ca presiunea din rampa fluctueaza mult +- 50 bar (comparand cu un al motor 2.0 TDI cr caga)

Cineva mi-a recomandat sa incerc sa schimb Regulatorul de presiune din rampa , am luat un regulator second hand si l-am pus sus pe masina dar motorul a mers la fel de rau la rece

Intre timp am mai incercat sa deconectez senzorul care citeste presiunea din rampa , culmea cu el deconectat motorul merge mult mai bine la rece .

Vazand ca problema ma depaseste am zis sa apelez la niste profesionisti asa ca din mai multe recomandari am ales sa duc masina la un service din Cluj ( Coretel ) care se ocupa de probleme legate de injectie .

Ajuns la ei mi-au recomandat sa dea jos injectoarele si sa le verifice pe bancul de proba , dupa verificare au spus ca injectoarele sunt in parametri buni de functionare si dupa curatarea lor cu ultrasunete plus saibe de foc noi motorul si-a revenit , bucuros ca am scapat de problema le-am platit si am luat masina , doar ca a doua zi cand motorul a fost rece facea exact la fel .

I-am sunat si am dus masina inapoi , acum mi-au recomandat sa incerce sa puna un regulator de presiune din rampa nou , din spusele lor nici regulatorul nou nu a rezolvat problema si motorul mergea la fel , din fericire acesta l-au putut returna si nu a mai trebuit sa il platesc , intr-un final mi-au spus ca pot sa i-au masina de la ei ca ei nu stiu ce sa ii mai faca .

Am mai incercat eu sa schimb si senzorul care citeste presiunea din rampa am pus altul de pe o masina care functiona bine dar motorul meu mergea tot prost si valorea presiunei din rampa tot asa oscila .

Am mai schimbat de proba si regulatorul de pe pompa de inalta dar nici acesta nu a facut nici o diferenta.

In tot acest timp la cald motorul merge perfect si trage foarte bine ( porneste la sfert si la rece ) ,cu tot cu drumul de germania am facut deja peste 2000 de km cu masina si nu a consumat ulei sau antigel si nici nu a aparut nici o eroare pe ecu .

Am sa atasez cateva link-uri cu video unde se vede cum merge motorul si valorile la injectoare , daca aveti vreo idee ce as mai putea incerca v-as fi foarte recunoscator .

 

Motor Rece vcds : https://youtu.be/64Z04z040Iw

Motor Cald vcds : https://youtu.be/fpEteyOnBdY

Motor rece : https://youtu.be/S0gFWLEws4E

Motor rece fara senzor presiune rampa : https://youtube.com/shorts/VV9pDnftFQI?feature=share

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sa rezolvat cu downgrade firmware ecu la o varianta fara dieselgate , inițial era firmware 9977 acum e 6xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dețin un golf 7 motor 2.0 tdi 150cai are o problema de pornire care nu ia dat nimeni de cap ,pornire la rece din prima cheie daca afara sunt intre 10 și 20 de grade nici la rece nu vrea să pornească doar la a treia sau a patra cheie învârte motorul dar nu pornește dar după ce se încălzește motorul pornește fara probleme nu are coduri de eroare am fost și la reprezentanta și nu au găsit nimic,vă mulțumesc pentru eventuale răspunsuri poate că a mai auzit cineva așa ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
passat19tdi

Am un golf 5 2007, 1.9tdi BKC.

Dimineata porneste greu, am observat un furtun umed la pompa tandem, l-am schimbat dar problema persista. Banuiesc ca prin pompa tandem prinde aer.

Am vazut ca se gasesc set de garnituri.

Intrebarea ar fi care garnitura este defecta de prinde aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!