Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Salutare , am și eu un Passat b5 2001,TDI 131 cp, la fiecare pornire motorul se turează pana la 2000 ture !!! Și mai dispare apa din borcan ??? Motorul a fost făcut recent !!! Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi , mecanicii dau din umeri !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tureaza aiurea e senzorul de temperatura antigel (g62)

Si daca iti ia apa din borcan garnitura de chiulasa sau pierderi de antigel pe sistemul de racire

Pune vag comul pe el si vezi ce errori are ,

Antigelul din borcan dispare numai daca e pornita sau si cand sta pe loc?

Depaseste apa 90 de grade in bord?

 

 

 

Modificat de fyeratanye
graba de a raspunde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul din borcan dispare in timpul mersului !!! Apa in bord nu depășește 90 !!!si da ați avut dreptate cu senzorul de temperatura , îmi da eroare !!! Cât despre garnitura de chiulasa am schimbat doua !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OPrietene ce sa zic,dute la un mecanic mai bun sa se uite la motor,la chiulasa ,poate nare nimic garnitura dar e chiulasa crapata pe undeva sa poate chiar blocul,numai la un sevice poate sati spuna ce are sigur

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/24/2018 at 5:50 PM, fyeratanye said:

Deci senzorul influenteaza pornirea,o sal schimb si vad cum se comporta dupa aceea sper sa fie acela

Da poate influienta  pornirea  dar  nu e obligatoriu sa  fie defect senzorul  poate gasesti un prieten  sa faceti schimmb  pentru un test  am pe cineva  apropiat care a patit ceva  de genul tau si a cumparat senzorul degeaba  cu toate ca pe teester dadea ca fiind  defect  a fost   din   cauza    traseului     (cablajului ) pana in mufa da la  calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut , poate sa îmi spună și mie cineva de ce am acea fluctuație de turații la pornire ? Este ceva normal , ca și cum până se "așează" :))? Menționez că am cunoscuta problema cu electromotorul care continuă să se invarta in " gol"  câteva secunde după pornire, ca și cum ar patina . Este posibil sa fie de la el acea problema ? 

Caut un răspuns de ceva vreme la această problema și nu am găsit pe nicăieri ..

Golf IV 1.9 TDI ALH

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti! 

Am o problema la pornire diminetile,daca o las circa 5sec pornita si o opresc pornesc iar porneste la sfert de cheie. Golf7 1.6 tdi 105cp/clha

Am pus tester pe ea nimic nu indica. 

Am fost la service ca prin minune pornea imediat...  

Am schimbat bateria. 

 

Modificat de crs.24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am mutat aici pentru că din ce descrii ai probleme cu pornirea la rece nu la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un New Beetle 1,9 tdi 74 kw. ATD.pornește greu indiferent de temperatura.pornește cam după 3-4 secunde de dat la automat. A mai întâlnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme audi a6 1.9 la recece porneste foarte greu sincand invarte se aude un cacanit dupa ce se incalzeste porneste foarte bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
bbogdanmircea

Saluare, dupa ce timp de 10 ani Golful meu 1.9 TDI AXR a pornit la sfert indiferent de anotimp, azi ma anunta tatal meu ca nu mai porneste si ca s-a apucat el sa schimbe filtrul de motorina.

Normal ca l-a montat gol si tot nu pornea, si a mai pus si oring gresit pe piesa aia in T.

In fine dupa ceva nervi prin messenger, nu-s in tara, a reusit sa porneasca dar tot greu porneste.

S-a mai dus si la ceva mester care i-a spus ca toate bujiile sunt arse si de aia nu porneste, acum vara ...

Eu suspectez o dezamorsare la circuitul de motorina, ce parere aveti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil oringurile de la injectoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Da, și eu bănuiesc asta sau o dezamorsare a circuitului de motorină.

Curios că până acum nu a făcut niciodată treabă asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Înlocuit pompa din rezervor care era moartă, toate bujiile care erau arse dar pornirea tot la fel a rămas.

Deci se confirmă că bujiile și pompa din rezervor nu au treabă cu pornirea la PD.

Alte idei ce s-ar putea verifica.

Repet mașina a pornit la sfert până acum vreo lună, de atunci pornește mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica dimineata daca filtrul este plin ar putea fi vreo supapa de pe traseu

si ar mai fi oringurile la injectoare,de obicei la rece porneste greu daca ar fi de la ele

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Merci, e un sfat bun, cum verific dacă e filtrul plin, scot T ul ăla?

E posibil să fie printurile dar pompa tandem, dar e curios că deodată așa s-a bulit ceva la oringuri după ce a pornit și astă iarnă fără bujii și pompă în rezervor ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e diferit la golf 4 filtrul decat la golf 5,nu poti verifica daca e plin...sau daca nu parchezi cu spatele pe o bordura poate porneste mai usor

in cauza poate fi si pompa tandem

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Ok, ptr oringuri se poate băga presiune de aer și verifica dacă scapă pe la oringuri? Cum se face mai exact, ce presiune și unde se bagă?

Din ce țin eu minte se poate măsura și presiunea făcută de pompa tandem cu un manometru, și trebuie să fie între anumite valori.

Măsurare presiune pompă tandem

Hai că am găsit procedura, deci 3.5 bar la 1500 rpm și peste 7 la 4000, strâns returul dacă nu urcă, dacă și cu returul gâtuit tot nu e atunci ar fi oringuri.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vara nu nu am vazut sa porneasca greu de la oringuri,mai cu seama iarna cand aluminiul chiulasei se contracta

se scoate motorina din tandem si se baga 2 bari de presiune

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

S-a mai schimbat o pompă de rezervor că aia de la mecanic era și aia dusă. Dar tot greu pornește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca suna banal, dar uneori micile lucruri le uiti si fix alea te incurca: bateria a verificat-o cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună,am o problema ciudata la o Octavia 2 ,daca mașina sta câteva ore, are o pornire de parcă nu primește destula motorina, pe urma funcționează impecabil, iar ieri dimineata când sa o pornesc nu mai pornea deloc , specific că acul de motorina era aproape pe roșu, după mai multe chei a luat-o, imediat după ce a pornit am oprito, i-am dat iarăși cheie și a pornit fara nici o problemă, am verificat conductele de motorina, nu este nici unul fisurat, pompa tandem nu are nici o scurgere, am verificat daca vine motorina pe tur-ul după filtru și vine, cei drept nu cu un jet foarte tare. Aseară am lăsat-o cu fundul sus și azi dimineață a pornit, nu 100%rotund dar la sfert de cheie.Țin să cred că trebuie sa schimb pompa din rezervor, ați pățit așa ceva? Orice ajutor este bine venit.

Modificat de andras1986
Am uitat ceva sa precizez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • 2 years later...

Buna seara, dragi colegi!

Pentru ca pe acest topic nu activasem pana acum, se pare ca Sharanul meu imi da mereu de furca. Acum, (de fapt de peste 8 luni), porneste greu la rece - adica prima pornire a zilei. Cu cat sta mai mult timp, cu atat porneste mai greu, Electromotorul invarte normal (i-am facut revizie completa toamna trecuta), toate garniturile injectoarelor sunt montate noi cu un an in urma, axa cu came e noua (inlocuita tot atunci, impreuna cu tachetii hidraulici), pompa tandem are tot kit-ul de garnituri inlocuit tot atunci, i-am schimbat pana si acea supapa de retur de pe filtrul de motorina cu una noua, originala. Pompa de motorina din rezervor e noua si ea (pe asta am banuit-o pentru pornirile grele la rece).

Nu mai stiu ce sa mai fac.....

Mai aveti vreo idee si pentru mine?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu are legătură cu temperatura motorului ci doar cu timpul de staţionare, pare că se dezamorsează circuitul de alimentare. Chiar dacă ai schimbat garniturile ar fi bine să faci testul din topicul de mai jos

Înainte de prima pornire verifică dacă ai motorină în filtru (dacă nu-ţi dai seama umple-l tu cu motorină)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo, multumesc pentru raspuns!

Asta banuiesc si eu - de fapt e clar - se dezamorseaza circuitul de alimentare...destul de dificil sa fac rost rost de acel manometru...

Furtunele de pe partea de alimentare cu motorina sunt negre toate..nu am cum sa vad eventuale bule sau lipsa carburantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!