Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

oringurile la injectoare le ai controlat/inlocuit?

cat ai avansul acum?

 

13 hours ago, EEXCALADE said:

Sa rectificat locasurile injectoarelor ? Daca da ,de acolo e problema .

rectificarea locaselor injectoarelor poate face mai mult rau decat bine?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orinngurile controlatte,stare buna. torsion value ? -3,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a  Am avut una care pornea greu la cald dupa rectificarea gaurilor injectoarelor .

La el e o problema asemanatoare deoarece a aparut in urma interventiei la chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cont şters

Bună ziua! Am revenit pe diesel după o lunga pauză. Mașina în cauza, Skoda Roomster 1.6 tdi CAYB. Am schimbat recent filtrul de motorina, am pus contactul de 4-5 ori apoi am dat la automat. Nu a pornit. Am dat de vreo trei ori și nu a vrut. Am sunat un prieten și cât i-am spus despre ce este vorba am mai dat o cheie și a pornit. A mers absolut normal, check engine nu s-a aprins. 

De atunci însă dimineața pornește mai greu, învârte mai mult până să o ia. Ieri a pornit la a doua cheie. În rest pornește absolut normal. Am făcut în jur de 300 km de la schimb. 

Unde am greșit?  Să fie de vină filtru de motorina? Neconform sau de proastă calitate? 

Va mulțumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.la orice interventie la sistemul de alimentare se face amorsare cu vcds-u ,asa se evita riscul de a face span

2.la CR pompele nu merg la punerea contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

După ce am pus contactul, am controlat filtrul care nu era băgat în locașul său. Era plin cu motorina. Am procedat exact ca în  filmulețul acesta

Va rog sa îmi spuneți și mie dacă este vreo problema cu filtrul, ar trebui să amorsez pompa cu vcds. Mașina merge super, doar ca nu mai pornește prea lung dimineața... 

Va mulțumesc pentru răbdarea de a-mi da un răspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca problema a aparut dupa inlocuirea filtrului insemna ca e ceva neinregula cu filtrul ,montajul  sau sa defectat altceva ,lucru putin probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

        Am cumparat un ARL care are urmatoarea problema. La rece sau dupa 4-5 ore porneste greu si se balbaie, ca si cum merge in 3 cilindri. In acest timp scoate un fum alb/albastrui cu miros intepator si usturator la ochi (cred ca e motorina nearsa) 

        Mersul neregulat se opreste dupa cateva secunde apoi la cald porneste perfect fara nici o problema, fara fum. 

        Mentionez ca are soft, are blocat EGR-ul in partea de jos si la evacuare. Nu este scos din soft.

        Va rog sa mi dati un sfat ce sa verific.

        Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost inlocuite oringurile de la injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da au fost schimbate si pompa tandem.

Ps. Am aflat ca problema cu fumul a aparut la un timp dupa schimarea diatributiei nu imediat, coincidenta sau nu. Mentionez ca motorul nu bate, nu consuma ulei etc. 

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de a inlocui tandem si oringuri nu facea asa ,inseamna ca e ceva montat gresit ,oring ciupit ,garn tandem veche.....

Din descrierea ta pare ca  se dezamorseaza sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ms de replay. In urma pornirii defectuoase au fost schimbate pompa si oringurile.

M am uitat un pic la avans pe canalul 4 si la sincro angle fluctueaza intre- 2,2 si -3,3. E ok?  

De asemenea pe prima pornire 2 injectoare ajung pana in 0,5/+-. iar restul sunt mai fixe gen 0,05+/-.

Dupa ce merge rotund in 2 min si o opresc porneste perfect.

Si eu banuisc ceva pe alimentare dar nu stiu la ce sa ma uit, am avut benzina pana acum :)

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul trebuie mutat  la 0 ,pune o supapa de unic sens pe turul de la motorina intre tandem si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms mult, il mut in week-end pe 0. Sper sa rezolv problema :).

Sper sa fie distributia pusa bine sa nu sparg ceva prin reglarea avansului...

Ms inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o treaba...Reglajul sa l fac cu motorul cald sau la pd nu conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD avansul nu depinde de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

        Am modificat avansul l am pus pe 0-1.1 am mai mers cu ea un pic si acum e intre -0.5 / 0 / +0.5. 

        De pornit porneste mai usor insa vreau  dimineata sa vad cu porneste cu G62 scos. Nu sta decat f putin pe bujii cu el conectat. 

         Intrebare: sa nu fi strans bine cele 3 surube de s a modificat avansul? Sau se poate sa fie stricat intinzatorul si sa mi infuenteze avansul? Ce le 3 surube le am stans la 25 nm

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp se mai modifica avansul de la curea.se mai intinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanio777

Salutare,

        Sunt posesorul unui VW Golf 5, cod motor BKC, an de fabricatie 2004, iar zilele trecute am intampinat o alta problema comuna a motorelor diesel (1.9 Pompa Duza), si anume clasica problema cu injectoarele.
         In ultima perioada am avut mari probleme cu pornirea la rece, mai ales atunci cand masina statea o perioada fara sa o folosesc (intre 3-4 zile si o saptamana).
Nu reuseam sa pornesc masina decat la a 3-a sau a 4-a cheie si asta dupa ce dadeam destul la automat. Simptomele dupa ce porneam erau un mic nor de fum negru, iar dupa miros de motorina nearsa si o usoara trepidatie pana se incalzea motorul.
         Dupa o prima verificare, mecanicul de la service-ul la care ma duc de obicei mi-a spus ca problema sunt singur injectoarele, si m-a indrumat catre service-ul de reparatii injectoare . Am sunat si m-am programat sambata dimineata la ora 8. 
Cei de la service m-au asigurat ca problema nu e software, e o problema mecanica. Mentionez ca pe tester valorile pentru injectoare erau normale. Ceea ce multi nu inteleg e ca problemele mecanice de care sufera injectoarele, nu se vad pe tester.
         Au inceput sa demonteze, insa cel mai important aspect e ca totul se face in prezenta clientului, am avut vizibilitate la tot ce s-a facut acolo, cum s-au curatat, tot ce s-a inlocuit si cum au fost testate la final injectoarele.
         La mine problema a fost una clasica, pilitura de fier rezultata in urma lovirii de catre injectoare in chiulasa. Masina merge perfect, nu a mers niciodata atat de bine de 3 ani de cand e la mine.

 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa loveasca injectorul in chiulasa? Tu esti sigur de gogoasa asta, nu am auzit de pilitura la PD?

Eu cred ca l-a dat jos a schimbat oringurile eventual le-a curatat cu solutie!

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ElectronicDieselSistem

Mai exact in scaunul injectoarelor de la chiulasa. 

Modificat de ElectronicDieselSistem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD 8v injectorul e prins cu un singur surub ,in timpul detonatiilor injectorul se misca si uzeaza chiulasa 

Fenomenul apare si la PD 16v ,desi injectorul e prins cu doua suruburi

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ElectronicDieselSistem

Corect @EEXCALADE, a fost o problema de conceptie, intre timp problema asta s-a remediat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa remediat prin trecerea de la PD la CR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ElectronicDieselSistem

Si nu in totalitate cu succes, dar deja suntem off-topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!