Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

in cazul meu ce versiune  de vag ar merge  sau nu merge deloc acele  adaptari   

 in cazul meu  ce   versiune de vag ar merge pentru unele  adaptari ce necesita chey acces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, vivogalati said:

spuneti-mi va rog  de ce nu pot accesa in vag functia  de security acces e inactiva nu-mi ia codul 12233 versiune vag 11.11.3 ? MULTUMESC

 

dar ce vrei sa faci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, vivogalati said:

 voiam  sai fac un pic  de ajustare  la relanti  da se pare  ca a mers totusi da la 930 la 860   am ceva probleme  la pornirea la cald   si vad in vag ceva  valori mai mari  zic eu

 

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 de minute, vivogalati spus:

 

din greseala  so intepat  browserul si  s-a postat   de mai multe ori scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci pe LOGIN si bagi 12233 - dupa care mergi in 10-Adaptari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 spuneti-mi va rog in ce grup pot vedea  tenperaturile generate de  g 2 g62  la grupul 7 stiu ,da se mai poate vedea si in alt grup fiinca totusi cand scot mufa de la senzor porneste mai bine la cald voiam sa stiu daca e decalibrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poit sa vezi si pe instruments. Compara cu ce e pe engine, ar trebuie sa fie cam egale, 2-3 grade diferenta.

daca scoti mufa e normal-ish sa faca asta daca ai problema cunoscuta a hartii de pornire.

Vezi daca codezi motorul pe cutie automata tot usor o ia la cald, atunci e din harta de pornire (un bug marca VW).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 si cum as putea sal codez  pe cutie automata pentru o proba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact numarul, dar intri pe engine, coding si daca ai 1 in schimbi in 2 sau invers.

Cand ai terinat de testat, pui inapoi la valoarea initiala.

s-ar putea sa mearga prost maisna in mers, dar e normal. testul e doar pt pornirea greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare revin cu problema mea rezolvata (pornire grea la cald) am schimbat platoul de carbuni  si cele doua bucse al rotorului  si problema s-a rezolvat    sper sa no  diochi  vorba unui user   din topic anterior   difera   turatia  de la rece la cald pentru  a da drumul la inectia carburantului adica  cand e motorul cald  inectia se dechide la o anumita turatie (mai mare) iar cand motorul e rece injectia se deschide mai devreme (la o turatie mai mica)  cand electromotorul e obosit nu mai invarte la turatia normala  si atunci apare  pornirea grea la cald si apropo de softari  nu sfatuiesc  masina  nu a fost facuta cu probleme la pornire la cald ................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema mea, Golf 6 2.0 TDI CBDC, porneste greu la rece doar la prima pornire din zi.

Foarte mult timp am banuit bujiile dar inteleg ca acestea pornesc de la 4 grade in jos, corect? Mie daca masina imi sta nepornita 3 zile pe temperaturile curente de 7-8 grade deja are o pornire mai grea( invarte mai mult decat de obicei). Dar la 7-8 grade bujiile oricum nu pornesc. Carbunii de la demaror sau alternator ar putea fi o cauza? Ar putea avea un impact negativ doar la pornirea la rece sau daca e sa fie dusi tot timpul porneste greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log la pornire sa vezi ce turatie face electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face mai exact log-ul ?Ce grup(uri) prinzi in log ? Merge si la mine la Sharan ? Cand dai la automat nu se pierde conexiunea cu vag-ul ? Am si eu o zdruncinatura la pornire(indiferent de temperatura).Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact pus ,grupul 001 ,log , dai la cheie .In cazul tau poti scoate mufa de la injectoare inainte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Si la ce turatie minima  trebuie sa invarta electromotorul ? Scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa urce la 270-300 rpm in primele secunde 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 2.0 TDI CBDC, nu ar trebui sa fie 400 rpm? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/22/2016 at 11:28 AM, EEXCALADE said:

Fa un log la pornire sa vezi ce turatie face electromotorul

O mentiune. Daca dau drumu la webasto sa mearga chiar si 10 min inainte de prima pornire din zi(daca au fost sub 0 grade afara) porneste usor. Presupun ca in acest caz pot elimina carbunii de la demaror si ma intorc la studiul bujiilor.

Tin sa mentionez ca am inlocuit deja G62 si G83. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva incepand de la ce temperatura in jos pornesc bujiile incadescente la un Golf 6, 2.0 TDI CBDC 81kw? Ca am auzit multiple variante si nu stiu exact la ce cifra ma pot raporta. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierdere de timp....la modelul tau bujiile dau eroare cand sunt defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, EEXCALADE said:

Pierdere de timp....la modelul tau bujiile dau eroare cand sunt defecte

Nu dau nici o eroare, si totusi nu primesc curent, deci nu functioneaza cum trebuie. Era cat pe aci sa schimb si ECU deoarece cu el deconectat G62 imi dadea o valoarea default de 9 grade in loc de -40 cum ma asteptam. Nu l-am schimbat dupa ce mi-au confirmat mai multi colegi ca aceeasi masuratoare o primesc si ei cu G62 deconectat pe acest motor. Eu la randul meu am masurat 3 ECU de pe acest motor cu G62 deconectat si tot 9 primeam.

Pana in prezent am primit ca temperatura sub care bujiile pornesc: 4, 5 si 10 grade. Daca e 10, cu G62 deconectat ar tb totusi sa primeasca curent. De aceea intreb :P. Nu e asa simplu cum spui tu...eu ma chinui de 3 luni sa-i dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cauti problema pornirii la ECU....o sa-ti mai ia inca 3 luni pana rezolvi.Ma depaseste dicutia .Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Daca cauti problema pornirii la ECU....o sa-ti mai ia inca 3 luni pana rezolvi.Ma depaseste dicutia .Succes!

Ai idee de o sursa de unde pot afla temperatura sub care pornesc bujiile? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!