Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Numai putin ca deviem de la subiect. Eu nu am spus ca atunci cand pornesc motorul si trag si socu nu merge bine.Am spus ca pana in iarna asta eu nu aveam nevoie de soc porneam masina si motorul era mai zgomotos normal ca e rece dar nu dadea rateuri .Atunci cand trag socu motorul merge bine nu e problema.Dar eu mam gandit ca ceva sa intamplat din moment ce pana acu nu era nevoie de soc.Nu stiu dar cred ca ar trebuii sa merg sa fac o verificare totala ptr ca am impresia ca a inceput sa pape si mai mult.ZIlele astea o sa incerc sai fac un consum si voi vedea.

Probabil motorul tau a capatat ceva uzura si are nevoie de putin avans ca sa mearga rotund si la rece. Nu e exclusa nici varianta cu injectoarele(uzura la duze) care nu mai pulverizeaza la rece . Alegi : fie modifici putin avansul fie verifici injectoarele sau chiar schimba duzele mai ales ca ai spus ca si consumul a crescut desi pe perioada rece evident consumul e mai mare. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

undertacher2001

Nici nu mai stiu ce sa zic io stiu cu injectoarele leam verificat acum 2 luni cand miam verificat si compresia care a iesit : injectorul nr. 1 : 27 nr.2: 30 nr. 3 :31 nr .4 : 32.cred ca o sa umblu la avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

parerea mea este ,sa-ti cumperi 4 injectoare noi care te costa 200lei (bosch)si sa mergi la un mecanic bun care sa-ti verifice bine presiunea la care deschid si jetul lor sa fie conic.

cred ca asta te-ar scuti de multe batai de cap si nu in ultimul rand sa-ti faci o revizie amanuntita la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dar cu boltul ala de la usa de la balama ma ajuta si pe mine cineva ca nul gasesc pe nicaieri si usa mea nu sta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe boltul ala de la balama se afla un plastic mic care se monteaza din fabrica.Cea mai buna solutie e sa bagi un plastic la fel dar e cam greu mai simplu pune scoth care are latime de pina la un centimetru si infasori pe el circa 5 milimetri in grosime.Stergi de vaselina inainte.

Cit priveste socul de realantii la rece trebuie folosit cind afara sunt sub 0 grade la pornirile la rece, nu incerca varianta care o recomanda mecanici adica sa accelerezi ca mai rau faci la motor. Dieselul la pornire si oprire nu se tureaza motorul

Pentru pompita de la parbriz este ieftina cam 20 de lei si se potriveste (cel putin a mea) cu aia de la dacia nova.Se umbla usor la ea dar eu per ansamblu la masina care o ai este bine sa gasesti un mecanic (serios) care sa o vada si sa mai repare la ea , una alta.

pentru directie daca simti ceva cind virezi maxim stinga sau dreapta este faptul ca pompa de servodirectie este supra solicitata la viraj.Ideea este ca niciodata cind virezi sa nu tii volanul la maxim cind virezi mai mult de 15 secunde fiindca pompa servo se distruge (e valabila la orice masina cu servo).Daca face figuri cind virezi maxim e pompa servo cu probleme se verifica si nivelul de la servo si clitatea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Multumesc de sfat ptr boltul ala de la usa .Am sa incerc sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dar chiiar asa rau sa se lase usa in jos a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, incearca sa mai reglezi avansul (tu daca te pricepi, daca nu dute la un mecanic), la avans incearca sa umbli finut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat despre lampa, desprinde lampa din plafon si vezi ca ai 3 fire: 2 plusuri si 1 masa, verifica cele 2 plusuri cu o lampa de control, trebuie sa ai curent pe unul permanent iar pe celalat doar cu usa deschisa! (cel cu usa deschisa e comandat de intrerupatorul din stalp) Daca ai curent asa cum am spus, pe ambele fire, nu-ti ramane decat sa verifici sistemul din lampa. Vezi ca ala se arde de obicei din cauza becului. In cazul in care e ars... alta lampa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca am gresit, dar era seara...

sunt 3 fire dintre care: - 2 fire masa,

- 1 fir plus.

scuze inca o data!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da va multumesc foarte frumos pentru sfaturi au fost foarte utile .Asadar problema cu lumina de pe plafoniera sa rezolvat un fir nu facea contact cum trebuie si problema cu pornirea dimineata sa rezolvat de la sine < banuiesc ca era carburantul de vina> .Mai ramane beleaua cu usa de pe partea mea si cu boltul ala . O sa fac o poza si o sa o postez sa vedeti exact ce se intampla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
undertacher2001

Sa rezolvat si cu usa din neatentia mea cuiul de pe caroserie unde se prinde usa era slab si se miscase lam stans si problema sa rezolvat. Multumesc frumos de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
undertacher2001

De curand am avut probleme la planetara scurta mai exact la semeringul acela de la planetara.Lam scchimbat si problema nu sa rezolvat adica tot mai pierd ulei pe acolo cei drept nu mai pierd asa de mult insa tot mai zemuieste .Asadar pe mine ma depaseste daca aveti sugestii sunt binevenite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel, l-am schimbat si tot curge. E posibil sa ai joc mare in diferential si deaia sa iti curga pe la simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Pai si ce faci din cand in cand completezi?Eu am observat ca curge foarte putin poate pana la erma se opreste poate are surplus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la treaba cu motorul iti zic asa.Cand e f.frig cumpara si tu aditiv in motorina.Ajuta f.mult.Eu asta am facut toata iarna.Si la mien facea la fel.Cu soc-ul tras(soc-ul functiona), imi tremura ca si cum ar merge in 3 pistoane.Dupa ce am cumparat aditiv sa imbunatatit treaba f.mult.Altceva nu stiu ce sa zic.Poate de exemplu sa fie si de la injectoare.La mine sunt duzele schimbate.Dar asta e... 1.6 DIESEL.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Multumesc ptr sfat zib3r

Inca o intrebare de la un nestiutor ca de la atatea zvonuri prin zona......Se apropie timpul sa schimb distributia si restul curelelor si mi sa spus ca trebuie sa schimb si capacul de la pompa de apa sau toata pompa .Din alte parti am auzit ca doar la masinile noi se schimba si nu si la astea vechi .Va rog lamuritima si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
undertacher2001

Se apropie vremea chiar na mai schimbat nimeni distributia sa poata sa-mi spuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la motoarele de 1,1/1,3/1,4 l se schimba pompa de apa la schimbarea distributiei, asta la modelele pre '99.In cazul tau se verifica.Daca nu are joc si nu pierde lichid se lasa cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
undertacher2001

A venit zapada la Brasov si odata cu ea si o problema la masinuta mea ,cred.Pana la venirea sezonului rece apa in bord mi se ridica pan la jumatate .Acum de cand a venit frigul nu mai trece de un sfert adica de prima linie dupa cea groasa nici la cea mai mare forja.La pornire nu are nici o problema si in 3 min. da caldura <deci nici o problema vizibila>.O sa-mi cosume mai mult fiind motorul mai rece sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai termostatul blocat pe deschis sau semideschis,

consumul este mai mare.....

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit zapada la Brasov si odata cu ea si o problema la masinuta mea ,cred.Pana la venirea sezonului rece apa in bord mi se ridica pan la jumatate .Acum de cand a venit frigul nu mai trece de un sfert adica de prima linie dupa cea groasa nici la cea mai mare forja.La pornire nu are nici o problema si in 3 min. da caldura <deci nici o problema vizibila>.O sa-mi cosume mai mult fiind motorul mai rece sau ceva?

o sa faci motorul in primavara... :)

motorul rece = uzura , consum .. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are distribitia cu pompa?

eu am schimbat pompa cand s-a dus (capacul) chinuiala mare: la aproape 400.000 km s-a dus

si din 9 suruburi s-au desfacut doar 3

cureaua de distributie nu trece pe la pompa de apa

ea e la arbore, pompa injectie si axa cu came (care trebuie puse la punct)

la pompa de apa e cureaua care vine de la fulia de la arbore si alternator care trebuie schimbata si ea

daca mai ai nelamuriri intraba, se schimba foarte usor, dar daca nu ai habar mai bine te duci la un servis

sa dai o carca de bani decat sa-ti crapi motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu am spus nici o clipa ca ar avea treaba pompa de apa cu distributia ci doar ca unii miau spus <nu de pe forum> ca atunci cand schimbi distributia ar trebui sa schimbi si pompa de apa sau capacul macar.Oricum treaba asta era lamurita prin amabilitatea celor care au postat.multumesc si tie ptr sfat insa acum era vorba de temperatura apei care nu mai urca decat pan la un sfert din ceas si am ajuns la concluzia ca trebuie sa merg sa verific in primul rand termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!