Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Undertacher2001 tu ai facut schimbarea semeringului cu cutia de viteze pe masina sau trebuie luata jos?

si inca o intrebare:stii cumva ce cod are acel semering de la cutie??(cutia mea este 4S)pentru ca imi curge si mie ulei pe la tija si as vrea sa schimb si eu semeringul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

undertacher2001

Schimbarea a fost facuta cu cutia pe masina(am luat un semering de pe o cutie defecta).

Nu te pot ajuta cu un cod pentru ca nu l-am luat de la magazin ci de la o cutie defecta 4T eu asa am la masina mea.Insa il poti da jos si sa mergi cu el la magazin sau il puteti cauta pe schema din calculator acolo in magazin.

Stie cineva d c nu primesc reply-uri pe mail de la acest topic desii am bifat sus acolo ''follow this topic''.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@undertacher2001 .

sa inteleg ca ai scos semeringul din fata(partea cutiei dinspre radiator) in spate??

adeca l-ai impins spre in spate cu o surubelnitza???

nu sa poate scoate pe la partea cu tijele?? (pe partea dinspre sofer)

habar nu am de aia intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

L-am scos pe la partea cu tijele deci l-am tras inspre sofer,l-am agatat cu o surubelnita ,s-a stricat insa banuiesc ca nu-ti mai trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
codrut mitulescu

salut

fiind vorba despre motare td postez si eu aici o problema : de cand am schimbat garnitura de chiulasa si distributia a inceput sa-mi consume ulei si face presiune pe furtunele de apa (care nu-s infundate).chiulasa mea are in plus de fisurile dintre supape si 3 fisuri intre supape si anticamere (o sa pun poze). asta sa fie cauza? daca da , ce fac?

a) incerc s-o reconditionez? cam cat costa si unde se face?

b) caut una reconditionata?

c) cumpar una de 1.9 aaz ( mentionez ca as vrea sa-i pun motorului o turbina vnt 15 de aici varianta c . poate iese frankenmotor)

motorul e 1.6 td cod jr

mersi mult

asta e poza(putin modificata a) chiuloasei<p class="rounded clearfix" id="attach_wrap">

Attached thumbnail(s)

  • post-25328-0-69709700-1325585606_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Codrut Mitulescu

Inainte de inlocuirea garniturii ai verificat planeitatea chiulasei??

tu esti sigur ca ai strins garnitura bine??.are numarul potrivit de gauri(grosimea necesara)??.

la schimbarea garniturii ai pus suruburi noi???

ma gindesc ca daca si papa ulei si ai gaze in sistemul de racire =e cam greu sa fie din crapaturile alea.crapaturile alea sunt deasupra camerei de ardere.

ai vazut sa fie ulei in sistemul de racire???

Gazele de esapament miros a ulei ars??

ai gaze(de carter) care sa iasa pe la busonul de umplere cu ulei-daca il scoti????

vad ca am mai multe intrebari decit tine :scratch: .cred ca ar trebui sa ai raspunsurile astea si atunci ai solutia la problema ta.

Succes.

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

salut si mersi de raspuns , sau mai bine zis intrebari.

raspunsurile mele sunt : grnitura noua de chiulasa am comandat-o cu cea veche in mana deci sunt la fel,suruburile au fost tot cele vechi, gazele miros a ulei , nu am vazut ulei in sistemul de racire si am gaze in carter. in rest habar n-am c-am lasat masina la mecanic 2 zile cat a durat reparatia dar tind sa cred ca planeitatea chiuloasei sigur nu a verificat-o.

sa inteleg ca trebuie sa verific planeitatea si sa schimb suruburile?

p.s. crapaturile de deasupra camerei de ardere , desi mici sunt profunde. nu stiu sigur cat de profunde dar sunt mai mult decat niste zgarieturi superficiale.

mersi inca o data

Modificat de codrut mitulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-planeitatea chiulasei trebuie verificata -daca e strimba nu o sa etanseze garnitura

-suruburile trebuie schimbate pentru ca sunt gindite sa se intinda la stringere(se numesc stretch bolt).la folosirea lor repetata nu mai e sigurantza la forta de stringere.(eu am pierdut apa din motor si spre norocul meu s-au alungit suruburile si nu mi s-a strimbat chiulasa).regula e :garnitura noua +suruburi noi.doar asa ai garantia ca e ok.

-crapaturile alea-intre supape- deasupra camerei de ardere am inteles ca sunt destul de caracteristice la chuilasele de aluminiu .ele ar putea provoca scaderea puterii motorului pentru ca gazele arse scapa din camera de ardere.din cite stiu eu ele sa pot suda cu aluminiu(depinde de adincime lor) si dupa aceea o rectificare a chiulasei.bunul simt tehnic zice ca daca au aparut in material compact nu e nici o garantie ca nu vor reaparea pe chiulasa sudata .

daca ai posibilitaea sa gasesti garnitura da chiulasa metalica nu de carton.am inteles ca se pot stringe de mai multe ori si fac aceeasi treaba buna de fiecare data-nu stiu nik de pret.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

din moment ce ".bunul simt tehnic zice ca daca au aparut in material compact nu e nici o garantie ca nu vor reaparea pe chiulasa sudata ." ce ar trbui sa fac ? ca oricum o chiulasa noua nu cred ca o sa gasesc. si daca as gasi probabil are un pret exorbitant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa noua e in jur de 350E, si asta daca mai gasesti.

Singurul pe care-l stiu cu chiulasa noua e ZIBER. Vb cu el, si vezi daca.....

Chiulase fara fisuri SH,bune,... in jur de 100-150E (100E pana in 90, si 150E dupa 90)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

Ok, deci trebuie sa o schimb. Sa incerc totusi cu una de 1.9 td aaz sau iau direct una de jr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu prea inteleg de ce de 1.9 aaz?poti gasi mai bun ,ieftin,mai repede decit cea de 1.6jr??

eu incerc cit posibil sa schimb cu piese cit mai aproape de original.cred ca experimentele pot fi destul de costisitoare(timp,materiale,bani pierduti).cel mai sigur e inlocuirea cu piese identice.

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa de AAZ este bolt on pe tacheti hidraulici. Are supape mai mari si porturi de admisie si evacuare mai mari. Ca urmare, aer mai mult in motor - motorina este de unde, asa ca :)

Gurile rele spun ca in felul asta se decomprima motorul. Personal nu prea inteleg de ce, poate sa difere antecamerele sau ceva de genul asta. In felul asta, cu motor nitzelus decoprimat de poate da boost mai mare.

E ceea ce se cheama "frankenmotor" si nu e primul construit.

Se pune chiulasa de AAZ deoarece sunt pe "toate gardurile" pe cand cea de JR nu mai e asa usor de gasit. O chiulasa noua e peste 2000lei, de pe un producator bun. Si asta ca pret de achizitie la importator. La clientul final se mai pune ceva. 150EUR la Cornel e chiar pret bun, nu ca ii fac reclama, dar chiuli fara fisuri e greu de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa vad si eu o documentatie cu motoru asta frankenmotor, daca se poate, ma intereseaza ce mai terebe modificat cu chiulasa de aaz

un site, un link ceva, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
codrut mitulescu

salut!

am rezolvat o parte din probleme.

chiulasa era ok dar aveam segmentii praf. i-am schimbat si acum merge brici. pare alt motor :icon_thumleft: . o data cu segmentii a trebuit sa schimb si garnitura de chiulasa, cea de la baie suruburile de la chiulasa si semeringurile de la supape si bineinteles ulei . mai raman filtrele de motorina si aer. sa pun oare un filtru conic noname?

scriam pe un alt post ca la 100km/h se aude un zgomot dinspre motor la mai putin nu dar nici la mai mult ; turometrul nu-mi merge si habar n-am cate turatii ar fi. e posibil ca la o anumita turatie unul/mai multe injectoare sa nu functioneze bine?

mersi

@seby

http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=7894.0 sper sa te ajute, oricum asta e doar unul din multele ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alexandrumaryus

salut..ma poate ajuta cineva si pe mine cu punerea la punct a unei distributii la un golf 2 1.6 tdi???

 



nu stiu cum sa il pun la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As dori si eu daca se poate si aveti schema sau tabloul cu sigurante si relee de la golf 2,diesel,din 1990 si detalierea fiecarui releu .Am probleme cu masina mea deoarece ramane aprins martorul de pe bord al franei de mana si in acel moment nu mai functioneaza aeroterma si stergatoarele fata -spate.Ma chinui prin service sa detectez problema si fiecare mecanic vine cu o noua idee .Acum se presupune ca ar fi un releu de vina de aceea am nevoie de aceea schema .Astept un raspuns si opiniile dvs.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu daca se poate si aveti schema sau tabloul cu sigurante si relee de la golf 2,diesel,din 1990 si detalierea fiecarui releu .Am probleme cu masina mea deoarece ramane aprins martorul de pe bord al franei de mana si in acel moment nu mai functioneaza aeroterma si stergatoarele fata -spate.Ma chinui prin service sa detectez problema si fiecare mecanic vine cu o noua idee .Acum se presupune ca ar fi un releu de vina de aceea am nevoie de aceea schema .Astept un raspuns si opiniile dvs.Multumesc

Bine ai venit!

 

Raspunsul il gasesti aici, am raspuns si pe privat, postul#3.

Te rog sa arunci o privire si pe Regulament.

 

Te asteptam sa ne si prezinti masina ta pe aria "Masina mea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!