Jump to content

Probleme baterie


doctorul
 Share

Postare recomandată

Update! :) Dupa 6 ani Banner Power Bull 75A m-a lasat. Intai, dupa ce toata iarna a facut fata cu succes, a murit cand a fost o noapte deosebit de friguroasa (-15 C cred). Apoi in aceste zile o incarcam ziua si apoi murea in 24 de ore de stat. 

Am cumparat o baterie Varta Blue Dynamic 80Ah dimensiuni 315/175/175. Sper sa fie cu noroc! Mult succes tuturor!

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    17

  • F l o r i n

    9

  • doctorul

    6

  • 42miticutza

    5

Buna ziua, nu stiu daca s-a mai discutat aici asta.

Am un passat din 2001 1.9 TDI AVF 96 kw

Vineri seara m-am trezit dintr-o data ca mi-a murit bateria, eram in masina si ma jucam cu un tester cand dintr-o data toate luminile s-au stins si indicatiile din bord au disparut. Am incercat sa dau la automat si masina era moarta.

Am pornit-o la vale dar motorul nu se mai tura nici un fel de lumini toate indicatiile din bord moarte. 

Am stins motorul si am mers de mi-am cumparat baterie noua.

Azi cand am fost pentru garantie mi-a spus ca alternatorul nu incarca cat curent ar trebui: (aici va zic valorile date pe tester-ul de baterie) sarcina debransa. 13.68V, sarcina bransata 12.93V, puls curent diod detectez puls 0.14V normala.

Are idee cineva daca e eroare majora sau daca trebuie schimbat releul de incarcare?

Vineri am fost cu masina la service de am verificat bujiile si am schimbat EGR si electrovalva care comanda vidul la turbina. pe langa asta mi-a schimbat un releu de la bujii si pe tester vagcom imi ramane eroarea 18027 Glow Plug Relay (J52) P1691 - 35-10 Open or Short to Ground - intermittent

 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,incarca cam putin.Ar trebui sa fie undeva la 13.8-14v.Fa o revizie alternatorului. La releul de bujii verifica siguranta releului,verifica daca ajunge +/- la el,daca are comunicare cu Ecu..apoi schimbi releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce numar are siguranta de la bujii?

Din cate am tras cu ochiul releul numarul 17 l-a schimbat (parca asa era pe schema pe care se uita tipul de la service)

Cobor acum la masina si fac poza la releul schimbat si pun si poza cu rezultatul de la testerul de baterie.

Problema e ca nu mai are acum cine sa imi faca o demontare completa la alternator (toti sunt ocupati inainte de craciun) si eu trebuie sa fiu vineri dimineata in bucuresti mort copt.

 

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranță bujii este în cutia ecu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de carburant ia 70 de amperi? Inteleg si eu sa consume un pic, dar la 70 de amperi ar trebui sa pompa de furtun de stins incendii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acesta e releul bujiilor incandescente.... El este.. Nu e de la pompa de carburant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,confirm si eu.Este pe aceeasi pozitie pe care se monteaza releul de pompa dar la alta motorizare..

2019-12-16_20_25_07.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce importanta are poziția... După culoare/carcasa.... Îl recunosti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara! Azi Passatul meu B5.5 1.6 benzină nu a m-ai pornit. Am măsurat încărcarea și am constatat că la borne imi ajungeau 13 amperi. Am dat jos alternatorul și am fost să il verific. L-am pus pe stand și indica 14.2. Mi s-a spus că alternatorul incarca bine și problema ar fi traseul de la alternator la baterie! Unde ar trebui să mă uit pentru a nu avea din nou bateria descărcată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând conexiunile. Dacă nu este nimic vizibil, porneşte consumatorii puternici şi pune mâna pe cablul care duce de la alternator la baterie. Unde este contact imperfect se va încălzi. De obicei se întâmplă în capetele cablului unde este sertizat în papuc. Fire se  oxidează în interior şi nu mai fac contact bine.

Verificarea cu multimetrul se face simplu: treci multimetrul pe tensiune continuă şi o fişă o pui pe şurubul de la alternator şi una pe borna + a bateriei. În conţii normale trebuie să fie o cădere de tensiune foarte mică, sub 1V în funcţie de curentul de încărcare. Căderea asta de tensiune se scade din tensiunea debitată de alternator şi atât ajunge la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o jonctiune la electromotor, cablul de la alternator merge direct la electrimotor si acolo se uneste cu cel de la baterie. Acolo, de obicei sertizarea aia cedeaza. In prima faza poti trage alt cablu de la alternator direct la +baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru ajutor! Când pornesc toți consumatorii plusul de la baterie se încălzește! Mâine o să schimb cablul și borna de +. Sper să scap de problemă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul frige la atingere! Poate să se încălzească așa de tare de la borna de la baterie? Sau e alternatorul defect?

Modificat de advdorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2020 at 8:18 PM, advdorin said:

Am măsurat încărcarea și am constatat că la borne imi ajungeau 13 amperi.

1. 13 Volti!

2. Alternatorul frige dupa cat timp de functionare? Ca toate frig dupa un timp.

3. Care plus? Borna sau cablul? In ce zona?

Da si tu informatii mai exacte, ca masina nu e la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul de la borna de + al bateriei se încălzește, borna de + se încălzește si alternatorul dupa 15 minute de funcționare cu toți consumatorii porniți! Astăzi o sa schimb borna de plus de la baterie, apoi o să merg pe cablul de + care pleacă de la baterie spre alternator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul e normal sa se incalzeasca la zeci de amperi pe care-i baga. Chiar si numai motorul il incinge bine dupa 15 minute.

Daca se incalzeste borna, posibil sa nu ai contact ferm intre ea si borna bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!