Jump to content

Probleme baterie


doctorul
 Share

Postare recomandată

La fel face si a mea ca a lui Ion Razvan,cum a venit "gerul Siberian" si n-am circulat vreo 2-3 zile cu masina,cand sa ma duc sa pornesc,ciuciu,invartea ea cat de cat dar nu cum trebuie,i-am dat curent de la alta masina,a pornit imediat (deja ma gandeam la bujii,la senzor temperatura motor,etc.) , am lasat-o sa mearga cam juma de ora si am oprit-o , dupa care imi porneste la sfert,era seara,inchid masina si plec.Azi dimineata cand sa pornesc,la fel invarte cat de cat dar nu avea putere sa invarta bine motorul,chem din nou un prieten pun cablurile, 1 minut cat am urcat in masina si porneste din prima.Azi am circulat cu ea vreo 2-3 ore prin oras,acum is curios cum va face maine dimineata sau mai tarziu seara.Nu m-am mai chinuit sa masor si alte teste ca e bateria originala , cea cu care a venit de la mama ei.Daca imi face la fel,eventual incerc metoda descrisa de miticutza iar daca nu cumpar una noua ca totusi are si ea o varsta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    17

  • F l o r i n

    9

  • doctorul

    6

  • 42miticutza

    5

Si eu am bateria originala, si e facuta in 2001. Avea un abtzibild cat tot capacul superior, am gasit capace filetate, unul are si  ''ochi magic''.

Regula este sa verifici anual nivelul, tensiunea de incarcare, iar cei care fac km sau multe porniri sa verifice la max. 2 ani demarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii montati un Webasto si porneste ca vara. :D

La diesel e greu iarna ca bateria are de dus si cei 30-40A ai bujiilor, pe langa ca motorul e mare si inghetat bocna in perioada asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. Cred ca tre sa-i multumim lui Cosmin ca ne-a mutat post-urile unde trebuie (parca postasem la Alternator Workshop,m-am lasat dus de val/discutie si incepusem sa ma alarmez ca nu mai imi gasesam post-ul :icon_geek:).

On. Intradevar si a mea are "ochiul magic" si desi am vazut ca nu era verde , n-am acordat importanta din moment ce nu am avut probleme niciodata cu bateria ​. Maine am sa ma "holb" mai atent la ea si sa vad daca am acele dopuri/capacele sa verific nivelul electrolitului, parca asa se numeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bateriile au acele dopuri, nu mai vorbiti prostii de dat gauri si completat si astupat gaurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am bateria originala, si e facuta in 2001. Avea un abtzibild cat tot capacul superior, am gasit capace filetate, unul are si  ''ochi magic''.

Regula este sa verifici anual nivelul, tensiunea de incarcare, iar cei care fac km sau multe porniri sa verifice la max. 2 ani demarorul.

 

Chiar as fi curios sa vad o baterie de 15 ani care inca mai este buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bateriile au acele dopuri...

Cauta bateriile astea sau astea si vezi daca au dopuri.

 

Si pentru Lau poate la vara la o intalnire saptamanala ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Reveni cu noi informatii dupa o noapte pe un redresor special care cica regenereaza bateria am constatat urmatoarele : Capacitatea bateriei 65 % tennsiune in gol 12.3 V  care scade usor usor cand sta in frig pe balcon fara sa aiba consumatori pe ea . Am montat o varta veche de 5 ani pe masina si alternatorul nu schiteaza nimic incarca fara probleme . O treaba interesanta pe care am observat o la bateria mea veche . Redresorul clasic scotea niste sunete ciudate ca si cum s-ar ambala pentru cateva secunde dupa care se linisteste si tot asa . Iar cel electronic pe care l am avut in casa langa mine peste noape care avea niste leduri pe el facea al fel doar ca fluctua intensitatea luminoasa a ledurilor . Parerea mea este ca bateria  intra in scurt din cand in cand si de aici si fluctuatiile de tensiune la incarcare . Ce ma macina in clipa asta este faptul ca bateria defecta a facut figuri din prima iarna si la a treia am hotarat sa scap de ea nu am nici un dubiu ca dupa 2 doua nopti la -10 nu porneste . Intrebarea este ce cumpar pentru ca sincer sa fiu un bun prieten care vinde piese si accesorii auto  a dat retur bosch varta rombat caranda in masura egala cam 5 din 10 dupa aproape 2 ani . Cea ce nu mi se pare normal . Acum 5 ani cand aveam solenza , am cumparat o baterie rombat tornada de 75A pe care am dat-o cu masina dupa 3 ani iar proprietarul de acum al masinii este coleg cu mine de munca si bateria este intr o stare excelenta . Cum sa ajuns de la baterii care tineau 5 ani la baterii care crapa dupa 5 luni nu o sa inteleg niciodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti faci timp, gasesti aici o gramada de informatii si iti faci o parere despre marci.

Orice alta discutie pe tema asta e inutila, intrucat nu exista bateria perfecta.

Traim intr-o societate de consum, unde pentru producator nu mai e rentabil sa reziste 10 ani un produs. Sa fie cat mai ieftin si sa te tina pana iese din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au dopuri au un capac in care sunt turnate dopurile si se scot cu totul am disecat una de la bosch acum ceva timp turcii nu prea schimba liniile de productie si sasiele pe care sunt construite bateriile . nenorocirea este ca i au spurcat si pe ai nostrii de la rombat si i au invatat sa faca baterii de proaste .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Gata am cumparat baterie Rombat premier 75 A  750 CCA . Cica o noua generatie care vine cu o garantie de la producator de 3 ani . Incarcarea fluctueaza intre 14.4v si 13.88v in functie de consumatori . Luminile si cam tot ce este electric in masina pare sa aiba alta viata si vointa . Bateria a costat 360 ron cu baterie la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret de Varta. Macar sa fie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram , sincer sa fiu aveam de ales intre varta productie luna a 4 a 2014 si asta productie a 7 a 2015 . Cei de la magazin nu sunt foarte incantati nici de una nici de alta dar macar la rombat am cu cine sa ma cert la varta urlam ca lupul la luna :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul celor de la Varta toate bateriile recomandate pentru motorizarea 1.9 130 AVF au lungimea 278mm 70-77 ah ,iar cea pe care o am acum are 315mm,cum asi putea face sa o prind in suportul din compartimentul bateriei daca este mai scurta.Am gasit si de 315 mm dar e de 85 ah si pretul e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa faci modificari mai bine o iei de 85, cu cit este ma scumpa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo 50-60ron diferenta. Dar de banii aia merge la o bere cu baietii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca mai am de schimbat distributia,bujiile,furtunele de vacuum,dar o voi scoate cumva la capat si voi lua una de 85ah .Cea de pe masina e tot Varta ,nu stiu cati amperi are,cand sunt sub 0 grade invarte de 2 ori si e gata de ea,nu cred ca  am ce sa-i mai fac decat sa o schimb cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna am luat Rombat Premier (cel nou argintiu) de 80 Ah cu 310 RON, pret cu baterie la shimb.  

 

Asta dupa ce m-a lasat Rombat Pilot-ul de 90 Ah (asta a fost mai lung decat suportul si a stat nefixat) cumparat cu 4 ani in urma.

 

Bateriile le-am luat de la acelasi magazin de pe strada crizantemelor, sper sa nu se considere reclama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.La masina din semnatura, am o baterie bosch de 52Ah, cred ca e cam mic amperajul, cateodata parca nu invarte cum trebuie.Am masurat-o azi dimineata, erau vreu 6-7 grade si aveam 12.2v. Eu am cumparat masina acum un an si nu am schimbat bateria,deci nu stiu cat de veche este. Trebuie schimbata bateria? si am vazut ca iese un furtunas din baterie, ce este acela?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar e mica bateria pt un motor de 2.0, eu zic sa o lasi pana mai merge,poate treci iarna cu ea si vara ii v-a fi mai usor iar la inceputul iernii urmatoare o schimbi cu una mai mare. Asta in cazul in care mai duce pana atunci. Furtunasul acela e pt a se scurge electrolitul in cazul in care bateria "fierbe" datorita unei incarcari prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa vad cum se comporta. Toate bateriile au iesire pentru furtunas, sau trebuie sa fiu atent cand cumpar o noua baterie.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate au acel furtunas,acel furtunas vin impreuna cu bateria , nu e de la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba chiar ca furtunasul e al masinii. Bateriile au doar un dop acolo, ce vine inlocuit cu furtunasul. Daca il ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma gandesc bine zici tu , ca eu am bateria masinii si acel furtunas era acolo, dar nu e conectat niciunde, ci doar sta acolo langa baterie.Nu e periculos pt vopsea daca bateria fierbe si se scurge acid prin furtunas sau trebuia sa fie conectat undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar o masura de protectie. Daca ajunge sa fiarba bateria, vopseaua e cea mai mica problema. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!