Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Clapeta este curatata.

Am verificat si presiunea in instalaia de alimentare si este de 2.2 bari

Mecanicul spune ca trebuie sa fie peste 3.

Spune ca trebuie sa schimb sonda lambda1 si pompa de benzina.

Eu ma gandesc ca pompa ar fi trebuit sa faca figuri si in mers nu numai la prima pornire din zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba doar pompa, e cam putin 2.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de carburant sper ca e inlocuit de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu sa schimb doar pompa pentru inceput.

Da filtrul este schimbat de 2 saptamani

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

 

un coleg de-al meu are probleme cu skoda lui, mai exact porneste cand si cand la "sfert de cheie" . Sunt momente cand trage de ea sa porneasca de-i vine rau. A crezut ca este de vina bateria si a cumparat una noua, iar acum, daca a vazut ca nu s-a remediat, a pus testerul pe ea. Va puteti arunca un ochi? va multumesc frumos,

Skoda Octavia 1, 1.8 turbo, ARX motor, 2001

eroare skodat.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa vad ce ai atasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, sterge erorile si posteaza doar erorile care raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

un coleg de-al meu are probleme cu skoda lui, mai exact porneste cand si cand la "sfert de cheie" . Sunt momente cand trage de ea sa porneasca de-i vine rau. A crezut ca este de vina bateria si a cumparat una noua, iar acum, daca a vazut ca nu s-a remediat, a pus testerul pe ea. Va puteti arunca un ochi? va multumesc frumos,

Skoda Octavia 1, 1.8 turbo, ARX motor, 2001

eroare skodat.txt

Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.LBL
   Part No: 06A 906 032 FC
   Component: 1.8L R4/5VT     G   0001
   Coding: 11500
   Shop #: WSC 10111
   TMBKL21U118444116     SKZ7Z0Y0716187

6 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit 
            P1118 - 35-10 -  - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High 
            P1114 - 35-00 -  -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean 
            P1128 - 35-00 -  -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity 
            P0140 - 35-10 -  - - Intermittent
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 
            P1297 - 35-10 -  - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich 
            P1137 - 35-10 -  - - Intermittent
Readiness: 0000 1001

 

Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-A.LBL
   Part No: 1C0 907 379 F
   Component: ESP ALLRAD MK60     0103
   Coding: 0023174
   Shop #: WSC 31480

3 Faults Found:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
 

Address 08: Auto HVAC       Labels: None
   Part No: 1U1 907 044 A
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

Address 29: Left Light       Labels: None
   Part No: 1U0 941 651 
   Component: EVG GDL + AutoLWR   0002
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 28932

2 Faults Found:
00496 - Sensor for Vehicle Leveling; Front 
            07-00 - Signal too Low
00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear 
            07-00 - Signal too Low

 

Address 46: Central Conv.       Labels: 1J0-959-799.LBL
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 7Q Zentral-SG Komf. 0001
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 10144

   Part No: 1U4959801B
   Component: 7Q Tõrsteuerger. FS0002r

   Part No: 1U4959802B
   Component: 7Q Tõrsteuerger. BF0002r

   Part No: 1U0959811B
   Component: 7Q Tõrsteuerger. HL0002r

   Part No: 1U0959812B
   Component: 7Q Tõrsteuerger. HR0002r

2 Faults Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 
            35-10 -  - - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398) 
            49-10 - No Communications - Intermittent

 

Address 56: Radio       Labels: None
   Part No: 1U0 035 161 C
   Component:  Radio GRO         0001 
   Coding: 00403
   Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:
00856 - Radio Antenna 
            36-10 - Open Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, ai citit postul meu de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cum sa nu, dar am un fisier de la colegul meu, nu am acces la masina. plus ca nici nu stiu cum sa le sterg :( . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este important sa le stergi, deoarece poate avea erori vechi de la probleme rezolvate... si nu o sa zicem exact unde este problema.

intra pe fiecare modul cu erori si da-i Clear DTC. Dupa ce faci asta, scanazi iar masina si postezi ce a ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

gata, acum am inteles.

colegul imi spune ca a facut asta si ce am afisat este ceea ce a ramas. 

Modificat de mihai23378
update
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce apare acolo nu are legatura cu pornirea. verifica partea de alimentare cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, eu pe Octavia mea nu am senzor de ulei in baie. Am achizitionat un senzor si vreau sa-l montez, intrebarea mea este, unde il activez? Am vazut in [17] Instruments 4 setari, am urmatoarele valori:

0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor

1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)

2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)

3 = without Service Intervals (USA/Canada)

Ce trebuie sa activez ca sa functioneze senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare ma tem ca trebuie sa schimbi baia ca n-o sa-l poti monta.

Trebuie setat 1 interval flexibil QG1 dar trebuie si ulei LL gen 0w30 sau 5w30 ,atunci poti face mai multi km si sa schimbi uleiul la 2 ani.

Senzorul nu face altceva decat sa-ti aprinda martorul de ulei pe galben daca scade nivelul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuei trase cele 3 fire pana in bord, unul la  siguranta, celalalte 2 in ceasuri. Se activeaza cu optiunea 2 - interval fix, cu senzor de nivel. Se paote prelucra baia de ulei fara senzor. trebuie o freza pentru decuparea gaurii mari si tarod de 6 x 1.25 parca pentru filetarea celor 3 gauri ce prind senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie data baia jos pt.aceasta operatie,eu cred ca nu merita doar daca papa mult ulei ...si senzorii veneau mai mult pe masinile cu interval flexibil din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face si pe masina, nu e asta problema. 

NU conteaza cu ce ulei venea, poti activa functia de nivel a senzorului si pe interval fix, si pe interval variabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minute în urmă, andrei_221 a scris:

 

NU conteaza cu ce ulei venea, poti activa functia de nivel a senzorului si pe interval fix, si pe interval variabil.

Asa e!

Eu n-as gauri baia pe masina sa-mi intre span pe vreo conducta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intra span, dupa golirea uleiului, pe fundul baii ramane un strat de ulei suficient sa capteze tot spanul. Spalarea se face prin turnarea a 1-2 litri de ulei in motor si scurgerea acestuia pe la gaura senzorului. trebuie doar atentie la centrarea gaurii senzorului si la filetarea gaurilor suruburilor care prind senzorul, sa nu se gaureasca baia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune si cat de adanci pot fi gaurile sau cat de groasa-i baia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
andrei_ppvc@yahoo.com

Salutare!! Am o problema la Skoda Octavia 1.9TDI. De o vreme simt ca nu mai trage la fel, si parca si turbina nu se mai comporta ok desi a fost reconditionata cu un an in urma. Cand accelerez e puturoasa, am verificat toate furtunasele de vacuum sunt ok, valva N75 functioneaza ok ... Aveti vreo idee ce ar putea fi? Am facut si log in mers in treapta 3, in fisier sunt 3 loguri. MC!!!

114LOG-01-003-010-0111.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!