Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze pt ca am postat unde nu trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am skoda octavia 1 4x4 1,9 tdi cod motor ATD 101cai si am urmatoarele probleme:

1. Dimineata porneste parca in 2 3 pistoane, sta turatia pe la 600 800 si se simte ca parca s ar opri dar isi revine apoi dupa 5 10secunde si sta la relanti bine. La o doua cheie porneste imediat fara nici o problema(a doua cheie am dat dupa 20 30secunde de la prima cheie deci motorul e rece inca). Cand motorul este cald(90grade) cateodata porneste bine dar cateodata porneste si se opreste, cateodata dau si 3 4 chei pana porneste. 

2. consumul instant de motorina este de 1,3l/h 1,4l/h doar cu motorul pornit!(fara climatronic, lumini, radio).

Consumul in afara este de 7% chiar si 8% mers normal(afisat in bc).

 

in vag com nu am nici o eroare.

 

Posibil sa fie injectoarele?Masina are 270000km. 

 

Vezi cu mufa scoasa la G62 cum lucreaza. Daca tot asa, schimba oringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema la farurile de la o Skoda Octavia 2. Nu mai scap de eroarea asta.

Address 55: Xenon Range       Labels: 1T0-907-357.lbl

 

Control Module Part Number: 1T0 907 357

  Component and/or Version: Dynamische LWR      0002

           Software Coding: 0000007

            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

 

01539 - Headlights Not Adjusted

        005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

 Cand pun contactul farurile isi fac sectiunea de inceput dar cred ca se du prea in jos. Cand ajung jos parca tremura si ar vrea sa coboare si mai jos dar nu mai este loc cred. Ce pot sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca esti pe topic de Octavia 1 :)

Ai incercat o adaptare pe faruri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe wiki rosstech si ai procedura acolo .

Daca nu ai cu ce sa faci adaptarea , cauta un coleg sa te ajute .

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel, poftim procedura

 

Headlight Adjustment

[select]
[55 - Xenon Range]
[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

  • The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).
  • Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.

[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal. 

am facut astazi o scanare si parca imobilizatorul i-si face din ce in ce mai mult de cap

de eroarea cu semnal prea slab de la cheie stiam.......acum a mai aparut  alta :(

 
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
        35-00 - -
01176 - Key
        07-00 - Signal to Low
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica continuitate abobinei cititoare, a firelor de la ea cat si a lipiturilor de pe placa la mufa verde si cea albastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina cititoare unde o gasesc?

firele de la ia unde trebui sa ajunga?

imobilizatorul am inteles ca este pe spatele la ceasuri dar nu stiu care este exct ;(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reZolvi , te putem ajuta , cei din aria de prestari servicii

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este chiar pe butucul unde bagi cheia. Firele duc in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

sal. 

am facut astazi o scanare si parca imobilizatorul i-si face din ce in ce mai mult de cap

de eroarea cu semnal prea slab de la cheie stiam.......acum a mai aparut  alta :(

 
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
        35-00 - -
01176 - Key
        07-00 - Signal to Low

 

 

 

verifica continuitate abobinei cititoare, a firelor de la ea cat si a lipiturilor de pe placa la mufa verde si cea albastra.

 

da, mufa verde de la ceasuri, pinii 2 si 17 - firele de culoare verde si negru.

 

da jos capacele de la coloana volan - o sa vezi bobina cititoare - scoti mufa din ea, intareste contactele, verifica continuitatea firelor pana in ceasuri, refa lipiturile pe placa ceasurilor, la pinii care ti-am zis

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masurat firele sunt ok

masurat bobina pe mufa verde .....26 ohmi

mufa de la bobina nu am stiut sa o scot dar i-am dat bine cu spray(era ceva lipicios pe acolo)

refacut limpituri la mufa verde

 

acum totul este ok au disparut atat eroarea de la bobina cat si cea de semnal slab de la cheie

 

multumesc mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

era de la lipituri.... e boala des intalnita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va salut. mai am inca ceva de facut.
inainte de a lua cablu am facut resetarea de service din butonul de km si cu, contactul. dupa ce am facut rost de cablu am facut resetarea cu vcds. problema este ca de acum 1 an intervalul de schimb sau de service nu s-a modificat. km au trecut si nu a scazut ......a ramas tot cel prestabilit. m-am tot uitat si am vazut ca la optiunea de readucere aminte este valoarea 0 (sa nu i-mi aduca aminte) si nu o pot schimba in 1.

ma puteti ajuta va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA din nou reset cu interfata si pune la km de la service atat cat ai parcurs, la fel si la zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in canalele 10, 11,12 dupa modificare si confirmare datele raman cele introduse.....ar fi OK aici

in canalul 2 din 0 schimb in 1 dau test totul pare OK dupa ce dau Save ramane 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA SRI reset,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieu am vcds 311 :(........Zilele astea i-mi aduce un amic vcds11.11. Revin dupa.

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am revenit.

am ncercat astazi cu alta interfata si degeaba. :(

 

la SRI reset arata canalul 2 care este 0 si canalele 10, 11, 12 la care se face reset....la ch2 tot 0 ramane

am incercat si la Instrumente - Adaptare-ch 02.... schmb 1- Test-Save....si tot 0 ramane :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca e o defectiune la ceasuri. se mai intampla.

daca ai facut SRI RESET > RESET > PERFORM SRI si tot nu merge, ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai....unde gasesc PERFORM SRI?

si la ceasuri cam pe unde sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti in VCDS !

Numai sa cauti si tu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima jumatate a clipului se aplica la masina ta. 

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....la fel am procedat si ieu cum este in prima parte numai ca la mine este,,,,

 

Chanal    Descriptione                          Unit        Current Val      New Val

 02            Service Reminder Status       gol                0                  gol

 

si nu reusesc sa il fac sa treaca din 0 in 1 nici de aici nici din 17-Instruments :(

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!