Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

cred ca tu nu ai inteles.

valoarea 1 inseamna ca bordul iti semnaleaza INSP, valoarea 0 face ca acel semnal sa nu mai apara. Deci acum ai 0, deci bordul resetat.

Nu poti seta sa apara sau nu Service Reminder-ul, poti seta doar sa apara la alte intervale / distante.  Dar tot va aparea. 

Din 0 trece singur in 1, cand se implineste timpul sau kilometri.

Din 1 in 0 trece cand faci resetare ( din butoane sau cu VCDS)

dar 0 nu inseamna ca nu va aparea niciodata Service REminder.

 

Si ca sa nu mai facem polemica, vezi ca in Bucuresti ai cativa colegi priceputi , fa o vizita la unul din ei si vezi care e treaba.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare daca ma ajutati

17970 Upper limit reached (N146)

imi ramane fara putere masina sau mi se pare mie cand sunt mai incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce treaba are eroarea de pe AIRBAG cu ceea ce ti se intampla tie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ti se pare, iar daca nu - fa log in mers si vezi valorile reale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb ca se pare, dar nu are legatura cu airbag-ul, cum a zis si bundy.

 

fa o scanare completa la masina - sa vedem daca mai sunt stocate si alte erori, plus un log in mers, asa cum a zis iulian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles #andrei

am modificat distanta de schimb ulei in ch 10 ......am pus 1

acum astapt sa vad daca ma anunta peste 1000 km

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am revenit

cum am scris mai sus dupa ce am modificat distanta in ch 10.....acum a aparut in bord "service"

 

va multumesc pt rabdarea care a-ti avut o cu nebunu :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am nevoie de un sfat pentru adaptarea clapetei de acceleratia la Ocatvia din 1999 Motor AKL 1,6. Pana acum de fiecare data cand aveam nevoie sa scot borna de la baterie, sau atunci cand curatam clapeta fizic prin demontare faceam urmatorii pasi:

1. deconectare baterie circa 5 min apoi conectare

2. fara nici un consumator (faruri, CD Player, dezaburire, AC etc) pus contact circa 1 min (in care ar trebui sa se faca adaptarea)

3. luat contact si scos cheia apoi pus cheia in contact si pornit motor - lasat pornit circa 1 min

Toate acestea cu motorul cald. Am incercat si cu el rece dar imi tinea relatiul sus dupa adaptare.

 

Am incercat astazi o adaptare cu VCDS astfel (cu motorul cald, motorul oprit):

Modul 01 ENGINE -> Adaptation 10 -> Chanel 01 -> pus valorea 0 si salvat

Measuring Blocks 08 -> Group 098 -> Go si apoi la cea dea 3-a casuta Operationg Condition imi apare 00000100 care am inteles ca ar insemna ca nu are curent. Daca apas switch to Basic Setings ar trebui sa se faca adaptarea imi apare valoarea 00000000 si la 3 secunde apare 00000100 . Cu motorul pornit sta la 00000000 constant. Masina merge bine, dar atunci cand e pe liber, daca accelerez si iau piciorul brusc face 2-3 fluctuatii de relanti si apoi se stabilizeaza.

 

Oare are ceva clapeta? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ai vreo eroare legata de clapeta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Bundy! Nu apare nici o eroare. Dupa ce am schimbat bateria face figura cu relatiul: daca accelerez pe liber pana pe la 2-3000 de ture si iau piciorul brusc de pe acceleratie, face 2-3 fluctuatii la relati intre 800 si 1100 de ture si apoi se stabilizeaza undeva la 890 de ture. Pana sa schimb bateria nu facea. Am verificat clapeta si e curata, abia am curatat-o de vreo 2-3 luni. Nu si-a mai revenit dupa ce am incercat metoda clasica de adaptare pe care am descris-o. Am incercat in VCDS, e pentru prima data si poate nu am facuit ce trebuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi am mers cu masina si se pare ca face din ce in ce mai rau acele fluctuatii. Mai rau e ca atunci cand accelerez are un delay si cateodata pare ca se ineaca si se aude un poc pe la clapeta de acceleratie. Am crezut ca a decedat. Aveam motorul cald la 88 grade. Am scos borna si am lasat-o asa cam 5 minute. Am reconectat borna si am incercat adaptarea clasiaca cu pus contact 1 minut. Se pare ca a dat roade. Acum merge la fel de bine ca inainte. nu mai are fluctuatii si atunci cand accelerez simt ca trage motorul ok. Sper sa tina asa cat mai mult timp pentru ca o clapeta e destul de scumpa si nu as vrea after-market. O sa vad maine dimineata la pornitul la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca doar pe VDO gasesti aftermarket si tot VDO o face si pe original... deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o octavia1 din 2001 combi; nu ma avertizeaza cand am luminile aprinse si deschid portiera cu motorul oprit ; la fel si cu usi deschise martor inactiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un switch din portiera soferului dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si/sau lipituri reci, pe placa electrica a yalei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot activa martorul usi deschise si avertizarea sonora la lumini aprinse pe o skoda o1 din 2001?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ar trebui sa fie activ.

Ai probleme cu switchul de la usa soferului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat si nu stiu unde sa ma uit

p.s am masina de 1 luna


nu am verificat nici nu stiu unde sa ma uit, am masina de1 luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca se aprinde plafoniera, cand ai usa deschisa.

 

in blocurile de masura, cu VCDS-ul, pe 46-convenienta - vezi daca iti arata usa soferului deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi o sa verific si o sa revin cu un ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde plafoniera la usa deschisa, iar daca deschid masina din telecomanda cheii si las o usa deschisa se inchide masina dupa un interval de 1 min sau cam asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie verificata instalatia electrica la flexorul de la usa sau demontata broasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de obicei este din yala - switch si/sau lipituri reci.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!