Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare, putin off-topic, dar se incadreaza la Vag-Com.

Stiu ca pe Audi, cele cu long life, exista posibilitatea de afisare a numarului de km pana la schimbarea uleiului. Calculul se face functie de informatiile primite de la senzorul care masoara calitatea uleiului si variaza functie de stilul de mers (adica nu din 15k in 15k sau din 30k in 30k). Intreabarea mea este daca la Octavia 1, cele codate cu QG1 - si care au implicit acel senzor ptr calitatea uleiului - se poate citi undeva, cu Vag-Com -  in cati km se recomada schimbarea uleiului functie de informatiile primite de la senzor. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel senzoru nu citeste calitatea uleiului.  Doar temperatura si nivelul. calculatorul estimeaza cati km mai poti face, in functie de numar de porniri, kilometri parcursi, viteze, etc. 

 

Se poate citi in SRI, Max time si Max mileage to service

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am scanat si eu pt prima data cu vag 409.1 si mi-a dat urmatoarea eroare

 

17970 quatity adjuster9n160: upper limit reached

p1562-35-10----------------intermitent

 

 

 

imi poate spune cineva ce inseamna?

unde pot gasii o lista cu codurile descrise?

 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu o întrebare ca sunt foarte nedumerit la Skoda Octavia 1 benzina nu se pot citi cu vag com ul km reali ai mașinii ca am citit mai sus in posturi cred al bundy spunea ca nu, e adevărat? Scuze dacă am postat aiurea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare nu se citesc km cu vcds-ul.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai in bord ,iei de bun !

Dar se mai poate vedea daca a fost umblat in eeprom ceasuri ,insa nu e 100% relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - se poate verifica daca a fost reprogramat ori nu.... si de cate ori, etc.

 

ce ai in bord, plus verificare - ochiul spune tot..... te uiti la uzurile elementelor interioare, volan, pedale, butoane - daca au fost inlocuite ori nu,. etc... discurile de frana, .... multe componente care analizate cu atentie pot spune daca ce ai pe bord se aproprie de realitate.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de răspuns deci ce ai in bord aia e, mersi încă odată!

Eram curios ca am verificat mașina la un service si ei spuneau ca km sunt reali si ca au testat-o de menționat Skoda este din 03/2006 din Germania si am luat-o acum 3 luni cu 97000 km in bord fără urme de uzura pe volan pedalier si schimbator si cu toate facturile la zi cu cele din carte inclusiv factura pe carlig de remorcare si reincarcare freon in 07 2013 si multe alte facturi si eram curios dacă are km reali?! Dar acum sunt nedumerit mersi mult oricum si scuze de topicul lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Mi-am achizitionat si eu o interfata VAG si m-am "jucat" putin cu setarile si anume cu turatia la relanti si activitatea EGR.

Ca si turatie la relanti am incercat sa o scad, am reusit sa salvez doar folosind valoarea data de VCDS dupa apasarea butonul TEST: 32688.

Acum pe partea de EGR am incercat valoarea 33768 dar dupa apasarea butonului TEST mi-a fost schimbata in 33638 si i-am dat Save asa (am atasat si un print dupa test - http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/39/rgka.png). Este o valoare ok? Sau risc sa stric ceva la motor? Masina este o Skoda Octavia Tour 1U - AXR (2009).

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti place cum ata in ralanti si se aude si se simte ok motorul ,lasa asa
EGR - cand se anuleaza , se anuleaza fizic si din soft .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum este foarte ok relantiul, ramane sa vad dimineata dupa ce se raceste bine bine motorul... Ma deranja putin consumul cu relantiul standard, statea undeva la 0.9-1l/h fara nici un consumator gen cd player, faruri, aeroterma (acum sta la 0.7l/h).

Cat despre EGR,practic nu am facut nici o treaba cu schimbarea valorii din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca si la cald statea consumul la 0.9 fara consumatori, motorul ala are o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut.

stie cineva un cod de logare pt 01-Engine si 25-Immobilizer....032 906 014 E....AEE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi codul pin il citesti tu din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

stie cineva un cod de logare pt 01-Engine si 25-Immobilizer....032 906 014 E....AEE?

 

nu exista cod generic, care sa mearga..... daca vrei sa faci adaptarea, o faci direct, la anul tau.

 

altfel - mai multe informatii, ca sa te putem ajuta - ce vrei sa faci... ?

 

La masina despre care vb, modulul 25 nu are nicio treaba,......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-in primul rand sa incerc sa mai scad din relantiu care sta la 830 (am inteles ca este in jur de 600)

-sa mai i-mi pot face si a 2-a cheie (nu am decat una)

-cand are draci pe ia face putin figuri la immobilizator (scot cheia si o sterg in zona aceea neagra si pe urma o ia).....

 

unde mai exact in ceasuri se gaseste?

 

adaptarea clapetei o fac in Engine>Measuring Blocks>si acolo canal 001>si se aude clapeta cam 5 secunde (in alta parte nu am gsit)

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ? imobilizatorul.... ? nu este o componenta separata, este pe placa clusterului - ai o memorie, in zona din dreapta placii, cum te uiti la ea, pe partea cu ceasuri.

 

dar eu zic ca o cauti degeaba... la tine trebuie intai vazut de unde este problema.

 

parerea mea ca o stergi degeaba... nu are legatura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..sunt nou pe aici..m.ar putea ajuta cineva cu un nr de tel sau o persoana care are vag com sa.mi faca si mie un tester si cateva setari..stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am skoda octavia 1 4x4 1,9 tdi cod motor ATD 101cai si am urmatoarele probleme:

1. Dimineata porneste parca in 2 3 pistoane, sta turatia pe la 600 800 si se simte ca parca s ar opri dar isi revine apoi dupa 5 10secunde si sta la relanti bine. La o doua cheie porneste imediat fara nici o problema(a doua cheie am dat dupa 20 30secunde de la prima cheie deci motorul e rece inca). Cand motorul este cald(90grade) cateodata porneste bine dar cateodata porneste si se opreste, cateodata dau si 3 4 chei pana porneste. 

2. consumul instant de motorina este de 1,3l/h 1,4l/h doar cu motorul pornit!(fara climatronic, lumini, radio).

Consumul in afara este de 7% chiar si 8% mers normal(afisat in bc).

 

in vag com nu am nici o eroare.

 

Posibil sa fie injectoarele?Masina are 270000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!