Jump to content

motor subturat


bubu
 Share

Postare recomandată

Cam cat mai costa un carburator Carfil nou de Dacie? Ca pana la urma poate merita asa, daca intr-adevar parametri de functionare ai motorului nu se schimba si nu dauneaza in vreun fel pe termen lung asupra motorului (cu toate ca nu stiu daca cineva isi poate da seama de asta doar asa "la ureche")...?

~ 1 300 000 LEI , adeca cam 30 euro

domne, nu vreau sa conving pe nimeni, eu vreau sa vad broaste pe strada :salut: . So...repet, il folosesc de 9 ani, de daunat , ce sa dauneze ? Ce dauneaza, un carburator nou bine reglat sau unul vechi super-uzat care stropeste benzina in motor de parca ai fi ruda cu Patriciu ?

Evident, nu se pune pur si simplu pe masina, ca orice carburator se regleaza, nu poti pastra reglajele prescrise ptr. Dacia. (amestec, nivel benzina, amestec ralanti, etc.). Astea le-am determinat experimental.

Daca masina raspunde corect, poate tine un ralanti scazut (eu am ralanti-ul cam la 5-600 rot/min, sigur, conteaza si reglajul culbutorilor), are demaraj bun, nu se supraincalzeste motorul, nu afuma bujii, n-o duci des la pompa :D etc, eu zic ca e ok....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    19

  • RaduI

    16

  • MishuL

    6

  • bogdan

    5

Top Posters In This Topic

... adica am luat una cu fir care merge catre stinga, nu catre dreapta. A trebuit s-o bricolez putzin... Un contact fix, fara pinul in care intra contactul mobil mai am eu. Nefolosit, probabil i-a ramas moshului precedent, care l-a folosit pe ala mobil. Il vrea cineva, ca mi-e mila sa-l vad useless?

Cum le mai aseaza Al de sus....mie imi trebuia cu fir pe stanga si am cu fir pe dreapta .... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat cu Bubu! E langa mine si pare satiscafut :salut: !

L-ai .... linistit ? :D Prietenii cand poti veni sa depuna.... florile facute cerc ? :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa :Nu am tinut cont de faptul ca aveti motoare de 1200-1300 :12: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea juma' de centimetru de mizerie pe fund (carburiciul, zic!). Cred ca eu l-am dezvirginat... daca shtiam, il desfaceam mai cu binishorul... Moshul se pare ca se jucase doar pe la capac, la intrare, nu-l desfacuse barbateshte de pe galerie... mai ii suflase in jiglorul de relanti... deh, jocuri de-astea adolescentine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mda, intre timp, adica doua luni, am mai siluit carbul de doua ori: o data cind am rebilduit (v-am povestit), a doua oara acu' citeva seri, exasperat ca in ziua precedenta am avut, din DT pina in Pantelimon) nu mai putzin de 4 pene de motor! toate la intersectii, cind opream si motorul pierdea din turatzie. M-am trezit ca schimb pe intuneric bujiile, curatz si reglez platina, suflu in cele doua jicloare de relanti (am doua, desi in carti pozele n-arata decit unul). Nu vroia si pace! Pina la urma am facut ce stiam eu mai bine: am dat jos capacul carburatorului, am suflat in cuiul poantou, apoi a pornit si n-a mai facut tarantele la intoarcerea acasa (cred, acum, ca era suficient sa ciocanesc putzin deasupra lui, sa se lase in jos).

Concluzia mea: cuiul poantou era jegos si se bloca pe pozitia de inchidere, probabil impins benzina la frinare. L-am dat jos si l-am schimbat cu altul nou. Cel vechi, luat la studiat, cind impingeam acul, raminea blocat pe pozitzia inchis. Cred ca si saiba-distantier era de vina, fiindca aveam nivelul in camera de nivel constant cam mare, aproape de varsare. Miine voi vedea mai bine cum merge si daca era cuiul poantou de vina.

Intrebare: un cui vechi, in afara tratamentului cu scrum de tzigara, mai poate fi si altfel repus in lucru? Adica o baie in vreo substantza care sa curetze de Pb sa alte depuneri? Ca n-as vrea sa-l arunc, scrie SOLEX pe el :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!