Jump to content

motor subturat


bubu
 Share

Postare recomandată

Bujiile sinterom au fost puse de mosh, le dau jos si pun Bosch W8AC.

Solex 30 PICT 3 a fost pus de neamtz. Il dau jos si pun Carfil. Stii cit costa kilu de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    19

  • RaduI

    16

  • MishuL

    6

  • bogdan

    5

Top Posters In This Topic

Cum stai cu fisele ?Daca vrei sa faci o treaba buna ia un set de fise noi cu cablu siliconic ,se gasesc la magazinul Oltcit de la Razoare pe coltul cu Trafic greu costa in jur de 280 miilei sunt Tesla si ai nevoie de doua seturi .Dupa ce schimbi bujiile si fisele o sa ai niste surprize (sper pozitive) :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce doua seturi? E set pentru motorul de Oltcit cu 2 cilindri?

Fisele sunt decente, in sensul ca, la capete, contactele nu sint oxidate, dar habar n-am daca asta e un semn de sanatate. Am impresia ca fisele au rezistente oarecum diferite, din cauza lungimii de la delcou pina la cindrul catre care merg. S-ar putea sa aberez.

Problemele vin totusi de la carburator, ca de la el pute a benzina... trebuie spalat si rebilduit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu,

parca ziceai ca tii acceleratia cu tocul....si asta este o cauza a consumului mare.

Oricum cred ca primul lucru e sa faci ceea ce a zis Mihai si apoi cu un carburator curat si bine reglat, la care se mai adauga eventual o platina noua si avansul reglat bine, si neaparat bujii ca lumea si eventual noi, totul va fi OK.

Daca poti sa ii pui si fise noi, cu atat mai bine. Masina va merge ca noua.

Nu este admisibil ca o masina ca a ta sa faca astfel de figuri, daca ai "pregatit-o" pt.iarna.

Cat ziceai ca iti consuma?In oras vorbesc.

Si mai e ceva consumul depinde si de felul cum conduci...daca conduci sportiv si carburatorul de dacie o sa iti consume mult...si nu stiu daca o sa mai mearga in parametri masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platina e nou noutza, capacul delcoului la fel, pipa e ok, avansul a fost reglat cu stroboscopul pretinului nostru Mike RG. Bosch-urile de schim sunt si ele noi. Tzin acceleratzia cu tocul, ca altfel krapa si pina porneste din nou omor bateria si neuronu'. Consumul nu l-am facut ca mi-e frica. O vreme credeam ca-mi ciordesc benzina din rezervor boschetarii din fatza blocului. Am constat insa ca dupa ce ii pun benzina merge mai bine. Ba chiar, de la o vreme, ma infrinez de la plecari in tromba sau cu motorul turat. Am inceput sa simt acordul dintre ambreiaj si acceleratie.

Multzumesc pentru sustzinere, sint cam furios pe portocala mecanica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost si Olcit in doua pistoane modelul Special ,dar nu asta e motivul pt. care ai nevoie de doua seturi ci pentru una din fisele lungi . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii "sinterom" si carburator de Dacia ? Mai bine pune direct motor de Dacia . :12:

Da. Eu mi-am pus cilindri de frana METELLI si capac de delcou FACET, deci am ....FIAT ! :( :( :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coane Bogdan , daca altzii au pus o piesa (nu are importantza de ce tip de mashina) si functzioneaza la fel de bine ca si una originala mai are importantza ca e sau nu originala ?

Io unu zic ca nu....

E adevarat ca ar trebui sa ne limitam in a pastra originalul , dar daca pretul si timpul pana ashteptzi sa vina o piesa NOUA sunt destul de mari eu zic "la naiba cu originalitatea".

si daca nu am dreptate in ceea ce am spus pana acu atunci ARUNCATZI CU PIETRE !!! :lol: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu fisele ?Daca vrei sa faci o treaba buna ia un set de fise noi cu cablu siliconic ,se gasesc la magazinul Oltcit de la Razoare pe coltul cu Trafic greu costa in jur de 280 miilei sunt Tesla si ai nevoie de doua seturi .Dupa ce schimbi bujiile si fisele o sa ai niste surprize (sper pozitive) :bounce:

Acu, pe bune, un set nou de fise ptr. VW Kafer ce cusur are ???? Ca e tot la pretul ala, si se gasesc im mai multe locuri prin orasu' asta mare. (conu Mike stie mai bine pravaliile, intrebati la el). Si cumperi doar un set :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a dat o sugestie, apropos de fisele de oltcit. Intradevar se gasesc si fise pentru VW Kafer si sunt tot in jur de 600 000. Apropos de "originalitate" si "functionalitate" fiecare cu parerea lui. Pe de alta parte eu zic ca inainte sa ne arucnacm sa schimbam tot (asa cum de altfel avem aceasta tendinta) trebuie verificat pas cu pas is cu cap ceea ce deja exista pe masina. Altfel ajungem iarasi la faza in care dam motorul jos cand tot ceea ce trebuia facut era de reglat sau desfundat ceva. Nici mie nu imi surade carburatorul de Dacie (pentru ca avem acest reflex Dacie=nu foarte calitativ) dar la o adica asa cum se accepta 2 carb Dellorto de pe Alfa 33 de ce nu s-ar accepta carburator Carfil de Dacie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victore, chiar n-am nimic cu fisele de Oltcit, am spus de multe ori ca e o tampenie sa numesti o piesa anume "de dacie" sau "de oltcit" , ca nu uzinele respective le fabrica. Faceam un pic misto, mi-a sunat nu stiu cum, era cam asa: "bleah, piese de dacie !!!! Pune fise de Oltcit !" - adica se cam contrazice ...Masinile ca atare, de acord, sunt slabe calitativ, vorbim numai despre solutii alternative si insist mereu ptr. abordare tehnica a problemelor nu dupa "cum suna bine".

Apropos ! Se pare ca , desi am mai zis pe aici, lumea nu prea stie ca carb. Carfil este Weber sun licenta asa cum Brosol este Solex sub licenta. Ia bagati un ochi aici si cititi comentariile:

http://www.webernorthamerica.com/34_ICT_We...Weber_Carb.html

hmmm ? cam a ce seamana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus otreapa portocalie la doctor Mishu. Pina a venit el, am dat jos sinteroamele moshului. Negre ca taciunele! Semn de carburator care prepara un amestec prea bogat, nu? De aia consuma ca vaka! Carburelu' va face o baie azi, iar consumul se va stabiliza undeva pe la 3,5 litri in orash si 2,75 afara! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de fise, ale mele sint cam obosite, iar capatul de bachelita (parca) de la una (cyl. 4) a fost spart cindva. Unde e pravalie cu fise de broasca?

A, inca o chestie: de acasa pina la RATB-ul Mishului, nesimtzita a mers giugiuc, fara sa mai faca tarantelele de ieri. Io cred ca-i nebuna sau ride de mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"fise de Oltcit " este doar o notiune de identificare, fisele sunt Tesla si sunt cu cablu siliconic "made in USA".Sunt contra carburatoarelor de Dacia pe Oltcit si VW din simplul motiv ca reduc consumul dar scad puterea motorului care merge cu amestec sarac si de aici apar alte probleme nebanuite (ex. se incinge ).Este o tara libera fiecare face ce vrea ,personal daca vroiam Dacia aveam Dacia si scapam de o gramada de probleme :12: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"fise de Oltcit " este doar o notiune de identificare, fisele sunt Tesla si sunt cu cablu siliconic "made in USA".Sunt contra carburatoarelor de Dacia pe Oltcit si VW din simplul motiv ca reduc consumul dar scad puterea motorului care merge cu amestec sarac si de aici apar alte probleme nebanuite (ex. se incinge ).Este o tara libera fiecare face ce vrea ,personal daca vroiam Dacia aveam Dacia si scapam de o gramada de probleme :12: .

Chiar ai crezut ce ai zis coane???? :salut:

Daca e asha hai bai baietzi sa ne vindem broashtele si sa ne luam Dacii :D :D :D sa scapam de probleme nu de alta... :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca-i tara libera coane.... da de unde stii ca saraceste amestecul ? ai probat ? Si ca se incinge ? Am 9 ani cu configuratia asta si am mers in fiecare vara la serviciu prin centru cu ea, la 35 de grade afara. N-am avut niciodata supraincalziri. Scade puterea ? hehehe ! nu mi s-a parut, dimpotriva, e mai nervoasa ca inainte.

Inca ceva ! Ce spun se refera strict la un motor de 1300 de broasca. Nu ma bag la motoarele la care nu ma pricep, cum ar fi un 1600 de Variant... si in general nu-mi dau cu parerea la ceea ce nu ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi s-a stricat racirea, fratzilor! V-atzi incins pe topicul meu, acum cind eu sufar ca un c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubul.... hm hm.... vrei sa-ti las io carburiciu' intr-o punga de 1 leu si keile mashinii la portar???!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Parca ziceati pe aici de fise de vw la 600 000 :salut: Unde se gasesc? :D

Aveti idee si de capac de delcou sau platina ca eu n-am gasit.... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai platina eu am mai luat de la aia de la gradina botanica, doar ca au foirul mai scurt si trebuie bricolat putin, banuiesc ca tot la ei gasesti si capac. Fise tre sa le ceri, eu stiu sigur ca cei de la Meteor, firma import, aduc fise de broasca, marca Mecra (fir din state :salut: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca idee, ca de suntem in romanaia si suntem comozi, incercati sa aflati codurile pieselor si cereti codul nu "platina pentru broasca" ptr ca le e lene sa caute pentru o asa "rabla", chiar daca tu ai banii sa o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai platina eu am mai luat de la aia de la gradina botanica, doar ca au foirul mai scurt

Mda, am si eu acu o platina Beru, are firul scurt, freaca de cama. Cre' ca intr-adevar trebuie s-o bricolez un pic pana nu raman fara izolatie pe fir :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Holbatzi bine okiul la delcouri. Pe flat4ever e un articol despre delcouri si modele. Cu coduri VW si Bosch, unde e cazul. Nu ceretzi platine pentru an, model de masina, ci pentru modelul de delcou. Eu m-am tzepuit oarecum cu o platina Beru pentru masina 73, care are delcou 68-70, adica am luat una cu fir care merge catre stinga, nu catre dreapta. A trebuit s-o bricolez putzin... Aceleasi reguli si pentru capac si pipa si, mai ales pentru condensator, care e si asta in 5 culori de 7 feluri. Am studiat!

Un contact fix, fara pinul in care intra contactul mobil mai am eu. Nefolosit, probabil i-a ramas moshului precedent, care l-a folosit pe ala mobil. Il vrea cineva, ca mi-e mila sa-l vad useless?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat mai costa un carburator Carfil nou de Dacie? Ca pana la urma poate merita asa, daca intr-adevar parametri de functionare ai motorului nu se schimba si nu dauneaza in vreun fel pe termen lung asupra motorului (cu toate ca nu stiu daca cineva isi poate da seama de asta doar asa "la ureche")...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!