Jump to content

motor subturat


bubu
 Share

Postare recomandată

Motorul meu nu e supraturat decit la pornire, din cauza shocului. Insa, la prima oprire, daca nu-l tzin din pedala, pierde din turatie si moare, uneori chiar cu ambreiajul apasat. Intr-o zi am umblat la surubul scaritzei (singurul loc unde ma incumet sa bag surubelnitza) dindu-l cu 2 ture in fata. A mers mers mai turat si fara sa se mai opreasca. In rest trebuie sa astept ceva timp ca sa intre intr-un regim decent. Culmea e ca daca fac o oarecare pauza, cind pornesc din nou, motorul merge ca uns, cuminte si rotund. Presupun ca e din cauza faptul ca e deja cald. Dom Mishu mi-a zis ca pierderea turatiei si oprirea, atunci cind frinez la un stop, s-ar putea petrece din cauza unui carburator necuratzat, desi al meu arata destul de decent pe dinafara. Sa fie de vina si bujiile? Am un set nou-noutz de Bosch W 8AC, care sa inlocuiasca sinteroamele din motor. Voi ce pareri avizate avetzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    19

  • RaduI

    16

  • MishuL

    6

  • bogdan

    5

Top Posters In This Topic

Eu am parerea, asa cum se intampla si la mine, ca uleiul din cutie e foarte vartos din cauza frigului. Dupa ce se balaseste o vreme, dispare problema. Cica uleiul sintetic in cutie nu mai face asa ....

Zi-i lu mishu ca am problema asta de ani de zile iarna, iau piciorul de pe ambreiaj si , scoasa din viteza, o ia incet-incet inainte....sau se opreste motorul. Dupa 5-10 min de functionare nu mai face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna sau cand se raceste si eu patesc la fel, exist un interval de 2-3 minute dupa ce am mers putin in care motorul tinde sa moara. De ce? Pentru ca socul nostru se deschide datroita curentului electric si a reglajului, adica nu se deschide in functie de temperatura motorului (cum se intimpla la masinile cu soc automat dar incalzit de lichidul din motor). Datorita si faptului ca elementul bimetalic nu mai este nou e greu sa gaseti un reglaj care sa coincida cu incalzirea motorului, asa ca il ti putin din pedala pina trece de acel prag cand socul s-a deschis dar motorul nu este inca incalzit.

Faza cu opritul la franare brusca poate fi din cauza nivelului din carb, in momentul in care franezi brusc benzina din camera de nivel constant pleaca in fata si pe moment diferenta de nivel scade rau si motorul se opreste, mai ales ca tu iei piciorul de pe acceleratie (motor turat care cere benzina) si pui brusc pe frana (inchizi clapeta de acceleratie , il sufoci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... N-am mai zis si de fitzele pe care le face cutia de viteze dimineatza pe racoare, a venit iarna si eu tot n-am schimbat oloiul in cutie. Totusi, figurile astea nu trebuie tolerate, ca inseamna uzura de motor si de sofer si consum porcesc. De cind a dat frigul am constat ca vizitele la pompa sint mai dese... Ma gindeam sa pun si io carb de dacea, sa vad cum merge, dar, daca la un Solex tzifnos face tarantele, la puturosul ala de Carfil nu ma mai urnesc in veacul vecilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca la ca la camera de nivel constant e una dintre belele, de fapt, la cuiul poantou. Intr-o zi am facut pana, am dat jos capacul carburatorului si am suflat pina cuiul a inceput sa se miste fara opinteli. Un tip mi-a zis ca trebuie dat jos si frecat, doar intr-un sens, cu scrum de tzigara :shock: Sper sa nu fie nevoie sa ma apuc iar de fumat... Cred ca am sa-i fac o baie lu' domnu 30 PICT 3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbi fara sa cunosti .... Sa-ti zic ca pornesc dimineata la fara -2 grade fara soc ? si ca am consum de iarna 10 in loc de 9 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu carbul de dacea se mai infige sau trage mai greu? As putea sa-mi pun iarna carb de dacea, ca sa nu mai incurc circulatzia sau sa-mi strimb picorul stind cu tocul pe gaz si cu bombeul pe frina. Totusi, nu cred ca neamtzul suporta figuri de astea in tzara lui friguroasa, in cazul nostru s-ar putea sa fie vorba de uzura si de reglaje date peste cap. A, mai ramine de verficat si termostatul, am o oarecare banuiala neagra, fiindca acea clapeta de la filtrul de aer sta deschisa, chiar cind e cancer, deci aer preincalzit nu intra, tablele stau probabil deschise...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se infige de zici ca ai masina facuta de nea Porsche :shock: ...

pornire la sfert de cheie (chiar si fara soc) consum de 9 in oras :ok: .... a mea a parcurs deja peste 2000km cu asa ceva :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma bate gindul sa fac un transplant pe timp de iarna. Unde sau cine imi uzineaza talpa Carfilului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu carbul de dacea se mai infige sau trage mai greu? ..

Bubule, ti-a facut impresie masina mea ca ar trage "mai greu" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma bate gindul sa fac un transplant pe timp de iarna. Unde sau cine imi uzineaza talpa Carfilului?

vezi ca am pus io niste poze pe site-ul meu si la postul cu broscuta craioveana.. pe la inceputul anului... http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...r=asc&start=401 :lol:

adica "marea operatie" de adaptare:

cc10m.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubule, ti-a facut impresie masina mea ca ar trage "mai greu" ?

Nu, ba chiar mi-a placut rotunjimea motorului si faptul ca mi s-a parut ceva mai putzin zgomotos decit al meu. Bine, pe atunci aveam platina aproape impuscata, ai sesizat si tu niste neregularitati, si nici avansul nu vazuse stroboscopica lu RG. In plus, conduc ca nebunul, adica n-am experientza... Bay, stitzi ce e misto? Ca insasi domna Zitza si-a dat akordul sa bag carb de dacea cind i-am povestit cum e cu consumul in oras! Asta inseamna ca va suporta sa ma bitz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma bate gindul sa fac un transplant pe timp de iarna. Unde sau cine imi uzineaza talpa Carfilului?

Bubule, sa nu te bazezi pe mine pt. satrapit flansha galeriei.... Io nu distrug corola de minuni a broashtei virgine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se satrapeste nimic misule, ramane totul neatins. Numai gaurile la talpa carfilului de ovalizeaza putin, 2-3 mm la fiecare gaura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat din memorie corola de minuni a broastei virgine (pe ici pe colo a mai vazut 2 garnituri de dacea la cilindrii de frina fatza, un releu de semnal...). Cred ca trebuie retezata totusi conducta metalica de benzina care, la mine, vine pina aproape de pompa si mai trebuie gaurita carcasa turbinei, ca sa aiba prelungirea cablului de acceleratzie pe unde sa se anine ca sa ajunga la carbul tricolor. De studiat in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tevusca aia se inlocuieste cu una de cauciuc. Cu gauritul carcasei asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo citeva zile imi urasc broasca si, probabil din cauza ei, si pe suratele sale. Citeodata chiar n-am chef sa mesteresc si sa bricolez in plin sens giratoriu, cu familia urlind ca din gura de sarpe ca trebuie sa ajungem la cutare ora.

Azi mi-a tras-o din nou. La un stop, motorul s-a oprit si n-a mai vrut s-o ia din nou. Asta dupa ce, la toate stopurile, ii tzinusem relantiul cu tocul, in timp ce cu bombeul frinam. Nu mai vorbesc de consum, ca torn in ea ca intr-un motor de camion.

Pina la urma am plecat, dupa ce am curatzat delcoul, am dat cheie, n-a pornit, am gasit rotorul in buzunar, l-am pus la loc, dar tot cu relantiul in pioneze.

Presupun urmatoarele faze nasoale:

- bujii nereglate sau duse (moshu a zis ca n-a reglat sinteroamele lui)

- carburator varza care trebuie urgent curatzat si rebilduit cu garnituri noi. Garnitura capacului nu mai etanseaza de mult, cred eu, si lasa gazul sa curga aiurea.

- carburator dus care trebuie inlocuit cu unul de dacie, ca n-am mostenit benzinarie.

Pai, spunetzi si voi, nu vi s-ar pune pata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am curatzat delcoul, am dat cheie, n-a pornit, am gasit rotorul in buzunar

:scratch: :scratch: :censur: :) :D

Bubul.... pohteshte la o baitza la carburici! Da-l jos, adu-l incoa'! :ok: MAINE! Ca sunt home alone.... plozi la socri, nevasta de garda.. joi imi iau plozii&nevasta si fac bradu', asha ca- savalaerusum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Ai si vreo garnitura mai de bun simtz printre comorile tale? Sau nu e bine sa prelungesti agonia cu una deja folosita?? Ce tre' sa mai aduc: decarbusolv, BR, rudotel, diazepam, absint, trusa de lobotomie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trusa de lobotomie e pentru mine, ca sa scap definitiv de problemele globale ale omenirii (poluare, pretzul carburantului, rovigneta) pe care le traiesc acut cind am creierul complet. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii "sinterom" si carburator de Dacia ? Mai bine pune direct motor de Dacia . :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!